نقد و بررسی فیلم سینمایی کت چرمی + درباره بازیگران

نقد و بررسی فیلم سینمایی کت چرمی + درباره بازیگران

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد فیلم سینمایی کت چرمی بـه کارگردانی «حسین میرزامحمدی»؛ تهیه کنندگی«کامران حجازی» و نویسندگی «مسعود هاشمی نژاد» منتشر کرده ایم.

 

داستان فیلم سینمایی کت چرمی 

داستان فیلم سینمایی کت چرمی 

موضوع فیلم سینمایی کت چرمی کـه برای نخستین بار در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شده بود از این قرار اسـت کـه عیسی فرهمند، کارمند کنترل سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگه‌داری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی م ي‌شود کـه وی را بـه یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌ رساند‌؛ مهمانی کُت‌ چرمی …

 

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی کت چرمی

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی کت چرمی

فیلم سینمایی کت چرمی در تاریخ روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ اکران شد. در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، سارا حاتمی برای بازی دراین فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را از ان خود کرد.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی بر سر دو راهی


 

1. جواد عزتی بازیگر فیلم کت چرمی

جواد عزتی بازیگر فیلم کت چرمی

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می‌باشد. جواد عزتی از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد و سال ۱۳۸۱ با مجموعه «قصه هاي‌ شبانه» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. سال ۱۳۸۵ شهرت اش با سریال «باغ مظهر» شروع شد ودر سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۵ ساله بود با مه لقا باقری ؛ بازیگر ازدواج کرد.

 

2. بیوگرافی صابر ابر

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه و فوق لیسانس سینماست. صابر ابر فعالیت خودرا از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۷ ساله بود با اجرای برنامه رنگین کمان شروع کرد. او درسال ۱۳۸۴ کـه ۲۱ ساله بود با فیلم سینمایی شاعر زباله ها قدم در عرصه بازیگری گذاشت و سپس درسال ۱۳۸۶ با فیلم دایره رنگی شناخته تر شد.

 

3. سارا حاتمی در فیلم کت چرمی

سارا حاتمی در فیلم کت چرمی

سارا حاتمی متولد خرداد ۱۳۸۴ در تهران اسـت. او دانش آموز مقطع دبیرستان می باشد. سارا حاتمی درسال ۱۴۰۰ با سریال زخم کاری برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و بـه شهرت رسید.

 

4. زندگینامه عباس جمشیدی

زندگینامه عباس جمشیدی

عباس جمشیدی فر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد. عباس جمشیدی فعالیت خودرا از کلاس تئاتر شروع کرد ودر سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۸۸ با مجموعه هاي‌ «باغ شیشه اي» بـه شهرت رسید.

 

5. بیوگرافی گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد. گلاره عباسی بازیگری را از تئاتر شروع کرد ودر سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال در چشم باد برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۹۰ با سریال «شیدایی» دیده شد، ایشان در ۲۵ تیر ۱۳۹۴ وقتی ۳۲ ساله بود با آقای «ادیب راد» ازدواج کرد

 

6. پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد. پانته آ پناهی ها بازیگری رابا تئاتر شروع کرد ودر سال ۱۳۷۹ با فیلم ان مرد را نکشید برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او درسال ۱۳۹۴ با سریال «شهرزاد» بـه شهرت رسید و میگوید شهرت را دوست ندارد و فردی خجالتی اسـت

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران فیلم هاوایی +داستان فیلم هاوایی چیست؟


 

7. ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌باشد. ستاره پسیانی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود با حضور در سریال «همه ی بچه هاي‌ من» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او سال ۱۴۰۰ با سریال زیر خاکی ۲ شناخته شد و می‌گوید همه ی نقش سبک ها رو دوست دارد

 

8. امین میری

امین میری

امین میری متولد ۵ اسفند ۱۳۵۸ در زاهدان اسـت. او فوق دیپلم رشته کامپیوتر می‌باشد. امین میری از ۱۴ سالگی با تئاتر وارد عرصه هنر شد و سال ۱۳۸۵ با فیلم «خاطرات خاموشی» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و با سریال «سرزمین کهن» ۱۳۹۲ شناخته شد.

 

9. بهزاد خلج

بهزاد خلج

بهزاد خلج متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۴ اسـت. بهزاد خلج بازیگری را از تئاتر آغاز کرده اسـت و نخستین بار درسال ۱۳۹۵ در سریال مرز خوشبختی جلوی دوربین رفت و اما با بازی در سریال محکومین درسال ۱۳۹۶ وی را بـه شهرت رسید. او چندین ساله ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل ازدواج ایشان دو پسر اسـت.

 

10. محمد صدیقی مهر

محمد صدیقی مهر

محمد صدیقی مهر متولد ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران اسـت. او دانش آموخته رشته بازیگری و دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری بوده اسـت. محمد صدیقی مهر کار هنری خودرا از تئاتر آغاز کرد و با فیلم تعارض درسال ۱۳۹۸ برای نخستین بار جلوی دوربین رفت تا این کـه سال ۱۴۰۰ با سریال خود خواسته شناخته شد.

 

11. مائده طهماسبی

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی متولد ۱۹ تیر ۱۳۳۶ در بابل مازندران اسـت. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر می باشد. مائده طهماسبی درسال ۱۳۷۸ وقتی ۴۲ ساله بود با فیلم «دایره» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و با سریال «مرگ تدریجی یک رویا» سال ۱۳۸۳ شناخته شد. او چندین ساله با فرهاد آئیش بازیگر ازدواج کرده اسـت.

 

12. رویا تیموریان

رویا تیموریان

رویا تیموریان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد. رویا تیموریان بازیگری را از ۱۹ سالگی با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۳ وقتی ۳۵ ساله بود با فیلم سینمایی «حسرت دیدار» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت اما شهرت ایشان با درخشندگی در فیلم مرد بارانی سال ۱۳۷۸ بین اهالی هنر شروع شد. او یک بار ازدواج ناموفقی داشته و برای بار دوم درسال ۱۳۸۲ وقتی ۴۴ ساله بود با مسعود رایگان بازیگر ۴۹ ساله ازدواج کرد.

 

13. آیدا ماهیانی

آیدا ماهیانی

آیدا ماهیانی متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۷۰ در تهران اسـت. آیدا ماهیانی بازیگری را از سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا آغاز کرد و با سریال خاتون درسال ۱۴۰۰ بـه شهرت رسید ودر زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته اسـت.

 

14. سیامک احصایی

سیامک احصایی

سیامک احصایی متولد ۲ مهر ۱۳۳۶ در آبادان اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشگاه کلیولند اوهایو آمریکا می باشد. سیامک احصایی با طراحی صحنه شروع کرد و سال ۱۳۹۴ با سریال عملیات ۱۲۵ وارد عرصه بازیگری شد. سال ۱۳۹۷ با سریال گرگ و میش شناخته شد ودر کنار بازیگری طراح صحنه و لباس و کارگردانی میکند و سال ۱۳۶۰ ازدواج کرده و صاحب دو فرزند می‌باشد.

 

دیگر عوامل فیلم سینمایی کت چرمی

دیگر عوامل فیلم سینمایی کت چرمی

  • مجری طرح: پیمان حجازی
  • مدیر فیلم برداری: آرمان فیاض
  • تدوین: عماد خدابخش
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • مدیر تولید: پیمان حمیدی
  • مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی
  • طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی
  • طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح چهره‌ پردازی: عباس عباسی
  • برنامه‌ ریز: افشین رضائی
  • دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی
  • طراح جلوه‌ هاي‌ ویژه بصری: امین پهلوان‌ زاده
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری
  • عکاس: امید صالحی

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی + زمان پخش


 

در پایان

امیدواریم از این مطلب از مجله تالاب کـه در مورد فیلم سینمایی کت چرمی بود کـه در خرداد 1402 در سینما های ایران اکران شد لذت برده باشید.

جدیدترین مطالب سایت