معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

فیلم های پر مخاطب فیلم های تخیلی 

 

افرادی که به فیلمهای علمی خیالی خیلی ارادت دارند در ادامه میتوانند با معرفی جدید ترین فیلمهای خیالی سال 2018 وب سایت تالاب را دنبال نمایید. 

 

فیلم خیالی 2018 , از آنجایی که با در معرض نبودن تریلرها و جزییات فیلمنامه هنوز نمی‌توان گفت که کدام یک فیلم بهتری هستند اما میتوان حدس هاي معقولی را بر اساس تجارب گذشته در مورد این‌که کدام یک از فیلمهای علمی خیالی سال آینده ارزش وقت گذاشتن دارند انجام داد.

 

در ادامه می‌خواهیم به فیلم هایي دراین ژانر اشاره کنیم که درسال آینده میلادی به احتمال فراوان از دیدن آنها لذت خواهید برد.

 

1-ماوراء «9 ژانویه»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

اگر از طرفداران ژانر وحشت باشید حتماً از خود می پرسید که آیا فیلم «ماوراء» «The Beyond» که قرار است سال آینده اکران شود بازسازی فیلم ایتالیایی ترسناکی با همین اسم ساخته سال 1981 است یا خیر. حقایق این است که فیلم جدید هیچ ارتباطی با فیلم هولناک لوچیو فولچی ندارد اما به همان اندازه میتواند هیجان انگیز باشد. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی هاسراف دولول است که در زمینه تولید جلوه هاي مخصوصاً برای فیلمهای بزرگی فعالیت داشته است. فیلم «ماوراء» داستانی در آینده نزدیک را روایت میکند که در آن بعضی از فضانوردان با کمک ربات هایي نیرومند از طریق یک کرم چاله جدیداً کشف شده به یک سفر بین ستاره اي می‌روال.

 

گرچه این فیلم با بودجه اي کم ساخته می‌شود اما دولول با بهرهگیری از توانایی هاي خود در زمینه جلوه هاي مخصوصاً میـــخواهد فیلمی بسازد که بزرگ بنظر برسد. تریلری که تا کنون از فیلم منتشر شده نیز نشان میدهد که دولول دراین امر پیروز بوده است.

 

2- دونده مارپیچ: درمان مرگ «26 ژانویه» 

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

سومین فیلم از مجموعه فیلمهای «دونده مارپیچ» با عنوان «دونده مارپیچ: درمان مرگ» «Maze Runner: The Death Cure» که بر اساس رمان هاي جیمز داشنر ساخته شده ابتدا قرار بود درسال 2017 اکران شود اما صدمات شدیدی که در حین فیلمبرداری به دیلان اوبراین در برخورد با یک اتومبیل درسال 2016 وارد شد باعث گردید که اکران فیلم تقریبا یکسال به تعویق بیفتد تا دراین مدت وی سلامتی خودرا بازیافته و به فیلمبرداری ها بازگردد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کایا ایکودلاریو، دکستر داردن، جیانکارلو اسپوزیتو و سه بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» یعنی آیدان گیلن، توماس برودی سنگستر و ناتالی امانوئل اشاره کرد. بر اساس رمان داشنر این قسمت شاید مهیج ترین فیلم دراین مجموعه باشد.

 

3- نابودی «23 فوریه» 

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

 به‌ دنبال انتشار نخستین تریلر در سپتامبر 2017 فیلم «نابودی» «Annihilation» به یکی از جذاب ترین و پرسروصداترین طرح هاي علمی خیالی مبدل شد که قرار است سال آینده اکران شود. این فیلم که بر اساس رمانی پرفروش بهمین اسم نوشته جف وندرمیر ساخته شده توسط الکس گارلند که پیشینه کارگردانی «فرا ماشین» «Ex Machina» را در کارنامه دارد کارگردانی خواهد شد. این فیلم حکايت زیست شناسی «ناتالی پورتمن» را روایت می‌کند که در تلاش برای پیدا کردن همسر گم شده خود به یک گروه اکتشاف می پیوندد که به یک مکان مخوف و ناشناخته که رويدادها عجیبی در آن رخ می‌دهد وارد میشوند.

 

گارلند نشان داده که تا حدود زیادی به حکايت اصلی رمان ها وفادار میماند ودر این فیلم نیز تنها یک نفر پنجم رابه گروه اکتشاف اضافه کرده است. اگر مجموعه کتاب هاي وندرمیر را نخوانده باشید بی شک از تماشای این فیلم علمی خیالی سرگیجه خواهید گرفت.

 

4- چین و چروکی در زمان «9 مارس»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

برای طرفداران رمان علمی خیالی/فانتزی مادلین لنگل نوشته سال 1962، تاریخ 9 مارس 2018 به این زودی ها فرا نخواهد رسید. دراین روز اقتباس لایو اکشنی از رمان «چین و چروکی در زمان» «A Wrinkle In Time» با بازی یک بازیگر 14 ساله به اسم استورم رید در نقش اصلی مگ ماری و بازیگران مشهور دیگری هم چون کریس پاین، ریس ویثرسپون، زک گالیفیاناکیس و اپرا وینفری به روی پرده خواهد رفت. آورا دوورنای که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد نخستین تجربه کارگردانی یک زن رنگین پوست برای فیلمی که بیش از 100 میلیون دلار بودجه دارد را انجام خواهد داد.

 

قبلاً نیز از این رمان برای تولید فیلم استفاده شده بودو اقتباس سینمایی آن توسط شرکت دیزنی درسال 2003 در قالب فیلمی تلویزیونی به صورت دی وی دی منتشر شده و استقبال چندانی ازآن نشد، حتی از سوي خود مادلین لنگل. با دقت به استعداد کارگردان و بازیگران سرشناسی که در اختیار دارد، بازسازی حکايت مادلین لنگل در مورد دختری که همراه با موجوداتی شگفت انگیز نیت نجات برادر کوچکترش را دارد دیدنی خواهد بود.

 

5-حاشیه اقیانوس آرام: خیزش «23 مارس»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

23 مارس سال آینده طرفداران فیلمهای علمی خیالی بالاخره می‌توانند دنباله ي فیلم «حاشیه اقیانوس آرام» با عنوان «حاشیه اقیانوس آرام: خیزش» «Pacific Rim: Uprising» راکه سال هاست تماشاگران منتظر تولید آن هستند در سینماها ببینند. رینکو کیکوچی، چارلی دی و برن گورمن مشابه قسمت اول دراین قسمت نیز حضور داشته و جان بویگا، اسکات ایستوود، کایلی اسپینی و جینگ تیان نیز در دیگر نقش ها به آنها خواهند پیوست. در حالی‌که گیرمو دل تورو که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت برای هدایت این قسمت بازنخواهد گشت اما استفن دنایت جای وی را در مقام کارگردانی گرفته و دل تورو خود تهیه کنندگی و نویسندگی حکايت فیلم را بر عهده خواهد داشت.

 

هنوز جزییات زیادی در مورد حکايت این فیلم منتشر نشده اما ورود بازیگران معروف نوید داستانی مهیج تر با ربات هایي بیشتر را میدهد و حکايت فیلم نیز چند سال پس از رويدادها قسمت اول رخ خواهد داد. قسمت اول این فیلم در ابتدا در باکس آفیس شرایط خوبی نداشت اما رفته رفته وضعیت بهتر شده و توانست در سطح بین المللی به فروشی 411 میلیون دلاری دست یابد ودر صورت موفقیت قسمت دوم این فیلم میتوان امیدوار بود که یک فرانچایز رباتیک جدید ظهور خواهد کرد.

 

6- طغیان «20 آوریل»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

فیلمهای هیولایی درسال هاي اخیر دیگر مثل گذشته خریدار ندارند اما داونی جانسون شگفت انگیز میتواند با فیلمی اکشن و علمی خیالی با اسم «طغیان» «Rampage» تغییر بزرگی در ذائقه سینماروها ایجاد کند. این فیلم بر اساس یک بازی کلاسیک بهمین اسم ساخته شده و حکايت سه هیولای غول پیکر خشن را روایت می‌کند که شهر های آمریکای شمالی را در می نوردند. بر اساس گفته هاي تهیه کنندگان، هیولاهای این فیلم همان هایي هستند که در بازی ویدیویی سال هاي دهه 1980 وجود داشته که تایید میکند به زودی شاهد مبارزه راک و همراهانش با هیولاهایی مثل یک سوسمار غول پیکر، گوریلی عظیم الجثه و یک گرگ بزرگ خواهیم بود. گرچه در ظاهر حکايت فیلم بسیار طنز و مضحک بنظر می‌رسد اما حضور راک و برد پیتون که کارگردانی فیلم «سن آندریاس» «San Andreas» را در کارنامه دارد میتواند همه ی رابه این فیلم امیدوار سازد.

 

7- سولو: حکايت جنگ ستارگان «25 می»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

فیلم جدید فرانچایز «جنگ ستارگان» در مورد هان سولو در راه است و به رغم مشکلاتی که بر سر راه تولید آن ایجاد شد میتوان با قطعیت گفت که یکی از فیلمهای پرفروش سال آینده میلادی خواهد بود. این فیلم حکايت زندگی هان سولو در زمان جوانی را روایت خواهد کرد که نقش وی را آلدن اهرنریش بر عهده دارد. از دیگر بازیگران معروف این فیلم میتوان به دونالد گلاور، جونا سووتامو، وودی هارلسون، امیلیا کلارک، ثاندی نیوتون، فوب والر بریج و مایکل کی ویلیامز اشاره کرد.

 

در حالی‌که فیلمبرداری ها از اوایل سال 2017 شروع شده بود اما ناگهان به علت اختلاف با تهیه کنندگان، فیل لرد و کریستوفر میلر در نقش کارگردانان فیلم کنار گذاشته شده و ران هاوارد باتجربه جای گزین آنها شد. بدین ترتیب فیلمبرداری هاي مجدد از تابستان 2017 شروع گردید و بر اساس برنامه ریزی ها 25 می سال آینده میلادی شاهد اکران آن خواهیم بود.

