5 روش جذاب کننده در هنگام رابطه جنسی با همسر

5 روش جذاب کننده در هنگام رابطه جنسی با همسر

چگونه در هنگام رایطه جنسی جذاب باشیم ؟ 

برای جذاب بودن فقط کافیست که به نکاتی که در ادامه میگیم دقت کنید و با کمترین و ساده ترین راه حل ها جذاب به نظر بیاید . 

 

مسلما خانم ها از مردی خوششان می آید که تمیز و آراسته و مرتب باشد. این قانون در حالت تصویر هم دقیقا صادق هست. بااینکه در تئوری به نظر جذاب می آید،

 

ولی این که بخواهید با کسی توی رخت خواب بروید که بدنی کثیف و عرق‌کرده دارد به نظر چندش‌آور می رسد. اگرچه اشتباه متوجه منظورمان نشوید.

 

منظورمان این نیست که حین رابطه‌جنسی با همسرتان هردو شما بخاطر فعالیت بالای بدنی عرق کنید. یک‌بار درباره این موضوع با چند نفر از دوستانم صحبت می کردیم.

 

تصور من این هست که اکثریت قریب به اتفاق افراد متاهل تایید میکنند که همراه دارند با بدن‌هایي تمیز با همسرشان رابطه‌جنسی داشته باشند.

 

ضعف بهداشت فردی میتواند یکی از دلایل قوی در ضعف رابطه‌جنسی بین دو طرف باشد. این مسئله حتی ممکن هست ایجاد استرس و فشارعصبی کند

 

چون ممکن هست آن طرف بخواهد این موضوع رابه دیگری گوشزد کند و با برخورد دفاعی و رنجیده‌خاطر شدن او روبرو شود.

 

تصور من این هست که وقتی زن و شوهر تلاش میکنند تا با بدن‌هایي تمیز و آراسته با هم به رخت خواب بروند، حین رابطه‌جنسی احساس سهولت بیشتری داشته و میتوانند از جسم هم دیگر لذت به مراتب بیشتری ببرند.

 

شاید بد نباشد در این اساس نکات زیر رابه خاطر داشته باشید.

 

۱. گذشته از رفتن به رخت خواب دوش بگیرید.

این شاید عمده موردعلاقه خیلی‌ها نباشد. از خیلی از خانم‌ها میشنوم که وقتی دوش آب گرم میگیرند، تنها چیزی که بعد ازآن می خواهند خوابیدن هست نه رابطه‌جنسی.

 

بنابر این باید بگویم که نگذارید حمامتان طولانی شود. فقط یک دوش سریعا برای این که تمیز و سرزنده شوید کافی هست.

 

یک ایده موثر دیگر این هست که با هم برای دوش گرفتن به حمام بروید که می تواند مقدمه خیلی خوبی برای عشق‌بازی‌تان باشد.

 

اگرچه شاید برای هر شب ایده کاربردی نباشد ولی انجام هرازگاهی آن تاثیر قابل‌توجهی بر صمیمیت جنسی شما خواهد گذاشت.یادتان باشد حتماً از صابون‌ها یا مایع‌هاي خوشبو بهرهگیری کنید تا از بودن با هم دیگر لذت بیشتری ببرید.

 

۲. دندان‌هایتان را مسواک بزنید و نخ‌دندان بکشید.

مطمئناً همه ی شما میدانید که بدبو بودن دهان تاثیر مخربی بر عشق‌بازی شما خواهد داشت. اگر حتی بعد از مسواک زدن و بهرهگیری از نخ‌دندان هنوز احساس می کنید دهانتان بوی خوبی نمی دهد،

 

حتماً با دندانپزشکتان در این رابطه مشورت کنید تا برای شما یک شوینده موثر و مناسب تجویز کند. شاید وادار شوید کمی هزینه کنید ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد.

 

۳. صورت و بدنتان را اصلاح کنید.

هیچوقت نمی‌فهمم چرا برخی از خانم‌ها برای اصلاح مو هاي بدنشان تا این اندازه تنبل میباشند. اگرچه می دانم خیلی‌ها ایدئولوژی طبیعی بودن دارند ولی مطمئن باشید این کار تاثیر مخربی بر صمیمیت جنسی شما خواهد داشت.

 

از همسرتان بپرسید. مشاهده نمایید همراه دارد پاهایتان صاف و براق باشد یا مودار و اصلاح‌نکرده؟ حتی درباره اصلاح اندام‌جنسی‌تان هم از او سوال کنید.

 

زیربغل‌هاي خانم‌ها هم منطقه بسیار هوس‌انگیزی برای مردان هست و مطمئناً اگر صاف و اصلاح‌شده باشد شوهرتان دقت بیشتری به این قسمت از بدنتان خواهد کرد.

 

درباره مردها هم وضع به همین منوال هست. برخی خانم‌ها همراه دارند شوهرشان بدنی تمیز و اصلاح‌شده داشته باشد و برای خیلی‌ها هم بدن مودار مردان جذاب هست.

 

در هرحال سعی کنید درباره این موضوع با هم حرف بزنید و از علایق هم باخبر شوید تا بتوانید بدنتان را در چشم همسرتان جذاب‌تر نشان دهید.

 

۴. ناخن‌هایتان را مرتب کنید.

منظورم این نیست که مجبورید برای این کار به آرایشگاه بروید و برای مانیکور و پدیکور هزینه کنید «که اگرچه اگر این کار را بکنید فوق‌العاده خواهد بود». منظورم این هست که سعی کنید همه ی وقت ناخن‌هایتان را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

خیلی از مردها ناخن‌هاي بلند و لاک‌زده همراه دارند به همین خاطر شاید بد نباشد از همسرتان سوال کنید که همراه دارد چه رنگ لاکی روی ناخن‌هایتان بزنید. یادتان باشد جزییات خیلی ریز تاثیر قابل‌توجهی روی رابطه‌تان می گذراند.

 

۵. از عطر، اسپری و مرطوب‌کننده پوست بهرهگیری کنید.

من یک عطری دارم که برای شوهرم بسیار وسوسه‌انگیز هست. بخاطر همین معمولاً گذشته از رفتن به رخت خواب این عطر را روی خودم و حتی ملحفه‌ها اسپری میکنم.

 

یک روز وقت بگذارید و با هم به فروشگاه عطرفروشی بروید و هرکدام عطری راکه روی دیگری برایتان وسوسه‌انگیز هست را گزینه کنید و بخرید.

 

به گزارش تالاب میدانم که در تمام ازدواج‌ها بخاطر این که دو طرف تصور میکنند هم دیگر را فقط بخاطر آن چه که میباشند همراه دارند، ممکن هست رفتارها و ظاهرها راحت‌تر و ساده‌تر شود ولی بدانید

 

که تمام این کارها تاثیر قابل‌ملاحظه‌اي بر جذابیت شما برای همسرتان و صمیمیت جنسی‌تان دارد. فقط کافی هست کمی وقت بیشتری صرف بهداشت و آراستگی فردی خودتان کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت