علامت ماه تولد ازدواج در سازگاری 12 ماه سال

علامت ماه تولد ازدواج در سازگاری 12 ماه سال

علامت ماه تولد ازدواج : قبل از هرچیز علامت ماه تولد ازدواج بیشتر جنبه سرگرمی دارد . ازدواج برخی از ماه های سال با هم باعث اختلافات بیشتری خواهد شد ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب به شما همراهان عزیز خواهیم گفت که ازدواج متولدین چه ماه هایی با هم سخت است.

 

آنچه باید در مورد سازگاری و ناسازگاری علامت ماه تولد خود بدانید 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که عشق ممکن است واقعاً در ستاره ها نوشته شود؟ وقتی به آن فکر می‌کنید، منطقی به نظر می‌رسد – برخی از نشانه‌های ستاره دارای ویژگی‌های شخصیتی هستند که به زیبایی با دیگران تلفیق می‌شوند و برعکس، برخی چنین نیستند.

 

در واقع، برخی از افراد این باور را محکم دارند که برخی از برنامه های دوستیابی ویژگی هایی را ارائه کرده اند که به کسانی که به دنبال عشق هستند اجازه می دهد گزینه های خود را بر اساس علامت زودیاک فیلتر کنند. اگر نمی‌دانید که چگونه علامت زودیاک شما ممکن است بر سازگاری عاشقانه تأثیر بگذارد و کدام نشانه‌ها کمترین احتمال را برای داشتن یک ازدواج هماهنگ دارند، ما با اخترشناس متخصص صحبت کردیم تا بیشتر بدانیم.

 

آنچه در مورد سازگاری و ناسازگاری علامت زودیاک باید بدانید

طالع بینی چیزی بیش از نشانه خورشید شماست. «ما همه سیارات، همه نشانه‌ها را در نمودار تولد خود داریم، و نحوه پیکربندی آنها چیزی است که ما را منحصر به فرد می‌کند.»

 

“نشان خورشید ما فقط نوک کوه یخ است، ما تمایل داریم به سمت این یا آن نشانه جذب شویم، یا از برخی نشانه ها اجتناب کنیم زیرا آنها را درک نمی کنیم، اما آیا این بدان معناست که باید از علائم خاصی اجتناب کنیم زیرا کتابی به ما گفته یا چون ما تجربه بدی با یک علامت زودیاک داشتیم؟ نه.”

 

اینجاست که چیزی به نام سیناستری – یا طالع بینی رابطه – وارد عمل می شود. اگر معلوم شد که روی کاغذ (یا در ستارگان)، شراکت شما ممکن است بهترین نباشد، نگران نباشید. اغلب، عشق حد و مرز نمی شناسد. “من و شوهرم نمونه کاملی از این هستیم که چگونه یک ترکیب “بد” می تواند کار کند. او یک مردادی است، من یک آبان هستم.” از نظر طالع بینی، این جفت دو نفر افتضاح هستند، اما رابطه آنها کارساز بود. چرا؟

 

“هر چیز دیگری در نمودارهای ما، زهره، مریخ، ماه، عطارد ما همه در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند.” به همین دلیل، به این اطلاعات صرفاً به عنوان یک راهنما نگاه کنیم. تحت هیچ شرایطی، “شانس خود را برای داشتن یک رابطه معنادار به سادگی بر اساس علامت خورشید کسی از دست ندهید.”

 

1. بدترین علائم برای ازدواج با فروردین ماهی

علامت ماه تولد ازدواج

قوم فروردینی احتمالا نباید با یک اسفند یا یک تیر درگیر شوند. اسفندی ها بسیار حساس هستند و ماهیت ناگهانی یک فروردینی می تواند برای آنها چالش برانگیز باشد. تیری ها همچنین می‌توانند از رفتار مستقیم یک فروردینی بسیار آزرده شوند. ممکن است در ابتدا از صداقت قدردانی کنند، اما بعداً از آن رنجش می‌برند.

 

تیری ها و اسفندی ها نیز ممکن است در ابتدا مجذوب قاطعیت یک فروردینی شوند، اما زمانی که متوجه شوند این مسیر یا شاهراه است، به سرعت از رابطه خارج می‌شوند یا ناامید یا خسته می‌شوند و فقط سراغ شخص دیگری می‌روند. فروردینی می خواهد برود، برود، برود در حالی که تیر در خانه راضی است.

 

✅ مطالب مشابه: طالع بینی عشق و کار برای یک هفته آینده (طالع بینی هفته)

 

2. بدترین علامت برای ازدواج با اردیبهشت ماهی

بدترین علامت برای ازدواج با اردیبهشت ماهی

اردیبهشتی و مردادی ممکن است روزهای سختی داشته باشند. مردادی ها به توجه، تعارف و تقویت نفس نیاز دارند. اردیبهشتی توجهی را که به دنبالش هستند به آنها نمی دهند، بلکه انتخاب می کنند که به روش خودشان توجه را جلب کنند. مردادی ها نیز دوست دارند به راه خود برسند، در حالی که اردیبهشتی می‌خواهند کسی باشند که رابطه را کنترل می‌کنند.

 

این باعث ایجاد انرژی های مشابه می شود، اما آنها مسیر خود را بسیار متفاوت دنبال می کنند. همچنین، مردادی ها بسیار اجتماعی‌تر و صمیمی‌تر هستند، در حالی که اردیبهشتی خصوصی‌تر هستند – این دو در هیچ سطحی همدیگر را نمی‌پذیرند. اگرچه این می تواند با یک عاشقانه تندباد شروع شود، زیرا هر دو می دانند چگونه قرارهای عاشقانه فوق العاده ایجاد کنند، زمین می تواند آتش را خاموش کند و این چیزی است که در اینجا اتفاق می افتد.

 

3. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک خردادی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک خردادی

آبان احتمالاً یکی از بدترین ازدواج ها برای یک خرداد است. آبانی ها خواستار شدید و انتظارات زیادی در روابط دارند—خردادی ها ممکن است در ابتدا مجذوب آنها شوند، اما به زودی احساس می‌کنند که تحت تأثیر عمیق احساسات و نیازهای آبان برای ارتباطی فراتر از توانایی‌های خرداد قرار می‌گیرند. آبان “مالک” است و آرزو دارد، در حالی که خرداد از سطح زمین می گذرد.

 

خردادی ها عاشق مردم هستند، اما اکثر آبانی ها یواشکی در دنیا حرکت می کنند و از صحبت های کوچک و پچ پچ های غیر ضروری اجتناب می کنند. در این رابطه، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. آبانی ها به زودی کنار می آیند و آبان می نشینند و خردادی ها به دنبال شریک دیگری می گردند که «آنها را بگیرد».

 

4. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک تیر ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک تیر ماهی

بهمنی مسابقه فوق العاده سختی برای تیری هاست. هر دوی آنها نگران مراقبت از دیگران و انصاف هستند، اما وقتی صحبت از یک رابطه می شود، بهمنی ها برای تیرهایی که نیاز به امنیت و ثبات در روابط دارند، بسیار پوسته پوسته هستند. بهمنی ها به آزادی زیادی نیاز دارند و این می تواند باعث سوء ظن در تیری ها شود. تیری ها احساس می‌کنند که همیشه در رابطه بعد از هر چیزی – دوستان، کار، دنیا – دوم هستند. 

 

تیری به کسی نیاز دارد که در هنگام بروز مشکل یا نیاز به صحبت کردن، بدون توجه به کوچک یا بزرگ بودن، در کنارش باشد. بهمنی ها در درک این موضوع مشکل دارند که حتی اگر مشکلی برای آنها منطقی نباشد یا اولویتی به نظر برسد، ممکن است برای شریک زندگی آنها مهم باشد. این بهترین قمار نیست.

