بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی کامل آرات حسینی

آرات حسینی یکی از ستاره های‌ آینده دار ایرانی می باشد که البته مدتی اسـت از ایران بـه انگلیس مهاجرت کرده اسـت. آرات حسینی در سن بسیار کم توانست بـه کمک پدرش استعدادهایش را کشف کند .

 

پدر آرات حسینی برای موفقیت پسرش تلاش فراوانی کرده اسـت. آرات ستاره معروف که در اینستاگرام بسیاری او را دنبال می کنند را بیشتر بشناسید…مجله تالاب

 

آرات حسینی تمامی تلاشش را برای فوتبالیست شدن میکند…

 

آرات حسینی

آرات حسینی متولد بابل یکی از شهر های‌ زیبای مازندران می باشد

فیلمی از حرکات نمایشی آرات

بیوگرافی آرات حسینی

سید آرات حسینی، فرزند سید محمد حسینی، متولد 18 مهر ماه 1392 از منطقه سرسبز بابل، شهر بهار نارنج می باشد. این کودک اعجوبه و نابغه، با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده اسـت.

 

قد و وزن ارات حسینی

پدر آرات حسینی

سرمایه گذاری پدر روی آرات

اوج حرکت های انعطاف پذیر آرات از 7 ماهگی اش شروع شد زمانی که از میله آویزان بود توانست بدون هیچ کمک و آموزشی بـه‌صورت غریزی پشتک بزند.آرات چند ماه بعد؛ یعنی از 13 ماهگی می توانسته بـه راحتی برای چندین بار پشت سر هم این حرکت را تکرار کند، پدرش میگوید: وقتی دیدم پسرم استعداد عجیبی در انجام حرکات آکروباتیک دارد تصمیم گرفتم وقتم را کامل در اختیارش بگذارم و خودم بـه پسرم آموزش بدهم.

تمرینات آرات حسینی

پدر آرات از باز کردن صفحه ای در اینستاگرام مخصوص پسرش می‌گوید .«بعد از آنکه متوجه استعدادهای پسرم شـدم بـه پیشنهاد اطرافیانم صفحه ای در اینستاگرام راه اندازی کردم. در صورتی که تا قبل از آن اصلا آشنایی با این شبکه اجتماعی نداشتم. بـه شکل عجیبی از این صفحه نه تنها در ایران بلکه در خارج ازکشور استقبال شد.»

 

عکس آرات حسینی

کشف استعداد آرات حسینی

محمد حسینی، پدر آرات به طور اتفاقی از سه ماهگی پسرش متوجه می‌شود که او دستان قوی دارد و میتواند بـه خوبی خودش را از هرجایی آویزان کند. آقای حسینی در 7 ماهگی آرات مشاهده کرد زمانی که از میله آویزان بود توانست پشتک بزند، دیگر به طور کامل مطمئن می‌شود پسرش استعداد زیادی در انجام حرکات آکروباتیک سخت و دشوار دارد.

 

آرات چند ماه بعد؛ یعنی از 13 ماهگی می توانسته بـه راحتی برای چندین بار پشت سر هم این حرکت را تکرار کند. او افزود، وقتی دیدم پسرم استعداد عجیبی در انجام حرکات آکروباتیک دارد تصمیم گرفتم وقتم را کامل در اختیارش بگذارم و خودم بـه پسرم آموزش بدهم.

 

پدر آرات حسینی

خانواده آرات حسینی

پدر آرات محمد حسینی شغلش آزاد اسـت و همسرش نیز خانه دار. آن ها فرزند دیگری هم به جز آرات دارند. یک دختر 17 ساله هیچ کدام از اعضای این خانواده نه ژیمناست هستند و نه مانند آرات استعدادی در ورزش دارند.

 

مادر آرات حسینی کجاست؟

در مدتی که آرات در خارج از کشور بود مادر آرات در بابل یکی از شهرهای استان مازندران زندگی میکرد.

 

در مورد آرات حسینی

صفحه اینستاگرام آرات حسینی arat.gym@

آرات حسینی بیش از 2 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد که این آمار روز بـه روز در حال افزایش می باشد.. او در بیوگرافی خود نوشته: 6 سال و 4 روز دارم، می خواهم روزی بهترین بازیکن فوتبال جهان شوم. مدیریت صفحه بـه عهده پدرم اسـت.

