جزئیات بیشتر در مورد فیلم سینمایی جدید قلب رقه

جزئیات بیشتر در مورد فیلم سینمایی جدید قلب رقه

ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد فیلم قلب رقه بـه کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید پروینی محصول سال 1402 و بیوگرافی از بازیگران این فیلم سینمایی منتشر کرده ایم.

 

جزئیات داستان فیلم قلب رقه

جزئیات داستان فیلم قلب رقه

درباره یک ایرانی بـه اسم رضا با بازی شهرام حقیقت دوست اسـت کـه چند ماموریت مهم در سوریه برعهده دارد. او همان جا با زنی سوری «ریما / شادی مختاری» ازدواج کرده اما هردو گمان میکنند دیگری کشته شده اسـت.

 

رضا در پوشش خبرنگار، اعتماد نیروهای گروه تروریستی داعش را بـه دست آورده اسـت و از این طریق نقشه هاي‌ خودرا عملی می‌کند. از ان سو، اطلاع زوج داستان از وضعیت یک دیگر ماجرایی جدید پیش می آورد و یک مثلث عشقی با حضور یک داعشی شکل می‌گیرد.

 

خلاصه فیلم قلب رقه

خلاصه فیلم قلب رقه

 رقه اسم پایتخت گروه تروریستی داعش از سال 2014 تا 2017 اسـت و رقه در شمال شرقی سوریه ودر ساحل فرات قرار دارد. همانگونه کـه از اسم فیلم پیداست موضوع فیلم در مورد اتفاقات اخیر در کشور سوریه، جنگ ها و مشکلات این کشور اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال خیرالله صندوقچه اسرار «+ زمان پخش سریال»


 

بیوگرافی بازیگران فیلم قلب رقه

بیوگرافی بازیگران فیلم قلب رقه

فیلم سینمایی قلب رقه با ژانری درام و عاشقانه با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده و نوظهور اسـت درسال 1402 اکران شده اسـت.

 

1. شهرام حقیقت دوست بازیگر نقش اصلی فیلم قلب رقه

شهرام حقیقت دوست بازیگر نقش اصلی فیلم قلب رقه

شهرام حقیقت دوست متولد ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد میباشد کـه بازیگری را از تئاتر شروع کرد. او برای نخستین بار درسال ۷۴ با سریال «مهر خوبان» جلوی دوربین رفت ودر سال ۱۳۸۰ با سریال خط قرمز بـه شهرت رسید و شدیدا پرسپولیسه میباشد.

 

2. بیوگرافی عبدالرضا نصاری

بیوگرافی عبدالرضا نصاری

عبدالرضا نصاری متولد ۱۳۵۸ در آبادان اسـت. او فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر میباشد کـه بازیگری را از تئاتر و نویسندگی شروع کرد. او درسال ۱۳۹۶ با فیلم «بـه وقت شام» برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و با سریال «سرجوخه» در نقش شهروز سال ۱۴۰۰ دیده شد. او دوست دارد در نقش هایي کـه چالش زیادی برایش ایجاد می‌کنند بازی کند.

 

3. شادی مختاری بازیگر فیلم قلب رقه

شادی مختاری بازیگر فیلم قلب رقه

شادی مختاری متولد ۱۳۷۳ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه طباطبایی اسـت. شادی مختاری بازیگری رابا حضور در تئاتر و فیلم هاي‌ کوتاه شروع کرد. او سال ۱۳۹۶ با سریال “سایه بان” برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و با مجموعه تلویزیونی “دلدار” درسال ۱۳۹۸ بـه شهرت رسید. شادی مختاری بـه جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم بـه صورت حرفه اي انجام می‌دهد.

 

4. بیوگرافی فرهاد قائمیان

بیوگرافی فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان متولد ۱۵ اسفند ۱۳۴۴ در اردبیل اسـت. او فعالیت خودرا با تئاتر شروع کرد و از سال ۱۳۷۲ با فيلم دمرل برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او درسال ۱۳۸۵ در نقش خرچنگ با سریال وفا بـه شهرت رسید و علاوه بر بازیگری در مداحی هم فعالیت میکند.

 

5. زندگینامه محمدرضا شریفی‌ نیا

زندگینامه محمدرضا شریفی‌ نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی بوده کـه ابتدا فعالیت خودرا با نوشتن و ادبیات کودک شروع کرد. او سال ۱۳۷۰ در ۳۶ سالگی نخستین بار در سریال امام علی برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و با سریال همسایه ها درسال ۱۳۷۹ بـه شهرت رسید. سال ۱۳۵۸ با آزیتا حاجیان بازیگر سرشناس، ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دو دختر بـه نام هاي‌ مهراوه و ملیکا می‌باشد.

 

6. زندگینامه هدایت هاشمی

زندگینامه هدایت هاشمی

هدایت هاشمی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ در سبزوار اسـت. او فوق لیسانس رشته کارگردانی بوده کـه با تئاتر شروع کرد و نخستین بار سال ۸۱ با تله تئاتر بازرس برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. او با سریال چک برگشتی درسال ۱۳۹۰ معروف شد ودر حال حاضر متاهل بوده و او درکنار بازیگری فعالیت هاي‌ هنری و کارگردانی تدریس میکند.

 

7. مهدی شیخ عیسی

مهدی شیخ عیسی

مهدی شیخ عیسی متولد ۱۸ دی ۱۳۶۸ در ایران اسـت. او دانش آموخته دکترای از دانشگاه تهران بوده و با تئاتر شروع کرد. ابتدا در در زمینه اجرا فعالیت داشت و سال ۱۳۹۸ با فیلم بـه وقت شام در پرده سینما حاضر شد و با سریال سقوط درسال ۱۴۰۱ شناخته شد.

 

8. مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۵۹ در کرج اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری آزاد میباشد، او بازیگری رابا تئاتر شروع کرد. او با سریال قهوه تلخ درسال ۱۳۸۸ جلوی دوربین رفت ودر سال ۹۸ با سریال شرایط خاص نیز بازی کرد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی هم فعالیت دارد.

 


مطالب مشابه: شخصیت های واقعی فیلم تایتانیک چه کسانی بوده اند ؟


 

دیگر عوامل فیلم فیلم قلب رقه

دیگر عوامل فیلم فیلم قلب رقه

  • تهیه کننده: سعید پروینی
  • نویسنده و کارگردان: خیرالله تقیانی پور
  • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری امام روح الله
  • مدیر فیلم برداری: داوود محمدی
  • تدوین: مهدی سعدی
  • موسیقی: کارن همایونفر
  • طراح صحنه: بهنام جعفری طادی
  • جلوه هاي‌ بصری: حسن ایزدی
  • جلوه هاي‌ ویژه می دانی: ایمان کرمیان
  • مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی
  • طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی
  • مدیر تولید: وحید مرادی
  • طراح چهره پردازی: احسان رناسی
  • طراحان لباس: امیر ملک پور و محمود بیاتی
  • دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امید همتی فراز
  • اصلاح رنگ: نوید قناعی
  • عکاس: مهدی جودی
  • منشی صحنه: هدیه عباسی
  • مدیر تدارکات: مهدی نصراللهی
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری

 


مطالب مشابه: برنده بهترین انیمیشن در اسکار + اسم فیلم ها


 

در پایان

امیدواریم از این مطلب از مجله تالاب کـه در مورد فیلم سینمایی قلب رقه و بازیگران ان بود لذت برده باشید. با خواندن این مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید کـه علاقه بـه دیدن این فیلم دارید یا نه.

جدیدترین مطالب سایت