بهترین سریال های کودکانه (37 برنامه کودک)

بهترین سریال های کودکانه (37 برنامه کودک)

بهترین سریال های کودکانه : انیمیشن معمولاً راحت ترین راه برای رساندن پیام ها بـه بچه هاست. این برنامه ها بـه خاطر موسیقی ورنگ هایی که دارند ذهن ان ها را برانگیخته و بهشان کمک میکنند بهتر یاد بگیرند. دراین قسمت از مجله تفریی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین سریال هاي‌ انیمیشنی را منتشر کرده ایم.

 

بهترین برنامه های تلویزیونی خارجی کودکان

بهترین برنامه هاي‌ تلویزیونی برای کودکان هرگز فقط برای کودکان نیست. همان طور که هر شخصی که بزرگ میکند میداند، بزرگسالان نیز باید این چیزها را تماشا کنند – یا حداقل نیم نگاهی بـه ان‌ها داشته باشند در حالی‌که از فرصت برای انجام برخی کارها استفاده می کنند.

 

این بدان معناست که، حداقل تا حدی، نمایش‌هایی که برای کودکان درنظر گرفته شده‌اند باید معیار های خاص والدین را رعایت کنند، نه این که برای سرگرمی فقط بـه صداهای گوز تکیه کنند. ان‌ها باید پیام‌هاي‌ مهم را بـه بچه‌ها منتقل کنند، یا خلاقیت را تلقین کنند یا حداقل جوک‌هاي‌ خوبی داشته باشند.

 

هر ورودی دراین فهرست از بهترین نمایش‌هاي‌ کودکان که در حال حاضر در حال پخش هستند، بـه این امتیازات میرسند. کارتون‌هاي‌ کلاسیک و جواهرات جدید مدرسه، برنامه‌هاي‌ آموزشی و نمایش‌هاي‌ کاملاً سرگرم‌کننده و بی‌نظیر را خواهید دید که می توانند چشمان اتاق را بـه خود جلب کنند.

 

ان‌ها را بررسی کنید، سپس فهرست‌هاي‌ ما از بهترین فیلم‌هاي‌ انیمیشن و بهترین فیلم‌هاي‌ دیزنی تمام دوران را بخوانید، وقتی بـه چیزی نیاز دارید که توجه جوانان را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های ارزشمند و آموزنده برای کودکان

 

1. از StoryBots بپرسید

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

گفتگوی مستقیم: StoryBots یکی از بهترین نمایش‌هاي‌ کودکانه اسـت. اپیزودها پس از بیپ، بوپ، بینگ، بنگ و بو دنبال میشوند تا بـه سؤالی پاسخ دهند: چشم‌ها چگونه کار می کنند؟ چرا بازیافت می‌کنیم؟ چطور سرما می‌خوری؟

 

داستان‌سرایی احمقانه، مسخره و سرگرم‌کننده اسـت، اما پاسخ‌ها جدی و علمی هستند – جای تعجب نیست که چندین جایزه امی را از ان خود کرد. کمئوها مخصوصاً برای بزرگ ترها لذت بخش هستند: جان لجند، “عجیب آل” یانکوویچ، واندا سایکس، اسنوپ داگ. 

 

2. جستجو و کاوش

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

کوچولوی شـما عاشق ماجراهای جهانی ABC Mouse، 123 Mouse و Do-Re-Mi Mouse در حین کشف و یادگیری در مورد جهان خواهد شد. هر قسمت 12 دقیقه اي برای ذهن هاي‌ جوان کنجکاو و بازه هاي‌ کوتاه توجه جوان طراحی شده اسـت. تولید شده توسط ABCmouse Early Learning Academy، می توانید دو فصل هشت قسمتی را بـه صورت رایگان پخش کنید. 

 

3. ضرب و شتم اشکالات

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

بیت باگز زندگی حشره‌هایی را دنبال می کند که در دهکده‌اي شبیه بـه ریچارد اسکاری زندگی میکنند. حشرات در چنین مکان پر جنب و جوشی با این همه ی اتفاق چه می کنند؟ البته، موزیک هایی که عمدتاً توسط بیتلز نوشته شده اسـت را بخوانید. اگر احمقانه بـه نظر می رسد، اینطور اسـت و این تنظیم ساده اسـت که بـه این مجموعه متفکر برنده امی اجازه می دهد تا بـه مسائل زندگی که ذهن جوان را درگیر می کند بپردازد. 

 

4. پاترول PAW

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

هر پدر و مادر یک کودک خردسال قدرت PAW را میداند: این کارتونی اسـت که بچه‌هاي‌ سگ‌دوست نمی توانند ان را از دست بدهند. در حالی‌که بر قدرت دوستی و سخت کوشی تاکید می کنند، توله هاي‌ دوست داشتنی در PAW Patrol برای محافظت از Adventure Bay در برابر همه ی مسائلی که پیش می‌آید، همکاری می کنند. چه کسی می تواند در برابر توله هاي‌ بامزه و جنایتکار مانند این مقاومت کند؟ 

 

5. آبی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این محصول جذاب استرالیایی، با بازی خانواده‌اي از کفش‌هاي‌ پاشنه‌دار آبی انسان‌نما، سعی نمی کند هیچ درس بزرگی از زندگی بـه فرزندانتان بیاموزد، بـه جز یکی: مهم نیست چند سال دارید، همیشه برای بازی وقت بگذارید. بلوی و خواهر کوچکترش، بینگو، در هر اپیزود کوچک‌تر، بـه هوس‌هاي‌ تخیل خود میپردازند، چه تظاهر بـه پیرزن بودن یا رقصیدن با پری‌هاي‌ نامرئی، و اغلب والدین خودرا بـه سرگرمی می‌کشانند.

 

این بـه طور اشتباه شیرین اسـت، اما بـه اندازه کافی هوشمندانه اسـت که بـه بزرگسالانی که در حال تماشای ان هستند چشمک بزند – یک نمایش خانوادگی عالی. 

 

6. کیپو و عصر جانوران شگفت انگیز

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این مجموعه انیمیشنی خارق‌العاده کیپو اوک، دختر 13 ساله‌اي را دنبال میکند که وادار می شود از امنیت یک شهر زیرزمینی فرار کند تا خطرات یک دنیای دیستوپیایی را دنبال کند. اپیزودها هوشمندانه، خلاقانه، بـه طور جدی عجیب و کاملاً شگفت انگیز هستند. اگر کودک شـما علاقه اي بـه داستان هاي‌ علمی تخیلی دارد، این نمایش برای اوست. 

 

7. خوک پپا

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

پپا یک خوک اسـت! همراه با یک برنامه تلویزیونی موفق، این خوک انسان‌نما یک آلبوم و حتی یک برنامه زنده نیز دارد. موفقیت قابل درک اسـت: کوچولوها عاشق قسمت هاي‌ کوتاه و پنج دقیقه اي این سریال نیک جونیور هستند که پپا و دوستان و خانواده اش را دنبال می کند.

 

ان رابا انیمیشن هاي‌ رنگی جذاب، که بـه نظر می رسد می توانند ابله هاي‌ کودکانه باشند، و همچنین ان لهجه هاي‌ شایان ستایش بریتانیایی، جفت کنید، و چه کسی می تواند در برابر ان مقاومت کند؟ 

 

8. Shaun the Sheep

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این سریال از ذهن هایی که والاس و گرومیت را برای شـما بـه ارمغان آورد، گوسفندی باهوش غیر معمول را دنبال می کند که با دوستانش در مزرعه ماسی باتم زندگی می کند. شان همیشه موفق می شود مشکلی را پیدا کند و با روش هاي‌ خلاقانه و خنده دار خودرا از ان رهایی بخشد – اینکار ضرری ندارد.

 

9. صوفیه اول

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

اگر نمایشی در مورد یک شاهزاده خانم جوان شایان ستایش بـه اندازه کافی جلب توجه نمیکرد، حضور خانواده سلطنتی دوست داشتنی فیلم دیزنی واقعاً قرارداد را برای این مجموعه امضا کرد. پرنسس سوفیای 8 ساله با شیرینی و حس ماجراجویی خود قلب جوانان را در همه ی جا بـه دست می آورد و صداهای شناخته شده آریل وینتر «خانواده مدرن»؛ وین بردی و تیم گان بـه شخصیت هاي‌ دیگر شخصیتی قابل لمس می بخشد. 

 

10. هی آرنولد!