 

آرات حسینی کجاست

رها کردن شغل برای آینده آرات حسینی

محمد حسینی بعد از 13 ماهگی آرات کارش را رها میکند تا بیشتر وقت خود را صرف بودن در کنار پسرش کند و گفت: همین حالا یک سال می‌شود که تمام وقتم را به اموزش پسرم اختصاص داده ام و در این مدت با پس اندازمان زندگی میکنیم و همین حالا دیگر پول زیادی برایمان نمانده اسـت.»

 

پدر آرات حرکت های پسرش را بیشتر از آنکه شبیه حرکات ژیمناستیک بداند شبیه حرکت های آکروباتیکی می داند که مخصوص به خود آرات اسـت: «حرکت های آرات چندان شباهتی بـه حرکات ژیمناستیک ندارد.

 

حرکت های آکروباتیک گونه ای می زند، از دیوار بالا میرود و کارهایی می‌کند که انگار مخصوص به خود اوست.» حسینی در پاسخ بـه این سوال که آرات در حال حاضر مربی دارد یا خیر گفت:

 

«فعلا مربی ندارد و چند روزی می‌شود که او را بـه باشگاه می برم؛ اما چندان تمایل بـه باشگاه آمدن ندارد و تن بـه حضور در باشگاه نمیدهد. آنقدرها معاشرتی نیست و فعلا هم خیلی کوچک اسـت و تازه زبان باز کرده. به همین دلیل سعی میکنم خودم تا آنجایی که می توانم او را تعلیم بدهم در صورتی که بـه درستی خودمم هم علم این کار را ندارم.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

آرات حسینی در کشور چین

برنامه سازهای بین المللی شهریور 95 این نابغه کوچک را از طریق پیج اینستاگرامش پیدا کردند و از او خواستند تا بـه کشور چین بیاید و در برنامه پربیننده اعجوبه های دنیا شرکت کند.

 

با پرداخت تمام هزینه های رفت و امد و حضور 15 روزه او و خانواده اش در این کشور، در یک برنامه زنده با پشت سر هم گذاشتن چندین مرحله، از جمله صخره نوردی، آویزان شدن و حرکت عمودی و افقی بدون وقفه و مشکل از طرف تماشاگران و کارشناسان لقب بچه شگفت انگیز را گرفت.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

کشورها بدنبال سرمایه گذاری روی آرات حسینی

پدر آرات میگوید: آرات در سن ۱۳ ماهگی پیشنهاد خارجی داشت. اشخاصی با مـن تماس گرفتند و پیشنهاد کردند که مقدمات مهاجرت مـا را فراهم می‌ کنند و شرایط آموزش و تربیت و هزینه‌های او را متقبل خواهند شد.

 

پس از انتشار اخبار او، کشور هـای زیادی پیشنهاد کردند که کشور آمریکا و کشور کشور آلمان و کشور هـای آسیایی و حتی اقلیم کردستان هم از علاقه مندان بـه خرید آرات بودند. اما مـا بـه پیشنهادهای خارجی فکر نکردیم و فعلا نمی‌ دانیم تقدیر چیست و خدا چـه می‌ خواهد.

 

آرات حسینی در انگلیس

مهاجرت آرات حسینی و خانواده اش به انگلستان

در صفحه رسمی آرات چند باری اعلام شده بود که برای تست بـه کشور‌های مختلف سفر خواهد کرد. او نهایتا تصمیم گرفته تا بـه کشور انگلیس مهاجرت کند و مسیر حرفه‌ای خود را در ان کشور دنبال نماید. بسیاری از کاربران با تحسین آرات کوچک قهرمان، برای او در مسیر جدیدش آرزوی موفقیت کردند.

 

بـه گفته این دسته از کاربران، او توانایی این را دارد که برای خود آینده‌ای زیبا خلق کند و قطعا با تلاش و پشتکار شبانه روزی، بـه آرزو‌های خود خواهد رسید. بعضی از کاربران نیز معتقدند که او باید کودکی کند و انجام ورزش سنگین، بـه‌صورت حرفه‌ای او را از بازی کردن و شادی‌های کودکانه محروم میکند.

 

آرات چند سالشه

مصاحبه تیم پل با آرات حسینی و پدرش

منتقدان بر این باورند که آرات اجازه‌ کودکی کردن را نداشته اما مـا می‌گوییم که قهرمان شدن تلاش و فداکاری می‌خواهد بـه‌علاوه که او نیز مانند تمام بچه‌ها بازی می‌کند و همیشه در حال تمرین نیست. بـه بهانه‌ حضور ان‌ها در استانبول تیم پل مصاحبه‌ای با آرات و پدر سخت‌کوش و مهربانش انجام داده‌ تا بیشتر با او و سبک زندگی‌اش آشنا شوید.

 

از کجا و چـه سنی متوجه استعداد او شدید و تصمیم گرفتید از او یک قهرمان بسازید؟

قبل از این که پسرم به دنیا بیاید‌ تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. این قابلیت را در خودم می‌دیدم که او را ان گونه پرورش دهم. یکی از دوستانم یک ماه قبل از تولد آرات بـه مـن گفت: «وقتی پسرت به دنیا بیاید، یکی مانند خودت خواهد شد». همین‌ جا تصمیم گرفتم که تمام وقتم را برای آرات صرف کنم که کسی بهتر از مـن شود.

 

کسی از اعضای خانواده یا دوستان بـه این تصمیم اعتراض و انتقاد کرد؟

بله، قطعاً. مـن جوابی بـه ان‌ها ندادم. اجازه‌ دخالت هم ندادم و کارم را بدون توجه بـه حرف دیگران ادامه دادم.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

 

این موضوع را در آرات می‌دیدید که بتواند از پس همـه‌ سختی‌ها بربیاید؟

بله. «پدر از پسر می‌پرسد که از پسش برمیومدی؟ و آرات هم میگوید: بله.»

 

به نظر شما موفقیت آرات بیشتر مدیون ژنتیک اسـت یا تلاش؟

همـه چیز بـه تلاش او برمی‌گردد. آرات مدام تمرین کرد و ان آن چه که می‌خواست شد. ان قدر تلاش کرد تا بـه این جایگاه رسید.

 

پیش آمده که آرات خسته شود و دیگر نخواهد ادامه دهد؟

آرات پیش دستی می‌کند و میگوید: «نه»، اما پدر ادامه میدهد: مـن میگویم بله! بارها و بارها پیش آمده. خسته شده و گریه هم کرده؛ اما کناره‌گیری نکرد. استراحت کوتاهی میکرد و بعد تلاش میکرد که دوباره بـه هدف برسد.

 

زندگی نامه آرات حسینی

آرات برای مسابقه بـه کدام کشورها رفته اسـت؟ آیا برای جذب او به شما پیشنهادی شده اسـت؟

آرات میگوید: «بـه چین، استرالیا، فیلیپین، اندونزی و… رفتم». پدرش ادامه میدهد: مـا برای مسابقات رفتیم و ان شرکت‌ها اجازه‌ ارائه‌ پیشنهادهای این چنینی را ندارند. از کشور هـای مختلف پیشنهادهایی بـه مـا شده، اما هنوز هیچ کدام را قبول نکرده‌ایم.

 

در این مسابقات چـه تست‌هایی را داد؟

حرکت‌های آرات خاص بود. وقتی دوسالش بود و بـه چین رفتیم در آنجا صخره‌نوردی، برخی حرکات ژیمناستیک، قدرتی و… را سنجیدند.

 

چرا بـه سمت ورزش رفتید؟

هنر خودم در این ۴۰ سال ورزش بود. اگر نقاش بودم، شاید پسرم هم نقاش می‌شد.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

شما خودتان چـه ورزشی میکردید؟

مـن ورزش‌های مختلفی را به صورت تفریحی و آماتور دنبال میکردم. گاهی بدنسازی و گاهی بوکس و البته عاشق فوتبال هم هستم. هیچ وقت حرفه‌ای نبودم، اما زیاد ورزش میکردم.

 

برای تربیت آرات الگویی داشتید؟

خیر، بـه خودم اطمینان داشتم.

 

فکر میکنید چـه ویژگی‌های ژنتیکی آرات را به اینجا رسانده؟

شاید ژن آرات خوب باشد، اما مـن در زمینه ژنتیک تخصص ندارم. مـن میگویم که آرات با تلاش و تمرین بـه این جایگاه رسیده.

