بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

بهترین ناهارهای مناسب : هیچ چیز مانند خوردن غذای اسانی مورد علاقه خود نیست. بسیاری از اوقات، این ظروف گرم کننده نوستالژیک هستند، ما را بـه لحظه ای از زمان منتقل می کنند یا ما را بـه یاد خاطره ای خوش می اندازند. اجازه دهید طالع بینی تصمیم بگیرد که آیا شما باید بـه سراغ سوپ، سالاد یا ساندویچ بروید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از غذاهایی که باید بر اساس ماه تولدتان بخورید را منتشر کرده ایم.

 

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

ممکن اسـت از صبحانه بـه عنوان مهم ترین وعده غذایی در روز یاد شود، اما این بدان معناست که گاهی اوقات ناهار بـه حق خود نمیرسد. این استراحت میان روز برای صرف غذا زمان بسیار خوبی برای فاصله گرفتن از شلوغی و پذیرایی از خود با چیزهای خاص اسـت. و حتی اگر یک مکان مورد علاقه برای صرف ناهار داشته باشید، امتحان کردن چیزی جدید ضرری ندارد.

 

بـه همین دلیل اسـت که ما با اخترشناسان صحبت کردیم و هر یک از علائم زودیاک رابا ترتیب ناهاری که بیشترین رضایت آن ها را جلب می کند، قرار دادیم. بـه خواندن ادامه دهید تا ببینید آیا ستارگان میگویند که باید چیزی ساده مانند ساندویچ سفارش دهید یا هیجان انگیز مانند سوشی.

 

بیشتر بخوانید: غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

 

فروردین: تاکو

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

فروردین دوست دارد چیزهای تند و مفرح نگه دارد و همین را میتوان در مورد وعده هاي‌ غذایی مورد علاقه شما نیز گفت. بـه عنوان علامت بلندپرواز و آینده نگر زودیاک، از تجارب جدید ابایی ندارید. اغلب میتوان یافت که در حال سازماندهی دوستان خود برای دور هم جمع شدن و امتحان کردن یک رستوران جدید هستید.

 

و چه چیز لذت‌بخش‌تر از یک بشقاب تاکو خوش طعم برای تغییر دادن سفارش ناهار شما؟ سرشار از پروتئین دلخواه شما و پر شده با انواع گیاهان و ادویه هاي‌ خوشمزه، مطمئناً جوانه هاي‌ چشایی شما را راضی می کند. 

 

اردیبهشت: پاستا

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

اردیبهشت دارای سطح ذائقه بسیار ظریفی اسـت، نه این که بـه عنوان بهترین سرآشپز زودیاک شهرت دارند. نیازی بـه گفتن نیست که برای تحت تاثیر قرار دادن شما نیاز بـه مقدار زیادی اسـت. شما بـه دنبال غذایی هستید که بـه اندازه شخصیت خودتان غنی و خوش طعم باشد و تا پایان روز احساس رضایت را در شما ایجاد کند.

 

وقتی تصمیم میگیرید از درست کردن ناهار خود صرف نظر کنید ودر عوض آنرا سفارش دهید، احتمالاً چیزی را که میدانید ازآن لذت خواهید برد، مانند یک بشقاب ماکارونی از یک رستوران کلاسیک ایتالیایی استفاده میکنید. با تنوع بسیار زیادی که میتوانید از بین آن ها انتخاب کنید، همیشه چیزی را خواهید یافت که طعم عالی داشته باشد.

 

خرداد: پیتزا

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

خردادها بـه انعطاف پذیری و سرگرمی مشهور هستند. شما دوست دارید خودتان را در آنجا قرار دهید، چه امتحان کردن غذای جدید یا پیدا کردن دوستان جدید، و با شخصیت حبابی که دارید افراد را جذب می کنید. ناهار برای شما چیزی بیش از یک وعده غذایی اسـت. وقت آن اسـت که همکاران یا دوستان خودرا در دست بگیرید و از کسالت روز استراحت کنید.

 

و از آنجایی که شما بـه اندازه خوردن غذا صحبت می کنید، بـه چیزی نیاز دارید که بـه صورت گروهی بـه اشتراک بگذارید ودر حال حرکت بخورید. بنابر این، دفعه بعد که برای ناهار بیرون آمدید، چند جعبه پیتزا بردارید تا ساعت ناهار خودرا بـه یک مهمانی شخصی با دوستانتان تبدیل کنید.

