انواع مدل های کاردستی کاغذی هالووینی (78 کاردستی)

مجموعه : هنرهای دستی
انواع مدل های کاردستی کاغذی هالووینی (78 کاردستی)

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز انواع مدل های کاردستی کاغذی هالووینی را برای بچه ها کـه می توانند خود انجام دهند را منتشر کرده ایم. از عنکبوت‌هاي‌ کاغذ توالت گرفته تا ارواح بشقاب کاغذی، پروژه‌هاي‌ ساده را برای بچه‌ها در تمام سنین مرور کنید.

 

بهترین مدل های کاردستی های هالووینی

 

1. دستمال قلم سفید کننده

دستمال قلم سفید کننده

بچه ها را تماشا کنید کـه طرح هاي‌ تار عنکبوت را روی جلوی دستمال هاي‌ پارچه اي میکشند. هر رنگی را انتخاب کنید کـه طرح ها را برجسته کند. پس از دو ساعت خشک شدن طرح، کاملا سفید شدن ان را مشاهده خواهید کرد. قبل از این کـه دستمال‌ها را روی میز خود قرار دهید، حتما ان‌ها را بشویید و خشک کنید.

 


مطالب مشابه: آموزش کاردستی چتر رنگی برای کودکان


 

2. عینک پاف پینت تار عنکبوتی

عینک پاف پینت تار عنکبوتی

مطمئناً هر بچه اي از تزئین لیوان هاي‌ پلاستیکی یا شیشه اي خود با الگوهای تار عنکبوت لذت میبرد. برای افزودن بافت و شادابی بـه هر فنجان با تم هالووین از رنگ پف دار استفاده کنید. این بـه خصوص هر نوشیدنی رنگارنگی را پاپ می کند.

 

3. جا تختی

جا تختی

با این تختخواب هاي‌ DIY ساخته شده از رنگ پف دار و کاغذ پوستی، میز خودرا حتی ترسناک تر ارتقا دهید. با استفاده از رنگ پفکی روی کاغذ روغنی یک شکل تار درست کنید. قبل از جدا کردن کاغذ از پشت، بگذارید یک شب خشک شود. هنگامی کـه زیر یک صفحه شفاف قرار میگیرد، طرح واقعا برجسته خواهد شد.

 

4. فانوس های هالووین در فضای باز

فانوس های هالووین در فضای باز

ما تمام مراحل ساخت انواع فانوس‌هاي‌ وهم‌آور را بـه اشتراک میگذاریم کـه بچه‌ها می توانند بـه DIY برای حیاط خلوت یا ایوان کمک کنند. می توانید فانوس‌هاي‌ کدو تنبل رابا رنگ اکریلیک، فانوس‌هاي‌ کفن مومیایی با پارچه پنیر و فانوس‌هاي‌ خزنده خزنده با کلیپ آرت ایجاد کنید.

 

5. کدو تنبل سه بعدی با رنگ پاف

کدو تنبل سه بعدی با رنگ پاف

در این جا کاردستی کدو حلوایی بدون کنده کاری وجوددارد کـه در ان بچه ها می توانند طرح هایي را روی فانوس هاي‌ جک خود بکشند. خطوط رابا رنگ پفکی ترسیم کنید و پس از خشک شدن رنگ، ساقه رابا نوار ماسک بپوشانید و از رنگ اسپری مات یا رنگ گچی برای ظاهری سه بعدی استفاده کنید.

 

6. فانوس جمجمه

فانوس جمجمه

پس از انجام کارهای DIY، می خواهید این فانوس هاي‌ جمجمه را در تمام فصل شبح وار نگه دارید! صورت هاي‌ شایان ستایش را از کاغذ سیاه جدا کنید و سپس آن ها را روی فانوس هاي‌ کاغذی سفید قرار دهید. این واقعاً مهارت هاي‌ نقاشی کودکان شـما را مورد آزمایش قرار میدهد.

 

7. کدو تنبل اسکلتی

کدو تنبل اسکلتی

این اسکلت هر هیولایی را کـه سعی می کند آب نبات را از آستان شـما بدزدد، می ترساند! دو کدو حلوایی را روی هم بچینید. هردو کدو حلوایی را سفید اسپری کنید و از رنگ مشکی برای چشم و استخوان استفاده کنید.

 

8. کدو تنبل آبگرم

کدو تنبل آبگرم

کدو تنبلی با ماسک صورت و کلاه دوش؟ امیدواریم فرزندان شـما پس از تزئین فانوس جک خود با ماسک هاي‌ رنگارنگ، خیار و لباس اسپا، از این ظاهر لذت ببرند.

 

9. تاج گل تار عنکبوت

تاج گل تار عنکبوت

بچه ها عاشق ساختن این تاج گل کوچک هستند. تنها کاری کـه لازم اسـت این اسـت کـه یک تار عنکبوت مصنوعی را روی حلقه گلدوزی 12 اینچی بکشید. بـه آن ها کمک کنید تارهای اضافی را از پشت کوتاه کنند و مجسمه‌هاي‌ عنکبوت کوچکی را برای جلوه‌اي ترسناک‌تر بـه جلو اضافه کنید.

 

10. کدو تنبل سیاه خفاش

کدو تنبل سیاه خفاش

کدو تنبل را قبل از تزئین با خفاش هاي‌ کاغذی مشکی، با رنگ نئونی پر جنب و جوش، مانند این صورتی چشم نواز، رنگ کنید. نمایشگر جدید “batty” خودرا در داخل یا زیر یک ایوان سرپوشیده نگه دارید تا خفاش ها در طول فصل تعطیلات دوام بیاورند.

 

11. ماسک صورت کدو تنبل

ماسک صورت کدو تنبل

برای این کدو تنبل‌هاي‌ شیک نقاب‌دار، یک ماسک خواب و چند سنجاق مستقیم بگیرید تا بند‌ها در جای خود باقی بمانند.

 

12. آفتابگیر کدو تنبل

آفتابگیر کدو تنبل

پنجره‌هاي‌ اتاق خواب بچه‌هایتان رابا این آفتابگیرهای کدو تنبلی شکلک زیبا بپوشانید. از کاغذ مومی و مداد رنگی برای طراحی استفاده کنید یا از هر دستمال کاغذی و کاغذ تماسی برای بازسازی کاردستی استفاده کنید.

 

13. چراغ های هالووین کاغذی

چراغ های هالووین کاغذی

بچه ها می توانند بـه نوبت چهره هاي‌ هیولایی احمقانه و ترسناک را روی استوانه هاي‌ خود بکشند. چراغ‌هاي‌ چای را قبل از قرار دادن چراغ‌هاي‌ کاغذی روی ان‌ها در ظرف‌هاي‌ شیشه‌اي قرار دهید تا درخشندگی وهم‌آوری ایجاد شود.

 

14. کلاه روزنامه

کلاه روزنامه

بچه ها می توانند از روزنامه هاي‌ شـما برای ساختن کلاه دزدان دریایی استفاده کنند. آن ها بـه رنگ سیاه و یک الگوی دزدان دریایی «کـه می توانید دراین کتاب صنایع دستی آگاهانه از محیط زیست بیابید» نیاز دارند.

 

15. فنجان های هالووین

فنجان های هالووین

هر مهمانی هالووین نیاز بـه آب نبات دارد، مخصوصاً یک جعبه خوراکی مانند این برای بردن بـه خانه. از پاک کننده هاي‌ لوله برای دسته ها استفاده کنید و چهره هاي‌ شبح وار جلوی فنجان ها را بکشید.

 

16. آهنرباهای درب بطری خفاش

آهنرباهای درب بطری خفاش

انها کوچک، زیبا هستند و بـه اسانی با استفاده از درب بطری هاي‌ مشکی درست می شوند. سایر مواد مورد نیاز شامل مقوای سیاه، چشمان گوگل، آهنربا و نشانگر رنگ سفید اسـت.

 

17. کیف DIY Trick-or-Treat

کیف DIY Trick-or-Treat

در این جا ایده دیگری برای کیف خوب اسـت کـه انها می توانند با استفاده از روبالشی خودشان دوباره خلق کنند. فقط کمی رنگ بگیرید و بـه تزئین و کشیدن تار عنکبوت، کدو تنبل، اسکلت و موارد دیگر بپردازید!

 

18. شبح صفحه کاغذی

شبح صفحه کاغذی

ساختن این شبح ساده اسـت، بـه خصوص کـه برای ترسیم اجزای صورت و صفحات کاغذی بدن فقط بـه نشانگر نیاز دارد.

 

19. کاردستی جادوگر و گربه سیاه

کاردستی جادوگر و گربه سیاه

شـما هرگز یک جادوگر شرور را بدون گربه سیاه محبوبشان نخواهید دید. این دو رابا استفاده از چوب هاي‌ دستی و پاک کننده هاي‌ لوله انجام دهید. درنظر بگیرید کـه یک آهنربا بـه پشت اضافه کنید تا آن ها را بـه آهنرباهای یخچال تبدیل کنید.

 

20. تراریوم هالووین

تراریوم هالووین

این دکوراسیون شبح وار را برای استفاده مجدد سال بـه سال ذخیره کنید. یک شیشه بزرگ شیشه اي رابا یک خانه خالی از سکنه مینیاتوری پر کنید. سپس با استفاده از خزه، سنگریزه و مجسمه ها و سنگ قبرها با تم هالووین خلاقیت بـه خزه بدهید.

 

21. برچسب های نان هالووین

برچسب های نان هالووین

چه کسی کاردستی با عینک را دوست ندارد، مخصوصاً چیزی کـه انتظارش را ندارید؟ بـه جای دور انداختن ان برچسب‌هاي‌ نان، بچه‌ها می توانند از ان‌ها برای ایجاد چهره‌هاي‌ هیولایی کوچک استفاده کنند.

 

22. بنر غول اثر دست

بنر غول اثر دست

این یک پروژه خانوادگی سرگرم کننده برای قبل از مهمانی اسـت! بـه بچه‌هایتان اجازه دهید برای درب ورودی بنر جشن هالووین بسازند.

 

23. شمع نودل استخر

شمع نودل استخر

هیچکس انتظار ندارد این شمع ها تقلبی باشند. در صورتی کـه قرار دادن آن ها در داخل رشته برای بچه ها مشکل اسـت، چراغ هاي‌ چای را روی نودل قرار دهید.

 

24. دستبند کره چشم

دستبند کره چشم

این کاردستی پوشیدنی زیبا یک پروژه انفرادی یا گروهی عالی اسـت. شـما بـه لوله هاي‌ مقوایی، برچسب هاي‌ کره چشم و کاغذ ساختمانی نیاز دارید.

 

25. قاشق هیولاهای چوبی

قاشق هیولاهای چوبی

این قاشق هاي‌ هیولا را میتوان بـه عنوان عروسک یا قاشق داستان پس از تکمیل استفاده کرد. بچه ها می توانند ارواح، خفاش ها، مومیایی ها، خون آشام ها و جادوگران بسازند.

 

26. دهکده سفالی هالووین

دهکده سفالی هالووین

دهکده خودرا با استفاده از خاک رس هوا، رنگ و این الگو ایجاد کنید. پروژه تمام شده را دریک تراریوم قرار دهید یا ان را در سراسر خانه نمایش دهید.

 

27. گربه کدو تنبل سیاه

گربه کدو تنبل سیاه

این دکوراسیون بیرونی «یا داخل خانه» رابا کدو حلوایی، رنگ اسپری مشکی، نمد مشکی و رنگ پارچه درست کنید. کلاه و روبان کج جادوگر را فراموش نکنید.

 

28. فانوس های جار میسون هالووین

فانوس های جار میسون هالووین

قبل از این کـه انها را در چهره هاي‌ شخصیت هالووین رنگ آمیزی کنید، شیشه هاي‌ میسون رابا چراغ هاي‌ پری ریز پر کنید.

 

29. تاج گل هالووین گربه

تاج گل هالووین گربه

افرادی کـه حقه‌بازی می کنند، این تاج گل را شایان ستایش و مناسب برای شب می دانند. بـه کوچولوها کمک کنید تا با نخ خزدار، حلقه گلدوزی و نمد خودشان را بسازند.

 

30. رد دست هیولا

رد دست هیولا

بچه ها عاشق خلق هیولاهای خود – بـه صورت چاپ دستی هستند. از خون‌آشام‌ها و ارواح گرفته تا کدو تنبل و فرانکشتاین‌ها، این ایده را دریافت می کنید.

 

31. تاپر کاپ کیک عنکبوتی هالووین

تاپر کاپ کیک عنکبوتی هالووین

کاپ کیک هاي‌ خودرا با تاپرهای عنکبوتی کـه بـه اسانی درست می شوند تزئین کنید. از نی هاي‌ کاغذی بـه عنوان پایه و مقوای مشکی برای بدن حشره استفاده کنید.

 

32. برگ های خفاش خون آشام

برگ های خفاش خون آشام

با بچه ها بـه پیاده روی بروید و چند برگ جمع کنید تا با رنگ اسپری مات سیاه رنگ شوند. پس از خشک شدن، می توانند از یک نشانگر سفید برای ایجاد چهره هاي‌ خون آشام کوچک استفاده کنند.

 

33. بسته بندی آب نبات صورت اسکلت

بسته بندی آب نبات صورت اسکلت

برای درست کردن، تمام جعبه‌هاي‌ تخم‌مرغ را قبل از این کـه کاملاً خشک شوند، داخل و بیرون ان‌ها رابا اسپری رنگ کنید. با قیچی یا چاقوی کاردستی، قالب هاي‌ صورت اسکلت را از کاغذ کاردستی سیاه جدا کنید «یا خودتان بسازید!». با استفاده از یک لایه سبک از چسب چسبنده، روی قطعات صورت کاغذ بچسبانید و مطمئن شوید کـه قطعات را محکم فشار دهید زیرا تخم مرغ گرد اسـت. صورت اسکلت خودرا با چند تکه کاغذ و خوراکی پر کنید!

 

34. ارواح Macrame

ارواح Macrame

با رنگ آمیزی حلقه هاي‌ گلدوزی با رنگ مشکی شروع کنید و بگذارید خشک شوند. طول مساوی یک طناب ماکرامه را بـه طول حدود 50 اینچ ببرید «بـه 12 تا 14 قطعه طناب در هر حلقه نیاز دارید».

 

دستورالعمل هاي‌ زیر را برای گره هاي‌ ساده دنبال نمایید یا خودتان بسازید:

گره سر لارک: دو تکه بند ناف را کنار هم بگیرید و از وسط تا کنید. نیمه تا شده را دور حلقه گلدوزی بپیچید و هر چهار دم را از داخل حلقه بکشید. محکم بکشید تا محکم شود. این روند را در اطراف بالای حلقه تکرار کنید.

 

گره مربعی: با ایجاد گره هاي‌ Lark’s Head با یک طناب در بالای حلقه شروع کنید. از سمت چپ ترین قطعه شروع کنید، ان را روی دو سیم بعدی بـه سمت راست بپیچید. سپس طناب چهارم را بردارید و ان را پشت دو طناب قبلی در سمت چپ بپیچید و ان را از فضای بین دو طناب اول عبور دهید. بکشید تا سفت شود. در سراسر حلقه گلدوزی ادامه دهید.

 

35. کدو تنبل بچه گربه

کدو تنبل بچه گربه

برای زیباترین کدو تنبل ها آماده شوید! با علامت گذاری یک دایره در اطراف بالای کدو تنبل بزرگ شروع کنید و با استفاده از یک کیت حکاکی یا یک چاقوی دندانه دار محکم ان را برش دهید. اگر از کدو تنبل واقعی استفاده می کنید، تمام تفاله ها و دانه ها رابا یک قاشق بزرگ فلزی از داخل جدا کنید. کدوهای کوچک رابا دو لایه اسپری مشکی رنگ کنید و بگذارید کاملا خشک شوند. بدلیجات برای چشم ها، سبیل هاي‌ نخ گلدوزی و بینی پوم پوم رابا چسب داغ اضافه کنید.

 

گوش هاي‌ گربه را از کاغذ مخمل جدا کنید و هر کدام را بـه یک خلال دندان بچسبانید. خلال دندان ها را بـه بالای کدوها بچسبانید. یک کدو تنبل بزرگ رابا روزنامه خرد شده پر کنید و کدوهای بچه گربه را در بالای ان قرار دهید. لوله هاي‌ آب را قبل از قرار دادن آن ها در کدو تنبل با آب و گل هاي‌ تازه بریده شده پر کنید. آب را یک روز در بین تازه کنید تا صفحه نمایش شـما در طول فصل رشد کند.

 

36. روکش صندلی سنگ قبر

روکش صندلی سنگ قبر

الگوهای سنگ قبر را چاپ کنید و طرح ها رابا قیچی یا چاقوی صنایع دستی ببرید تا بتوانید از آن ها بـه عنوان شابلون استفاده کنید. الگوی خودرا در وسط روبالشی خود در موقعیتی قرار دهید کـه بـه نظر می رسد و گوشه ها رابا چسب یا سنجاق بـه پایین بچسبانید تا در جای خود باقی بمانند.

 

یک برس کاردستی فوم را بـه مقدار کمی رنگ پارچه مشکی آغشته کنید و ان را بـه آرامی روی پارچه اي کـه شابلون ها را قرار داده اید بمالید. کمتر، بیشتر! اجازه دهید همه ی چیز بـه طور کامل.

 

37. تاج گل شبح وار تخم عنکبوت

تاج گل شبح وار تخم عنکبوت

آیا بـه دنبال یک پروژه دکور جشن هستید تا با کودک خود بـه ان بپردازید؟ یک تاج گل از تخم عنکبوت درست کنید. عنکبوت‌هاي‌ پلاستیکی رنگ‌آمیزی شده با اسپری و توپ‌هاي‌ استایروفوم را بـه شکل اکلیل شاخه‌اي بچسبانید، سپس تاج گل رابا مواد تار عنکبوتی گازدار بپوشانید تا ظاهر بـه اتمام برسد.

 

38. لجن چشم شبح وار هالووین

لجن چشم شبح وار هالووین

این خزنده و ترسناک، اسرارآمیز و شبح آور اسـت، بـه طور کلی ترسناک – این لجن کره چشم اسـت کـه بدون هیچگونه مواد بالفعل مضر «آهم، بوراکس» ساخته شده اسـت.

 

39. عنکبوت کاغذی «با کفش!»

عنکبوت کاغذی «با کفش!»

تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه پاک کننده هاي‌ لوله رابا پیچاندن انها بـه هم وصل کنید. سپس چهار نوار بـه هر طرف بشقاب بچسبانید و انتهای ان را خم کنید تا شبیه پا شوند. با چشم هاي‌ گوگولی، نیش هاي‌ ذرت آب نباتی و کفش هاي‌ کوچک تمام کنید «این‌ها را از باربی گرفتیم».

 


مطالب مشابه: 10 ایده ساخت آسان مجسمه با گچ برای کودکان


 

40. لباس هالووین توت فرنگی

لباس هالووین توت فرنگی

هیچ راهی بهتر از این لباس توت فرنگی زیبا برای هالووین برای نمایش شخصیت شیرین او وجود ندارد. دانه ها را از نمد زرد و برگ ها را از نمد سبز ایجاد کنید. از چسب یا نوار چسب دو طرفه برای قرار دادن قطعات روی یک لباس قرمز ساده استفاده کنید و بـه او اجازه دهید یک پاپیون سبز رنگ – مشهور بـه ساقه – برای تکمیل لباس بپوشد.

 

41. هیولاهای میوه و سبزیجات

هیولاهای میوه و سبزیجات

چشم‌هاي‌ پلاستیکی گوگل را بـه سبزیجات یا میوه‌اي اضافه کنید تا ان را بـه هیولایی با نقطه‌اي از ماست رویال تبدیل کنید. در این جا، ما از کدو، زنجبیل، گل کلم، کنگر فرنگی و بادمجان و همچنین میوه هایي مانند انار، گلابی، آووکادو، کیوی، نارگیل، چایوت و غیره استفاده کردیم. انها را روی میز یا دریک کاسه نمایش دهید.

 

42. توپ استرس کدو تنبل

توپ استرس کدو تنبل

نگران نباشید: این توپ هاي‌ استرس کدو تنبل پر از برنج بسیار آسان درست می شوند. فقط بادکنک هاي‌ نارنجی رابا برنج پر کنید و روی صورت زیبا «یا ترسناک» بکشید.

 

43. کیک خونین پاپ

کیک خونین پاپ

حتی دسرهای خوشمزه نیز شایسته درمان شبح وار هالووین هستند. شربت ذرت رنگ شده قرمز را روی کیک بپاشید و با فراستینگ سفید روی کیک بپاشید. ما کاملاً مطمئن هستیم کـه فرزندان شـما از انها سیر نخواهند شد.

 

44. اسپلتر رنگ کدو تنبل

اسپلتر رنگ کدو تنبل

در نهایت، شـما می توانید از مزاحمت هایي کـه فرزندانتان ایجاد می کنند استفاده کنید! بعد از این کـه کدوها – واقعی یا تقلبی – را بـه رنگ ثابت رنگ کردند، با مخلوط کردن آب با رنگ اکریلیک، مخلوط رنگ اسپلتر را ایجاد کنید تا زمانی کـه بـه قوام خامه اي برسد. یک برس کاردستی یا مسواک رابا مخلوط رنگ بپوشانید و بـه آرامی ان را بـه آرامی روی کدو تنبل بکوبید تا یک جلوه پاشیده ایجاد کنید.

 

45. گلدسته خفاش کاغذی

گلدسته خفاش کاغذی

با پوشاندن این گلدسته کاغذی روی چارچوب در، پنجره ها یا قفسه هاي‌ اتاق خواب آن ها بـه اتاق خواب انها تغییری زیبا بدهید.

 

برای درست کردن، این شابلون خفاش را دانلود کنید، سپس شکل را روی یک تکه کاغذ کاردستی سیاه بکشید و خفاش رابا قیچی ببرید. شابلون را دوباره روی هر موجودی کـه ایجاد می کنید قرار دهید و از یک پوشه استخوانی برای ایجاد چین در امتداد خطوط نقطه چین روی شابلون استفاده کنید. چین‌ها را روی هر بال مخالف تا کنید تا بال‌ها سه بعدی شوند. هر خفاش رابا گیره هاي‌ ریز مشکی بـه یک تکه نخ بلند بچسبانید.

 

46. تاج گل تار عنکبوت

تاج گل تار عنکبوت

این تاج گل کاغذی را از شیشه پنجره آویزان کنید تا ظاهری وهم انگیز داشته باشید. ابتدا دو ورق کاغذ مشکی را بـه سبک آکاردئونی تا بزنید «حدود 1.5 اینچ تا کنید» و سپس هر کدام را از وسط تا کنید. قسمت بالای تا را بـه صورت مورب برش دهید تا وقتی باز شد انتهای ان نوک تیز باشد. سپس برش دهید.

 

روی هر قسمت سه مستطیل بـه فاصله نیم اینچ از کاغذ بیرون بیاورید.پس از این کـه هردو ورق کاغذ را تا کردید و برش دادید، ان ها را در چین هاي‌ مرکزی شان محکم بـه هم ببندید.هر لبه شل کاغذ تا شده را بردارید و بـه انتها وصل کنید. 

 

47. کدو تنبل پوم پام

کدو تنبل پوم پام

با نظارت، بچه ها می توانند رنگ هاي‌ مبهم را بـه کدوهای رنگ شده اضافه کنند. هنگامی کـه آن ها از طریق مجموعه اي از اندازه ها و رنگ ها مرتب شدند، پوم پوم ها را در ردیف یا خوشه با چسب حرارتی وصل کنید «اینکار شماست».

 

48. لباس هالووین ماشین آدامس حباب

لباس هالووین ماشین آدامس حباب

برای ایجاد این زیبایی رنگارنگ، کافی اسـت مجموعه اي از پوم پوم ها را روی یک تاپ سفید و یک هدبند مشکی قرار دهید. با قرار دادن یک علامت 25¢ در جلوی یک توتو قرمز، مجموعه عالی را بـه اتمام برسانید.

 

49. کدو حلوایی مداد رنگی

کدو حلوایی مداد رنگی

با این کاردستی آسان و مناسب برای کودکان، بـه مداد رنگی هاي‌ قدیمی جانی دوباره ببخشید. با برداشتن کاغذ مداد رنگی شروع کنید و سپس مداد رنگی ها را بـه تکه هاي‌ کوچک بشکنید «یا از قطعات باقیمانده از یک مجموعه هنری قدیمی استفاده کنید».

 

یکی یکی مداد رنگی ها را نزدیک ساقه کدو تنبل قرار دهید و با سشوار روی حرارت کم آب کنید. همان طور کـه آن ها شروع بـه ذوب شدن می کنند، کدو تنبل را بـه اطراف حرکت دهید تا چکه هاي‌ ان بازرسی شود. دور کل کدو حلوایی را تکرار کنید و بگذارید کاملا خشک شود.

 

50. کیسه های آب نبات رنگ اسپلتر

کیسه های آب نبات رنگ اسپلتر

از این کیسه‌هاي‌ خوراکی برای تهیه آب نبات بـه افراد حقه‌باز یا بـه عنوان مهمانی هالووین استفاده کنید. برای درست کردن انها کافی اسـت آب رابا رنگ اکریلیک مخلوط کنید تا بـه قوام خامه غلیظ برسد. یک برس کاردستی رابا رنگ بپوشانید و سپس بـه آرامی ان را روی یک کیسه بند کشی کوچک ضربه بزنید. همچنین می توانید از مسواک قدیمی استفاده کنید و ان را در رنگ فرو کنید و سپس با استفاده از انگشت خود، مو هاي ان را روی کیسه تکان دهید. بگذارید کاملا خشک شود و از طرف دیگر اینکار را تکرار کنید.

 

51. گارلند روح

گارلند روح

این ارواح زیبا تقریبا برای هر جای خانه شـما دکور سهولت می کنند. با تا کردن کاغذ آکاردئونی بـه بخش‌هاي‌ تقریبا 3 اینچی شروع کنید. سپس یک شکل شبح را روی قطعه بالایی ترسیم کنید، مطمئن شوید کـه بازوهایی دارد کـه بـه لبه‌هاي‌ کاغذ وصل میشود و شکل را برش دهید. اگر می خواهید با کاغذ بیشتری تکرار کنید. ان را طولانی تر کنید و رشته ها رابا نوار شفاف وصل کنید.

 

52. کدو تنبل براق

کدو تنبل براق

هنگامی کـه پایه کدو تنبل را رنگ کردید، یک لهجه براق برای ساقه انتخاب کنید. بـه سادگی، ساقه را در چسب آغشته کنید و سپس ان رابا زرق و برق کاردستی بپوشانید – یا یک سایه جامد یا یک مخلوط منحصر بـه فرد.

 

53. گرلند شبح وار چشم روشن

گرلند شبح وار چشم روشن

برای شروع، شکل صورت گربه را روی کاغذ رنگی انتخابی خود تقریبا 20 مرتبه ترسیم کنید «بسته بـه طولی کـه می خواهید گلدسته باشد». سپس، از یک سوراخ برای سوراخ کردن چشم روی صورت گربه استفاده کنید. چراغ هاي‌ رشته اي را داخل چشم هاي‌ سوراخ شده بکشید، سپس وصل کنید و لذت ببرید!

 

54. هیولا جعبه بافت

هیولا جعبه بافت

با جعبه هاي‌ دستمال کاغذی، رنگ، چشم هاي‌ گوگولی و پوم پوم ها، یک ترکیب هیولا برای خود بسازید. این بـه انها بستگی دارد کـه آیا بخواهند افراد یک چشم، تک شاخ و بنفش پرنده را بخورند یا چیزی دوستانه تر.

 

55. خانه خالی از سکنه شیرینی زنجفیلی

خانه خالی از سکنه شیرینی زنجفیلی

خانه‌هاي‌ شیرینی زنجفیلی وقتی با ذرت آب نبات، تکه‌هاي‌ آب نبات سیاه و نارنجی یا هر شیرینی باقی‌مانده تزئین می شوند، طراوت هالووین را بـه دست می‌آورند. حتی بهتر اسـت کـه نان زنجبیلی تعطیلات رابا یک کلوچه شکلاتی تیره عوض کنید.

 

56. تمبر عنکبوت

تمبر عنکبوت

این عنکبوت‌هاي‌ دستمال توالت را از قبل آماده کنید، تا بچه‌هایتان بتوانند روی قسمت سرگرم‌کننده تمرکز کنند: مهر زدن بـه عنکبوت‌ها با رنگ سیاه و شخصی‌سازی آن ها با چشم‌هاي‌ گوگلی رنگارنگ.

 

57. کدو تنبل لاک پشت

کدو تنبل لاک پشت

با خاک رس، رنگ و خلاقیت می توانید کدو تنبل هاي‌ کوچک را بـه لاک پشت تبدیل کنید. خوشبختانه، این حیوان خانگی بدون هیچگونه مسئولیت اضافی یا تمیز کردن می‌آید!

 

58. خانه خالی از سکنه کرافت استیک

خانه خالی از سکنه کرافت استیک

با چیدمان چوب‌هاي‌ کاردستی رنگ‌شده برای ایجاد پایه، سقف، پنجره‌ها ودر خانه، خانه‌ي جن زده خودرا از ابتدا بسازید.

 

59. سنگ های نقاشی شده هیولاهای هالووین

سنگ های نقاشی شده هیولاهای هالووین

سنگ‌هاي‌ نقاشی هرگز قدیمی نمی شوند، بـه‌ویژه وقتی چشم‌هاي‌ گوگولی و چهره‌هاي‌ هیولایی را در ترکیب بیندازید. هنگامی کـه آن ها خشک شدند، می توانید انها را برای یک شکار موقت لاشخور در سراسر خانه پراکنده کنید.

 

60. کاردستی رول کاغذ توالت هالووین

کاردستی رول کاغذ توالت هالووین

یک رول دستمال توالت، امکانات بسیار زیاد! با انتخاب بین موارد مورد علاقه هالووین مانند دراکولا یا فرانکشتاین، یا موجودات سنتی تر مانند مومیایی یا کدو تنبل، بـه فرزندانتان اجازه دهید این کاردستی ترسناک و آسان را در دست بگیرند.

 

61. کدو تنبل رنگارنگ

کدو تنبل رنگارنگ

بدون نیاز بـه کنده کاری: تزئینات هالووین خودرا با این کاردستی ایمن برای بچه ها درست کنید کـه کاملاً از نخ هاي‌ رنگی برش خورده برای تقلید از شکل پوم پوم ساخته شده اسـت.

 

62. خانه خالی از سکنه مقوایی

خانه خالی از سکنه مقوایی

از جعبه هاي‌ اضافی آمازون با تبدیل آن ها بـه یک خانه خالی از سکنه چند سطحی بـه خوبی استفاده کنید. بـه ان سریع رنگ آمیزی کنید، درها و پنجره ها را بچسبانید، و سپس اجازه دهید بچه هایتان وانمود کنند.

 

63. کدو تنبل تیک – تاک پا

کدو تنبل تیک - تاک پا

در واقع، هالووین باید همه ی چیز سرگرم کننده و بازی باشد! بچه ها از این بازی ساده تیک تاک DIY لذت خواهند برد.

 

64. هدبندهای هیولا

هدبندهای هیولا

لباس پوشیدن فقط برای 31 اکتبر درنظر گرفته نشده اسـت. با این هدبندهای هیولایی کاغذی، فرزندان خودرا تشویق کنید تا شخصیت هاي‌ مختلف را در تمام طول ماه امتحان کنند.

 

65. خفاش های توپ کاغذی

خفاش های توپ کاغذی

با خفاش هاي‌ پرنده «کاغذی» میهمانان مهمانی را ترسناک کنید. خفاش ها را بـه حلقه حلقه بزنید یا از سقف آویزان کنید تا درام بیشتر شود.

 

66. هیولاهای رنگ آمیزی حباب

هیولاهای رنگ آمیزی حباب

همه ی هیولاها ترسناک نیستند. این کاردستی سرگرم‌کننده کـه از ترکیب حباب‌دار رنگ و صابون ظرف‌شویی استفاده می کند، گواه اسـت.

 

67. پاپرهای جشن هالووین

پاپرهای جشن هالووین

اکنون شروع بـه ذخیره لوله هاي‌ دستمال توالت آخر خود کنید «یا لوله هاي‌ خالی را بـه صورت عمده بخرید!»؛ سپس انها رابا شیرینی پر کنید، انها رابا دستمال کاغذی مناسب تعطیلات تزئین کنید و انها را در هالووین پاپ کنید.

 

68. کاردستی کدو تنبل مهر زنی سیب

کاردستی کدو تنبل مهر زنی سیب

شـما بـه باغ سیب محلی رفتید و بـه اندازه کافی سیب چیدید تا کل محله را سیر کنید، حالا چه؟ آن ها را بـه تمبر تبدیل کنید و دکوراسیون پاییزی قابل تنظیم ایجاد کنید.

 

69. خفاش های دکمه ای گیره لباس

خفاش های دکمه ای گیره لباس

دریک روز بد در داخل آویزان هستید؟ چند وسیله کاردستی جمع کنید تا این خفاش هاي‌ ساده را کنار هم بچینید. نکته دکور: بـه نظر میرسد کـه روی پرده‌ها چسبانده شده‌اند.

 

70. کاسه آب نبات گربه سیاه

کاسه آب نبات گربه سیاه

هیچ چیز بدشانسی در مورد این کاسه آب نبات گربه سیاه وجود ندارد، بـه خصوص زمانی کـه ان رابا مجموعه اي از خوراکی هاي‌ شیرین پر کنید.

 

71. گلدسته درب چشم

گلدسته درب چشم

آیا کسی می‌داند چرا کره چشم هاي‌ غول پیکر 10 برابر ترسناک تر از کره چشم هاي‌ معمولی هستند؟ شاید اگر این کاردستی را امتحان کنید، دلیل ان را دریابید.

 

72. نخل گچی کف شناسی

نخل گچی کف شناسی

با این پروژه کف شناسی سرگرمی هالووین در کف دست شماست. ما پیشبینی میکنیم کـه بچه هاي‌ شـما ان را دوست خواهند داشت. برای ساخت ان بـه چند ماده از جمله پودر قالب گیری، گچ ریخته گری و یک کاسه بزرگ نیاز اسـت.

 

73. آویز درب چوبی کاردستی کدو تنبل

آویز درب چوبی کاردستی کدو تنبل

تزئینات هالووین نباید در اتاق نشیمن متوقف شود. این کدو تنبل هاي‌ شایان ستایش رابا کوچولوهای خود با استفاده از چوب دستی، رنگ نارنجی و وینیل مشکی برای درب اتاق خوابشان بسازید.

 

74. هیولاهای عروسکی آستر کیک کوچک

هیولاهای عروسکی آستر کیک کوچک

از آنجایی کـه این کاردستی شامل آسترهای کیک کوچک اسـت، مناسب اسـت کـه با ان کاپ کیک درست کنید!

 

75. ارواح آب نبات چوبی

ارواح آب نبات چوبی

هی، بو! این ارواح برای مهمانی هالووین امسال، مهمانی هاي‌ شیرینی خواهند ساخت. بعلاوه، ساخت ان با استفاده از دستمال کاغذی Kleenex، آبنبات چوبی گرد و کش هاي‌ کوچک بسیار ساده اسـت.

 

76. عنکبوت های مهره دار زیبا

عنکبوت های مهره دار زیبا

این عنکبوت زیبای محله اي کـه بیشتر شارلوت اسـت تا بیوه سیاه، مورد علاقه دوستانه اسـت. بچه ها از نقاشی کردن دستگیره ها و مهره هاي‌ چوبی قبل از کشیدن آن ها روی پایه هاي‌ لوله پاک کن لذت خواهند برد.

 

77. پرواز خفاش های صفحه کاغذی

پرواز خفاش های صفحه کاغذی

این کاردستی سه بعدی برای خود یک داستان اسـت. با ساختن داستانی برای صحنه ترسناک خود و بـه اشتراک گذاری ان با خانواده، ان را آموزشی کنید.

 

78. عروسک هیولا کیسه کاغذی

عروسک هیولا کیسه کاغذی

با ساختن این موجودات رنگارنگ از کیسه هاي‌ کاغذی و برش، خانه خودرا با هیولاها پر کنید – بدیهی اسـت کـه نوع خوب آن ها – دراین هالووین.

 


مطالب مشابه: ایده های جدید مکرومه بافی به مناسبت روز بافتنی


 

در پایان

همانگونه کـه شـما در بین این کارهای DIYهای خلاقانه مرور می کنید، امیدواریم کـه این کاردستی عاشق هالووین را در شـما نیز خوشحال کنند! حتی ممکن اسـت بخواهید دست خودرا دراین صنایع دستی هالووین برای بزرگسالان امتحان کنید یا یک لباس خانگی هالووین رابا یک دوست بازسازی کنید.

جدیدترین مطالب سایت