بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

دیبا زاهدی کیست؟ بیوگرافی کامل دیبا زاهدیبیوگرافی

اینبخش از تالاب بـه بیوگرافی کامل دیبا زاهدی بازیگر سریال پر مخاطب آقازاده پرداخته ایم ؛ او در این فیلم در کنار بازیگرانی هم چون: مهدی سلطانی، سینا مهراد، لعیا زنگنه وامیر تارخ بـه ایفای نقش پرداخت و استعداد خود را در زمینه بازیگری نشان داد. در ادامه با او بیشتر آشنا می‌شویم، با تالاب همراه باشید.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

بـه گزارش تالاب دیبا زاهدی تنها پنج سال میباشد که پا بـه عرصۀ بازیگری گذاشته اسـت. اما کارنامه کاری وی افتخار همکاری با ابراهیم حاتمی کیا را یدک می‌کشد، که هر بازیگری علاقمند بـه همکاری با این کارگردان نامی عرصه دفاع مقدس می باشد. در ادامه با بیوگرافی دیبا زاهدی و نحوه انتخابش برای فیلم سینمایی بادیگارد بیشتر آشنا خواهید شد.

دیبا زاهدی متولد چه سالی است؟

دیبا زاهدی زادۀ تهران در تاریخ 7 آذر 1368 اسـت. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد میباشد. دورۀ بازیگری خود را نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان و هم چنین کلاس های استاد حمید سمندریان گذرانده اسـت.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

اولین حضور او در سینما و هم چنین آغاز فعالیت هنری اش در سال 92 با بازی در فیلم سینمای پنج ستاره بـه کارگردانی مهشید افشار زاده بوده اسـت.

 

دیبا زاهدی در بادیگارد

مهم ترین بازی او در فیلم سینمایی بادیگارد، بـه نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا میباشد. دیبا زاهدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت برای مـن حضور در بادیگارد تجربه ای فراموش نشدنی اسـت چرا که با یک گروه حرفه ای کار کردم. از هم بازی شدن با پرویز پرستویی و کار با ابراهیم حاتمی کیا بسیار خوشحال هستم.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

با این که نقش مـن در بادیگارد کوتاه بود و محوریت قصه بیشتر حول نقش پرویز پرستویی می‌چرخید اما در رابطه با نقشم همواره بـه مـن مشاوره میداند و در این مسیر بـه مـن کمک می کردند.

 

بازیگر جوان بادیگارد در مورد همکاری مجدد با ابراهیم حاتمی کیا بیان داشت در صورت پیشنهاد از طرف ایشان بدون این که فیلمنامه را بخوانم در فیلم ایشان بازی خواهم کرد.

 

دیبا زاهدی سال گذشته و پیرو انتخاب‌های خوبش در فیلم آزاد بـه قید شرط ساخته حسین شهابی یکی دیگر از فیلمسازان خوب سینما بازی کرد ؛ فیلمی که این روز ها در برخی سینماها روی پرده اسـت و بـه موضوع مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی مدت می پردازد.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

صفحه اینستاگرام دیبا زاهدی

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم دیبا زاهدی و از فعالیت های مجازی او و پست هایی که بـه اشتراک می‌گذارد با خبر می شویم. هم چنان با تالاب همراه باشید.

 

دیبا زاهدی درباره یکی از پست هایش نوشت: آدم ها جدا از عطری که، بـه خودشون می زنن عطر دیگه ای هم دارن که تاثیر گذارتره عطر نگاهشون، عطرحرفاشون، عطری که فقط و فقط مختصّ شخصیت اون هاست و در هیچ مغازه ی عطر فروشی پیدا نمیشه…

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: و مـا همچنان در انتظاريم در انتظار ناجياني كه نخواهند امد و چشمانمان ساليان دراز اسـت كه بـه در خشک شده اسـت ..

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: عرض كنم كه مـن همين امروز در جريان كاربرد هشتگ قرار گرفتم… اقاي بابك اردلان صدا بردار نازنين مون بنده رو ازين جهل بيرون اوردن.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: بعضي وقت ها فقط معجزه اسـت كه ميتونه همه ی ی چيو درست كنه… يه چيزي مثل چوب فرشته سيندرلا…

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: مرز بين حماقت و ساده بودن تنها يك خط اسـت… يک قدم عقب برويد ساده بودن، همراه بودن وصلح طلب بودن شما حماقت خطاب مي شود.

 

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی (+عکس)

 

دیبا زاهدی الان خبری از ازدواج خود در رسانه ها پخش نکرده اسـت ؛ وی با بازی درخشان در فیلم بادیگارد ؛ پنج ستاره و آقازاده جای خوبی در سینمای کشور ایران باز کرده اسـت و جز چهره های‌ تقریباً محبوب در سریال ها و سینمایی ها اسـت.

جدیدترین مطالب سایت