طرز تهیه ماهی و میگو رژیمی (غذای دریایی رژیمی)

طرز تهیه ماهی و میگو رژیمی (غذای دریایی رژیمی)

طرز تهیه ماهی رژیمی

اگر قصد دارید از غذا هاي چرب و چاق کننده دوری کنید و از غذا هاي سالم لذت ببرید و رژیم را رعایت نمایید با ما همراه باشید با دو غذای دریایی بسیار خوشمزه رژیمی در این جا …

 

مواد لازم برای ماهی رژیمی :

طرز تهیه ماهی و میگو رژیمی (غذای دریایی رژیمی)

طرز تهیه ماهی رژیمی :

فر را تا دمای 450 درجه فارن هایت گرم کنید، پوست لیمو رابه شکل خلالی بکنید، و ان را داخل مخلوط کن قرار دهید، لیمو رابه چهار قطعه تقسیم کنید و کنار بگذارید. روی فیله ي قزل آلا یک چهارم قاشق چایخوری نمک و یک چهارم قاشق چایخوری فلفل سیاه بپاشید.

 

یک حبه سیر را درشت خرد کنید و به مخلوط کن اضافه کنید. باقی سیر ها را ریز خرد کنید و کنار بگذارید. نان را تکته تکه کنید و به مخلوط کن اضافه کنید، به همراه ان نعنا، یک چهارم قاشق چایخوری نمک و یک چهار قاشق چایخوری فلفل سیاه را نیز اضافه کنید.

 

مواد را مخلوط کنید و سپس به یک کاسه منتقل کنید. یک قاشق چایخوری روغن به ترکیب اضافه کنید و کنار بگذاریدش. دو قاشق چایخوری روغن زیتون را دریک ماهی تابه نچسب و مخصوص فر روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید.

 

ماهی رابه صورتی که پوستش رو به بالا باشد در ماهی تابه بخوابانید. 3 دقیقه بپزید، با کفگیر ماهی را برگردانید، ترکیبی که با مخلوط کن درست کردید را روی ماهی بمالید و ماهی تابه رابه فر منتقل کنید.

 

به مدت 5 دقیقه کباب کنید. وقتی ماهی در حال پختن است، یک قاشق چایخوری دیگر روغن را دریک ماهی تابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید.  

قطعات سیر و فلفل قرمز را اضافه کنید، یک دقیقه بپزید تا زمانی که سیر ها قهوه اي شوند. اسفناج ها را اضافه کنید و تا زمانی که جمع شوند تفت دهید، یک چهارم قاشق چایخوری نمک باقیمانده را روی اسفناج ها بریزید و بهم بزنید.

 

اسفناج را بین چهار بشقاب تقسیم کنید. ماهی را نیز به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید، ماهی را روی اسفناج ها قرار دهید و با قطعات لیمو سرو کنید.

 


 

طرز تهیه ماهی و میگو رژیمی (غذای دریایی رژیمی)

ناچس میگو در ماکروویو رژیمی

دراین غذا ،جای گزین کردن میگو بجای گوشت میزان امگا3 ناچس را بالا ‌میبرد. استفاده از ماکروویو هم تهیه ان را بسیار سریع می‌کند…

جای گزین کردن میگو بجای گوشت میزان امگا3 ناچس را بالا ‌میبرد.

وعده : شش نفر

زمان فراهم کردن مقدمات : 10 دقیقه

زمان ماندن در ماکروویو : 4 دقیقه

 

مواد لازم میگو رژیمی :

طرز تهیه ماهی و میگو رژیمی (غذای دریایی رژیمی)

طرز تهیه میگو رژیمی :

1. ظرف مایکروویو رابا لایه اي از چیپس تردیلا بپوشانید و روی انها یک قاشق سالسا بریزید و روی آن را با میگوها ؛ باقالا و پنیر فلفل قرمز و تره فرنگی بپوشانید.

2. ظرف غذا را در ماکروویو قرار دهید و درجه ي ان را روی درجه آخر گذارید و 2 دقیقه بگذارید بماند.

3. غذا حاضر است متوانید آن را با بقیه مواد سرو کنید.

 

امیدواریم از غذا هاي دریایی رژیمی استفاد کرده باشید ودر پایین از دیگر غذا هاي رژیمی میتوانید دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت