بهترین طالع بینی خرداد ماه | طالع بینی ماه جدید

بهترین طالع بینی خرداد ماه | طالع بینی ماه جدید

بهترین طالع بینی خرداد ماه

اگر می خواهید بدانید در خرداد ماه بـه شـما چگونه خواهد گذشت طالع بینی ماه خرداد را از دست ندهید. البته لازم اسـت بدانید این طالع بینی هم جنبه سرگرمی دارد ودر ماه خرداد می‌توانید با تلاش و پشت کار خود تغییرات مثبت فراوانی در زندگی ایجاد کنید.

 

طالع بینی خرداد برای متولدین فروردین ماه:

شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.

 

با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

 

مدتی اسـت کـه احساس می‌کنید کـه زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید کـه زندگی فراز و نشیب هاي‌ زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آنرا بـه عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید ازآن بـه عنوان پله اي برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری بـه شـما پیشنهاد خواهد شد کـه با خودباوری و تلاش ؛ بـه موقعیت هاي‌ بهتری دست میابید.

 

طالع بینی خرداد برای متولدین اردیبهشت ماه:

نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.

 

اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید.

 

صبر کنید و تامل کنید همان طور کـه «در» همیشه روی یک «پاشنه» نمی‌چرخد، دنیا هم همیشه بـه یک حال و یک منوال نمیماند. هم «آن مع العسر یسرا» داریم و هم «فالله یحب الصابرین» شـما کـه این همه ی مدت صبر کرده‌اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شـما روی بـه اعتدال دارد.

 

مقدمات یک سفر برای شـما در حال تدارک و فراهم شدن اسـت. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید کـه سفری سرنوشت ساز اسـت.

 

اگر «تنها» هستید زیاد ناراحت نباشید کـه شاعر گفته اسـت دلا خو کن بـه تنهائی کـه از- تن ها «بلا خیزد» دوران تنهائی شـما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.

بهترین طالع بینی خرداد ماه 1402 | طالع بینی ماه جدید

طالع بینی خرداد برای متولدین خرداد ماه:

این ماه بـه تمرکز بیشتری برای انجام کارها نیاز دارید و چالشهایی در پیرامون خود شاهد هستید. توجه بـه نیازهای خانواده و تعهدات تان برایتان شادی بـه ارمغان می آورد. زندگی زناشویی به طور طبیعی طی خواهد شد و باید از خودخواهی با در برخورد شریک زندگی تان جلوگیري کنید و با درک بهتر با او مدارا کنید.

 

دراین ماه نتایج آموزش و درس در سطح بالایی هستند هر چند ساعات مطالعه شـما کاهش یافته و باید آن رابا فرصت هاي‌ تازه برای مطالعه جبران کرد.

 

تعهدات شغلی بـه اوج میرسند و کمک هاي‌ فوق العاده شـما مورد قدردانی قرار میگیرند. بهتر اسـت شرایط یا تصمیم گیریی هاي‌ مافوق خوتان را بپذیرید و توضیح دادن درباره ضعف هایتان چیزی از ارزشتان کم نخواهد کرد و سعی کنید با زیردستان روابط دوستانه تری داشته باشید. کمی احساس ناامنی دارید حتی زمانی کـه در مسیر واقعی موفقیت گام بر می دارید.

 

تغییر الگوی ارتباطی در زمان تصمیم گیری را در پیش بگیرید و زمان بیشتری برای بـه سرانجام رساندن وظایف تان قبل از موعد مقرر درنظر بگیرید. 

 

طالع بینی خرداد برای متولدین تیر ماه:

اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شـما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان بـه وجود نخواهد آمد.

 

عیب بزرگ شخصیت ي شـما این اسـت کـه در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید ودر مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شـما قدرت مقاومت و پایداری شـما در برابر ناملایمات و شداید زندگی اسـت کـه شـما در زندگی گذشته خود نمونه هاي‌ زیادی از انها را دیده اید.

 

شـما برای خودتان یک زندگی «کرم ابریشمی» درست کرده‌اید خارج شوید .در تدارک یک جابجائی محیط مثل «سفر» هستید کـه بسیار خیر و مبارک اسـت و انشاءالله تعالی به زودی غربت و هجران شـما بـه قربت و وصال منجر خواهد شد.

 

سعی کنید کـه مبانی اقتصادی خودرا قوی‌تر کنید و بیشتر بـه ذات اقدس الهی اتکا و اتکال داشته باشید.

بهترین طالع بینی خرداد ماه 1402 | طالع بینی ماه جدید

طالع بینی خرداد برای متولدین مرداد ماه:

نباید بگذاری کـه دیگران با دخالت‌هاي‌‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند کـه از روی دلسوزی می‌‌خواهند بـه تو کمک کنند ولی چنین نیست.

 

اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری بـه کسی مراجعه کن کـه صلاحیت آنرا داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی کـه بـه اسانی می‌‌توانی با شرایط جدید، خودرا سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد کـه دیدن او تحولاتی در تو بـه وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌هاي‌ او استفاده کنی.

 

زیاد خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید بـه فکر خودت باشی و بـه خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی بـه تو شده کـه آنرا قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد بـه تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را بـه راه‌هاي‌ باریکی می‌‌کشاند کـه گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن اسـت…

 

طالع بینی خرداد برای متولدین شهریورماه:

سعی کنید با همه ی حتی با دشمنان خود درصورت پیروزی بر انها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت بـه همه ی محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را بـه یاد داشته باشید کـه «از محبت خارها گل می‌شود. و از محبت سرکه ها مل می‌شود» هر دشمنی، یک دشمنی متقابل را به همراه دارد. از تصمیمی کـه گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید کـه بوی «خیر» ازآن بـه مشام نمی‌رسد.

 

خطری را کـه سلامتی جسمانی شـما را بـه خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و بـه شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید بـه وعده ها و عیدها و فریب کاری هاي‌ کسانی کـه قصد سوء استفاده از شـما دارند دل خوش نکنید. شـما هزار تدبیر کـه بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی وادار بـه تسلیم هستید. دل بـه کرم «الله» ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید

 

طالع بینی خرداد برای متولدین مهرماه:

دراین ماه شرایطی پیش روی شماست کـه باید هر چه زودتر نسبت بـه آن اظهار نظر کنید ؛‌تردید و دودلی موجب بـه تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً بـه نفع شـما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود کـه میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ؛ متأسفانه مدتی اسـت نسبت بـه گذر عمر بی توجه شده اید ؛ باید بـه این نکته توجه داشته باشید کـه امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

 

طالع بینی خرداد برای متولدین آبان ماه:

اختلافات و نگرانی هائی کـه شـما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی اسـت و نه عجیب اسـت. همه ی افراد درخانواده هاي‌ خودشان از این گرفتاری هاي‌ کوچک و بزرگ دارند منتها شـما باید به جای چکنم چکنم خودتان راهی برای خروج از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای مختلف با این و آن کار را بدتر می‌کند و «گره»ها را «کور»تر می سازد.

در روابط با دیگران شـما در حال گذراندن یک «ماه عسل» شـما تبدیل بـه «ماه زهرمار» نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه ی مورد توجه و محبت شـما واقع شده و بر عکس یکیدیگر کـه هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در شناخت افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی کـه شروع کرده‌اید برای اقدام بـه معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر بـه سفر می‌روید کاملا محتاط باشید

 

طالع بینی خرداد برای متولدین آذر ماه:

گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز میشود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، بـه تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن اسـت بـه رویاهای تان جامه ي عمل بپوشانید.

 

عده ایی از متولدین این ماه بـه مسافرت هاي‌ شغلی می‌روند. گروهی بـه تحصیل در رشته ي مورد علاقه ي خود میپردازند و گروهی بـه فکر شغل و حرفه ي جدید خواهند بود.

 

در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند اسـت. این دوره بر عده يي از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع اسـت، در حالی کـه برای عده اي دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی اسـت.

بهترین طالع بینی خرداد ماه 1402 | طالع بینی ماه جدید

طالع بینی خرداد برای متولدین دی ماه:

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید کـه دوستی و نیکویی همانند پلی اسـت بـه دل دیگران. بـه آینه بنگرید و دل‌تان را همانند آن، صاف و بی غش کنید.

 

بعد میبینید کـه آینه بـه شـما لبخند رضایت میزند. زندگی فراز و نشیب هاي‌ زیادی دارد، بـه خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و بـه آینده اي درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست.

 

در معامله مسکن همه ی موارد را درنظر بگیرید. او روزی از شـما کمکی خواست، اما شـما کاری نکردید، خب، حالا وقتش اسـت کـه جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همان‌ گونه چشم بـه راه شماست.

 

طالع بینی خرداد برای متولدین بهمن ماه:

آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست بـه کار می شوي.همین کار نیرویت را کم می‌کند.دست از وسواس بردار از گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.

 

یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره اسـت و سکوت طلا اسـت.بنابر این فقط زمانی کـه لازم اسـت سخن بگو. از چیزهای خوب و رضایتبخش صحبت کن و دیگران رابا سخنانت نیازار. هنگامی کـه همسرت صحبت میکند.بگذار او بفهمد کـه بـه او گوش میدهی ودر چشمانش نگاه کن.

 

با اینکار رابطه بهتری بین شـما شکل میگیرد. هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه اي رخ میدهد. خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.

 

دراین ماه زندگی بـه رویت لبخند خواهد زد و درهای امید بـه رویت باز می‌شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی اسـت.

 

طالع بینی خرداد برای متولدین ماه اسفند:

این ماه چیزی مثل یک تقسیم اسـت. از یک طرف شـما خودرا در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روش ها و مهارت هاي‌ تازه و بهرهگیری از برخی برخوردهای تصادفی و از طرف دیگر تمایل شـما بـه فاصله با دنیای پیرامون.

 

اگر رابطه اي ایجاد شده باعث نگرانی شـما میشود و ممکن اسـت بـه چیزی کـه می خواهید در مورد آن بـه دقت تفکر کنید. در واقع شـما بـه یاد نخواهید آورد کـه تا بـه این حد در انواع رشته هاي‌ جدید نیرومند شرکت کرده باشید.

 

بنابر این انتظار می‌رود کـه این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شـما داشته باشد یعنی در زمانی کـه مهارتهای رهبری خودرا شاهد هستید و و دوباره انرژی آنرا در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم پیش خواهید رفت بـه سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق.

جدیدترین مطالب سایت