65 ایده جالب برای نقاشی کدو تنبل برای هالووین

مجموعه : هنرهای دستی
65 ایده جالب برای نقاشی کدو تنبل برای هالووین

چیزهای مختلفی وجوددارد کـه می‌تواند آغاز پاییز را نشان دهد: نخستین برگ افتاده، نخستین لاته ادویه کدو تنبل شـما، و بـه خصوص نخستین کدو تنبل حک شده. طلسم غیررسمی هالووین، یک کدو تنبل حک شده یک فعالیت عالی اسـت کـه تمام خانواده می‌توانند از ان لذت ببرند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از 65 ایده جالب برای نقاشی کدو تنبل برای هالووین را منتشر کرده ایم.

 

ایده های جالب برای دیزاین کدو تنبل برای هالووین

 

1. کدو حلوایی راه راه سیاه و سفید

کدو حلوایی راه راه سیاه و سفید

با راه راه هاي‌ سیاه و سفید ان را ساده نگه دارید. ابتدا کل کدو تنبل خودرا سفید کنید و اجازه دهید تا خشک شود. از شیارهای طبیعی موجود در کدو تنبل بـه عنوان راهنما برای نوارهای عمودی خود استفاده کنید و آن ها را بـه اندازه دلخواه ضخیم یا نازک رنگ کنید. می توانید تا زمانی کـه از ظاهر راضی باشید، نوارهای بیشتری را دراین بین اضافه کنید. در آخر ساقه را سیاه کنید و قبل از حرکت اجازه دهید تا خشک شود.

 


مطالب مشابه: بهترین خوراک غذای کدو تنبل که باید بر اساس ماه تولد خود بخورید


 

2. کدو تنبل اسکلتی

کدو تنبل اسکلتی

با یک اسکلت ساخته شده از دو کدو تنبل روی هم «شکل پهن برای سر و شکل گردتر برای بدن» یک صحنه کمی شبح وار ایجاد کنید. کدوها رابا اسپری سفید رنگ کنید، سپس دایره ها و بیضی هاي‌ مشکی بکشید تا استخوان هاي‌ اسکلت ایجاد شود. فقط مطمئن شوید کـه ساقه کدو تنبل را قبل از چیدن روی هم جدا کرده‌اید!

 

3. کدو تنبل سیاه خفاش

کدو تنبل سیاه خفاش

با یک کدو تنبل نئون «ما عاشق این رنگ صورتی هستیم». سپس ان رابا خفاش هاي‌ کاغذی مشکی تزئین کنید تا حسی شبح آور داشته باشید. خاطرجمعی حاصل کنید کـه کدو تنبل تکمیل شده خودرا زیر یک ایوان سرپوشیده یا داخل خانه خود نگه دارید، تا خفاش هاي‌ کاغذی در دسترس عناصر قرار نگیرند.

 

4. کدوهای طرح دار قلمی رنگ کنید

کدوهای طرح دار قلمی رنگ کنید

چند کدو تنبل سفید کوچک بردارید ودر الگوها، شکل‌ها و طرح‌ها خلاقیت بـه خرج دهید – و نیازی نیست بـه جوهر سیاه بچسبید. نکته: شـما می توانید با کدو تنبل مصنوعی نیز ظاهری مشابه داشته باشید.

 

5. کدوهای سه بعدی نقاشی شده

کدوهای سه بعدی نقاشی شده

رنگ پف دار روشی آسان برای این کـه کدو تنبل خودرا بدون هیچ کنده کاری بافتی بـه نظر میرسد. با کشیدن یک طرح روی کدو تنبل خود با مداد شروع کنید – چه ساده باشد چه پیچیده. خطوط مداد خودرا با رنگ پفکی ردیابی کنید و بگذارید چند ساعت کاملا خشک شود. ساقه کدو تنبل رابا نوار چسب بپوشانید و کدو تنبل خودرا با اسپری مات یا رنگ گچی اسپری کنید و بگذارید خشک شود. درصورت نیاز با لایه دوم تکرار کنید.

