پیش بینی در مورد زمان ازدواج و علایق متولدین ماه ها

پیش بینی در مورد زمان ازدواج و علایق متولدین ماه ها

پیش بینی در مورد زمان ازدواج متولدین ماه ها

جدا از نظرات شخصی هر فرد در مورد ازدواج، متولدین ماههای گوناگون با دقت به خصوصیات اخلاقی مشترکی که دارند، امروزه دخترها و پسرها هر بار که دوست داشته باشند تن به ازدواج می‌دهند و معمولا فرد مورد نظرشان را خودشان گزینش میکنند.

 

اما جدا از نظرات شخصی هر فرد در مورد ازدواج، متولدین ماههای گوناگون با دقت به خصوصیات اخلاقی مشترکی که دارند، تا حدودی یکسان عمل میکنند.
به گزارش تالاب: در قدیم، دخترها و پسرها زود ازدواج میکردند.

 

انها بعد از چند دیدار کوتاه بله را میگفتند و به همان سرعت هم بچه دار می شدند. در آن زمان زنان تا سن 25 سالگی حداقل 3 فرزند داشتند، اما ازدواج امروزه قابل مقایسه با قبل نیست. دخترها و پسرها هر بار که دوست داشته باشند تن به ازدواج می‌دهند و معمولا فرد مورد نظرشان را خودشان گزینش میکنند.

 

اما جدا از نظرات شخصی هر فرد در مورد ازدواج، متولدین ماههای گوناگون با دقت به خصوصیات اخلاقی مشترکی که دارند، تا حدودی یکسان عمل میکنند. در این مقاله پیش بینی خود را در مورد زمان ازدواج و علایق متولدین ماههای گوناگون سال، برایتان آورده ایم.

 

فروردین- عروسی عاشقانه اواخر دهه 20 سالگی

فروردینی ها افرادی میباشند که دوست دارند با احتیاط قدم بردارند. آن ها با اراده بالا میتوانند صبر پیشه کنند تا به مراد دلشان برسند. برای آن ها ازدواج هرگز تصمیم ساده اي نیست، به همین علت در آن عجله نمیکنند. انها هرگز قبل از 20 سالگی تن به ازدواج نمی‌دهند.

 

اما پس از اینکه جواب «بله» را گفتند، تازه زندگی شان آغاز میشود و شور و شوق لازم را برای ماجراجویی به همراه شریک زندگی شان به دست می آورند. انها دوست ندارند که تا قبل از آن روز موعود دیگران را از تصمیم نهایی خود آگاه کنند. بنابراین اگر یک روز صبح بیدار شدید و شنیدید که متولدین این ماه تصمیم به ازدواج دارد، شوکه نشوید.

 

اردیبهشت- عروسی فضای باز در دهه 30 سالگی

برخلاف فروردینی ها، متولدین اردیبهشت افرادی میباشند که کمتر خیالپردازی می‌کنند و اکثر به واقعیت وابسته اند. آن ها امنیت و ثبات را ستایش می‌کنند. بهتر هست که انها در دهه 30 سالگی خود ازدواج کنند، بدین علت که اول باید به دنبال شادی و آرامش در درون خود باشند، سپس آن را در دیگری جستجو کنند. برترین فصل برای برگزاری جشن عروسی برای اردیبهشتی ها پاییز هست. آن ها دوست دارند که عروسی خود را در فضایی باز و میان برگ هاي رنگی درختان جشن بگیرند.

 

خرداد- جشن عروسی پر از سورپرایز در 35 سالگی

با دقت به خصوصیت دو قطبی متولدین ماه خرداد، سخت هست که زمان دقیق ازدواج آن ها را حدس بزنیم. یک زمان انها از ازدواج مطمئن میباشند و زمان دیگر تردید دارند. انها سالهای بسیاری را در این تناقض دست و پا میزنند اما در نهایت بعد از 30 سالگی به ثبات دلخواه خود میرسند. اینجور میرسد که 35 سالگی ایده آل ترین سن برای پیوند آنهاست. آن ها افراد خلاقی میباشند که دوست دارند جشنی پر از سورپرایز برپا کنند.

 

 

تیر- جشنی کاملا خانوادگی در اواسط دهه 20 سالگی

متولدین ماه تیر افرادی میباشند که به دنبال سرپناه و امنیت اند. به همین علت هم دوست دارند که هر چه زودتر فرشته نگهبان خود را پیدا کنند. به محض اینکه انها در کنار فردی احساس امنیت کنند، عاشق اش میشوند، عشقی که به سادگی از بین نمی‌رود.

 

از آنجا که انها عاشق خانواده اند، جشن خود را نیز بسیار خصوصی و خانوادگی برگزار می‌کنند. عروسی مورد علاقه انها در فصل تابستان که زمان خوبی برای استراحت میهمان هاست، می باشد.

 

مرداد-جشن عروسی سال نو در 30 تا 40 سالگی

مردادی ها به عاشق پیشه ها مشهورند. آن ها دوست دارند که اول عاشق شوند سپس تصمیم به ازدواج بگیرند. به همین علت زمان زیادی را صرف رابطه هاي خود میکنند که یکی از دلایل دیر ازدواج کردن آنهاست.

 

مردادی ها دوست دارند که عشق شان زبانزد خاص و عام باشد، عشقی که در شب عروسی نیز آشکار هست و دیگران را به تحسین وا می دارد. شب عروسی متولدین این ماه جشنی به یاد ماندنی و رمانتیک هست به خصوص وقتی که مصادف با جشن سال نو باشد.

