دانلود فیلم (بهترین فیلم های سینمایی)

دانلود فیلم (بهترین فیلم های سینمایی)

دانلود فیلم

صنعت سینما پردرآمدترین و پرمخاطب‌ترین صنعت فرهنگ‌بنیان است. صنعت سینما به محدوده گسترده‌ای از فعالیت‌ها و زیرساخت‌های سوددهی اقتصادی در زمینه فیلم‌سازی گفته می‌شود. از نویسندگی و کارگردانی گرفته تا ساخت استدیو، لباس، موسیقی، تبلیغات و اکران. علاوه بر این‌ها سینما رسانه‌ای قدرتمند است که در اثرگذاری بر مخاطب همترازی ندارند.صنعت سینما از جمله صنایع به روز و پیشرفته در بین صنایع مختلف محسوب شده و به دلیل اثربخشی گسترده ای که بر مسائل فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی می گذارد، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تجار قرار دارد.

 

این صنعت مشتمل بر حوزه های مختلفی چون فیلم مستند، فیلم داستانی، فیلم روایی، فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم جنگی و … بوده و بیانگر ایده ها، تفکرات، بایدها و نبایدها، مفاهیم اجتماعی، مفاهیم سیاسی، مفاهیم خانوادگی و در برخی موارد مفاهیم تخیلی می باشد.

 

در این عرصه، صنعت سینما برخی صنایع دیگر را هم به دنبال خود کشانده و با خود همراه کرده است. از جمله فعالیتهای مرتبط را می توان به نرم افزار، برنامه نویسی، دکور، مد، ساخت لوکیشن، ساخت سینما، ساخت صحنه تئاتر، بدلکاری و …  اشاره کرد که هرکدام حدود و ثغور خود را دارند. در این میان سایت های اینترنتی نیز در این صنعت فعالیت میکنند و فیلم و سریال ها را منتشر کرده که یکی از این سایت ها سایت فیلم 2 سریال می باشد.

 

فیلم سینمایی شزم

فیلم شزم:خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) که با عنوان شزم2 نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی، فانتزی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ David F. Sandberg است که توسط سه کمپانی New Line Cinema و DC Entertainment و Warner Bros تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز هنری گِیدن و کریس مورگان براساس شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس، به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون زکری لی‌وای، گریس کارولین کری، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، جایمن هانسو، ریچل زگلر، هلن میرن، آدام برودی، لوسی لیو و غیره در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند. فیلم شزم خشم خدایان اولین بار در تاریخ 21 دسامبر سال 2022 میلادی توسط Warner Bros. Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد.

 

عنوان رسمی فیلم شزم 2 و همچنین بازیگران آن در آگوست سال 2020 اعلام شدند، در اوایل سال 2021 میرن و لیو به عنوان دختران اطلس انتخاب شدند و فیلمبرداری در ماه می 2021 در آتلانتا، جورجیا آغاز شد. فیلم شزم! خشم خدایان دنباله فیلم شزم!

 

محصول سال 2019 میلادی محسوب می‌شود، فیلم شزم پس از انتشار در سال 2019 با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری، 364 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد؛ همین دلیل کافی بود تا شزم 2 با عنوان اصلی شزم! خشم خدایان ساخته شود؛ در شزم 2 بیشتر بازیگران شزم 1 حضور دارند و دیوید اف. سندبرگ کارگردانی هر دو شزم را برعهده داشته است.

دانلود فیلم (بهترین فیلم های سینمایی)

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، ٪51 از 202 بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز 5.8از 10 را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «بی‌تمرکزتر و کمتر رضایت‌بخش نسبت به نسخهٔ قبلی خود، شزم! خشم خدایان با این حال تقریباً به اندازه کافی جذابیت احمقانهٔ منبع اصلی را حفظ کرده‌است تا خود را شکست نجات دهد.

 

با دانلود فیلم شزم داستان جذاب این فیلم را دنبال کنید. این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر 49 منتقد امتیاز 47 از 100 را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است. داستان این فیلم درمورد نوجوانی به نام بیلی باتسون و دوستانش است که با گفتن کلمه شزم! به ابرقهرمانانی بالغ تبدیل می‌شوند. حال آن‌ها وظیفه دارند با موجوداتی شرور به نام دختران اطلس مبارزه کنند و…

 

دانلود فیلم (بهترین فیلم های سینمایی)

فیلم ماموریت غیر ممکن 7

سینمایی ماموریت غیر ممکن 7 Mission: Impossible 7)  )فیلم اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که توسط کمپانی‌‌های New Republic Pictures و Bad Robot و Paramount Pictures تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر مک‌کوری براساس مجموعه‌ای تلویزیونی به همین نام ساخته بروس گلر، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت، هنری چرنی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن محسوب میشود و دنباله فیلم ماموریت غیرممکن – سقوط (2018) به شمار میرود، اولین بار در تاریخ 27 می سال 2022 میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد؛ تام کروز در نقش ایتن هانت، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی همگی نقش خود را در این فیلم دوباره تکرار میکنند اما هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند.

 

جالب است بدانید این سومین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده است، این امر وی را تبدیل به نخستین کسی میکند که بیشتر از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی کرده‌ است؛ پس از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، مراحل ساخت قسمت هفتم از ژانویه سال 2019 آغاز شد. لینک دانلود فیلم اکشن ماموریت غیر ممکن در سایت فیلم تو سریال‌ قرار داده شده است.

 

مأموریت غیرممکن 7 ابتدا قرار بود در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 توسط پارامونت پیکچرز اکران شود اما فیلمبرداری آن به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و در نتیجه تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول گردید؛ قسمت هشتم این مجموعه نیز در 7 جولای سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد.در فیلم ماموریت غیر ممکن 7 : شاهد تعقیب و گریز با اسب در بیابان، مبارزه در قطار، تعقیب و گریز در خیابان‌های ایتالیا با یک ماشین زرد رنگ کوچک تا پرش از کوهستان با یک موتورسیکلت را شاهد هستیم و …

جدیدترین مطالب سایت