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

آرات چقدر روی دیگران موثر بود؟

این حرکت انقلابی بود. بعدها در شبکه‌های مجازی دیدم در کشور هـای دیگر هم حرکات مشابه‌ای انجام شده.

 

چـه چیزی باعث شد که راهتان را با تمام سختی‌ها ادامه دهید؟

اگر تصمیم بگیرم کاری را انجام دهم، آن را انجام می دهم؛ حتی اگر ان تصمیم باب میل مـن نباشد. با خودم گفتم که آرات هدف زندگی مـن اسـت و کاری می‌کنم که بـه آرزویش برسد؛ او حالا آرزو دارد که فوتبالیست خوبی شود.

 

در چـه سنی تمرینات شروع شدند؟

از روز دوم تولدش تنش را ماساژ می‌دادم و دست می‌کشیدم. فکر میکنم این شروع بود. «پدر در گوش آرات زمزمه میکند: ۳-۴ روزه بودی، شروع شد.»

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

مادرش مخالفتی نداشت؟

آرات میگوید: «مگه می‌شه مامان اعتراض نکنه؟ مامان همیشه اعتراض می‌کرد؛ اما بابا راه خودش را ادامه می‌داد». پدر ادامه میدهد: مادرها بخاطر مهر مادری که دارند، اعتراض‌هایی دارند؛ اما راهم را می‌رفتم.

 

سرمایه‌ پرورش آرات از کجا تامین میشد؟

مـن ۲۰ سال کار کردم، اما همه ی ي چیز را در یک هفته فروختم و برای مدتی از همین پول استفاده می‌کردم. تمام وقتم برای آرات بود و سرکار نمی‌رفتم. شاید برای آرات وسایل ان چنانی نمی‌خریدم، اما خانه هزینه‌های خودش را داشت.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

اگر پدری مانند خودتان ببینید، چـه توصیه‌ای بـه او می‌کنید؟

بارها از مـن پرسیده‌اند که مـا بچه‌ کوچک داریم باید چـه‌کار کنیم؟ ببینید پسر مـن از بالشت چند هزار تومانی، مبل و اوپن خانه‌ خودم شروع کرد. تصمیم مهم اسـت، اگر تصمیم بگیرید می‌توانید کارهای زیادی بکنید. باید تصمیم بگیرید و روی تصمیم خود پافشاری کنید و بعد از آن بـه موفقیت میرسید.

 

به عنوان یک پدر کجا بـه خودتان افتخار کردید؟

وقتی آرات ۲ ساله بود و در مسابقات کشور چین که مهد ژیمناستیک اسـت، برنده شد. آرات: «بگذارید خودم بگویم، اشک از چشم بابا ریخت». وقتی تماشاگرا یک‌صدا می‌گفتند: «آرات آرات» واقعاً بـه آرات افتخار کردم.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

آرات دوست هم‌ سن و ورزشکار دارد؟

دوستان زیادی دارد. ان‌ها هم خیلی خوب هستند. قبلاً آرات تنها بود و در خانه تمرین می‌کردیم، اما همین حالا بـه باشگاه میرود و با دوستانش تمرین می‌کند که برایش خیلی خوب اسـت.

 

به جز شما چـه کسی مربی آرات بود؟

برای فوتبالش مربی خیلی خوبی دارد.

 

آرات در روز چقدر ورزش میکند؟

هر روز بین یک تا چهار ساعت، البته روزهای تعطیل کمتر میشود.

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

در ایران پتانسیل وجود آرات‌ های دیگر را میبینید؟

آرات میگوید: «در دنیا آرات نیست» و پدر می‌خندند و ادامه میدهد: صد در صد. تصمیم پدر و مادر مهم اسـت اگر تصمیم بگیرند می‌توانند از هر بچه‌ای یک آرات بسازند.

 

این راه سختی دارد؛ همه ی ي دارائی‌های خودم را فروختم و وقتی آرات ۵ ماهش بود شغلم را هم کنار گذاشتم. کمتر کسی این کار را میکند. حرف‌ و مخالفت‌‌ها بسیار اسـت. شاید پدر بخواهد که این کار را بکند، اما مادرش مخالفت کند. پافشاری کردن در تصمیم میتواند آرات‌های دیگری بسازد.

