بیوگرافی صحرا اسدالهی + عکس های اینستاگرام صحرا اسدالهی

بیوگرافی صحرا اسدالهی + عکس های اینستاگرام صحرا اسدالهی

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین عکس هاي‌ صحرا اسدالهی و بیوگرافی این بازیگر سرشناس را منتشر کرده ایم.

 

زندگینامه صحرا اسدالهی و همسرش

صحرا اسدالهی زاده 27 مرداد ماه 1371 در تهران، بازیگر اسـت و فقط یک برادر کوچک تر از خودش دارد. صحرا اسدالهی دارای مدرک لیسانس در رشته معماری از دانشگاه سوره می‌باشد. صحرا اسدالهی در کلاس بازیگری استاد سمندریان شرکت نموده اسـت.

 

آغاز فعالیت بازیگری صحرا اسدالهی

آغاز فعالیت بازیگری صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی پس از طی کردن دوران تحصیل در دانشگاه، به طور رسمی فعالیت خودرا در عرصه تئاتر آغاز کرد و شروع فعالیت بازیگری اش در تلویزیون از سال 1393 با بازی در مجموعه تلویزیونی گاهی بـه پشت سر نگاه کن رسما شروع شد و با این مجموعه تلویزیونی تلویزیونی پرطرفدار از قاب تلویزیون دیده شد.

 


مطالب مشابه: عکس های جدید دونفره از بازیگران و هنرمندان با همسرانشان


 

به شهرت رسیدن 

به شهرت رسیدن صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی پس از مدت زمان کوتاهی پس از پایان تحصیلاتش و اخذ مدرک بازیگری از اموزشگاه سمندریان، با بازي در فیلم سینمایی فروشنده بـه شهرت رسید.

 

سوابق بازیگری

سوابق بازیگری صحرا اسدالهی

این هنرپیشه درسال 1395 با بازی در فیلم دریاچه ماهی بـه کارگردانی مریم دوستی قدم بعدی خودرا برداشت. سال 1396 برای این هنرپیشه پربار بودو قدم بعدی این بازیگر دو سریال دیگر بود. او در مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی از یادها رفته و شرایط خاص حضور داشت اما بیشتر نقش‌هاي‌ خانم اسدالهی مکمل بودند.

 

فیلم‌ سینمایی پری‌سا کـه در همان سال 1396 تولید شد، از جمله آثار کمتر دیده شده این بازیگر اسـت اما خود خانم اسدالهی ان را دوست دارد. فیلم بعدی او نیز آقای سانسور بود کـه بازیگرانی هم چون محمدرضا متواضع و بهرام افشاری هم‌بازی‌هاي‌ این هنرمند بودند.

 

سریال بعدی خانم اسدالهی در جستجوی آرامش بود کـه مورد استقبال قرار گرفت. صحرا اسدالهی در دلدار حضور داشت و این بازیگر را در نقش‌هایي کوتاه و سکانس‌هاي‌ محدود میدیدیم. صحرا اسدالهی در بچه مهندس 2 و 3 نیز حضور تلویزیونی پیدا کرد.

 

از این قسمت بـه بعد وارد دنیای سینمای این هنرپیشه میشویم. او فیلم‌هاي‌ طبقه یک و نیم و جوجه تیغی کـه توانستند دیده شوند را بازی کرد ودر یقه سفیدها کـه بـه تازگی درسال 1402 اکران شد نیز نقشی کلیدی داشت. این هنرمند بـه شبکه نمایش خانگی نیز پا گذاشتصحرا اسدالهی در جادوگر و سپس آنتن، کـه نقشی پررنگ در ان داشت، حضور پیدا کرد.

 

یکی از آثاری کـه خانم بازیگر درسال 1400 بازی کرد و دیده شد، فیلم سینمایی بیرو بود کـه بـه زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان کشور، می‌پرداخت. صحرا اسدالهی در بیرو نقش مادر بیرانوند را داشت.

 

کارگردانی

کارگردانی صحرا اسدالهی

این بازیگر در زمینه کارگردانی نیز تبحر دارد و فیا کوتاه تست دوربین را کارگردانی کرد و توانست در چند فستبوال بین‌ المللی حضور پیدا کند.

 

ازدواج 

ازدواج صحرا اسدالهی

درباره ازدواج صحرا اسدالهی باید بگوییم کـه این هنرپیشه تا کنون ازدواج نکرده اسـت و با پدر و مادر خود زندگی میکند.

   استایل دیدنی صحرا اسدالهی

 


مطالب مشابه: تصاویر جذاب و دیدنی بازیگران و هنرمندان


 

استایل جدید صحرا اسدالهی

 

استایل جدید صحرا اسدالهی  

 

جدیدترین عکس های صحرا اسدالهی

 

عکس های دیده نشده صحرا اسدالهی در خارج از کشور  

 

عکس های صحرا اسدالهی در خارج از کشور

 

عکس های صحرا اسدالهی در خارج از کشور

 

تولد صحرا اسدالهی

 

عکس های تولد صحرا اسدالهی

 

عکس های کمتر دیده شده از صحرا اسدالهی

 

عکس های جدید صحرا اسدالهی

 

عکس های جدید صحرا اسدالهی

 

عکس های اینستاگرام صحرا اسدالهی

 

استایل خاص صحرا اسدالهی

 


مطالب مشابه: عکس بازیگران و چهره های مشهور ایرانی در اینستاگرام 


 

در پایان

صحرا اسدالهی فارغ التحصیل لیسانس معماری و دانش آموخته دانشگاه سوره می‌باشد، فعالیت خودرا از تئاتر شروع کرد و با فروشنده درخشید و تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد

جدیدترین مطالب سایت