 

شهریور- جشنی زمستانی در اواخر دهه 20 سالگی

دیگران شما را لجباز میخوانند اما ما به خوبی می‌دانیم که این رفتار شما نه لجبازی بلکه ثبات در رسیدن به تصمیمی هست که در سر دارید. فکرهای زیادی در سر شماست که دوست دارید هر چه زودتر به آن ها برسید، به همین علت هست که دوست ندارید

 

به گزارش تالاب:عجولانه تصمیم بگیرید. در اواخر 20 سالگی، زمانی که استقلال خود را به دست آورده اید و یاد گرفتید که چگونه با جریان هاي گوناگون خودتان را وفق دهید، برترین زمان برای ازدواج شماست. شما فردی ایده آلیستی هستید که دوست دارید همۀ چیز به برترین شکل ممکن انجام شود. فصل زمستان برترین زمان برای برگزاری جشن عروسی شماست.

 

مهر- عروسی تابستانه در اوایل دهه 20 سالگی

مهری ها عاشق سادگی و اثبات اند. انها یک جشن عروسی افسانه اي نمیخواهند به همین علت هم زمانی که احساس کنند نیمه گمشده شان را پیدا کرده اند، به سرعت ازدواج میکنند که معمولا بین 20 تا 25 سالگی هست. اگر چه عروسی مجلل برای آن ها اهمیت چندانی ندارد اما به ظرافت و جزییات علاقه زیادی نشان می‌دهند. یک عروسی در فصل تابستان می‌تواند خواسته هاي انها را تبدیل به واقعیت کند.

 

آبان- عروسی مجلل بین 30 تا 40 سالگی

متولدین آبان عاشق تجملات اند و به تبع هم دوست دارند که در مهم ترین روز زندگی شان چون پرنسسی بدرخشند. انها برای آرزوهای خود ارزش زیادی قائلند به همین علت تا فرد مورد علاقه شان را پیدا نکنند، تصمیم نمی‌گیرند. آبانی ها زمان زیادی را به آماده سازی مراسم عروسی خود اختصاص می‌دهند و همین موضوع عروسی انها را تبدیل به یکی از به یاد ماندنی ترین جشن ها هم برای خود و هم برای دیگران می‌کند.

 

آذر- جشنی بدون نقص در اوسط دهه 30 سالگی

متولدین آذر همۀ وقت به دنبال تغییر و تنوعی در زندگی شان میباشند. اگر چه این خصوصیت مثبت هست اما در بعضی شرایط مشکل ساز نیز میشود. انها به سادگی تن به رابطه هاي عاطفی نمیدهند و دوست دارند که بعد از کسب تجربیات لازم، تصمیم جدی خود را برای ازدواج بگیرند.

 

زمانی که صحبت از تدارکات مراسم عروسی می‌شود، ایده هاي چندان و خلاقانه اي در سر آذری هاست. اگر چه در این شرایط تعداد زیادی از زوج ها گیج میشوند اما آذری ها کارشان را مفید بلدند. انها به دیگران اجازه دخالت نمیدهند بلکه خود برای یک جشن عروسی ایده آل و بی نقص برنامه ریزی میکنند.

 

متولدین ماههای گوناگون در چه سنی ازدواج می‌کنند؟

دی- جشنی رمانتیک در اوایل دهه 20 سالگی

متولدین ماه دی دوست دارند که از طریق دوستان و اقوام خود مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند به همین علت از همان سالهای اول جوانی رابطه اي عاطفی و جدی را آغاز میکنند. آن ها نه تنها دوست دارند که هر چه زودتر تشکیل خانواده دهند بلکه به شدت هم به اطرافیان خود وفادارند.

 

به همین علت احتمال اینکه در اوایل دهه 20 سالگی شان ازدواج کنند، چندان هست. اما زمانی که صحبت از مراسم عروسی میشود، آن ها کمی دست و پایشان را گم می‌کنند. برای این منظور توصیه میکنیم که اولویت هایشان را روی کاغذ بنویسند و طبق انها مرحله به مرحله پیش روند.

 

بهمن- جشنی بهاره بین 40 تا 50 سالگی

بهمنی ها دوست دارند که منحصر بفرد باشند، به همین علت شیوه زندگی اي جز دیگران را در پیش می‌گیرند. انها عاشق مسافرت، کشف و اکتشاف و هیجان اند و دوست دارند که قبل از ازدواج تمام این تجربیات را به دست آورند.

 

متولدین این ماه سال از سنت ها بیزارند به همین علت ازدواجی در سنین بالا را می پسندند. بهار فصلی رویایی برای آنهاست و یک جشن عروسی در این فصل نیز برای انها به همان رویایی پیش خواهد رفت.

 

اسفند- جشنی در ماه کامل در سن 26 سالگی

اسفندی ها از تنهایی تنفر دارند. از طرفی آن ها دوست دارند که با شریک زندگی شان به هر جایی قدم بگذارند، از طرف دیگر افرادی به شدت خیالباف میباشند. بنابراین به شرطی جواب مثبت می‌دهند که فرد مورد نظر به آرزوهایش احترام و وی را در رسیدن به انها یاری رساند.

 

احتمال اینکه آن ها در سن 26 سالگی تصمیم قطعی خود را بگیرند، چندان هست. زمانی که صحبت از تاریخ عروسی میشود آن ها شبی رمانتیک مثل شبی که ماه کامل هست را گزینش می‌کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت