بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 + خلاصه داستان سریال زخم کاری 2

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 + خلاصه داستان سریال زخم کاری 2

سریال زخم کاری 2 : محمدحسین مهدویان کارگردان مطرح در ادامه سریال موفق خود فصل دوم آن را برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده کرده اسـت. در ادامه این مقاله از مجله تفریحی تالاب بیوگرافی و نقش ها و عکس های‌ بازیگران زخم کاری 2 بازگشت را مشاهده کنید.

 

خلاصه داستان زخم کاری 2 بازگشت

اجازه دهید پیش از معرفی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری بـه صورت خلاصه بـه معرفی داستان این سریال بپردازیم. اگر بـه‌خاطر داشته باشید، در قسمت آخر سریال زخم کاری، مالک برای حفظ جان خود و خانواده‌اش با ناصر معامله کرد، همه ی مال و اموالش را داد تا جان خود و خانواده‌اش را حفظ کند.

 

او ناچار شرایط معامله با ناصر را پذیرفت؛ اما گویا صفر تا صد این معامله توسط منصوره برنامه‌ریزی شده بودو در پایان داستان منصوره با ضربه چاقو انتقام حیثیت لگدمال شده‌اش را از مالک می گیرد. حال در فصل دوم مالک، مردی کـه خانواده ریز آبادی گمان کرده‌اند مرده اسـت، باز میگردد. در نبود او مدعیان تاج‌وتخت یکی پس از دیگر از راه میرسند و میثم پسر ارشد مالک باید از تاج‌وتخت او حفاظت کند و انتقام خون پدر را از قاتلانش بگیرد.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی سارا حاتمی + عکس های اینستاگرام سارا حاتمی


 

سریال زخم کاری 2 بازگشت چند قسمت است؟

سریال زخم کاری 2: بازگشت چند قسمت است؟

پس از پایان فصل نخست مجموعه‌ي موفق زخم کاری، سازندگان این سریال از ساخت فصل دوم آن خبر دادند. حالا پس مدت‌ها انتظار، زخم کاری: بازگشت «Mortal Wound: Return» در 16 قسمت بـه تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده و از فیلیمو منتشر میشود.

 

سریال زخم کاری 2 چه ساعتی پخش می شود؟

سریال زخم کاری 2: بازگشت چه ساعتی پخش می شود؟

سریال زخم کاری: بازگشت از روز جمعه 17 شهریورماه 1402 ساعت 8:00 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. بر این اساس مجموعه زخم کاری: بازگشت، جمعه هر هفته ساعت 8:00 صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

 

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2

در اینبخش قصد داریم بـه معرفی بازیگران این سریال پرطرفدار بپردازیم. در فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت، هم چون فصل اول شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی کـه در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند، هستیم. علاوه بر این بازیگران در فصل دوم این سریال چند بازیگر جدید از جمله الناز ملک، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و چندچهره جدید حضور دارند.

 

مرتضی امینی تبار «میثم مالکی»

مرتضی امینی تبار «میثم مالکی»

مرتضی امینی تبار متولد 16 مرداد 1378 در قم ودر یک خانواده با اصالت افغانستانی می باشد کـه فارغ التحصیل رشته بازیگری بود کارش رابا تئاتر دانشجویی شروع کرد. او سال 1400 نخستین بار با سریال «زخم کاری» جلوی دوربین رفت و درخشید و میگوید معتقده بزرگ شدن مسئولیت دارد.

 

الناز ملک «سیما»

الناز ملک «سیما»

الناز ملک متولد 19 آذر 1374 در آذربایجان شرقی ؛ فعالیت خودرا با تئاتر شروع کرده و نخستین بار سال 1401 با سریال سقوط بـه شدت درخشید. علاوه بر بازیگری در عرصه نوازندگی هم فعالیت دارد و ساز تخصصی اش گارمان می‌باشد.

 

جواد عزتی «مالک مالکی»

جواد عزتی «مالک مالکی»

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران ،فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد کـه از 15 سالگی وارد تئاتر شد. سال 1381 با مجموعه «قصه های‌ شبانه» جلوی دوربین رفت , شهرت او با نقش بابا اتی درسال 1389 با سریال «قهوه تلخ» بـه اوج رسید. او سال 1385 وقتی 25 ساله بود با مه لقا باقری ازدواج کرد ودر این سریال با همسرش نیز همبازی می باشد.

 

نگار نیکدل «شیدا»

نگار نیکدل «شیدا»

نگار نیکدل متولد 29 فروردین 1376 در تهران، از فارغ التحصیلان آموزشگاه بازیگری فرهنگ آوا می‌باشد کـه با تئاتر شروع کرد و با سریال رحیل نخستین بار جلوی دوربین رفت. او می‌گوید تمرین و یادگیری کـه هیچ‌ گاه انتها ندارد، تمام سعی من بر این اسـت کـه سطح توانایی‌‌‌ هایم را متنوع‌ تر و تقویت کنم.

 

سید جواد هاشمی «دستمالچی»

سید جواد هاشمی «دستمالچی»

سید جواد هاشمی متولد 27 دی 1344 در بندر انزلی، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می‌باشد. با تئاتر شروع و سال 1365 وقتی 21 ساله بود با فیلم سینمایی «پرواز در شب» جلوی دوربین رفت. او سال 1385 با فیلم اخراجی ها بـه شهرت رسید و سال‌ها پیش با «فرزانه پورحسینی» ازدواج کرد کـه ثمره آن دو فرزند بنام ها محسن و فاطمه می‌باشد.

 

رعنا آزادی ور «سمیرا»

رعنا آزادی ور «سمیرا»

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران ؛ دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد کـه سال 1382 در 20 سالگی با فیلم «مارمولک» جلوی دوربین رفت. او سال 1393 در فیلم «محمد رسول الله» بـه شهرت رسید ودر 29 آبان 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

 

کامبیز دیرباز «مسعود طلوعی»

کامبیز دیرباز «مسعود طلوعی»

کامبیز دیرباز متولد 12 شهریور 1354 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد. از سال 1376 با تئاتر شروع کرد تا این کـه سال 1378 با فیلم دختران انتظار جلوی دوربین رفت. شهرت اش سال 1383 با سریال «تب سرد» شروع شد ودر سال 1387 وقتی 33 ساله بود ازدواج کرد و شدیدا پرسپولیسه اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی جواد عزتی


 

الهه حصاری «کیمیا»

الهه حصاری «کیمیا»

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ،فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد. سال 1387 وقتی 18 ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت. شهرت او اما از سال 1395 در 26 سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد و عاشق ورزش کردن اسـت و بـه ورزش یوگا خیلی می‌پردازد.

 

مهران غفوریان «رضا شفاعت»

مهران غفوریان «رضا شفاعت»

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد کـه نخستین بار سال 1373 در 20 سالگی با مجموعه «جنگ 39» جلوی دوربین رفت. اما شهرت اصلی او درسال 1380 با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند شروع شد. در 13 دی ماه 1393 وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر بـه نام هانا اسـت.

 

مهراوه شریفی نیا «پانته آ»

مهراوه شریفی نیا «پانته آ»

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد کـه از 8 سالگی با فیلم دزد عکروسکها وارد بازیگری شد و با سریال قلب یخی بـه شهرت رسید. شدیدا طرفدار پرسپولیس اسـت و برنامه نود عادل فردوسی پور را خیلی دوست دارد و میگوید عاشق زندگی نرمال واقعی فارغ از مثلث قدرت، ثروت و شهرت اسـت.

 

سعید چنگیزیان «ناصر ریزآبادی»

سعید چنگیزیان «ناصر ریزآبادی»

سعید چنگیزیان متولد 22 آذر 1356 در سمنان ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما تئاتر و دیپلم گرافیک از هنرستان امیر کبیر سمنان می‌باشد. با تئاتر شروع کرد و سال 1382 در 26 سالگی با فیلم «خدانگهدار رفیق» جلوی دوربین رفت. او سال 1394 با سریال «گاهی بـه پشت سر نگاه کن» چهره اش شناخته تر شد و سال 1379 در 23 سالگی با الهام کردا همکار بازیگرش ازدواج کرد.

 

مه لقا باقری «مهناز»

مه لقا باقری «مهناز»

مه لقا باقری متولد 25 خرداد 1360 در تهران ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. فعالیت خودرا ابتدا با تئاتر شروع کرد و سال 1384 در 24 سالگی با سریال حوض فیروزه جلوی دوربین رفت. شهرت او سال 88 با سریال قهوه تلخ شروع شد ودر سال 1384 وقتی 24 ساله بود با جواد عزتی بازیگر مطرح ازدواج کرد و بـه سفر و ورزش کردن علاقه مند اسـت.

 

امیر دژاکام «فرنهاد»

امیر دژاکام «فرنهاد»

امیر دژاکام متولد 1341 در کرمان، فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بوده کـه فعالیت خودرا با نمایش تئاتر شروع کرد. سال 1381 وقتی 40 ساله بود با سریال روزهای بـه یاد ماندنی جلوی دوربین رفت. او با فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند سال 91 دیده شد و چندین ساله با سیمین امیریان نویسنده معروف ازدواج کرده کـه ثمره این زندگی دو فرزند دختر بنام های‌ صوفیا و آیدا می‌باشد.

 

سهند جاهدی «شهریار شفاعت»

سهند جاهدی «شهریار شفاعت»

سهند جاهدی متولد 4 شهریور 1375 در شهری ری می باشد کـه نخستین بار سال 1383 با فیلم «دویدم و دویم» بازیگری را تجربه کرد. او سال 1388 در چند فوق برنامه عمو پورنگ کنار امیر محمد متقیان در قامت مجری شناخته شد.

 

عوامل سریال زخم کاری 2: بازگشت

عوامل سریال زخم کاری 2: بازگشت

  • نویسنده و کارگردان: محمد حسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد
  • مدیر تدارکات: فرامرز رضایی
  • دستیار اول کارگردان: حسین دیردار
  • برنامه ریز: بهمن حسینی
  • جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک
  • جلوه های بصری: امین پهلوان زاده
  • پشتیبانی فنی: علی شریفی
  • انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی
  • بازیگردان: میلاد اکبرنژاد
  • فیلمبردار: محمد فکوری نیا
  • مدیر تولید: پیمان حجازی
  • پشتیبانی تولید: مسعودرضا ملک لو
  • امور مالی: مهدی اسکندری
  • امور دفتری: معصومه صمیمی
  • برنامه ریزی: بهمن حسینی
  • مونتاژ: سجاد پهلوان زاده
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی
  • میکس و‌مسترینگ: محمد سعید شایان
  • مجری طرح: کامران حجازی
  • تدارکات: فرامرز رضایی

 


مطالب مشابه: بهترین و جدیدترین سریال های ایرانی


 

در پایان

یک سریال ایرانی با موضوع جنایی اسـت کـه از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. این سریال بـه کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان درسال 1402 ساخته شده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت