بیوگرافی درو بریمور

بیوگرافی درو بریمور

بیوگرافی درو بریمور

محل تولد: کالور سیتی ،کالیفرنیا تاریخ تولد: 22 فیبریه 1975 این طور می توان زادگاه درو صحنه نمایش است.

 

او زمانی که یازده ماه داشته در یک فیلم تجاری تلویزیونی بازی کرد. و اولین رل خود را در سن 2 سالگی در فیلم عشق ناگهانی ایفا کرد. او در خانواده ای به دنیا آمده است که همگی اشان نور ،نورافکن های صحنه های نمایش را بارها تجربه کرده اند و خویشاوند بزرگی چون جان وایتال دری مور را دارد.

 

او دوران نوجوانی خوبی نداشته و مشکلات زیادی را برای خودش به وجود آورده بود. و این مشکلات از زمانی شروع می شود که درو در سن 9 سالگی الکل و در سن 10 سالگی ماری جوانا مصرف کرد و بعد از این به سراغ کوکائین رفت و با به نمایش گذاشتن عکسهای غیر اخلاقی خود در این سن و سال کم، مشکلات زیادی را برای خود به وجود آورد.

 

بعد از این موضوعها والدینش او را مجبور می کنند در کلینیکی بستری شود و تحت درمان قرار بگیرد اما درو کارت اعتباری مادرش را می دزد و از کلینیک و به وست کوست فرار می کند.هر چند فرار ناموفقی داشت و بعد از چند روز مجبور می شود دوباره به خانه بازگردد .

بیوگرافی درو بریمور
او دوباره به کلینیک برده می شود و بعد تحمل مشکلات زیاد مورد درمان قرار می گیرد . بعد از ترک اعتیاد برنامه های تلویزیونی زیادی را در مورد خطرات اعتیاد و مضرات آن برای جوانان با حضور او پخش می شد.

 

او در جولای 1989 اقدام به خودکشی ناموفقی می زند که این عمل او سبب بازگشت مجدد او به کلینیک برای درمان می شود. بعد از این اقدام و مرخص شدن از کلینیک تصمیم می گیرد تا از خانواده اش جدا شود .

 

و کار بازیگری خود را ادامه دهد در سال 1996 نقشی کوچکی را در فیلم جیغ ایفا می کند و بازی تحسین برانگیز او در فیلم «همه می گویند تو را دوست دارم » در جه بازیگری او را بالا می برد.

بیوگرافی درو بریمور

درو با تمام مشکلاتی که داشت توانست تمام آنها را با پشت کار و زحمت پشت سر بگذارد و امروزه به عنوان یکی از گرانترین بازیگران زن هالیوود شناخته شود.

بازی او در بلاک باستر فرشتگان چارلی ،به شهرتی جهانی رسید. بعد از این در فیلم هایی چون رانندگی با پسرها و اعتراف یک ذهن خطرناک ایفای نقش کرده است درو بلیث باریمور با قدی معدل 163 یکی از پول سازترین بازیگران تاریخ سینماست اگرچه خانواده او اکثرا هنرمند بودند اما در هنرپیشه شدن او نقشی ایفا نکردند بعدها ثابت کرد که بازیگر و تهیه کننده قابلیست او هم قابلیت بازی در نقشهای درام و هم کمدی را دارد .

 

جدیدترین مطالب سایت