 

6. کدو تنبل کوچک رنگین کمان

کدو تنبل کوچک رنگین کمان

اگر میخواهید رنگ را آزمایش کنید، کدو تنبل هاي‌ سفید کوچک برای این پروژه بهترین کار را دارند. برای هر کدو تنبل بـه یک رنگ روشن تر و تیره تر نیاز دارید. هنگام رنگ آمیزی، از شیارهای طبیعی کدو تنبل بـه عنوان راهنما استفاده کنید. این وبلاگ نویس پیشنهاد میکند ابتدا با رنگ روشن تر شروع کنید تا بتوانید بعدا از سایه تیره تر برای اصلاح اشتباهات استفاده کنید.

 

7. کدو تنبل آبگرم

کدو تنبل آبگرم

هنگامی کـه یک کدو تنبل کاملا گرد پیدا کردید، ان را درمان آبگرم کنید. از رنگ سبز برای کشیدن “ماسک صورت” استفاده کنید و فضایی برای بینی و دهان باقی بگذارید. هنگامی کـه صورت خشک شد، کلاه دوش را روی “سر” کدو تنبل بکشید و ان رابا سنجاق هاي‌ مستقیم در جای خود قرار دهید. ظاهر رابا چشم هاي‌ خیار بـه اتمام برسانید، کـه در واقع فقط تصاویر بریده شده برای طول عمر هستند.

 

8. تریلر کدو تنبل

تریلر کدو تنبل

اگر هنوز تابستان را در سر دارید، در این جا یک ایده جالب وجوددارد: یک تریلر با الهام از سبک قدیمی. برای بدنه تریلر خود بـه دو رنگ همرنگ، بـه علاوه خاکستری برای درها و پنجره ها و مشکی برای طرح کلی نیاز دارید.

 

9. کدو تنبل نقاشی شده

کدو تنبل نقاشی شده

با رنگ آمیزی کل کدو تنبل خود بـه رنگ سفید «یا سایه روشن دیگری مانند زرد یا صورتی» شروع کنید. یک عبارت خنده دار رابا قلم ترسیم کنید – برای مثال ان را واقعی کنید – سپس ان رابا رنگ سیاه دنبال نمایید. روی یک روح منگوله خندان از ساقه ببندید تا واقعاً نقطه را بـه خانه هدایت کنید.

 

10. کدو تنبل صورت پاستلی

کدو تنبل صورت پاستلی

هیچ چیز ترسناکی در مورد این چهره هاي‌ کدو تنبل پاستلی شایان ستایش وجود ندارد. با رنگ اسپری مات شروع کنید «در این جا، خانه اي کـه لارس ساخته، پاستل هاي‌ زیبا، سیاه و سفید را انتخاب کرده اسـت» برای رنگ پایه. سپس با استفاده از رنگ اکریلیک، جزئیات عجیب‌وغریب را برای صورت اضافه کنید.

 

11. کدو تنبل رنگین کمانی

کدو تنبل رنگین کمانی

با رنگ هاي‌ روشن و شکل هاي‌ شاد بازی کنید، مانند کاری کـه آلیس و لوئیس در این جا با صورتی تند و رنگین کمان انجام می‌دهند. با اسپری رنگ آمیزی کل کدو تنبل خود «درصورت تمایل شامل ساقه» و دادن زمان کافی برای خشک شدن قبل از افزودن طرح مورد علاقه خود شروع کنید.

 

12. کدو تنبل براق

کدو تنبل براق

وقتی کدو تنبل خودرا رنگ کردید، وقت ان اسـت کـه بـه ساقه ان کمی شخصیت بدهید. ساقه رابا چسب بپوشانید و سپس ان را بـه زرق و برق کاردستی آغشته کنید – مشکی، صورتی یا سبز، برای نام بردن چند گزینه رنگ. هنگامی کـه نور بـه درستی بـه ان می تابید، کدو تنبل شـما بـه هر اتاقی برق می بخشد.

 

13. کدو تنبل چشم گوگلی

کدو تنبل چشم گوگلی

 

برای بازسازی این ایده بامزه کدو تنبل، با دو لایه رنگ مشکی شروع کنید و اجازه دهید تا خشک شود. در مرحله بعد، هرچقدر کـه دل‌تان می خواهد بـه کدو تنبل خود چشم‌هاي‌ گوگ بچسبانید – و تقریبا همین اسـت.

