7 نکته برای خرید آنلاین تلفن همراه برای مبتدی ها

مجموعه : موبایل
7 نکته برای خرید آنلاین تلفن همراه برای مبتدی ها

خرید یک گوشی جدید همیشه سرگرم کننده است و مدتی طول می کشد. نه تنها به دنبال تلفنی می‌گردید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد، بلکه باید مغازه‌ای پیدا کنید که دستگاه مورد نیاز شما را بفروشد. بسیاری از مردم در عصر مدرن دستگاه های تکنولوژیکی خود را به همراه لباس و لوازم آرایشی به صورت آنلاین خریداری می کنند.

 

آن را تغییر نسل بنامید، اما این نشان می دهد که چگونه پلتفرم های آنلاین در زندگی روزمره ما غالب شده اند. اما قبل از اینکه تصمیم به خرید گوشی هوشمند از یک فروشنده آنلاین بگیرید، باید ارزیابی هایی را انجام دهید.

 

حتی در مورد خرید از سایت های فروش اقساطی گوشی نیز چنین نکاتی حائز اهمیت هستند. در حالی که اولویت های خود را مشخص می کنید، عاقلانه است که قبل از خرید آنلاین تلفن همراه خود به موارد زیر فکر کنید:

 

1) منبع را در نظر بگیرید

وقتی صحبت از خرید آنلاین می شود، همیشه این احتمال وجود دارد که منبعی که با آن صحبت می کنید معتبر نباشد. برای جلوگیری از کار با کلاهبرداری و صرفه جویی در پولی که به سختی به دست آورده اید، باید منبع دستگاه را در نظر بگیرید.

 

آیا این یک فروشگاه اینترنتی معروف است که نظرات مشتریان مطلوبی دارد؟ آیا کسی را می شناسید که قبلا از این فروشنده خرید کرده باشد؟ آیا آنها به موقع تحویل می دهند و هنگام تحویل پول نقد می گیرند؟ قبل از اینکه بتوانید اقدام به خرید کنید، همه این سؤالات باید تأیید شوند.

 

2) وضعیت کلی تلفن

حتی اگر به دنبال یک دستگاه دست دوم آنلاین هستید، باید از سالم بودن گوشی اطمینان حاصل کنید. بنابراین، اگر فروشنده فقط یک یا دو عکس از محصول در سایت خود دارد، باید مراقب او باشید. در عوض، فروشنده ای را پیدا کنید که گوشی را به طور کامل با چندین عکس و همچنین توضیحاتی در مورد کیفیت و وضعیت نمایش داده است.

 

فقط زمانی خرید کنید که از وضعیت دستگاه مطمئن هستید و با محدوده قیمت مطابقت دارد. حتی نصب ساده اپلیکیشن ها یا مراجعه به سایت ها بخصوص سایت های خرید لوازم خانگی نیازمند بررسی دقیق است.

 

3) تلفن های همراه و سال تولید

چه از یک فروشگاه موبایل در سنگاپور خرید کنید و چه فروشنده آنلاین دیگری در ذهن دارید، باید سن تلفن همراه را ببینید. گاهی اوقات ما آخرین مدل یا جدیدترین دستگاه را نمی خواهیم. در عوض، وقتی گوشی قدیمی‌تری را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که سن دستگاه بر کیفیت آن تأثیری نداشته است. در حالی که باید قبل از خرید چک های دیگری را انجام دهید (همانطور که بعداً بحث شد)، یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که دستگاه در چه سالی عرضه شده است، در صورت استفاده، و از آن زمان به روز شده است.

 

4) به دست آوردن یک قیمت خوب

اغلب، هنگامی که این دستگاه ها را به صورت آنلاین خریداری می کنید، می توانید قیمت خوبی دریافت کنید و کمتر از یک فروشگاه سنتی پرداخت کنید. خواه دست دوم می‌خرید یا کاملاً نو، به صورت آنلاین تحقیق کنید، محدوده قیمت دستگاه را درک کنید و در نظر بگیرید که اگر جعبه یا سیم‌های اضافی را دریافت نکردید، چگونه می‌توان آن را کاهش داد. به قیمت دقیق گوشی مورد نظر خود توجه کنید و سپس با فروشنده چانه بزنید تا یک معامله عملی به دست آورید.

 

5) ملاقات حضوری با فروشنده

ممکن است به ملاقات حضوری با فروشنده فکر نکرده باشید و ترجیح می‌دهید که تلفن به منزل شما تحویل داده شود. اما به من گوش کنید: همیشه ایده خوبی است که فروشنده را ملاقات کنید و آنها را بررسی کنید. نه تنها می‌توانید بدانید که از چه کسی خرید می‌کنید، بلکه می‌توانید گوشی را در مقابل فروشنده بررسی کنید تا ایرادات آن را بررسی کنید. با فروشنده صحبت کنید، به او بگویید که می‌خواهید شخصاً دستگاه را آزمایش کنید و سپس زمان جلسه را تنظیم کنید. به هر حال، همیشه خوب است که در امان باشید تا متاسف باشید.

 

6) قوانین بازرسی

در طول جلسه، باید بدانید که چگونه می توانید تلفن همراه را قبل از مذاکره بررسی کنید. برای بررسی عمر باتری گوشی حتما کابل شارژ همراه خود داشته باشید. در کنار هم، سیم کارت را در جلوی فروشنده قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی با دستگاه وجود ندارد. همچنین قبل از اینکه راضی باشید از هدفون روی گوشی استفاده کنید تا کیفیت صدا را بررسی کنید.

 

7) سیاست های بازگشت

چه در حال خرید از eBay یا یک فروشگاه محلی هستید، خواندن چاپ دقیق را فراموش نکنید. شما باید از شرایط و ضوابط فروش و سیاست بازگشت نیز آگاه باشید. این فقط یک اقدام امنیتی اضافی است که تضمین می کند اگر محصول در یک ماه آینده مطابق انتظار کار نکند، پول خود را پس خواهید گرفت و با ضرر مواجه نخواهید شد.

 

7 نکته برای خرید آنلاین تلفن همراه برای مبتدی ها

نتیجه

به یاد داشته باشید که به عنوان نکته پایانی در مورد فروشنده و وب سایتی که گوشی را از آن خریداری می کنید، تحقیق کنید. مشخصات و تاریخ عرضه دستگاه را بررسی کنید و در حین بازرسی مطمئن شوید که نقص اضافی وجود ندارد. حتی اگر هیچ تضمینی برای فروشندگان آنلاین وجود نداشته باشد، می توانید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن ارزش پول خود انجام دهید و دستگاهی را به دست آورید که در دراز مدت به خوبی برای شما کار کند.

 

1- اطمینان از اصالت کالا

2- بررسی قیمت در سایر فروشگاه ها

3- بررسی بسته بندی و اطمینان از پلمپ بودن آن

4- در نظر گرفتن نیاز روزانه خود به گوشی و کاربردی که برای ما دارد.

5- بررسی و تحلیل نظرات افرادی که قبلا مدل گوشی مورد نظر ما را خریداری کرده اند.

جدیدترین مطالب سایت