 

8- دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده «22 ژوئن» 

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

جدید ترین قسمت از مجموعه فیلمهای «پارک ژوراسیک» با بازگشت به ریشه هاي اصلی فیلم و داستانی بسیار تاریک تر و هیجان انگیزتر از گذشته در 22 ژوئن سال آینده میلادی با عنوان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» «Jurassic World: Fallen Kingdom» به سینماها باز خواهد گشت. گرچه هنوز حکايت این قسمت بطور کامل مشخص نشده اما میدانیم که کریس پرت، برایس دالاس هاوارد و بی دی وونگ نقش هاي خودرا تکرار کرده و جف گلدبلوم نیز در نقش پزشک یان مالکوم و برای نخستین ابر پس از سال 1997 به این فرانچایز بازخواهد گشت.

 

بنظر می‌رسد که حکايت این قسمت حاوی رقابت آزمایشگاه هاي متعددی برای تولید نمونه هاي دایناسوری ناب خود باشد و بحث هاي اخلاقی در نحوه استفاده انها از این دایناسورها در طول فیلم به بحث گذاشته شود. دراین فیلم بار دیگر شاهد حضور تیرانوزوروس رکس خواهیم بود که میتواند به ما خاطرجمعی دهد این قسمت بسیار وحشتناک تر و هیجان انگیز تر از قسمت قبلی باشد.

 

9- غارتگر «3 آگوست»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

فیلم «غارتگر» «The Predator» چهارمین قسمت از فرانچایز «غارتگر» است که سال آینده اکران شده و گرچه اطلاعات زیادی در مورد حکايت فیلم در دست نیست اما جزییاتی هر چند جمع و جور در مورد این فیلم به رسانه ها درز کرده است. دراین فیلم، بوید هالبروک در نقش کویین مکنا بازی خواهد کرد، یک سرباز مخصوصاً سابق ارتش که در مییابد موجودی فرا زمینی به اسم غارتگر وجود داشته و برای از بین بردن او گروهی را رهبری میکند. فیلمبرداری این فیلم از ماه ژوئن 2017 شروع شده و شین بلک که در قسمت اول این فرانچایز در نقش هاوکینز ظاهر شده بود با بازگشت خود به این فرانچایز نقش کارگردان فیلم را بر عهده خواهد داشت که تضمین خواهد کرد بین این قسمت و فیلم اورجینال «غارتگر» شباهت ها و ارتباطات بسیاری برقرار خواهد بود.

 

10- تاریک ترین ذهن ها «14 سپتامبر» 

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

فیلم «تاریک ترین ذهن ها» «The Darkest Minds» یک فیلم علمی خیالی ابرقهرمانی بر اساس رمانی بهمین اسم نوشته الکساندرا براکن است. این فیلم توسط جنیفر یو نلسون کارگردانی خواهد شد که نخستین تجربه کارگردانی لایو اکشنی وی به شمار می‌آید. نلسون کارگردانی قسمت دوم انیمیشن «پاندای کونگ فو کار» را در کارنامه دارد. حکايت فیلم در دورانی که یک بیماری مسری کشور آمریکا را درنوردیده رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن اکثریت قریب به رخداد کودکان شده است و کودکان بازمانده به قدرت هاي فراانسانی دست یافته ودر کمپ هایي در سراسر جهان قرنطینه شده اند.

 

دراین فیلم آماندلا استنبرگ نقش دختری به اسم روبی را بازی خواهد کرد که تصمیم میگیرد از کمپ خود فرار کرده و به گروهی از نوجوانان شورشی برای از بین بردن حکومت تمامیت خواه و ظالمی که بر زمین حکومت می‌کند بپیوندد. هریس دیکینسون، مندی مور، پاتریک گیبسون، اسکایلان بروکس و گویندولین کریستی دیگر بازیگران این لایو اکشن جذاب خواهند بود.

 

11- کد 8 «دسامبر»

معرفی جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2018

 

فیلم «کد 8» «Code 8» نخستین تجربه کارگردانی رابی و استفن آمل خواهد بود که دیدگاهی متمایز به ابرقهرمان ها و جهش یافته ها خواهند داشت. در حکايت فیلم انها که در آینده رخ میدهد تقریبا 4 درصد از مردم جهان از قدرت هاي فراطبیعی مختلف برخوردار خواهند بود اما بقیه جامعه از انها دوری خواهند کرد. این افراد چاره اي جز زندگی در حاشیه هاي شهر های بزرگ نداشته و با گرسنگی و فقر دست و پنجه نرم خواهند کرد. انها برای سیر کردن شکم خود به کارهای سخت و با دست مزد بسیار پایین روی می آورند.

 

وقتی که دو نفر از این افراد با یک پلیس مسلح درگیر میشوند وضعیت به یک‌باره پیچیده و خطرناک می‌شود. رابی و استفن خود دراین فیلم نقش بازی کرده و مراحل تولید آن در ژوئن سال 2017 و با گرد آوری کمک هاي مالی از طریق یک کمپین تبلیغاتی شروع گردید.

 

جدیدترین مطالب سایت