متولدین چه ماه هایی بیشتر با هم سازگاری دارند

متولدین چه ماه هایی بیشتر با هم سازگاری دارند

اخترشناسان حرفه ای می گویند این علائم زودیاک سازگارترین هستند

متولدین چه ماه هایی بیشتر با هم سازگاری دارند ؟ همانطور که ما در جهان برای روابط معنادار جستجو می کنیم، علامت زودیاک شما ممکن است راهنمای مفیدی باشد. نشانه‌های زودیاک می‌توانند بینشی در مورد سازگاری عناصر ارائه دهند و به راهنمایی شهود شما در هنگام خواندن افراد و پیمایش بذرهای ارتباط کمک کنند. 

 

1. اگر علامت زودیاک شما برج حمل است (فروردین)

اگر علامت زودیاک شما برج حمل است (فروردین)

«اگر علامت زودیاک شما برج حمل است، پس بیشتر با مرداد سازگار هستید. فروردین یک علامت مستقیم و بی معنی است که در پریدن به چیزها، انجام اقدامات لازم و شروع پروژه ها عالی است. با این حال، فروردین در چسبیدن به چیزها عالی نیست و تمایل دارد قبل از رفتن به کار بعدی، کارهای زیادی را انجام ندهد.

 

مرداد به عنوان یک علامت ثابت، قدرت ماندگاری و استقامت باورنکردنی برای متعادل کردن تمایل فروردین به از دست دادن علاقه دارد. هر دو نشانه پویا، مشتاق و شجاع هستند. این جفت شدن با هم می تواند کارهای زیادی را در دنیا انجام دهد.”

 

مسابقه فروردین و مرداد برای فروردین بهترین است. هر دو علامت ماجراجو هستند، بنابراین هیچ کسالتی در اینجا، داخل و خارج از اتاق خواب وجود نخواهد داشت. همچنین، این دو از نظر دستیابی به پتانسیل کامل خود از نظر آنچه می خواهند به انجام برسانند، یکدیگر را تشویق می کنند. این مسابقه ساخته شده در بهشت است.»

 


مطالب مشابه: بهترین طالع بینی شهریور ماه 1402 | طالع بینی ماه های سال


 

2. اگر علامت زودیاک شما ثور است (اردیبهشت)

اگر علامت زودیاک شما ثور است (اردیبهشت)

“اگر علامت زودیاک شما برج ثور است، پس شما با اسفند سازگاری بیشتری دارید. اردیبهشت یک علامت زمینی است و بسیار در ارتباط با حواس فیزیکی و قلمرو مادی است. اسفند، یک نشانه آب بیشتر با احساسات و قلمرو غیر مادی در ارتباط است. این دو نشانه با هم می توانند آنچه را که عملی، ملموس و واقعی است با حال و هوای رویایی، آرامش بخش و سازگار با جریان ترکیب کنند.»

 

«تطابق اردیبهشت و شهریور برای اردیبهشت بهترین است. این هر دو نشانه زمین جامد هستند که ارزش ها و علاقه های مشابهی دارند. این نشانه ها می توانند منیت یکدیگر را ایجاد و تقویت کنند و کارها را با سرعتی آهسته و پیوسته پیش ببرند. این به آنها یک درک واقعی و ارتباط عمیق با یکدیگر می دهد.”

 

3. اگر علامت زودیاک شما برج جوزا است (خرداد)

اگر علامت زودیاک شما برج جوزا است (خرداد)

“اگر علامت زودیاک شما خرداد است، پس شما با بهمن بیشتر سازگار هستید. این دو علامت هوایی با هم پر جنب و جوش، هیجان انگیز هستند و می توانند تقریباً با هر کسی دوست شوند. خرداد یک علامت کنجکاو است که با تحریک ذهنی روشن می شود. بهمن با ایده‌های روشن و ذهنی که به سرعت حرکت می‌کند، می‌تواند خرداد را روی پا نگه دارد. بهمن همچنین خرداد را شیفته طبیعت غیر متعارف خود نگه می دارد.

 

«تطابق خرداد و مهر برای خرداد بهترین است. هر دو نشانه هوا هستند و می توانند یکدیگر را درک کنند زیرا هر دو چابکی ذهنی و تمرکز دارند. در حالی که خرداد بیشتر بر ایده ها متمرکز است، شهریور می تواند این توانایی را داشته باشد که ایده ها را عملی کند. این دو تیم مکمل بزرگی هستند.»

 

4. اگر علامت زودیاک شما سرطان است (تیر)

اگر علامت زودیاک شما سرطان است (تیر)

«اگر علامت زودیاک شما سرطان است، اردیبهشت با شما سازگارترین است. تیر در هسته خود نیاز عمیقی به احساس امنیت و آرامش عاطفی دارد. اردیبهشت ثبات، قابلیت اطمینان و وفاداری را فراهم می کند که تیر برای ترک پوسته محافظ خود و دریافت مراقبتی که میل دارد، به آن نیاز دارد.

 

«مقایسه تیر و آبان برای تیر بهترین است. هر دو افراد عمیقاً پرشور هستند و آبان می تواند زندگی خود را صرف جستجوی وفاداری در یک شریک کند. تیر می تواند از این موضوع قدردانی کند و مشکلی ندارد که به آبان وفاداری کند که برای احساس امنیت به آن نیاز دارد. آبان با ماهیت عمیقا حساس تیر در تماس است و مراقب است از آن سوء استفاده نکند. آن‌ها می‌توانند جفت روح واقعی باشند.»

 

5. اگر علامت زودیاک شما لئو است (مرداد)

اگر علامت زودیاک شما لئو است (مرداد)

«اگر زودیاک شما لئو است، پس با مهر بیشتر سازگار هستید. مرداد با توجه و تحسین رشد می کند و به شریک زندگی خود افتخار می کند. مهر با طبیعت جذاب، برازنده و جذابش به خوبی با نیاز مرداد برای نشان دادن اینکه با چه کسی است جفت می شود. این دو نفر با زیبایی و خاصیت مغناطیسی خود سرها را به هم خواهند زد.»

 

«تطابق مرداد-آذر برای مرداد بهترین است. هر دو در هیجان و ماجراجویی هستند و هیچکدام واقعاً برای لحظه ای کسل کننده وقت ندارند. آذر می تواند از حرکت سریع زندگی اجتماعی مرداد قدردانی کند و مرداد از ماجراجویی روزانه با همراه آذر خود قدردانی خواهد کرد.

 

6. اگر علامت زودیاک شما باکره است (شهریور)

اگر علامت زودیاک شما باکره است (شهریور)

“اگر علامت زودیاک شما شهریور است، پس شما با دی سازگار هستید. اگرچه هیجان‌ انگیزترین جفت نیستند، اما این دو علامت زمین در کنار هم نتایج ملموسی ایجاد می‌کنند. میل شهریور به سمت کمال، با انگیزه دی برای کسب موقعیت و تسلط همراه است. دی همچنین ساختار و نظم و انضباط را برای بسیاری از روتین های شهریور فراهم می کند. اگرچه این ترکیب ممکن است برای یک رابطه تجاری بهتر به نظر برسد، یک رابطه عاشقانه می تواند از قابلیت اطمینان و عملی بودن این جفت استفاده کند.

 

«مقایسه شهریور و دی برای شهریور بهترین است. شهریور دوست دارد قبل از درگیر شدن جدی همه چیز را بررسی کند و این چیزی است که یک دی می تواند درک کند و از آن قدردانی کند. مانند یک رودخانه پر پیچ و خم طولانی، دی می داند که در نهایت به آنجا خواهد رسید و به شهریور زمان زیادی می دهد تا تصمیم بگیرد که آیا یک تعهد محکم برای هر دو طرف انتخاب مناسب است یا خیر.

 


مطالب مشابه: فال و طالع بینی در ایران


 

7. اگر علامت زودیاک شما ترازو است (مهر)

اگر علامت زودیاک شما ترازو است (مهر)

«اگر علامت زودیاک شما ترازو است، با فروردین بیشتر سازگار هستید. زمانی که این دو علامت با هم جفت شوند، موارد متضاد جذب می شوند. مهرهای خوشایند مردم می توانند منفعل باشند. فروردین که یک علامت خود محور است، با قاطعیت بودن، مهر را تکمیل می کند. همچنین، از آنجا که آنها قبل از تصمیم گیری همه گزینه ها را می سنجند، مهر نیز تمایل به عدم تصمیم گیری دارد. این با صراحت و تصمیم گیری سریع فروردین یکسان می شود.

 

«رابطه مهر و بهمن برای مهر بهترین است. مهر چیزهای سبک و شاد را دوست دارد و برای رسیدن به این تعادل با بهمن مشکلی نخواهد داشت. بهمن به طور کلی یک نوع از افراد با جریان است که برای مهر با T مناسب است، زیرا آخرین چیزی که آنها به آن علاقه دارند درام است. این می تواند یک مسابقه محکم باشد زیرا هر دو نفر معمولاً از یک نقطه نظر مشابه هستند و از ابتدا یکدیگر را دوست دارند.

 

8. اگر علامت زودیاک شما عقرب است (آبان)

اگر علامت زودیاک شما عقرب است (آبان)

«اگر علامت زودیاک شما عقرب است، شما با شهریور سازگاری بیشتری دارید. آبان یک علامت شدید و عمیق است که از شریک زندگی خود از خود گذشتگی کامل می خواهد. شهریور می تواند این انتظارات را برآورده کند. شهریور همچنین به جزئیات کوچک توجه می کند که آبان بسیار از آنها قدردانی می کند.

 

رابطه آبان و اسفند برای آبان بهترین است. این هر دو به عنوان حساس ترین نشانه ها در نظر گرفته می شوند و این را به یک ارتباط کیهانی واقعی تبدیل می کنند. اسفند در مورد ارتباط با دیگران است که با شخصیت پرورش دهنده تیر هماهنگ است. این دو یکدیگر را متعادل می کنند و با هم احساس امنیت می کنند.»

 

9. اگر علامت زودیاک شما قوس است (آذر)

اگر علامت زودیاک شما قوس است (آذر)

«اگر علامت زودیاک شما قوس است، پس با خرداد سازگاری بیشتری دارید. این متضادهای قطبی یکدیگر را متعادل می کنند. عشق آذر به دانش و به خوبی با خردادهای جمع آوری اطلاعات جفت می شود. این دو نفر با هم چیزهای زیادی برای صحبت خواهند داشت و از کشف نظرات و دیدگاه‌های یکدیگر لذت خواهند برد.”

 

«مسابقه آذر و فروردین برای آذر بهترین است. این نشانه های آتش قدرتمند درک طبیعی و عمیقی از یکدیگر دارند. هیچ کدام از این دو علامت اجازه نمی دهد که علف زیر پای آنها رشد کند و معمولاً باهوش و رانده است. آذر از حرکت و جاه طلبی فروردین قدردانی می کند و فروردین از همه کاره بودنی که قوس را تعریف می کند قدردانی می کند. این یک مسابقه عالی است که می تواند به سرعت انجام شود.”

 

10. اگر علامت زودیاک شما برج جدی است (دی)

اگر علامت زودیاک شما برج جدی است (دی)

“اگر علامت زودیاک شما برج جدی است، پس شما با تیر سازگاری بیشتری دارید. توازن بی‌معنی و تجاری‌محور دی با شور و شوق تیر برای خوشبختی خانگی. دی و تیر سخت و نرم را با هم مخلوط می‌کنند تا جفتی بسازند که بتوانند با هم بسازند. از آنجایی که هر دو نشانه‌های سنتی هستند، احتمالاً دیدگاه‌های مشابهی دارند.»