 

5. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک مرداد ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک مرداد ماهی

مرداد در رابطه با دی دچار مشکل می شود. دی عاشق سنت و روال است. آنها سخت کار می کنند – بسیاری از آنها معتاد به کار هستند – در حالی که مردادی ها در حاشیه زندگی می کنند. مردادی ها قلب بزرگی دارند اما در برنامه ریزی زیاد نیستند. دی با همه ولگردهایی (افراد و حیوانات خانگی) که مردادی ها به خانه‌شان می‌آورند دیوانه می‌شوند و احساس می‌کنند که هیچ پناهگاهی ندارند، و آنها را بسیار ناراضی می‌کند.

 

و کلاه ناراضی یک پتوی خیس برای لذت مرداد ماهی است. حتی انرژی این نشانه آتش گرم شده توسط خورشید، مرداد، با نشانه زمین سردتر و ملایم تر، دی، احساس خوبی ندارد. تابش مداوم خورشید داغ می تواند زمین را به سرعت بسوزاند.

 

6. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان شهریور ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان شهریور ماهی

یک شهریوری را با یک آذری جفت نکنید. حتی منعطف‌ترین شهریوری نیز به‌سرعت از عدم هوشیاری آذر ماهی در مورد آراستگی، به موقع بودن، پایبندی به برنامه‌ها و انجام وظیفه به‌سرعت ناامید می‌شود. این دو متضاد قطبی هستند.

 

در ابتدا، شهریور ممکن است از گشودگی اولیه آذر به سبک زندگی سالم یا جنبه هنری خود لذت ببرد (بله، بسیاری از شهریور ها فوق العاده خلاق هستند) اما هنگامی که تازگی براق درخشش خود را از دست داد، آذر شروع به کار می کند و شهریور را ترک می کند تا آشفتگی آنها را تمیز کند. به معنای واقعی و مجازی. 

 

✅ مطالب مشابه: فال سرنوشت ماه تولد + فال عشق ماه تولد (جدید)

 

7. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک مهر

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک مهر

مهر ماهی ها می توانند با بیشتر نشانه ها کنار بیایند، اما بدترین همتای آنها احتمالاً شهریور خواهد بود. مهری ها متزلزل و بی ثبات هستند و این چیزی است که شهریوری  ها نمی توانند تحمل کنند. ممکن است در ابتدا سرگرم کننده به نظر برسد، اما مهری ها زمان زیادی را تلف می کنند، و شهریوری در مورد کارایی است.

 

مهری ها دائماً توسط دیگران به جهات مختلف کشیده می شوند. و شهریور برای مهر بسیار مهم است. زندگی جنسی آنها در ابتدا می تواند دوست داشتنی، بسیار رمانتیک و سنتی باشد، اما حتی این پس از مدتی برای هر دو خسته کننده خواهد شد.

 

8. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان آبان ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان آبان ماهی

بسیاری فکر می کنند که برعکس آبان، اردیبهشت، همخوانی بدی خواهد داشت، اما این مهرها هستند که آبان ها را به دلیل غیرمتعهد بودن، بلاتکلیفی و معاشقه بودن دیوانه می کنند. آبان ها می توانند معاشقه کنند (به نوعی مرموز) اما نمی توانند تحمل کنند که شریک زندگی خود همین کار را انجام دهند.

 

مهر در ابتدا از تمایل آبان برای انجام همه کارها با هم هیجان زده می شود، اما پس از مدت کوتاهی، آبانی ها حفاری می کنند و زمان بیشتری برای تنهایی و زمان کمتری در رویدادهای اجتماعی می خواهند. از نظر عاشقانه، عشق ورزی هوای مهر به رابطه جنسی پرشور آبان و اتاق ویران نمی‌رسد. این مسابقه ای است که قرار است به همان سرعتی که شروع می شود به پایان برسد.

 

9. بدترین علامت برای ازدواج آذر ماهی

بدترین علامت برای ازدواج آذر ماهی

برخورد با دی برای آذری های ماجراجو دشوار است. آذری ها عاشق خودانگیختگی و تحریک فکری، بحث، و ناتمام گذاشتن کارها هستند، در حالی که دی ماهی بیشتر به دنبال نتیجه است و همه چیز را منظم و آرام نگه می دارد. آذر احساس خواهد کرد که دی تحت حاکمیت زحل شریک خوبی در تلاش آنها برای سرگرمی و روشنگری نیست. 