 

گفتید که شغل تان را کنار گذاشتید، شغل شما چـه بود؟ و آرات در ان سن چـه حمایت‌هایی نیاز داشت؟

مـن میوه و تره‌بار داشتم و در نمایشگاه خودرو‌ هم کار می‌کردم. شغلم را کنار گذاشتم و وقتم را صرف آرات کردم؛ چون می‌دانستم که هر چـه بیشتر برای او وقت بگذارم او بهتر میشود.

 

اگر فقط بخواهید یک چیز بـه آرات یاد بدهید ان چیست؟

آرات باید بـه مردم کشور خودش بسیار کمک کند.

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

چـه فوتبالیستی را دوست داری؟

اوّل محمد صلاح، دوم رونالـدو، سوم مســی.

 

دوست داری شبیه کدام فوتبالیست باشی؟

دوست دارم سیکس پک‌ هام شبیه رونالدو باشد، دریبل زدنم هم مثل مسی باشد.

 

بهترین مربی دنیا کیست؟

مـن که مربی‌ها را نمی‌شناسم. «پـدر با خنـده میگوید: مربی بـه این بزرگی کنارت هست، او را نمی‌شناسی؟»

 

در حال حاضر بین ورزش و درس آرات کدام اولویت دارد؟

آرات پاسخ میدهد: «ورزش»

 

چـه رازی پشت این موفقیت‌ها وجود دارد که بخواهید حالا دیگران آن را بدانند؟

رازی وجود دارد که نمی‌توانم آن را بگویم. هیچ وقت ان را به آرات هم نمی‌گویم.

 

آرات چـه شخصیت کارتـونــی را دوست داری؟

سوباسـا و کاکـرو در فـوتبالیست‌هـا. زیـاد کارتون نمی‌بینم.

 

بازگشت به ایران

آرات حسینی بعد از اقامت در انگلیس در فروردین 1402 با خانواده به ایران بازگشت، پدرش می گوید برگشته است تا خواندن و نوشتن به زبان فارسی را یاد بگیرد.

پیوستن و جدایی از باشگاه سپاهان

وی بعد از بازگشت به ایران به تیم سپاهان پیوست.

در تاریخ 17 اردیبهشت 1402 در کمتر از 3 ماه از عقد قرارداد آرات حسینی با سپاهان، خبر رسید این استعداد بی نظیر فوتبال از این باشگاه جدا شده است.

 پدر آرات جناب محمد حسینی در مصاحبه ای که شد اعلام کرد از اول هم با سپاهان قراردادی نبسته بودیم، قرار بود آنها خانه ای را برای اقامت به ما بدهند که و امکاناتی که به ما دادن اصلا مورد قبول نبود.

 

پاسخ سپاهان به علت جدایی آرات

پدر آرات کاخ می خواست !!

مدیر تیم فوتبال سپاهان اما می گوید: ما محل اقامتی که ورزشکاران حرفه ای مان اسکان دارند را در اختیار آرات حسینی و خانواده اش قرار دادیم اما پدر آرات حسینی از ما کاخ و ماهیانه 400 میلیون ریال می خواست.

 

گرچه باشگاه سپاهان مبلغ مورد نظر پدر آرات را از جنبه حمایتی خارج می‌ داند اما معتقد است این مبلغ پیشنهادی جنبه بیزنسی دارد و مشخص است پدر نگاه بیزینسی به فرزند خود دارد.

 

باشگاه یک مبلغ ماهانه در نظر گرفته بود، مکانی برای اسکان و تمامی هزینه‌ های آموزشی از جمله روانشناس، کارشناس تغذیه، مربی اختصاصی، مربی بدنسازی، تست‌ های پزشکی، اقدامات پزشکی و سلامت در اختیارشان قرار دادیم که ایشان با این مبلغ مخالف بودند.

 

عکس هایی قدیمی از آرات حسینی

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

 

 

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

بیوگرافی آرات حسینی + زندگی آرات حسینی در انگلیس

 

نگرانی ها از وضعیت آرات پس از جدایی از سپاهان

بعد از اینکه پدر آرات از سپاهان پسرش را برد مدیر آکادمی باشگاه سپاهان اعلام کرد؛ این کودک گناه دارد، او پاک و معصوم است و فشار زیاد تمرینات پدرش باعث شده صفحات رشدش بسته شود و هنگام تمرین سینه ‌اش را می ‌گیرد. (مجله تالاب این موضوع را تایید یا تکذیب نمیکند)

جدیدترین مطالب سایت