آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

بیوگرافی آرات حسینی

آرات حسینی به دلیل مو هاي بلند و زیبا برای خیلی ها سوال شده است که وی دختر است یا پسر ! آرات پسر است و او را پسر عنکبوتی لقب داده اند. آرات حسینی از سلبریتی های مشهور ایرانی در اینستاگرام میباشد.

 

شاهکار آرات حسینی در استرالیا

کلیپ آرات حسینی

 

آدرس پیچ اینستاگرام آرات حسینی

arathosseini

آرات حسینی پسر ورزشکار ایرانی است . او نابغه اي با آینده درخشان است . پدر آرات برای پسرش آرزوهای بزرگی دارد . آرات حسینی بتازگی فوتبال رابه صورت حرفه اي دنبال میکند ودر همین زمان کوتاه با استعداد فوق العاده اش توانسته مهارت هاي‌ بسیاری را یاد بگیرد .

 

مجله تالاب: آرات حسینی متولد  هجدهم مهرماه  ۱۳۹۳ در بابل است . استعداد  آرات   در ورزش از شش ماهگی مشخص شد و زیر نظر پدرش آرام آرام حرکات مختلف ورزشی را آموخت و تا ۴ سالگی ژیمناستیک کار می کرد و بتازگی فوتبال را بعنوان ورزش تخصصی خود انتخاب کرده است .

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

عکس های آرات حسینی

 

آرات آینده اي درخشان دارد و قطعا یکی از ستاره هاي‌ فوتبال ایران در آینده خواهد بود،برای آرات حسینی  عزیز پسر بااستعداد کشورمان ارزوی موفقیت و درخشندگی بیشتر در آینده می نماییم .

 

استعداد آرات حسینی از 7 ماهگی نمایان شد و اکنون باوجود این که حدود 3 سال دارد، علی رقم انعطاف بدنی فراوان میتواند حرکات سنگین و پیچیده آکروباتیک مانند بالانس زدن، پرش از ارتفاعات بلند و حفظ تعادل در شرایط سخت را انجام دهد.

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

جنسیت آرات حسینی

 

محمد حسینی، پدر آرات بطور اتفاقی از سه ماهگی پسرش متوجه میشود که او دستان قوی دارد و می‌تواند به خوبی خودش را از هرجایی آویزان کند.

 

آقای حسینی در 7 ماهگی آرات مشاهده کرد زمانی که از میله آویزان بود توانست پشتک بزند، دیگر بطور کامل مطمئن می‌شود پسرش استعداد زیادی در انجام حرکات آکروباتیک سخت و دشوار دارد .

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

خانواده 4 نفره آرات

 

آرات چند ماه بعد؛ یعنی از 13 ماهگی می توانسته به اسانی برای چندین بار پشت سر هم این حرکت را تکرار کند. او افزود، وقتی دیدم پسرم استعداد عجیبی در انجام حرکات آکروباتیک دارد تصمیم گرفتم وقتم را کامل در اختیارش بگذارم و خودم به پسرم آموزش بدهم.

 

مجله تالاب: پدر آرات از باز کردن صفحه اي در اینستاگرام مخصوص پسرش می‌گوید .«بعد از آنکه متوجه استعدادهـای پسرم شـدم به پیشنهاد اطرافـیانم صفحه اي در اینسـتاگرام راه اندازی کردم.

 

در صورتی که تا قبل از ان اصلا آشنایی با این شبکه اجتماعی نداشتم. به شکل عجیبی از این صفحه نه تنها در ایران بلکه در خارج ازکشور استقبال شد. در حال حاضر 683 هزار دنبال کننده، صفحه پسرم را دنبال می‌کنند که خیلی از آن ها از کشور های دیگر هستند.»

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

محمد حسینی بعد از 13 ماهگی آرات کارش را رها میکند تا بیشتر وقت خودرا صرف بودن درکنار پسرش کند و گفت:

هم اکنون یکسال میشود که تمام وقتم رابه اموزش پسرم اختصاص داده ام ودر این مدت با پس اندازمان زندگی میکنیم و همین حالا دیگر پول زیادی برایمان نمانده است.» پدر آرات حرکت هاي‌ پسرش را بیشتر از آنکه شبیه حرکات ژیمناستیک بداند شبیه حرکت هاي‌ آکروباتیکی می‌داند که مخصوص بخود آرات است:

 

«حرکت هاي‌ آرات چندان شباهتی به حرکات ژیمناستیک ندارد. حرکت هاي‌ آکروباتیک گونه اي میزند، از دیوار بالا میرود و کارهایی میکند که انگار مخصوص بخود اوست.» حسینی در پاسخ به این سوال که آرات در حال حاضر مربی دارد یا خیر گفت: «فعلاً مربی ندارد و چند روزی میشود که او رابه باشگاه میبرم؛ اما چندان تمایل به باشگاه آمدن ندارد و تن به حضور در باشگاه نمی‌دهد.

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

آرات به همراه پدرش

 

آنقدرها معاشرتی نیست و فعلاً هم خیلی کوچک است و تازه زبان باز کرده. بهمین دلیل سعی میکنم خودم تا آنجایی که میتوانم او را تعلیم بدهم در صورتی که به درستی خودمم هم علم اینکار را ندارم.

 

با تدابیر و برنامه هایي که پدر آرات برایش درنظر گرفته است، هدف او موفقیت و بهترین بودن در رشته ورزشی ژیمناستیک و آکروبات و قهرمانی المپیک می باشد.

 

با این که برای کودکانی در سنین آرات مسابقه اي وجود ندارد، اما او توانست با شرکت در 2 مرحله از 2 برنامه “عجوبه هاي‌ دنیا از همه ی سنین” و “شوی بچه هاي‌ زیر 10 سال” چین اعضای هیات داوران و مردم دنیا را حيرت زده کرد.همچنین آرات دراین مسابقات کوچک‌ ترین فرد شرکت کننده بود.

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

آرات حسینی فرزند سرزمینمان ایران است، زاده همین آب و خاک.او یکی از هزاران کودک مستعد و اعجوبه کشورمان است که از همین سنین نونهالی رویای رسیدن به بلندترین قله هاي‌ افتخار دنیا را در سر میپروراند.ما مردم ایران میتوانیم با حمایت هاي‌ هر چند کوچکمان راه رسیدن به افتخار و بالا بردن پرچم مقدس کشورمان در دنیا را برای آرات و آرات هاي‌ سرزمینمان هموارتر کنیم.

 

سید آرات حسینی فرزند محمد حسینی کودک 4 ساله مشهور به  نابغه ایرانی، زاده شهر سرسبز بابل با هنرنمایی‌اش در برنامه تلویزیونی استرالیا، شگفتی بینندگان را برانگیخت.

 

آرات کوچک با حرکات نمایشی اما هنرمندانه‌اش خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت. طبق اظهارات پدر آرات، او از سه ماهگی با حرکات خاص و انعطاف بدنی بی‌نظیری که داشت می‌توانست بچرخد و پشتک بزند و به مرور با بزرگ تر شدن  بر توانایی حرکات نمایشی‌اش هم افزوده شد.

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

آرات حسینی کیست؟

 

پدر آرات از متفاوت و خاص بودن هنر او گفت و این که کارهایی که پسرکوچکش انجام میدهد بسیار شبیه به آکروبات است و نه ژیمناستیک. حرکات قدرتی و خاص او بسیار تماشایی است. 

 

پدر آرات با ساخت صفحه‌اي در اینستاگرام قدم اول را برای شهرت او برداشت. اما قدم دوم را کاربرانی برداشتند که در اینستاگرام  صفحه او را دنبال کردند و به این طریق ظرف مدتی کوتاه آرات به شهرت رسید و حالا با دعوت به برنامه‌هاي‌ تلویزیونی در خارج از مرزهای کشور، آوازه نابغه 4 ساله ایرانی به سطح جهانی رسیده است. 

آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟

آرات حسینی اهل کجاست؟

آرات برای نخستین بار برای هنرنمایی به کشور چین دعوت شد که با استقبال فراوانی روبرو شد. این برنامه سبب شد تا کشور های دیگر نیز از او برای حضور در برنامه‌هاي‌ تلویزیونی‌شان دعوت کنند. 

 

به گزارش تالاب: یکی از برنامه‌هایي که آرات و پدرش در ان حضور داشتند  برنامه  little big shots استرالیا بود که مخاطبان زیادی دارد. آرات بار دیگر هنر خود رابه بهترین وجه برای جهانیان به نمایش گذاشت و تحیر انها را برانگیخت. انها پس از مشاهده هنرنمایی آرات، به او لقب مرد عنکبوتی ایرانی را دادند.

 

ویدئویی که در زیر ارائه شده است صحنه‌هایي از حضور او دراین برنامه تلویزیونی را نشان می دهد که شگفتی حضار به خوبی در ان مشهود است.

 

خانواده نقش مهمی در موفقیت کودک دارد. پدر آرات وقت زیادی برای آموزش آرات گذاشته است . امیدواریم امثال آرات در هر زمینه ای زیاد شود.

 

آرات جان دوست داریم..گروه معرفی سلبریتی های تالاب

جدیدترین مطالب سایت