چگونه بهترین بازیگر شویم ؟ 

چگونه بهترین بازیگر شویم ؟ 

رمزهای موفقیت در رشته بازیگری سینما

بازیگری یکی از موفقیت هایي هست که بعد از زحمت هاي چندان به دست می‌آید شما در ادامه می توانید با رمزهای موفقیت در رشته بازیگری سینما ما را دنبال نمایید.

چگونه بهترین بازیگر شویم ؟ 

5 رمز موفقیت در بازیگری

 

1-رمز موفقیت بازیگری : همۀ صحنه‌ها را با حس اجرا کنید

یک رمز موفقیت بازیگری دارا بودن حس در صحنه هاست . به گزارش تالاب مای استیج هیچ صحنه‌اي نباید بدون حس باشد، حتی وقتی تنها باید مسافتی کوتاه را راه بروید و بسته‌اي را تحویل بگیرید.

 

همۀ و همۀ باید دارای حس مختص به خود باشد. پس سعی کنید همۀ تلاشتان را بکنید تا بتوانید حس و ابعادی تازه به سکانس‌هاي به ظاهر بی‌اهمیت بدهید. برای مواقعی که دیالوگ وجود ندارد، در مورد موضوعی مرتبط فکر کنید.

 

در چنین مواقعی کارگردانی اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا در واقع کارگردان هست که راهنمایی‌هاي لازم را در اختیار بازیگر پیروز می‌گذارد.

چگونه بهترین بازیگر شویم ؟ 

چگونه بازیگر سینما شویم

 

2- رمز موفقیت بازیگری : پیوستگی از شروط بازیگری هست

به گزارش سینما تئاتر مای استیج درست هست که افراد خاصی خطاهای مربوط به پیوستگی در هر سکانس را زیر نظر دارند، امارمز موفقیت بازیگری اینست که خودشان هم حواسشان را در این مورد جمع کنند. بسیار مهم هست که هر حرکت را به طور یکسان و در زمان مناسب انجام دهید.

 

مخصوصا زمانیکه پای دیالوگ نیز در بین هست. زیرا در غیر این صورت، ممکن هست برترین حرکت شما به علت خطایی کوچک در اساس پیوستگی از فیلم حذف شود و زحماتتان هدر رود.

 

3-رمز موفقیت بازیگری : از راهنمایی‌هاي کارگردان بهرهگیری کنید

طبق بررسی هاي بدست امده یکی از مهمترین روابط در هر فیلم رابطه بین کارگردان و بازیگر می باشد. ممکن هست صمیمی‌ترین و در عین حال، دشوار‌ترین باشد؛ به همین علت ارتباط برقرار کردن و نحوه صحیح دریافت به راهنمایی، از اهمیت بالایی برخوردار هست.

 

بعضی کارگردان‌ها، به خصوص اگر جوان و کم‌تجربه باشند، نمی توانند منظور خود را به خوبی به بازیگران منتقل کنند؛ برای همین اگر بتوانید کارگردان را به خوبی درک کنید، نتیجه کار بهتری دارید. ویژگی سینماتوگرافر مفید و سینماتوگرافی چیست ؟

چگونه بهترین بازیگر شویم ؟ 

4-رمز موفقیت بازیگری : دیالوگ‌ها را بشناسید

اگر می‌خواهید بازیگری پیروز باشید دیالوگ‌ها را تمام و کمال بشناسید. در مورد روش حفظ کردن باید بگوییم که کلمات را به طور خالص و بدون هیچگونه ریتمی حفظ کنید؛ در این صورت هنگامی که بخواهید آن ها را به روش‌هاي گوناگون ادا کنید به مشکل بر نخواهید خورد.

 

5-رمز موفقیت بازیگری : زمان را مدیریت کنید

به گزارش تالاب مدیریت زمان درهر حرفه اي لازمه ي موفقیت هست. زمان میان برداشت‌ها را تلف نکنید و برای برداشت‌هاي بعدی آماده شوید. دیالوگ‌ها را مرور کنید و خودتان را کاملا جای کاراکتر قرار دهید.

 

هرچند توصیه می شود همۀ چیز را به طور کامل از گذشته برنامه ریزی نکنید. کمی بداهه، همۀ وقت اجرایتان را دلنشین‌تر خواهد کرد. سعی کنید از زمانتان بهرهگیری کافی را ببرید.

 

منبع :mystage.ir

جدیدترین مطالب سایت