 

تیر: سالاد

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

تیر ها بـه احساساتی بودن مشهور هستند، بـه همین دلیل سخت اسـت که شما را از موارد مورد علاقه خود دور کنید. وقتی چیزی را پیدا می کنید که دوست دارید، آنرا بـه بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل می کنید. و وقتی نوبت بـه غذا می‌رسد، نظرات قوی دارید. صبحانه وعده غذایی مورد علاقه شما در روز اسـت و برای مقاومت در برابر تعداد زیادی پنکیک مشکل دارید. بنابر این، زمانی که ناهار فرا می‌رسد، احتمالا هنوز سیر شده اید.

 

بـه همین دلیل انتخاب یک گزینه سالم مانند سالاد سفارشی یک گزینه عالی برای ناهار اسـت. بسته بندی شده با سبزیجات تازه و پروتئین، یک کاسه سبزی خوب بـه رژیم غذایی شما کمک می کند تا تعادل بیشتری داشته باشید «و بعدا فضای زیادی برای دسر برای شما باقی می‌گذارد».

 

مرداد: رامن

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

مردادهای دلير دوست دارند برجسته باشند و از ریسک کردن برای رسیدن بـه آن هراسی ندارند. شما بـه دیدگاه منحصر بـه فرد خود افتخار می کنید و هرگز درخشندگی خودرا برای دیگران کمرنگ نمیکنید. در عوض، شما خودرا با افرادی احاطه کرده‌اید که بـه اندازه شما دلير و مصمم هستند.

 

دفعه بعد که برای ناهار بیرون آمدید و بـه دنبال مخلوط کردن همه ی چیز هستید، سعی کنید بـه فروشگاه رامن محلی خود بروید و غذای ویژه روزانه را سفارش دهید. این کاسه هاي‌ رشته فرنگی خوشمزه دست ساز شما رابا طعم و مزه ای که میتوان دریک وعده بسته بندی کرد، حيرت زده می کند.

 

شهریور: سوپ و ساندویچ

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

شهریور ها عملی و پیگیر هستند. می دانید که انجام کارها بـه زمان و تمرکز نیاز دارد، بـه این معنی که تا حد امکان زندگی روزانه خودرا ساده کنید. احتمالاً شما ازآن دسته افرادی هستید که شب قبل ناهار یا حتی غذای هفته را آماده می کنید، بنابر این سفارش دادن طبق معمول کاری نیست که انجام دهید.

 

وقتی تصمیم می گیرید برای ناهار بیرون بروید، ترجیح میدهید چیزی دریافت کنید که می دانید دوست خواهید داشت، و این همان چیزی اسـت که یک ترکیب سوپ و ساندویچ کلاسیک را مناسب میکند. این غذای اسانی که در هر زمان از سال خوشمزه و رضایت بخش اسـت، مطمئناً حتی بزرگترین افراد کمال گرا را نیز راضی می کند.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم آشپزی که نادیده گرقته می شوند

 

مهر: برگر و سیب زمینی سرخ شده

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

مهر یک علامت بسیار اجتماعی اسـت، بنابر این دوست دارید وقتی ناهار می آید با دوستانتان بیرون بروید و مکان‌هاي‌ جدیدی را امتحان کنید. و همانگونه که علامت زودیاک شما نشان می‌دهد «بـه عنوان علامت مهر» از تعادل سالم در زندگی لذت میبرید.

 

اما تعادل فقط مربوط بـه اسموتی ها و سالادهای سالم نیست. گاهی اوقات بـه این معنی اسـت که خودتان و دوستانتان رابا یک غذای مورد علاقه قدیمی مانند همبرگر همراه با سیب زمینی سرخ کرده سرو کنید. این غذا نه تنها شما را سیر می کند، بلکه تمام احساسات گرم و مبهم شب هاي‌ نوستالژیک را بـه شما منتقل می کند.

 

آبان: مرغ سرخ شده

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

اگر چه شما پشت یک شخصیت مرموز و گریزان پنهان می شوید، اما در واقع یک علامت بسیار پیچیده و احساسی هستید، آبان. اشتیاق و شدت زیادی در زیر سطح شما پنهان شده اسـت، و قبل از این که آن جنبه از خودرا بـه دیگران نشان دهید، اعتماد و زمان زیادی لازم اسـت.

 

از آنجا که شما مخفیانه احساساتی هستید، بـه سمت غذا هاي آسان کشیده می شوید. و آیا چیزی خوشمزه تر از یک بشقاب مرغ سوخاری وجوددارد؟ چه بال ها را دوست داشته باشید و چه چوب هاي‌ طبل، با این ظرف احساس خوبی در خانه خواهید داشت.

 

آذر: دیم سام

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

افراد آذر بسیار مستعد داشتن هزاران علایق مختلف هستند و زمان تصمیم گیری دشوار اسـت. بـه عنوان یک ماجراجوی زودیاک، همیشه در سفر های خود دوست پیدا می کنید، چیزهای جدید را امتحان می کنید و از تجارب خود داستان خوبی می گیرید. بنابر این، از صرف ناهار دریک محیط اجتماعی که همه ی می‌توانند چیزی کوچک را امتحان کنند، لذت خواهید برد.

 

دیم سام یک وعده غذایی اسـت که از بشقاب‌هاي‌ کوچکی مانند کوفته‌ها و سایر تنقلات تشکیل شده اسـت که شما تشویق می شوید آن‌ها رابا دوستانتان بـه اشتراک بگذارید. با تنوع بسیار زیادی از طعم و بافت، ممکن اسـت بخواهید این سفارش ناهار مورد علاقه جدید خودرا درست کنید.

 

دی: ساندویچ

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

همیشه بـه دنبال این هستید که آخرین چیز را در برنامه خود بگنجانید یا چیز دیگری را از فهرست کارهای خود حذف کنید، شگفت انگیز اسـت که زمانی را برای توقف و لذت بردن از خود اختصاص می دهید، دی. شما ناهار را کمتر بـه عنوان یک رویداد اجتماعی و بیشتر بـه عنوان سوخت مورد نیاز خود برای ادامه روز درنظر می گیرید.

 

و از آنجایی که شما عاشق کلاسیک هستید، نمیتوانید با ترکیب ساندویچ و چیپس اشتباه کنید. غذا خوردن سر میزتان سریع اسـت «اگر نتوانیم شما را متقاعد کنیم که کنار بروید»؛ و همیشه انواع مختلفی برای امتحان کردن وجوددارد.

 

بهمن: ناهار

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

بهمن ها دوست دارند کارها را متفاوت انجام دهند. برخلاف دیگران که برای حفظ آرامش افکار خودرا برای خود نگه می‌دارند، شما نظرات خودرا با صدای بلند و با افتخار بـه اشتراک می گذارید، حتی اگر مخالف وضعیت موجود باشند. ودر این روحیه یاغی، شما دوست دارید محدودیت هاي‌ آنچه بـه عنوان ناهار محسوب می‌شود را کنار بگذارید.

 

عده ای از افراد بـه گزینه هاي‌ ایمن مانند سوپ یا سالاد پایبند هستند، اما شما ترجیح می دهید برای صبحانه بیرون بروید. چه کسی میگوید که شما نمی‌توانید پنکیک را در ساعت 2 بعد از ظهر بخورید. یا از یک لیوان آب پرتقال با ساندویچ روبن خود لذت ببرید؟ شما قوانین را تعیین می کنید، بهمن، و برانچ بهترین راه برای شماست تا جنبه هاي‌ عجیب‌وغریب خودرا ارضا کنید.

 

اسفند ها: سوشی

بهترین ناهارهای مناسب با ماه تولدتان

اسفندها افرادی بسیار گشاده‌رو و با جریان هستند، بـه این معنی که از امتحان کردن چیز جدیدی خوشحال هستید. در دنیا چیزهای زیادی برای تجربه کردن وجوددارد، و می دانید که باز بودن برای تجربه هاي‌ جدید میتواند بـه بهترین لحظات زندگی منجر شود.

 

دفعه بعد که بـه دنبال یک مکان ناهار جدید هستید، بـه سوشی بار محلی خود بروید. چه در حال لذت بردن از نیگیری دستی مورد علاقه خود باشید و چه از غذا هاي روز لذت میبرید، سوشی یک راه سرگرم کننده و خوش طعم برای از بین بردن روز و چشیدن طعم مکان مورد علاقه خود – اقیانوس اسـت.

 

بیشتر بخوانید: چگونه ماهی را بر روی باربیکیو کبابی کنیم؟

 

در پایان

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در آشپزخانه متخصص شوید. با این حال، باید عده ای از اشتباهات آشپزی را یاد بگیرید تا از آن اجتناب کنید.

جدیدترین مطالب سایت