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

با اشاره بـه بروکلین و سیاتل، این جواهر دهه 90 یک شهرنشین جوان فوتبالیست، پدربزرگ و مادربزرگ خوش‌حالش، همسایه‌هاي‌ پانسیون و دوستانش از P.S. 118. شیطنت هاي‌ بچه ها – چه کشف افسانه هاي‌ شهری، چه کمک بـه طردشدگان محله یا دلتنگی بـه دختران کلاس ششم – هرگز جذابیت خودرا از دست نداده اسـت، و کلاسیک نیکلودئون مطمئناً در آزمون زمان مقاومت کرده اسـت.

 

همه ی جوان‌هاي‌ نیویورکی باید این نمایش را تجربه کنند، بنابر این زمانی را برای ماراتن هولو اختصاص دهید. قول می‌دهیم پشیمان نشوید.

 

11. Star Wars: The Clone Wars

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این مجموعه انیمیشن منطقه اي اسـت که باید برای طرفداران جنگ ستارگان تماشا شود – که تقریبا همه ی بچه ها «و والدین» را شامل می شود. نمایش‌ها حماسه جنگ ستارگان رابا جزئیات میکروسکوپی دنبال میکنند – برای تعداد زیادی از چیزهای بی‌اهمیت در زمان شام در مورد زمان و مکان این که چه کسی چه کاری انجام داده اسـت، آماده شوید.

 

توجه داشته باشید که این سریال حماسی درسال 2008 راه اندازی شد و بـه مدت هفت فصل پخش شد ودر سال 2020 با بیش از 100 قسمت برای لذت بردن بـه اتمام رسید. طرفداران همچنین باید سری اسپین آف جدید Star Wars: The Bad Batch را که درسال 2021 نمایش داده شد، تماشا کنند. 

 

12. درخشان و درخشان

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

دوقلو بودن کاملا جالب اسـت، اما تصور کنید یک جن دوقلو باشید؟! حالا که عالیه! Shimmer و Shine در تلاش هستند تا از جادوها و توانایی هاي‌ برآورده کردن آرزوها «با کمک BFF Leah غیر جنی خود» حداکثر استفاده را ببرند، اما طبیعتاً؛ این خانم هاي‌ اسطوره اي در حال جوانه زدن در طول مسیر با مشکلاتی روبه‌رو می شوند. هی، آن ها در حال یادگیری طناب هستند، بالاخره! 

 

13. خیابان سیسمونی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

المو، بیگ برد، کوکی هیولا و بقیه باند ماپت چندین دهه اسـت که بـه خانواده ها میگویند چگونه بـه خیابان سسمی بروند و هنوز هم قوی هستند. این نمایش نه تنها بـه کودکان می آموزد که چگونه بشمارند و بخوانند، بلکه در مورد دوستی، شفقت، بـه اشتراک گذاشتن و نحوه مدیریت احساسات خود در سناریوهای مختلف نیز می آموزند. و با رشد نمایش، شخصیت‌هاي‌ متنوع‌تر و اعضای خانواده راه خودرا بـه بازیگران باز کرده‌اند. 

 

14. باب اسفنجی شلوار مربعی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

یک نمایش فوق‌العاده نیکلودئون، باب اسفنجی، بینندگان را بـه اعماق اقیانوس تا پایین بیکینی فرو میبرد، شهری که قهرمان جذاب، زرد و متخلخل محبوب ما ان را خانه می‌نامد.

 

می توانید سربی شیرین «ودر عین حال ساده لوح» را پیدا کنید که از خانه آناناسی‌اش خارج میشود تا بـه ماهیگیری ژله‌اي در پارک برود، یک کربی پتی خوشمزه بچینید، با شریک جنایی خود، پاتریک استار وقت بگذرانید، و البته، همسایه خودرا بـه نام Squidward Tentacles اذيت دهید.  هر چند مراقب باشید وقتی پشت فرمان می نشیند: همان طور که خانم پاف می گوید، باب اسفنجی بهترین راننده قایق نیست.

 

15. فینیاس و فرب

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

ماجراهای زیادی دراین مجموعه کانال دیزنی وجوددارد، زیرا فینیاس هیجین هاي‌ جدیدی را برای تعقیب ان تداعی می کند و فرب مغز متفکر ابزارهایی ابداع می کند تا ایده هاي‌ خودرا زنده کند. در همین حال، پری پلاتیپوس مخفی در تلاش اسـت تا دکتر دوفنشمیرتز را از اجرای نقشه هاي‌ شیطانی خود باز دارد.

 

16. لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

Cowabunga، دوستان! قهرمانان مورد علاقه شـما در نیم پوسته در طول سالها شکل‌هاي‌ مختلفی بـه خود گرفته‌اند و تبدیل بـه فیلم‌هاي‌ لایو اکشن، یک سریال انیمیشنی CGI و اخیراً یک کارتون الهام‌گرفته از انیمیشن با Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles شده‌اند.

 

در حالیکه این برنامه چیزی شبیه یک ریبوت نرم اسـت، لئوناردو، میکل آنژ، رافائل و دوناتلو همان‌ گونه وظیفه دارند از نیویورک در برابر افراد بد محافظت کنند، اما این نمایش بـه فرنچایز انرژی تازه و سرگرم کننده اي می بخشد.

 

17. Blaze and the Monster Machines

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

بـه لطف Blaze and the Monster Machines برای یک درس STEAM آماده شوید. دراین کارتون کودکانه، بینندگان درکنار AJ و کامیون قرمز روشن او، Blaze، سفر میکنند تا با خودرو‌هاي‌ مسابقه‌اي مسابقه دهند و بـه خودرو های دیگر در مورد مشکلاتشان کمک کنند. البته، طرفداران باید خودرا برای تقابل این دو با حریف خود، کراشر، آماده کنند. 

 

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های نوروزی 

 

18. دورا کاوشگر

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این نمایش تعاملی، بچه ها را درست درکنار دورا مسئول می کند. در حالیکه قهرمان محبوب ما ماموریت‌هایش را کامل میکند و با Swiper the Fox از دویدن دور می زند، از بچه‌ها خواسته می شود تا زمانی که کار تمام شود، با او «و Boots» فریاد بزنند و آواز بخوانند. 

 

19. ماجراهای پدینگتون

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

آماده مارمالاد: خرس مورد علاقه ما دهه جدید رابا یک سریال انیمیشنی در Nickelodeon آغاز می کند. با صداپیشگی بن ویشاو، که دراین مجموعه فیلم نسبتاً درخشان نقش پدینگتون را نیز بازی میکند، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که درکنار پدینگتون کمی جوان‌تر بـه ماجراجویی بپردازند، که هر قسمت رابا نوشتن نامه‌هایی بـه عمه لوسی محبوبش آغاز و پایان می دهد.

 

20. گوپی حبابی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

دراین نمایش شایان ستایش گوپی ها، گروهی از آدم هاي‌ پیش دبستانی که دریک جهان زیر آب حرکت می کنند، نمایش داده می شود. هر قسمت شامل گوپی ها می شود که با کمک معلم مدرسه شان، آقای گروپر، در مورد مسائل مختلف کار می کنند و موزیک هایی در مورد ماجراهای روز میخوانند.

 

21. والدو کجاست؟

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

والدو با الهام از کتاب‌هاي‌ محبوب دهه 90 جست‌وجو و پیدا کردن، پسر جوانی رابا پیراهن راه راه قرمز و سفید دنبال میکند که همیشه در حال ماجراجویی اسـت. والدو با دوستش وندا در کنارش، همیشه برای مقابله با هر چالشی که جامعه جادوگران بین المللی راه وی را می فرستد، بازی می کند. با این حال، Odlulu جادویی، عرفانی و شرور قصد دارد ویران کند، که مطمئناً این بچه ها را سرپا نگه می دارد. 

 

22. خون آشام

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

قرار گرفتن در ان هرگز راحت نیست، بـه خصوص زمانی که شـما یک خون آشام هستید که با خانواده ماوراء طبیعی خود از ترانسیلوانیا بـه پنسیلوانیا راه یافته اسـت. صحبت در مورد یک پیچ و تاب در استعاره بـه سن بلوغ! آیا وامپیرینا کوچولو «بـه اختصار وی» میتواند با فانی‌ها در Nabe جدید خود هماهنگ شود؟ 

 

23. کراتس وحشی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

این نمایش 30 دقیقه اي بـه کوچولوها طعم دنیای اطرافشان را می دهد. دو برادر و مراقب، کریس و مارتین کرات، باهم کار می کنند تا از حیواناتی که در معرض خطر شروران بدخواه یا مشکلات موجود در زیستگاه خود هستند محافظت کنند. در حالی‌که سرگرم کننده و هیجان انگیز اسـت، این برنامه آموزشی نیز هست – بچه ها با تماشای هر قسمت 101 درس در زمینه جانورشناسی و بوم شناسی میگیرند.

 

24. باشگاه میکی موس

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

شخصیت‌هاي‌ کلاسیک دیزنی مانند میکی، مینی، دونالد و گوفی دراین مجموعه درخشان و انیمیشن کامپیوتری ارتقا پیدا می کنند. در هر قسمت، بینندگان جوان با چالشی مواجه می شوند که برای تکمیل ان بـه مهارت‌هاي‌ اساسی حل مسئله و گاهی اوقات ریاضی نیاز دارند. تم شاد و موزیک هاي‌ پایانی «که توسط They Might Be Giants اجرا می شود!» یقیناً بچه ها را نیز وادار بـه آواز خواندن می کند. 

 

25. اسب کوچک من: دوستی جادو است

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

Twilight Sparkle و BFFهای پونی جادویی او بر اساس انچه لازم اسـت دوست نهایی در سریالی باشید که کمی جذابیت و رنگ بـه زمان تلویزیون شـما می بخشد، آموزش دیده اند. 

 

26. داک مک استافینز

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

رویای دوتی این اسـت که راه مادرش را دنبال کند و دکتر شود. این خانم کوچولو با مراقبت از حیوانات عروسکی خودرا برای رشته دکتری آماده می کند. اما، با کمک یک گوشی دکتری جادویی، اسباب بازی هاي‌ محبوب او جان می‌گیرند! انتظار داشته باشید دراین مسیر چند نکته و ترفند برای زندگی سالم را انتخاب کنید. 

 

27. روگرتس

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

ببین کی داره همین حالا حرف میزنه! یا بهتر اسـت بگوییم، در دهه 90 میلادی. این تامی، چاکی، آنجلیکا و بقیه باند پیکلز هستند که ماجراجویی‌هاي‌ کوچکشان هزاره‌هاي‌ بزرگ تر را بـه وجد می‌آورد و عده اي از ژنرال ایکس‌ها که احتمالاً کمی خارج از دموی هدف بودند. 

 

28. میخ + گربه

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

در هر قسمت 12 دقیقه اي از برنامه کودکان PBS Peg + Cat، این دو نفر با یک مشکل کلمه ریاضی روبه‌رو می شوند که باید ان را حل کنند. هر داستان عجیب‌وغریب دارای موزیک هاي‌ سرگرم کننده اسـت و علاقه کودک پیش دبستانی را بـه ریاضیات پایه تشویق می کند زیرا شخصیت ها از نمودارها برای یافتن راه حل استفاده می کنند. 

 

29. محله مستر راجرز

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

جوانان را بـه آقای راجرز، شخصیت پدربزرگ ژاکت کش بافی که همه ی می شناسیم و دوستش داریم، معرفی کنید. قسمت‌هاي‌ 30 دقیقه‌اي PBS Kids شامل عروسک‌ها، شخصیت‌ها و موسیقی میشود، بـه‌علاوه بچه‌ها را بـه تور کارخانه‌ها می برد، نمایش‌هاي‌ آزمایشی را بـه ان‌ها نشان میدهد، ایده‌هاي‌ صنایع دستی و موارد دیگر ارائه می دهد—همه ی با آقای راجرز که مستقیماً با انها صحبت می کند. چه کسی دوست ندارد همسایه او باشد؟

 

30. آرتور

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

آرتور که از شبکه PBS Kids و بر اساس مجموعه کتاب هاي‌ مارک براون پخش می شود، یک آدوارک 8 ساله بـه نام آرتور رید را دنبال می کند که در دوران بزرگ شدن درس هاي‌ زندگی می آموزد. همان طور که آرتور با چالش هایی مانند قلدرهای مدرسه و انبوهی از تکالیف روبه‌رو می شود، یاد میگیرد که با کمک خانواده و دوستانش بر مشکلات خود غلبه کند.