 

آذر زمان بیشتری را صرف تلاش برای تغییر یک دی ماهی  جدی می کند، اما یک برج جدی به همین زودی ضررهای خود را کاهش می دهد و فرد سازگارتر را پیدا می کند. اگر آنها ارتباط برقرار کنند و رابطه ای را امتحان کنند، این آذر است که مسئول برنامه ریزی قرار ملاقات و شروع رابطه جنسی است.

 

10. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک دی ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان یک دی ماهی

پروانه اجتماعی خردادی یک کابوس برای دی ماهی صخره ای است. خردادی به پچ پچ زیادی نیاز دارد و از پروژه ای به پروژه دیگر می چرخد. این باعث سردرگمی دی می شود که همیشه کاری را که شروع می کنند به پایان می رساند. پچ پچ بسیار، جابجایی و تغییر بیش از حد وجود دارد که باعث عدم اعتماد برای دی می شود. دی دوست دارند بدانند حرکت بعدی آنها چیست و قطعاً مانند خردادی ها با تغییر رشد نمی کنند. اگر یک کلاه در حال و هوای پرتاب بدون رشته باشد، این می تواند برای مدت کوتاهی کار کند.

 

11. بدترین علامت برای ازدواج به عنوان بهمن ماهی

بدترین علامت برای ازدواج به عنوان بهمن ماهی

بهمن ها توسط آبان ها گیج شده اند و نمی توانند درک کنند که چگونه نمی توانند چیزها را به روش خود ببینند. اگر این دو حتی بتوانند جرقه مکالمه ای را بزنند که به هر نوع رابطه ای منجر شود، شعله ور می شود. بهمن ها خواستار آزادی خود هستند و زمانی که آبانی سعی می کند آنها را به آرامش برساند، می توانند منفعل و پرخاشگر شوند – بعداً بیرون بمانند، دوستان جدیدی پیدا کنند و شریک زندگی خود را دعوت نکنند.

 

آبانی به خلق و خوی بد خود می نشیند و ساکت می شود. بهمنی ها به خود زحمت نمی‌دهند که آنها را وادار به باز کردن صحبت کنند، آنها فقط کارهای خودشان را انجام می‌دهند، که آبان را عصبانی می‌کند – این بدیهی است که خوب نیست.

 

12. بدترین علائم برای ازدواج به عنوان یک اسفند ماهی

بدترین علائم برای ازدواج به عنوان یک اسفند ماهی

خردادی یا مهر ماهی ترکیب سختی برای یک اسفند است. اسفندهای نشانه آب می‌توانند با جریان حرکت کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که یکی از این نشانه‌های اجتماعی و شاد مناسب باشد، اما اسفندها در واقع آرامش و سکوت و حریم خصوصی را بیشتر از خرداد یا مهر ترجیح می‌دهند. همچنین مشکل خیانت وجود دارد که برای خردادها و مهرها رایج است و برای اسفند های آبکی غیر قابل تحمل است.

 

هیچ یک از این نشانه ها نمی دانند چگونه با سیل احساساتی که می توانند از یک اسفند زخمی یا حتی خوشحال سرازیر شوند، مقابله کنند. در این جفت‌ها، اسفندها از نظر عاطفی به طرز وحشتناکی احساس عدم حمایت می‌کنند.

 

✅ مطالب مشابه: طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

 

در پایان

بدترین اتفاقی که در روابط می تواند بیفتد این است که در نهایت با فردی روبرو شوید که مطلقاً با او سازگار نیستید. پیدا کردن افرادی شبیه به شما اصلاً آسان نیست، در عوض، برای برخی، سالها طول می کشد تا مطابقت کامل خود را پیدا کنند. ما نمی‌توانیم به کسی که دوستش داریم یا جذب کسی می‌شویم کمک کنیم، اما می‌توانیم فردی را در خطوط سازگاری پیدا کنیم. 

جدیدترین مطالب سایت