آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود

آرات حسینی طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد ؛ فالوورهای او در اینستاگرام وی را اعجوبه ایران می‌نامند.

فیلم آرات حسینی و پدرش در مورد فوتبال

آرات دوست داشتنی و ماجرای فوتبالیست شدن !

آرات حسینی ساکن بابل از شهر های زیبای استان مازندران میباشد. آرات که به کمک پدرش به فعالیت هاي‌ ورزشی حرفه اي مشغول است در آخرین تصمیم خود قصد دارد برای فوتبالیست شدن تلاش کند.

 

آرات حسینی فرزند سرزمین ایران است، زاده همین آب و خاک. او یکی از هزاران کودک مستعد و اعجوبه کشور است که از همین سنین نونهالی رویای رسیدن به بلندترین قله هاي‌ افتخار دنیا را در سر می‌پروراند.

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی فوتبالیست

 

آرات حسینی، فرزند سید محمد حسینی، متولد هجدهم مهرماه 1392 از منطقه سرسبز بابل و شهر بهار نارنج است. این کودک اعجوبه، با مربیگری پدر از 6 ماهگی فعالیت خودرا در زمینه ژیمناستیک و حرکات آکروبات شروع کرده است.

 

استعداد آرات از 7 ماهگی نمایان می‌شود و اکنون باوجود این که تنها 4 سال دارد، می‌تواند حرکات سنگین و پیچیده آکروباتیک مانند بالانس زدن، پرش از ارتفاعات بلند و حفظ تعادل در شرایط سخت را انجام دهد.

 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی در جمع ورزشکاران

 

آرات طی روزهای اخیر یکی از مسابقات دیگر خودرا در کشور چین برگزار کرد و پدرش امیدوار است روزی زحماتش با افتخارآفرینی آرات در رشته اي که به بهترین عملکرد او منجر می‌شود، جبران شود.

 

آرات حسینی به همراه پدرش در تحریریه “ورزش سه” حاضر شدند ودر مورد آرزوهایی که دارند صحبت کردند.

 

آرات جان خودت را معرفی می کنی ؟

درود من آرات چهار ساله هستم از مازندران.

 

آرات جان دوست داری در آینده چه کاری انجام بدهی؟

قهرمان المپیک.

 

محمد حسینی پدر آرات حسینی در ادامه به بحث اضافه شد ودر خصوص آینده حرفه اي که برای فرزندش آرزو دارد، آن گونه سخن گفت: آرات حالا یک ورزش دیگر را انتخاب کرده که با سیستم قبلش متفاوت است.

 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی ورزشکار بابلی

 

آرات در پاسخ به سوال پدرش که از او در مورد ورزش موردعلاقه اش پرسید، گفت: صخره نوردی و بالارفتن از دیوار.

پدر آرات در ادامه توضیح داد: هنوز نمی‌خواهد در مورد فوتبال صحبت کند ولی همیشه به من میگوید می‌خواهم بهترین فوتبالیست دنیا شوم. ما تازه استارت زدیم و آرات نشان داده که قابلیت رسیدن به هدف هاي‌ خودش را دارد.

 

در ادامه پدر آرات در مورد چگونگی کشف استعداد پسربچه اش توضیح داد: تصمیم گرفته شد که آرات به مسیر ورزشی بیاید. آرات یکسری قابلیت ها داشت که ما این قابلیت ها را پرورش دادیم. آرات تا سه، چهار ماهگی استارت هاي‌ خودش را زد. از 6 ماهگی پشتک زدن هاي‌ خودش را شروع کرد ودر دنیا برای همه ی جذاب بود.

 


حتماً بخوانید:  آرات پسر مشهور ورزشکار در اینستاگرام کیست؟


 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی علاقمند به فوتبال

 

آرات جان چه تیم فوتبال و یا بازیکنی رو دوست داری؟

مسی، رونالدو «آرات پس از دیدن عکس علی کریمی در تحریریه ورزش سه از این بازیکن خوش تکنیک فوتبال ایران هم نام برد».

پدر آرات دراین خصوص ادامه داد: آرات یک روز می‌گوید استقلالی ام و یک روز میگوید پرسپولیسی ام «باخنده» و ما هم هنوز نفهمیدم پرسپولیسیه یا استقلالی. آرات مسی و رونالدو رو خیلی دوست دارد و بازیکنان دیگر مثل علی کریمی را هم دوست دارد.

 

پدر آرات در مورد این که تفریحات پسرش در سن چهار سالگی چه چیزهایی است، افزود: آرات باهم سن و سال هاي‌ خودش تفریح می‌کند مثلاً دوچرخه سواری؛ آرات بیشتر وقتش در پارک ها است و نمیتوانیم وی را بیرون بیاوریم؛ حداقل دو سه ساعت میماند و تمام بازی هاي‌ خودش را انجام می‌دهد و دنیای کودکی خودش را دارد. اگرهم فقط بخواهد ورزش کند، نمی‌تواند قابلیت هاي‌ خودش را نشان دهد. قطعا باید هردو باشند تا بازدهی اش بالاتر برود.

 

پدر آرات در مورد لقبی که به پسرش در مسابقات جهانی دادند، گفت: در هر چهار مسابقه اي که آرات شرکت کرده آرات را بین 10 اعجوبه برتر مسابقات میدانستند. لقب خاصی یادم نمی‌آید ولی فکر میکنم چینی ها به او اعجوبه میگفتند.

 

محمد حسینی در مورد این که در کشور های خارجی یا صفحات مجازی از او در مورد چگونگی تمرین دادن فرزندانشان پرسیده می‌شود یا خیر گفت: بله؛ ببینید مثلاً می‌گویند چه تمریناتی برای بچه هاي‌ ما مناسب است.

 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی پسری دوست داشتنی ورزشکار

 

ولی من تجربه اي به آن ها ندارم که بگویم؛ گاهی هم از دستم ناراحت می‌شوند ولی من فقط مربی آرات بوده ام و فقط قلق آرات را دارم. واقعیت این است که اگر من چیزهایی که در ذهن دارم بگویم، ممکن است فرزندان آن ها آسیب ببیند.

 

پدر آرات در پاسخ به این سوال که این خطرات برای آرات هم وجوددارد، بیان کرد: نه من آرات را می شناسم و لحظه به لحظه با او بوده ام. تمام چیزهای بدن آرات را می‌دانم.

 

پدر و مربی آرات در مورد این که آیا استعدادیاب ها سراغ او می‌آیند یا خیر عنوان کرد: ببینید سن آرات طوری است که اصلا هیچ باشگاه و مربی اي تجربه کار با این سن و سال را ندارد.

 

آرات که در همین حین در حال نگاه کردن خود در آینه است، در پاسخ به سوالی که از او در مورد این که به چه چیزی فکر می‌کند، گفت که به مو هاي دستش نگاه می کرده و این نشان می‌دهد که این پسربچه 4 ساله علیرغم تمام نگاه هایي که به سمتش وجوددارد، در دنیای کودکی خود زندگی میکند.

 

پدر آرات در مورد مو هاي بلند پسرش و این که تا به حال کوتاه شده یا خیر، میگوید: بله یک‌بار در 14؛15 ماهگی موهایش را کوتاه کردیم ولی همه ی می‌گفتند چرا کوتاه کردید. خب رشد موهایش خوب است و دوباره زود بلند شد.

 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات جان چه شخصیت فوتبالی را دوست داری؟

مسی و هرکول.

 

آرات که زیاد از اسم هاي‌ برنامه هاي‌ کارتونی مطلع نبود، به ندرت فرصت تماشای تلویزیون پیدا میکند. پدر آرات دراین مورد توضیح می‌دهد: ما تایم هاي‌ تلویزیون دیدن را کم کردیم و یا به صفر رساندیم و هفته اي یکی دو ساعت فرصت پیدا میکند. به نظرم بازی هاي‌ دیگر را انجام بدهد، بهتر است.

آرات در همین لحظه به صحبت اضافه شد و گفت که تلویزیون فقط برای سی دی زبانش است.

 

پدر آرات در مورد زمان آغاز پیش دبستانی فرزندش هم توضیحات جالبی داد: اصولا دو سال دیگر باید پیش دبستانی برود « در همین حین آرات گفت که دو سال دیگر هم نمیخواهد برود» ولی ما تصمیم گرفتیم که آرات به مدرسه نرود و با معلمان خصوصی در خانه کار کند.

 

پدر آرات در مورد چشم انداز آرات برای آینده اش صحبت کرد و گفت: مسیر ورزشی آرات کلا عوض شده؛ اگر فوتبال در المپیک باشد، آرات باید طبق گفته هاي‌ خودش که گفته می‌خواهم قهرمان المپیک بشوم اینکار را انجام دهد.

 

آرات حسینی قصد دارد بهترین بازیکن فوتبال جهان شود (عکس)

آرات حسینی و پدرش

 

مسیر ورزشی آرات عوض شده و وارد فوتبال شده؛ آرات قابلیت هایي در فوتبال نشان داده که من مطئنم روزی و خیلی زود به بهترین بازیکن دنیا تبدیل می‌شود.

 

محمد حسینی در مورد این که آیا از متخصصین آموزش فوتبال میگیرد یا خیر، عنوان داشت: از چند نفر و باشگاه هاي‌ فوتبال می پرسم. فعلاً خودم انجام می‌دهم. برای رفتن به آکادمی باید به سن 7؛ 8 برسد و فکر می‌کنم اگر با همین روش پیش برویم، دراین سن و سال می‌تواند به یکی از بهترین باشگاه هاي‌ دنیا منتقل شود.

 

پدر آرات در مورد معروف شدن پسرش در صفحات مجازی و پیش آمدن اسپانسرهای احتمالی برای حمایت از پسربچه اش، توضیح داد: نه اسپانسری وجود ندارد. به نظرم اسپانسرها همین لحظه را نگاه می‌کنند و چشم انداز بلندمدت ندارند. در برنامه هاي‌ مختلف بوده ایم ولی کسی اسپانسر نمیشود.

 

جدیدترین مطالب سایت