 

31. هتل ترانسیلوانیا: سری

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

اگر بچه‌ها عاشق هتل ترانسیلوانیا بودند، فیلم انیمیشن 2012 درباره پسری معمولی که عاشق دختر دراکولا میشود، از این سریال پیش درآمد در کانال دیزنی لذت خواهند برد. دختر نوجوان سرگرم‌کننده دراکولا، ماویس، در حالیکه پدرش در سفر کاری بـه سر می برد، در هتل سلطنت می کند، اما وقتی عمه سخت‌گیرش برای ملاقات از راه میرسد، نقشه‌هاي‌ او از مسیر خارج می شود. 

 

32. ماجراجویی پیچیده راپونزل

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

راپونزل، شاهزاده خانم پرجنب و جوش دیزنی، با سریال انیمیشنی خودش بـه صفحه تلویزیون میرود. قهرمان مو طلایی بـه همراه دوستانش در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که او کیست و قبل از تبدیل شدن بـه شاهزاده خانم کرونا می تواند با ان روبه‌رو شود، حرکت می کند. راپونزل الگوی بسیار خوبی اسـت و بـه دختران کوچک نشان می دهد که می توانند مانند هر شاهزاده دیگری با موانع مقابله کنند. 

 

33. محله دانیل ببر

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

دنیل تایگر با برداشتن صفحه اي از کتاب مستر راجرز، ژاکت کوچک قرمز و ناز خودرا میپوشد و بـه بچه ها اشاره می کند تا ماجراجویی هاي‌ وی را در محله Make-Believe آغاز کنند. 

 

34. سایبری

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

اگر بچه‌هایی دارید که قبلاً بـه فناوری علاقه دارند، احتمالاً از این سفر متحرک در فضای مجازی لذت خواهند برد. زمانی که مت، جکی و اینز از طریق کامپیوتر کتابخانه‌شان بـه دنیای دیگری برده میشوند، در مبارزه با هکر و یاران شرورش بـه دیجیت و مادربرد می‌پیوندند. انها باهم مسائل ریاضی را حل می کنند و بر موانع غلبه می کنند. 

 

35. سرنخ های آبی

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

استیو ممکن اسـت مدت ها پیش این عکس را رها کرده و برادرش جو را جای گزین کرده باشد، اما بلو توله سگ شایان ستایش بـه همان اندازه کنجکاو و بازیگوش اسـت. بچه‌ها باید پاسخ‌هایشان را بـه صدا درآورند تا بـه جو کمک کنند تا بر اساس سرنخ‌ها بفهمد که بلو می خواهد چه کار کند. بلو قطعا نیک جونیور قدیمی مورد علاقه جوانان اسـت و انها را بـه روش هاي‌ سرگرم کننده درگیر می کند. 

 

36. توماس و دوستان

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

برای نسل‌ها محبوب بچه‌ها، شـما نمیتوانید با موتور تانک توماس و دوستان موتورش از جزیره سودور اشتباه کنید. این مجموعه که در ابتدا با قطارهای مدل فیلم‌برداری شده بود، از ان زمان با انیمیشن‌هاي‌ مدرن‌تر CGI بـه‌روزرسانی شد، اگر چه هیچ‌یک از جذابیت‌هاي‌ عجیب‌وغریب یا داستان‌گویی صمیمانه‌اش را از دست نداده اسـت.

 

37. تیم Umizoomi

بهترین سریال های کودکانه سال 2023

پس از چند قسمت از Team Umizoomi در Nick Jr.؛ بچه‌هاي‌ کوچک شروع بـه بزرگنمایی تکالیف خود خواهند کرد. این سریال بـه دنبال Milli و Geo و ربات انها اسـت که انواع مسائل ریاضی را حل می کنند و بـه بچه هاي‌ شهر Umi با شمارش، شکل ها و سایر سرگرمی هاي‌ ریاضی کمک می کنند. 

 

بیشتر بخوانید: 50 بهترین فیلم و انیمیشن جهان + اکشن و ترسناک و عاشقانه

 

در پایان

بهترین فیلم‌ها برای کودکان 1 تا 3 ساله معیار هاي‌ بسیار خاصی را برآورده می کنند. همه ی ي فیلم‌ها بـه نوعی درگیری نیاز دارند، اما اگر فیلم‌هاي‌‌ کودک نوپا بیش از حد ترسناک باشند یا شخصیت‌ها خودرا در معرض خطر بیش از حد قرار دهند، ممکن اسـت بچه‌ها را بـه سمت در بدوند.

جدیدترین مطالب سایت