 

«تطابق دی و اردیبهشت برای دی بهترین است. این دو نشانه می توانند در نهایت یکدیگر را بپرستند. اردیبهشت ثبات دائمی دی را دوست دارد و از انگیزه آنها برای پس انداز و سرمایه گذاری برای آینده قدردانی می کند. این دو می توانند جفت روح باشند.»

 

11. اگر علامت زودیاک شما دلو است (بهمن)

اگر علامت زودیاک شما دلو است (بهمن)

“اگر علامت زودیاک شما دلو است، پس شما با آذر بیشتر سازگار هستید. هر دو نشانه های ایده آلیستی هستند. بهمن هوا می دهد تا شعله های کمان را شعله ور کند و آذر به بهمن آتش می دهد تا این علامت را حتی بالاتر از ابرها ببرد. تفکر آینده نگر بهمن به خوبی با ماهیت رویایی آذر همراه است. این دو با هم می توانند افق های دیگران را گسترش دهند و ماجراهای بی نظیر زیادی را تجربه کنند.

 

«خرداد بهترین بازی برای بهمن است. این نشانه ها ارتباط عاطفی و ذهنی قدرتمندی دارند. هر دو علامت نیز استقلال خود را از اهمیت اولیه در رابطه می دانند، بنابراین به طور معمول هیچ مشکلی با حسادت وجود ندارد. در واقع، این زوج می توانند زمانی که با دیگران خارج از رابطه وقت می گذرانند، صمیمی تر شوند.»

 

12. اگر علامت زودیاک شما ماهی است (اسفند)

اگر علامت زودیاک شما ماهی است (اسفند)

“اگر علامت زودیاک شما ماهی است، شما با آبان سازگاری بیشتری دارید. اسفند و عقرب هر دو نیاز به ادغام با چیزی بزرگتر از خودشان دارند. اسفند صمیمیت مورد نیاز خود را در آبان می یابند. این دوتایی نشانه آب احتمالاً یک پیوند شهودی با یکدیگر دارند و می توانند بدون صحبت یکدیگر را درک کنند.

 

«تطابق اسفند و تیر برای اسفند بهترین است. اسفند به امنیت عاطفی نیاز دارد که برای یک اسفند عاشق هرگز مشکلی ایجاد نمی کند. هر دو نشانه آب پرشور، احساسات برای این دو عمیق است زیرا باعث می شود دیگری احساس امنیت کند. این یک ارتباط طولانی مدت عالی است.»

 


مطالب مشابه: طالع بینی عادت های بد تمام ماه ها


 

در پایان

هنگامی که به دنبال سازگارترین مطابقت هستید، علامت خورشیدی شما که واقعی ترین هویت شما را نشان می دهد، راهنمای مهمی است. «نگاه کردن به نشانه یا صعود شما که نشان‌دهنده استایل و شخصیت بیرونی شماست، می‌تواند مفید باشد.» او از شما می‌خواهد که موقعیت‌های سیاره‌ای برجسته دیگر را در نمودار خود بررسی کنید، مانند ماه، که احساسات درونی شما را نشان می‌دهد، و زهره، که خواسته‌های قلبی شما را نشان می‌دهد، زیرا این موقعیت‌های سیاره‌ای نیز فاکتورهایی برای یافتن یک شریک سازگار خواهند بود.

 

«بهترین مسابقات اختر چند بعدی هستند، به این ترتیب می‌توانیم احساس کنیم که قبلاً یکدیگر را می‌شناسیم و در عین حال هیجان و تازگی را تجربه می‌کنیم». مسلح به این اطلاعات، نقطه شروع محکمی دارید. خواندن دقیق نمودار تولد با یک اخترشناس آموزش دیده می تواند به شما کمک کند تا در تمام حالات زندگی خود بسازید و همسر روح خود را پیدا کنید.

 

منبع

https://www.byrdie.com

جدیدترین مطالب سایت