 

14. کدو تنبل شطرنجی ورق طلا

کدو تنبل شطرنجی ورق طلا

برای کمی زرق و برق بیشتر کدو تنبل خودرا با رنگ ورق طلا تزئین کنید. استفاده از رنگ براق و متالیک آسان اسـت و عالی بـه نظر میرسد – چه بـه دنبال طرح شطرنجی باشید و چه طرح سفارشی.

 

15. کدو تنبل پر

کدو تنبل پر

با افزودن پرهای مصنوعی، بافت کدو تنبل سیاه رنگی بـه ان ببخشید «البته وقتی زمان کامل خشک شدن داشت». با استفاده از Mod Podge پرها را بـه کدو تنبل بچسبانید. سپس از یک برس با کمی مد پوج برای صاف کردن پرهای روی ان استفاده کنید و بگذارید خشک شوند.

 

16. کدو تنبل تار عنکبوت

کدو تنبل تار عنکبوت

حتی اگر از طرفداران عنکبوت هاي‌ IRL نیستید، می توانید از پس این کاردستی برآیید. ابتدا از نوارهای بلند نوار برای ایجاد الگوی وب روی کدو تنبل استفاده کنید. سپس، اسپری نور، حتی ضربه هاي‌ اسپری رنگ را روی تمام سطح بپاشید، اجازه دهید کاملا خشک شود ودر صورت نیاز لایه هاي‌ اضافی اضافه کنید. پس از خشک شدن کامل، نوار را بادقت جدا کنید و روی یک عنکبوت تقلبی بچسبانید.

 

17. کدو تنبل کمانی ریز

کدو تنبل کمانی ریز

فقط چند کمان سیاه اضافه کنید تا یک کدو تنبل معمولی رنگ شده را بـه چیزی منحصربفرد تبدیل کنید. برای شروع، طول مساوی از روبان را ببرید «روبان ما حدود 5 اینچ بود» و بـه صورت پاپیون گره بزنید «می توانید از پاپیون هاي‌ از پیش ساخته نیز استفاده کنید». سپس، یک نقطه کوچک از چسب حرارتی را روی کدو تنبل قرار دهید و کمان را روی ان قرار دهید. بگذارید خشک شود و اینکار را در تمام سطح کدو حلوایی تکرار کنید.

 

18. کدو تنبل گربه سیاه

کدو تنبل گربه سیاه

ویژگی هاي‌ گربه سانان مد از نوار نقاش آبی اسـت و قبل از این کـه ان رابا رنگ اکریلیک سیاه رنگ کنید، بـه کدو تنبل نارنجی می چسبد. پس از خشک شدن، شابلون هاي‌ یک گربه ناز را بردارید. دیدن؟ مهم نیست کـه خارج از خطوط نقاشی کنید.

 

19. بچه گربه کدو تنبل

بچه گربه کدو تنبل

این ها باید نازترین کدو تنبلی باشند کـه تا بـه حال دیده ایم «و درست کردن انها برای بچه ها بـه اندازه کافی آسان اسـت!». بـه سادگی کدو تنبل هاي‌ کوچک رابا دو لایه اسپری مشکی رنگ کنید و بگذارید کاملا خشک شوند. بدلیجات برای چشم ها، سبیل هاي‌ نخ گلدوزی و بینی پوم پوم رابا چسب داغ اضافه کنید. گوش هاي‌ گربه را از کاغذ مخمل جدا کنید و هر کدام را بـه یک خلال دندان بچسبانید. روی کدوها خلال دندان بچسبانید.

 

20. کدو تنبل ستاره ای کهکشانی

کدو تنبل ستاره ای کهکشانی

پاشیدن رنگ سفید روی کدو تنبل سرگرم کننده اسـت، اما کپی کردن صورت فلکی واقعی واقعاً این پروژه را متمایز می‌کند. ستاره ها حتی در شب روشن می شوند اگر سوراخ هایي را سوراخ کنید و چراغ هاي‌ رشته اي را داخل ان بچسبانید.

 

21. کدو تنبل رنگ شده فصلی

کدو تنبل رنگ شده فصلی

کدو تنبل خودرا هر رنگی کـه دوست دارید رنگ کنید و از رنگ هاي‌ پاییزی برای ایجاد شاخه ها و برگ ها استفاده کنید و سپس فصل را مشخص کنید. بهترین بخش این اسـت کـه پس از پایان هالووین بـه اسانی می توانید اینکار را ادامه دهید.

 

22. کدو حلوایی خفاشی

کدو حلوایی باتی

در این جا یک ایده کوچک وجوددارد: پس از رنگ کردن کدو تنبل، یک گره آزاد در وسط یک تکه نوار ساتن مشکی چهار اینچی ببندید، سپس انتهای ان را برش دهید تا شبیه بال شود. هنگامی کـه یک دیگ خفاش دارید، انها رابا سنجاق هاي‌ خیاطی بـه یک کدو حلوایی رنگ شده وصل کنید.

 

23. کدو تنبل زادگاه

کدو تنبل زادگاه

همراه با شماره خانه خود، می توانید شهر خودرا دقیقاً روی کدو تنبل خود قرار دهید تا همه ی ببینند. ابتدا یک برگردان بـه شکل حالت خود بخرید تا روی کدو تنبل خود اعمال کنید. روی ان رابا دو لایه رنگ اکریلیک بپوشانید «حتماً 30 دقیقه صبر کنید تا هر لایه خشک شود». پس از خشک شدن کدو تنبل، برگردان را بردارید.

 

24. نقطه های نقاشی شده

نقطه های نقاشی شده

این طرح خال‌خالی رنگ آمیزی شده، بـه اندازه‌اي ساده و شیک اسـت. برای جذابیت بصری بیشتر بـه سراغ ترکیبی از رنگ ها بروید.

 

25. کدو تنبل دستمال کاغذی

کدو تنبل دستمال کاغذی

با دستمال کاغذی کمی چیز خاصی بـه کدو تنبل رنگ شده خود اضافه کنید. برای درست کردن، دستمال کاغذی بردارید و چند بار روی خودش تا کنید، در حالی کـه کاغذ ضخیم تری زیر ان قرار دهید تا پانچ ها ساختار بیشتری برای منگنه زدن داشته باشند. سپس، یک مشت دایره بـه شکل هاي‌ مختلف را بیرون بیاورید.

 

در مرحله بعد، با استفاده از یک برس کاردستی، لایه اي از Mod Podge را در جایی کـه قرار اسـت شروع بـه گذاشتن دایره هاي‌ دستمال کاغذی کنید، رنگ کنید. سپس یک دایره قرار دهید و با یک لایه دیگر از Mod Podge روی ان بمالید. در نهایت، دایره ها را روی هم قرار دهید تا ظاهری ایجاد شود و تا زمانی کـه احساس کنید پوشش کامل شده اسـت ادامه دهید!

 

26. کدو تنبل نقاشی شده یکپارچهسازی با سیستمعامل

کدو تنبل نقاشی شده یکپارچهسازی با سیستمعامل

با مجموعه اي از کدو تنبل هاي‌ رنگارنگ، از نمونه هایي کـه توپ هاي‌ دیسکو را تقلید می کنند «بـه ان درخشندگی نگاه کنید!» گرفته تا طرح هایي با الهام از نوازندگان رکورد های قدیمی، در زمان بـه روزهای خوش گذشته سفر کنید.

 

27. کدو تنبل مرمری

کدو تنبل مرمری

این یکی بـه جای رنگ از لاک ناخن استفاده می‌کند. یک ظرف پر از آب و رنگ هاي‌ لاک مورد علاقه خودرا بردارید تا این طرح مد روز را ایجاد کنید.

 

28. کدو تنبل دو رنگ

کدو تنبل دو رنگ

چرا وقتی می توانید دو رنگ را انتخاب کنید بـه یک رنگ بسنده کنید؟ نوار نقاش، برس فوم و رنگ هاي‌ اکریلیک مورد علاقه خودرا بگیرید تا این جلوه دو رنگ چشمگیر را ایجاد کنید.

 

29. کدو تنبل گینگهام نقاشی شده

کدو تنبل گینگهام نقاشی شده

رنگی را انتخاب کنید کـه بـه درب ورودی شـما بپیچد – زرد روشن، صورتی تند. – این طرح بی انتها را میخکوب کنید.

 

30. کدو تنبل رنگ آمیزی شده Faux Bois

کدو تنبل رنگ آمیزی شده Faux Bois

برای داشتن ظاهری کاملاً روستایی، با طراحی ملایم یک الگوی مصنوعی روی کدو تنبل با مداد، ظاهر دانه‌هاي‌ چوب را تقلید کنید. سپس، از یک ابزار حکاکی مشمع کف اتاق برای حک کردن الگو استفاده کنید. پس از کامل شدن، قسمتی از کدو تنبل رابا رنگ اکریلیک رنگ کنید.

 

31. کدو تنبل “بو”.

کدو تنبل "بو".

برای این کـه تکه هاي‌ حروف واقعاً برجسته شوند، کدو تنبل خودرا از قبل در سایه خنثی رنگ کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، راحت تر ساقه را رها کنید.

 

32. رنگ کدو تنبل

رنگ کدو تنبل

پس از تصمیم گیری در مورد رنگ هاي‌ رنگی کـه مناسب فضای شـما هستند، زمان شروع کاردستی اسـت. در این جا نحوه بـه دست آوردن این ظاهر خالدار آمده اسـت: ابتدا کدو تنبل هاي‌ خودرا یک رنگ ثابت کنید و بگذارید کاملا خشک شوند. سپس آب رابا رنگ اکریلیک مخلوط کنید تا بـه قوام خامه غلیظ برسد. یک برس کاردستی یا مسواک رابا رنگ بپوشانید و بـه آرامی روی کل سطح کدو تنبل بزنید تا پاشیده شدن رنگ ایجاد شود.

 

33. گلدوزی

گلدوزی

 

ساختن این ارواح زیبا و شبح وار آسان اسـت. فقط مقداری کدو حلوایی از فروشگاه تهیه کنید، صورت ها رابا رنگ اکریلیک رنگ آمیزی کنید – این بـه شـما بستگی دارد کـه بخواهید آن ها را شبح آور یا شیرین کنید.

 


مطالب مشابه: فواید فوق العاده کدو تنبل و تقویت بینایی


 

34. کدو تنبل شبح شناور

کدو تنبل شبح شناور

کاسپار و باند با این نمایشگر کدو تنبل انباشته، دلهره‌بازان را بـه وحشت می اندازند. فقط مطمئن شوید کـه روی ارواح لبخند می‌زنید تا هیچکس ترسیده نشود.

 

35. کدو تنبل پاشیده شده

کدو تنبل پاشیده شده

تنها چیزی کـه بهتر از یک جعبه پر از دونات اسـت، مینی کدو تنبل هاي‌ شایان ستایشی هستند کـه شبیه دونات هستند. پاشیدن رنگین کمان را فراموش نکنید!

 

36. کدو تنبل جک اکلیلی

کدو تنبل جک اکلیلی

زیرا کدو تنبل هاي‌ زیبا نیز شایسته تاج گل هستند. برای درست کردن، سیم گل را بـه شکل یک اکلیل در آورید. گل ها را کوتاه کنید و دو تا سه اینچ ساقه باقی بگذارید و ساقه ها و برگ ها رابا سیم اضافی بچسبانید. کدو تنبل رنگ شده خودرا تاج بپوشانید، سپس ان را در تمام فصل در دسترس نمایش بگذارید. اگر با گل‌هاي‌ واقعی می روید، هر از گاهی ان‌ها را بپاشید تا عمرشان بیشتر شود، اما پس از خشک شدن بـه همان اندازه زیبا می شوند.

 

37. Map Tack Pumpkin

Map Tack Pumpkin

کدو حلوایی را یک رنگ تک رنگ کنید و بگذارید خشک شود. سپس، بـه سادگی تکه هاي‌ نقشه را در رنگ هاي‌ مختلف در سراسر کدو تنبل بکوبید تا یک طرح سه بعدی و سرگرم کننده ایجاد کنید.

 

38. کدو حلوایی با برگ نقره ای

کدو حلوایی با برگ نقره ای

ممکن اسـت فکر کنید نقره برای پس‌زمینه‌ي پاییزی خیلی سرد اسـت، اما وقتی ببینید این کدو تنبل‌هاي‌ نقره‌اي بر روی پله‌هایتان چقدر زیبا بـه نظر می رسند، نظرتان عوض می شود. برگ نقره اي رابا اندازه بـه یک طرف برگ هاي‌ تقلبی یا واقعی وصل کنید «بـه طور متناوب، می توانید برگ ها را بـه رنگ نقره اي رنگ کنید». پس از خشک شدن، اسپری چسب را روی پشت برگ ها اسپری کنید و بـه کدوها بچسبانید.

 

39. کدو تنبل ارسی گل

کدو تنبل ارسی گل

بعد از این کـه کدو رابا اسپری زیباترین رنگ صورتی کردید، یک ارسی با شکوفه هاي‌ تازه یا مصنوعی ایجاد کنید. ساقه ها را حدود یک تا دو اینچ از جوانه ها جدا کنید، سوراخ هاي‌ کوچکی را در پوست رنگ شده ایجاد کنید، سپس ساقه ها را در سوراخ ها بچسبانید. اگر گل هاي‌ واقعی را انتخاب میکنید، با پاشیدن دوره اي آن ها با آب، عمر آن ها را افزایش دهید.

 

40. کدو حلوایی آبرنگ

کدو حلوایی آبرنگ

صرف نظر از این کـه کدام رنگ را برای رنگ آمیزی بدن کدو تنبل خود انتخاب میکنید، یک ساقه براق بـه ان ارتقاء فوری می‌دهد.

 

41. کدو تنبل مینی عنکبوتی

کدو تنبل مینی عنکبوتی

فقط یکی از این ها را ایجاد کنید یا یک دسته کامل برای نمایشی فوق العاده خزنده بسازید! ساقه کدو را بردارید و کل ان رابا رنگ مشکی براق رنگ کنید سپس بگذارید خشک شود. سیم کاردستی یا گلدار را بـه هشت تکه با طول مساوی برش دهید و چهار سیم را در هر طرف کدو تنبل فرو کنید. هر سیم را دو بار خم کنید تا پاها درست شوند. با استفاده از چسب حرارتی یا چسب کاردستی، چشم هاي‌ گوگلی را بـه بالای کدو بچسبانید.

 

42. کدو تنبل باتی امبر

کدو تنبل باتی امبر

بال هاي‌ کاغذی رابا چاپستیک یا سیخ نگه دارید تا بـه کدو تنبل خود کمک کنید تا پرواز کند «یا حداقل بـه نظر برسد کـه در شرف پرواز اسـت». برای بـه دست آوردن رنگ چند رنگ، رنگ هاي‌ سفید، نارنجی و سرخابی را بـه صورت استراتژیک باهم ترکیب کنید و اشباع بیشتری را از بالا بـه پایین اضافه کنید.

 

43. گلدان کدو حلوایی گلدار

گلدان کدو حلوایی گلدار

این کدو تنبل هاي‌ پر از گل هم شایان ستایش و هم کاربردی هستند. کدو تنبل هاي‌ کوچک را بـه رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنید، روی ان را حکاکی کنید، ته یک بطری آب را بـه عنوان گلدان اضافه کنید و با شکوفه هاي‌ تازه پر کنید. سپس انها را در سراسر خانه خود پراکنده کنید یا از انها برای ردیف کردن میز شام استفاده کنید.

 

44. کدو تنبل باندت

کدو تنبل باندت

دندان شیرین شـما با این کدو تنبل رنگ شده در مرکز قرار می‌گیرد. و اگر می‌خواهید کیک کدو حلوایی را شبیه پای کدو حلوایی کنید، سعی کنید کدو تنبلی با رنگ روستایی غنی بـه جای نارنجی روشن پیدا کنید «یا درصورت عدم موفقیت، روی یک لایه رنگ زنگ زده بکوبید».

 

45. کدو حلوایی سیب کاراملی

کدو حلوایی سیب کاراملی

هیچ چیز بالاتر از چیز واقعی نیست، اما این کدو تنبل هاي‌ کوچک شایان ستایش بسیار نزدیک هستند. اما اگر نمی خواهید مهمانان مهمانی خودرا اذیت کنید، مطمئن شوید کـه تعدادی سیب کارامل خوراکی نیز در دست دارید.

 

46. کدو تنبل توپ دیسکو

کدو تنبل توپ دیسکو

این کدو حلوایی متالیک را بیرون درب منزل خود بچسبانید تا بـه مهمان‌داران نشان دهید کـه وقتی وارد میشوند چه انتظاراتی دارند: موسیقی، رقص و انبوه درخشندگی.

 

47. کدو تنبل گاوی

کدو تنبل گاوی

همسایه‌هاي‌ شـما تا زمانی کـه گاوها بـه خانه بازگردند درباره این کدو تنبل صحبت می کنند – یا خوب، تا زمانی کـه این پسر در دسترس نمایش باشد.

 

48. کدو تنبل شیشه ای پاییزی

کدو تنبل شیشه ای پاییزی

برای داشتن یک طرح کلاسیک سرگرم کننده، کلمه “سقوط” را در قسمت جلوی این کدو تنبل الهام گرفته از شیشه سنگ بند بزنید.

 

49. کدو تنبل پاک کننده لوله

کدو تنبل پاک کننده لوله

هر نقصی رابا یک لایه رنگ تازه بپوشانید و سپس با مجموعه اي از پاک کننده هاي‌ لوله رنگارنگ کمی شخصیت بـه ان اضافه کنید. خودشه!

 

50. کدو تنبل پری دریایی کوچک بدون حک

کدو تنبل پری دریایی کوچک بدون حک

هالووین خودرا در زیر دریا بگذرانید – یا حداقل وانمود کنید – با اضافه کردن این کدو تنبل براق بـه خمیدگی جلوی خود، کامل با whozits و whatzits فراوان.

 

51. کدو تنبل کامیون

کدو تنبل کامیون

با این طرح کدو حلوایی شیرین لبخند را بر لب راننده کامیون کوچک خود بیاورید. از دکمه هاي‌ چوبی بـه عنوان چرخ استفاده کنید تا ان را خاص کنید.

 

52. کدو تنبل آناناسی نقاشی شده

کدو تنبل آناناسی نقاشی شده

تابستان خیلی گذشته اسـت، پس چی؟ با این کدو تنبل زیبا و میوه اي وانمود کنید کـه دریک تعطیلات استوایی هستید. عینک آفتابی را فراموش نکنید!

 

53. کدو تنبل خوشگل بدون حک

کدو تنبل خوشگل بدون حک

این جا هیچ حیوانی وجود ندارد: کدو تنبل خودرا با رنگ طلایی تذهیب کنید و سپس ان رابا جواهرات، روبان ساتن و گلبرگ هاي‌ گل رز تزئین کنید تا ظاهری کـه خوشگل ان را تایید کند.

 

54. پان کینز پاستلی نقاشی شده

پان کینز پاستلی نقاشی شده

رنگ‌هاي‌ پاستلی زیبا هستند، اما جناس‌هاي‌ هالووین برنده واقعی این جا هستند. برخی از عبارات عجیب‌وغریب Studio DIY را دانلود کنید یا عبارات خودرا بسازید.

 

55. کدو تنبل کاکتوس خاردار

کدو تنبل کاکتوس خاردار

این کاکتوس‌هاي‌ کدو تنبل‌شده، قصیده‌اي برای روزهای گرم تابستان، گرمای کمی الهام‌گرفته از صحرا را بـه هالووین شـما بازمی‌گردانند. سخت ترین بخش این پروژه این اسـت کـه انتخاب کنید از کدام سایه رنگ سبز استفاده کنید «ما جزئی از نعناع هستیم».

 

56. کدو حلال ماه

کدو حلال ماه

در حالی کـه این آموزش نیاز بـه کدو حلوایی سیاه دارد، شـما همچنین می توانید کدو تازه چیده شده خودرا قبل از اضافه کردن نیمه ماه گلی تازه، با رنگ مشکی مات رنگ کنید.

 

57. کدو حلوایی رنگ شده

کدو حلوایی رنگ شده

رنگ گچی مات و سرمه اي پس زمینه اي عالی برای شکوفه هاي‌ صورتی نوزاد اسـت. خیلی شیرین!

 

58. کدو تنبل نقاشی شده نئون

کدو تنبل نقاشی شده نئون

راز دستیابی بـه اثر آبریزش این کدو تنبل چیست؟ آن ها را وارونه رنگ کنید و اجازه دهید گرانش مسیر خودرا طی کند.

 

59. کدو حلوایی رنگ شده با شابلون

کدو حلوایی رنگ شده با شابلون

یک راه کاملاً آسان برای آوردن جذابیت بـه ایوان خود، تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه هر طرحی را کـه می‌خواهید استنسیل کنید «یا این یکی را کپی کنید!»؛ و از خودکارهای رنگ مشکی، نارنجی و زرد برای پوشاندن نقاشی استفاده کنید.

 

60. کدو تنبل رنگ شده سفارشی

کدو تنبل رنگ شده سفارشی

با کشیدن رنگ تخته سیاه بـه جلوی کدو تنبلی، هالووین خوشی را برای مهمانانتان آرزو کنید – یا با اضافه کردن نقوش هالووین مانند شبح جادوگران و گربه هاي‌ سیاه، واقعاً وارد ان شوید.

 

61. کدو لحاف انبار

کدو لحاف انبار

با یک چاپ ساده – فقط چاپ، نوار چسب و رنگ آمیزی، حدس و گمان را از این کدوهای روستایی خارج کنید.

 

62. کدو تنبل استنسیل

کدو تنبل استنسیل

پس از پوشیدن کت پایه، از شابلون هاي‌ فروشگاهی یا دست ساز برای رنگ آمیزی الگوهای سرگرم کننده در سراسر کدو تنبل خود استفاده کنید.

 

63. منوی شگفت انگیز کدو تنبل

منوی شگفت انگیز کدو تنبل

با رنگ آمیزی منوی شام روی کدو تنبل، یک غذای سنتی پاییزی را ادویه کنید. کدو تنبل مصنوعی را انتخاب کنید، بنابر این می توانید ان را برای کل جشن روی میز بگذارید.

 

64. کدو تنبل شماره خانه

کدو تنبل شماره خانه

بیایید “نقاشی” را حتی ساده تر کنیم – ارقام خانه خودرا «سه کت اینکار را انجام میدهد!» روی کدو تنبل برای خوش آمدگویی شیرین پاییزی.

 

65. کدو تنبل قطره ای کراوات

کدو تنبل قطره ای کراوات

بچه هاي‌ خودرا برای این یکی بگیرید: از آنجایی کـه انها بهانه اي برای نامرتب شدن دوست دارند، از آن ها بخواهید رنگ روی این کدو حلوایی بریزند تا جلوه اي چکه کنند.

 


مطالب مشابه: طرز تهیه ساده غذا با کدو تنبل «15 دستور العمل»


 

در پایان

همانگونه کـه ما عاشق کدو تنبل تراشیده شده ایم، انها همیشه بهترین گزینه نیستند: انها نیاز بـه تمیز کردن زیادی دارند و می‌توانند پروژه خطرناکی برای کودکان باشند. کدو تنبل هاي‌ نقاشی شده صنایع دستی بسیار مناسب تری برای بچه ها هستند، بعلاوه نسبت بـه همتایان کنده کاری شده خود بیشتر عمر می کنند. ایده کدو تنبل آسان بدون کنده کاری راهی عالی برای نشان دادن استایل شماست، فقط باید تصمیم بگیرید کـه چه رنگی را رنگ کنید.

جدیدترین مطالب سایت