بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

مجموعه : انواع بستنی
بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

بستنی ماه تولد خود را در این مقاله بیابیید. اخترشناسان بهترین طعم بستنی شما را نشان می‌دهند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شما میگوییم که کدام بستنی با توجه بـه ماه تولدتان برایتان بهتر اسـت.

 

بهترین بستنی بر اساس ماه تولدتان

چیزهای کمی وجود دارند که تابستان را مانند بستنی فریاد میزنند، و با افزایش دما، غذای یخ زده بسیار جذاب اسـت. اما دوران شکلات، وانیل یا چرخش گذشته اسـت – امروزه بستنی‌فروشی‌ها طعم‌هاي‌ عجیب‌وغریب زیادی دارند که تصمیم‌گیری برای آن ها دشوار اسـت.

 

اگر بـه دنبال تغییر سفارش معمولی خود هستید، چرا بـه ستاره ها روی نمی آورید؟ بر اساس علامت زودیاک خود، کدام طعم بستنی را باید انتخاب کنید. آیا شما یک نوستالژیک سوندای فاج داغ خواهید بود یا یک پیمانه اغوا کننده از کارامل نمکی؟

 

بیشتر بخوانید: 10 مزیت شگفت انگیز خوردن بستنی + خواص بستنی

 

1. فروردین: جاده صخره ای

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

بـه عنوان رهبر زودیاک، شما عادت دارید که مسیر خودرا ادامه دهید و از رفتن بـه جاده اي که کمتر سفر کرده‌اید لذت میبرید. هیچ چیز مانع شما و موفقیت هاي‌ شما نمی‌شود. اگر چه زندگی میتواند توپ‌هاي‌ منحنی زیادی را بـه شما پرتاب کند، اما شما همیشه برمی‌گردید و جلو میروید.

 

«قاچ که بـه عنوان جنگجوی زودیاک شناخته می شود، اجازه نمیدهد چیزی مانع پیروزی او شود». “مسیر موفقیت ممکن اسـت پر از موانع باشد، اما هیچ “جاده صخره اي” بر سر راه رام برای تسلط بر جهان قرار نخواهد گرفت.” علاوه بر نمادین این طعم، ترکیبی خوشمزه از بستنی شکلاتی، گل ختمی و آجیل اسـت.

 

2. اردیبهشت: خمیر شیرینی شکلاتی

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

شما بـه خاطر عشق بـه انحطاط و آسایش شهرت دارید و برای لذت بردن از لحظات کوچک زندگی وقت خودرا صرف می‌کنید. تمرکز اصلی شما گذراندن اوقات خوش و پذیرفتن اوقات فراغت اسـت. بنابر این، در حالیکه نشانه‌هاي‌ دیگر ممکن اسـت از طعمی غیرعادی لذت ببرند، شما ترجیح میدهید بـه کلاسیک‌هاي‌ امتحان شده و واقعی پایبند باشید.

 

«ثور بـه عنوان یک عاشق شیرینی، از سمفونی غذا هاي لذیذ ترکیب شده لذت میبرد». و کام انها مانند هیچ نشانه دیگری تصفیه شده اسـت. ترکیب بستنی وانیلی و خمیر کوکی چیپسی شکلاتی، جوانه هاي‌ چشایی انها را بـه وجد خواهد فرستاد.

 

3. خرداد: کیک تولد

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

تطبیق پذیری نام بازی با شما جمینی اسـت. شما اهل سرگرمی، برون گرا و کمی غیر قابل پیشبینی هستید. بـه عنوان پروانه اجتماعی زودیاک، شما همیشه بـه دنبال این هستید که ان را زنده کنید و غیرعادی ها را در آغوش بگیرید. بنابر این، شما فقط با طعم بی نظیر بستنی راضی خواهید بود.

 

“هرروز یک جشن در زندگی یک جوزا دوست داشتنی اسـت، بـه همین دلیل اسـت که [کیک تولد] طعم نهایی بستنی برای این حیوان مهمانی اسـت.” “حتماً برای دوقلوهایشان هم اضافی بیاورید!”

 

4. تیر: انبه

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

شما شیرین و احساساتی هستید، سرطان، و این انرژی بـه غذا هاي مورد علاقه شما تبدیل می شود. شما همچنین از نظر اسانی بسیار عالی هستید، و بـه همین دلیل، بستنی با طعم میوه که یادآور بستنی مورد علاقه دوران کودکی شما اسـت، بهترین هردو جهان اسـت.

 

“خرچنگ بـه عنوان یک نشانه تابستانی، از صحراهایی که طعم میوه اي دارند، لذت میبرد، بـه همین دلیل اسـت که انبه بستنی انتخابی آن ها اسـت – بـه آن ها اجازه میدهد در گرما خنک شوند و دندان شیرین خودرا تحریک کنند.”

 

5. مرداد: هات فاج ساندی

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

تو زندگی مهمانی و یک دزد صحنه هستی، لئو. هیچ چیز ظریفی در مورد شما و شخصیت پویای شما وجود ندارد. هر جا که می روید، بیانیه می دهید و بـه انرژی خود اجازه می دهید تا از بین برود.

 

لئو که بـه‌عنوان نشانه‌اي که بیشترین استعداد و درام را بـه میز می‌آورد، شناخته میشود، از این که با قاشق غذاخوری رابا تمام وسایل بیرون بیاورد، خوشحال خواهد شد. “فقط لئو می تواند یک طعم اولیه را بـه یک رویای شیرین خوشمزه تبدیل کند.” یک سوند با بستنی وانیلی، فاج داغ، خامه فرم گرفته، اسپرینکلز، و یک گیلاس روی ان بـه همان اندازه سرگرم کننده و جذاب اسـت.

 

بیشتر بخوانید: 10 خطر پنهان در مصرف بستنی

 

6. شهریور: کلوچه و خامه

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

باکره، شما از ساختار و قابلیت پیشبینی شکوفا می‌شوید. بـه عنوان یک علامت زمین که دوست دارد همه ی چیز را منظم و روتین نگه دارد، تمایلی بـه انحراف از علایق معمول خود ندارید. با این حال، بـه عنوان علامتی که توسط عطارد کنجکاو و سریع فکر می شود، یک طرف شگفت انگیز دارید که دوست دارد هر از چند گاهی بیرون بیاید.

 

«کلاسیک، اما پر از پیتزا، کلماتی هستند که ذائقه‌ي نادیده‌انگیز Virgo را توصیف میکنند. درست مانند علامت زودیاک خاکی، کلوچه ها و خامه ها در بین طعم هاي‌ بستنی [شهرت] یکسانی دارند – بـه همین دلیل اسـت که مخروط خالی ویرجو رابا لذت پر می‌کند.

 

7. مهر: ناپلی

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

همانگونه که هر ترازو می داند، تصمیم‌گیری سخت اسـت – بـه‌ویژه وقتی گزینه‌هاي‌ خوب زیادی وجوددارد. بـه عنوان علامتی که با ترازو سمبل ان اسـت، شما همیشه بـه دنبال این هستید که کیک خودرا داشته باشید و ان را نیز بخورید. پس چرا خودتان را بـه یک طعم بستنی محدود کنید، در حالی‌که میتوانید سه نوع بستنی بخورید؟

 

«مطمئناً؛ ترازو توسط [طبیعت] متناسب بستنی ناپلی مجذوب خواهد شد، و باعث میشود که علامت هوای متعادل برای کمک بـه هر سه طعم، مقیاس‌هاي‌ خودرا برای یک ثانیه کج کند. این ترکیب خوشمزه بـه شما این امکان را می‌دهد که با تغییر حال و هوایتان همه ی چیز را تغییر دهید و از بهترین کلاسیک لذت ببرید.

 

8. آبان: شکلات نعنایی

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

عقرب ها در ابراز قاطعیت و اشتیاق خود بسیار آسان هستند – شما انچه را که دوست دارید ودر مورد ان عذرخواهی نمیکنید. شما بـه بستنی نیاز دارید که هم قوی و هم با طراوت باشد، درست مثل شخصیت شما.

 

تراشه شکلات نعناع حواس را بیدار میکند و بـه کام ما کمک میکند. عقرب متعالی از این عطر و طعم لذت می‌برد زیرا با هر لیس امیال ناخودآگاه آن ها را زنده می‌کند.

 

9. آذر: آهنگ های گوزن

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

شما عاشق ماجراجویی و تلاش برای چیزهای جدید هستید. شما بامزه، مشتاق زندگی، و روحیه اي آزاد هستید که هیچ چیز را بیش از حد ظالمانه نمییابد. وقتی صحبت از طعم بستنی می شود که کاملاً شخصیت شما را بـه تصویر می‌کشد، ان Moose Tracks اسـت.

 

“کمان بـه عنوان یک جهانگرد شناخته شده اسـت که با دیدگاه ها و فلسفه هاي‌ مختلف مصرف می شود.” موزیک هاي‌ موس دارای ترکیبات مختلف ترکیبی هستند که بـه شهوت انها برای بینش هاي‌ مختلف می افزاید. بستنی وانیلی مخلوط با فنجان هاي‌ کره بادام زمینی و فاج مطمئناً ترکیبی جسورانه اسـت.

 

10. دی: توت فرنگی

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

فقط بـه این دلیل که بـه مسئولیت پذیری و تمرکز شهرت دارید، بـه این معنا نیست که از رفتار هرازگاهی با خودتان لذت نمیبرید. نگرش سخت و سخت کار شما فراتر از اتاق هیئت مدیره اسـت، و شما جنبه حساسی دارید که از آهسته کردن کارها لذت میبرد. 

 

غذای تابستانی عالی برای شما پیچیده یا شلوغ نخواهد بود، بلکه «ساده… و دقیق» خواهد بود. یک مخروط با بستنی توت فرنگی مناسب اسـت و جوانه هاي‌ چشایی شما رابا “طعم دلپذیر شیرین” بیدار می‌کند.

 

11. بهمن: پسته

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

دلو دوست داری در بین جمع بایستی. بر خلاف علائم دیگری که ترجیح می‌دهند مطابقت داشته باشند، از این که کمی عجیب‌وغریب باشید نمیترسید. در واقع، شخصیت منحصر بـه فرد شما چیزی اسـت که مردم در مورد شما دوست دارند. بـه این ترتیب، شما نیاز بـه طعم بستنی دارید که مناسب استایل متمایز شما باشد.

 

“نشان هوای آوانگارد بـه رنگ منحصر بـه فرد پسته کشیده می شود و از عطر و طعم گرم ان لذت می‌برد.” «آکواریوس» ترکیبی متفاوت از این خوراکی آجیلی را بـه دست خواهد آورد.

 

12. اسفند: کارامل شور

بستنی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود سفارش دهید

اسرارآمیز و رویایی، ماهی ها یکی از علائم دشوارتر برای درک اسـت. تمایل دارید افراد، مکان‌ها و چیزهایی را در آغوش بگیرید که شما را بـه یاد لحظات مورد علاقه‌تان در زندگی می‌اندازد. با این حال، شما همچنین تمایل دارید که در احساسات خود گم شوید و میتوانید با سرخود در ابرها زندگی کنید.

 

استارداست میگوید طبیعت نوستالژیک ماهی‌ها بـه سمت کارامل نمکی کشیده میشود، زیرا عنصر نمکی ان‌ها را بـه یاد دریاها و اقیانوس‌هایي می‌اندازد که ماهی‌ها در ان شنا می کنند و مطابق ذائقه‌شان برای هوای عرفانی ساحلی اسـت. بـه علاوه، کمی پیچیده اسـت، درست مثل شما.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بستنی زغالی خانگی | فواید و ضرر های بستنی زغالی

 

در پایان

همه ی ي ما ممکن اسـت دلایل مختلفی برای لذت بردن از خوردن بستنی داشته باشیم. اگر بـه شما بگوییم که خوردن این دسر یخ زده واقعا میتواند برای شما مفید باشد، چه؟ خوب، تعجب نکنید زیرا حقیقت دارد!

جدیدترین مطالب سایت