طالع بینی مهر ماه زن و مرد

طالع بینی مهر ماه زن و مرد

طالع بینی مهر ماه

 
در این بخش طالع بینی جدید مهر ماه را قرار دادیم . با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها
 

متولدین فرودین ماه :

در این ماه شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می‌شوند در تماس باشید.حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می‌کنید و در گذشته ناامیدی‌ها و شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌اید اما رعایت کردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد ؛ تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

 

متولدین اردیبهشت ماه :

فکر می کنید که تنها هستید و توجه دیگران به شما کاهش یافته. اما اینطور نیست. تنها باید به اطرافیان بیشتر توجه کنید. انجام یک عمل خیر از طرف کسی که انتظار نداشتید، موجب می شود نظر شما نسبت به او عوض شود. ممکن است یک پیشنهاد عاطفی و احساسی، شما را غافلگیر کند. درمورد طرف مقابل تحقیق و بررسی کنید. زندگی را اگر سخت بگیری، سخت می گذرد. پس چاره ای نداری که آن را آسان بگیری… بی جهت به اطرافیان خانوادگی ات اعتماد نکن. به هر حال ممکن است آنها به زندگی خوب شما حسادت کنند…

 

متولدین خرداد ماه :

در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید.روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

متولدین تیر ماه :

به نظر میرسد که در این ماه شرایط زندگی و حوادث بر وفق مراد شما خواهد بود و به لطف حق و در نتیجه زحمات خود شما ، آینده نیز بی شک بهتر از گذشته پیش خواهد آمد.

اما بیاد داشته باشید که از آنچه پیش آمده است مغرور نشوید و گهگاه به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید و دیگر اینکه نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیق دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های مردم باشید.

طالع بینی مهر ماه زن و مرد

طالع بینی مهر ماه

متولدین مرداد ماه :

نذری بر عهده شما مقرر شده است باید هر چه زودتر مقدمات ادای نذرتان را فراهم کنید.در این ماه مسافری از راه دور وارد میشود که با خود پیشنهادات مناسبی برای شما دارد ؛ قدر آن مسافر و آن پیشنهادات را بدانید و از آن به خوبی استقبال و استفاده کنید که در زندگی آینده شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.در این ماه به شما انجام کاری یا شراکتی پیشنهاد شده است ، چشم و گوش و هوش خود را کاملاً باز کنید و اگر در مورد آن اطلاعات چندانی ندارید سعی کنید که با افراد خبره و با تجربه مشورت کنید.

 

متولدین شهریور ماه :

یک ماه طبیعی در پیش دارید و بهتر است در این ماه از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید. ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید. پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می گردد.

 

یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت که از یک رابطه پرشور و انرژی حاص می گردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

 

اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است و این احساس را به زیر دستان و اطرافیان خود انتقال می دهید. این ماه کارها بصورت روان پیش می روند. پروژه های بلند مدت با موفقیت دنبال می شوند و در پایان ماه به سود یکجای آنها خواهید رسید. قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید دز امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری های بهتری بپردازید.

طالع بینی مهر ماه زن و مرد

طالع بینی مهر ماه زن و مرد

متولدین مهر ماه :

کسی ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد.

 

با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید.

 

خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

متولدین آبان ماه :

می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن.هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

 

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند،..قدر ساعات خوشی را که با آنها می گذرانی،بدان

 

متولدین آذر ماه :

کسی در مورد شما اشتباه کرده، ولی خجالت می‌‌کشد بیان کند. شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید زیرا این تغییر رفتار برای شما لازم و ضروری است و می‌‌تواند نتایج تعیین‌کننده‌ای در زندگی شما و در رابطه با کسی که دوستش دارید داشته باشد. یادتان باشد، گذشت بهتر از انتقام است…

شما در کنار فردی که دوستش دارید می‌‌توانید به موفقیت‌های چشمگیری برسید؛ فقط باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنید. موقعیت مالی شما زیاد تغییر نخواهد کرد ولی جای نگرانی نیست، در حال حاضر به همین بسنده کنید.

سوءتفاهمی بین شما و یکی از دوستان ایجاد شده که سعی دربرطرف کردن آن داشته باشید. از طرف کسی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است.

از راه پرفراز و نشیبی که در پیش رو دارید نهراسید. با توکل به خدا قدم بردارید، مطمئنا به نتیجه خواهید رسید. موقعیتی پیش خواهد آمد که تمام زندگی شما را تحت‌الشعاع قرار می‌‌دهد .

 

متولدین دی ماه :

نامه ای را دریافت خواهید کرد که کمی برایتان غیرمنتظره خواهد بود اما مطمئناً خوشحالی فراونی شما را همراهی خواهد کرد.درحال گرفتن مهم ترین تصمیم زندگی به سر میبرید که برایتان بسیار حساس و سرنوشت ساز است ؛ با توسل و توکل به خدا در مسیر تازه ای که در پیش گرفته اید به عرصه های جدیدی از زندگی دست پیدا خواهید کرد.

برای این که به دگرگونی در زندگیتان دست پیدا کنید تنها باید موانع خوشبختی را که در سر راهتان قرار دارند از میان بردارید تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

 

متولدین بهمن ماه :

وضعیت شغلی تان در این روزها، دچار تزلزل شده، بین شما و مدیرتان گرفتاری و مشکلاتی به وجود خواهد آمد که در نهایت منجر به ترفیع مقام شما می شود. مسوولیت های زیادی این روزها بر دوش تان سنگینی می کند. خرید و فروش و املاک در این دوره پرمنفعت و عالی است. مجردین در سال جدید، بیشتر به زندگی اجتماعی خود سروسامان خواهند بخشید.

 

عده یی که به خاطر تحصیل از شغل خود دست کشیدند، پشیمان شده و دوباره به شغل و حرفه ی خود باز می گردند. سعی کنید با افرادی بیشتر همنشینی کنید که دانش و علم شان از شما بیشتر است

 

متولدین اسفند ماه :

در این ماه احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید.اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت