بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد : کلید پایبندی بـه یک برنامعه ورزشی این اسـت کـه برنامه اي را پیدا کنید کـه سرگرم کننده باشد! تمرینی را کشف کنید کـه کاملاً با ویژگی هاي‌ علامت تولد شـما مطابقت دارد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین ورزش هاي‌ مطابق با ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

بهترین ورزش مربوط به شما

برخی افراد کل روز خودرا حول محور تمرین می سازند و عاشق عرق کردن هستند. دیگران از ان میترسند. برای کسانی کـه ورزشکاران طبیعی نیستند، بهترین راه برای رعایت یک برنامه ورزشی منظم این اسـت کـه برنامه اي را پیدا کنید کـه واقعاً از ان لذت ببرید.

 

مشکل ورزش زمانی اسـت کـه فکر می کنید شکنجه اسـت. “اگر عاشق تمرین خود هستید، پس بـه نظر تلاش نمی‌رسد.” با دانستن بیشتر در مورد علامت زودیاک خود – از جمله نشانه در حال رشد و عنصر زودیاک خود – و تمایلات طبیعی خود، میتوانید تمرین ایده آل را برای خود پیدا کنید.

 

این آنقدرها هم کـه بـه نظر می‌رسد عجیب نیست. در واقع طالع بینی و بدن قرن هاست کـه بـه هم مرتبط بوده اند. «تا قرن هفدهم، برای دریافت مجوز دکتری باید یک دوره طالع بینی می‌گذراندید». صدها سال پیش، پزشکان در اروپای غربی معتقد بودند کـه بدن ما بـه اجسام آسمانی متصل اسـت و هر علامت زودیاک مربوط بـه قسمت خاصی ازبدن اسـت.

 

نخستین علامت زودیاک، فروردین، از بالای بدن شروع میشود و بر سر حکومت می کند. این نشانه ها تا آخر بدن تا آخرین علامت زودیاک یعنی اسفندها کـه بر پاها و سیستم لنفاوی حکومت می کند می‌روند.

 

فروردین: دویدن

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

فروردین یک نشانه اصلی اسـت. “این بدان معناست کـه با شروع و هدایت انرژی آتش خودرا نشان می‌دهد.” بـه همین دلیل، کـه تمرین بهینه برای این علامت آتش، تمرینی اسـت کـه انرژی باورنکردنی ان را بـه حداکثر برساند. دویدن.

 

سریع اسـت، و بـه آن ها کمک میکند تا با انرژی طبیعی خود هماهنگ شوند و ان‌ها را در جهت خاصی هدایت کنند. برای این کـه بیشتر از تمرین لذت ببرید، لوازم جانبی مفیدی مانند بازوبند برای نگه داشتن گوشی یا هدفون هاي‌ بی سیم خود تهیه کنید. موسیقی سریع برای بالا نگه داشتن آدرنالین و کمک بـه شـما در بالا بردن سطح دونده عالی اسـت.

 

اردیبهشت: گرداندن سگ

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

«اردیبهشت انرژی ثابت زمین اسـت. “انها با تمرینی کـه نوعی طنین عملی دارد بـه خوبی انجام خواهند داد. راه رفتن سگ برای آن ها چیز خوبی خواهد بود.» در حالی کـه ممکن اسـت کمی کمتر از ان چیزی باشد کـه برای یک رژیم تمرینی انتظار دارید، بـه یاد داشته باشید کـه پیاده روی منظم کالری می سوزاند و بـه افراد کمک می کند تا سلامت قلب و عروق را حفظ کنند.

 

تحقیقات حتی نشان داده اسـت کـه صاحبان سگ نسبت بـه صاحبان غیرسگ بیشتر عمر میکنند. این فعالیت همچنین اردیبهشت رابا طبیعت مرتبط می کند کـه برای سلامت ذهنی این علامت ضروری اسـت. 

 

راه دیگری کـه این علامت زمین می تواند بـه عرق طبیعی و عملی دست یابد، انجام کارهای حیاط اسـت. زیبا کردن محیط اطرافشان کاری اسـت کـه مردم اردیبهشت دوست دارند انجام دهند و خاک‌ورزی زمین می تواند تمرینی برای تمام بدن فراهم کند. «آن ها همچنین می توانند وزنه بلند کنند، اما من فکر میکنم عنصر زمین واقعاً برای آن ها فوق‌العاده اسـت.»

 

خرداد: تنیس

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

خرداد یک علامت هوایی اسـت کـه اغلب بـه عنوان پرواز توصیف میشود، اما این یک محاسبه ناعادلانه اسـت – انها واقعاً فقط میخواهند در هر کاری کـه انجام میدهند مجذوب شوند. ترجمه: اگر بـه طور کامل روی ان سرمایه گذاری نکنند، فعالیتی را رها میکنند. برای سرگرم نگه داشتن آن ها، تمرینات آن ها باید پویا و سرگرم کننده باشد.

 

آن ها همچنین دوست دارند دوست پیدا کنند، بـه همین دلیل اسـت کـه نوعی شریک یا ورزش تیمی را پیشنهاد میکنیم. انرژی خرداد بـه شانه ها و بازوها نیز مربوط میشود، بنابر این این نواحی باید لنگر تمرین باشند. “کاری کـه انها باید انجام دهند تقویت شانه هاي‌ خود اسـت، بنابر این [ورزشی مانند] تنیس یا راکت بال انتخاب خوبی خواهد بود.” سایر ورزش هایي کـه روی شانه ها و بازوها کار می‌کنند عبارتند از: قایقرانی، بیسبال و چوگان.

 

تیر: پیلاتس

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

«تیر بر قوی بودن و همچنین روان بودن تمرکز دارد. افرادی کـه تحت این علامت اصلی متولد شده اند باید تمرینی بیابند کـه شخصیت پرورش دهنده آن ها را متعادل کند ودر عین حال هسته آن ها را تقویت کند – ناحیه اي ازبدن کـه این علامت با ان مطابقت دارد. از نظر جسمی و عاطفی، تیر ها تنها زمانی می توانند واقعاً در بالاترین سطح خود عمل کنند کـه مرکز محکم و تزلزل ناپذیری داشته باشند. «این با انرژی طبیعی تیر هماهنگ می‌شود. “این نوعی ترکیبی از حساسیت و قدرت اسـت.”

 

مرداد: دوچرخه سواری

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

در حالی کـه فروردین علامت آتش اصلی و جهت دار اسـت، مرداد علامت آتش ثابت اسـت. بـه ان بـه عنوان تفاوت بین دوی سرعت و استقامت فکر کنید. «انها آتش را مهار میکنند. “گاهی ممکن اسـت در درون آن ها ایجاد شود، بـه همان شکلی کـه یک کوره ایجاد می کند، [و آن ها] می توانند خودرا بیش از حد گرم کنند.”

 

وقتی مردادها در مورد ورزش مناسب برای خود فکر میکنند، باید این را درنظر داشته باشند و مطمئن شوند کـه یک عنصر خنک کننده یا استراحت در تمرین آن ها وجوددارد. برای انها، ورزش در مسافت طولانی اسـت. بـه همین دلیل اسـت کـه دوچرخه‌سواری یک انتخاب فوق‌العاده اسـت. دوچرخه سواری تعادلی اسـت برای گرم کردن بدن از طریق پمپاژ پاهای خود در حالی کـه اجازه می‌دهید نسیم شـما را خنک کند. 

 

شهریور: تای چی

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

مانند سایر نشانه هاي‌ زمین، شهریورها بسیار عملی هستند. آن ها بـه شدت جزئی گرا هستند و بـه عنوان کمال گرایان زودیاک نیز شناخته می‌شوند. برای این نشانه روشمند، تمرین وینیاسا یوگا یا تای چی را پیشنهاد می‌کنیم کـه همه ی در مورد مهار حرکات بدن برای جریان مناسب انرژی هستند. 

 

«این‌ها کاملاً فنی هستند و شهریور در درک جنبه‌هاي‌ فنی بدن بسیار خوب هستند. انها با یک تمرین قابل تکرار بسیار خوب خواهند بود. گرفتن همان رقص و کامل کردن ان لذت خاصی دارد. [این رشته‌ها] برای دستگاه گوارش انها نیز مفید خواهد بود تا [انرژی] در جریان باشد.»

 

مهر: رقص باله

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

مهرکه یک علامت هوایی مانند خرداد اسـت، از بودن در جمع دیگران نیز لذت می‌برد. بـه طور مشابه، تمرین ایده آل برای این علامت تمرینی اسـت کـه آن ها را در موقعیت هاي‌ اجتماعی قرار دهد. «این می تواند سالن رقص، باچاتا، سالسا یا تاب باشد.

 

افراد مهر می توانند بـه صورت حضوری در کلاس هاي‌ رقص شرکت کنند یا با تماشای انواع دی وی دی هاي‌ رقص حرکات را یاد بگیرند. یک بلندگوی قابل حمل و بی‌سیم برای پخش موسیقی در همه ی جا بـه ان‌ها کمک می کند تا تمرین‌هاي‌ غنایی خودرا در حال حرکت انجام دهند، حتی زمانی کـه در تعطیلات عالی هستند.

 

آبان: یوگا

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

در حالی کـه نشانه اي مانند فروردین دوست دارد سریع حرکت کند، آبان خواهان سوختن آرام و عمیق اسـت. این علامت آبی هم از نظر عاطفی و هم از نظر جسمی بـه عمق مربوط می‌شود، بنابر این رژیم ورزشی انها باید بـه ان صحبت کند.

 

«انجام کارهای آهسته‌تر برای آبان واقعاً خوب اسـت. اگر چه ممکن اسـت احساس نشود کـه آن ها در حال تمرین و سوزاندن انرژی زیادی هستند، اما انها را بـه حالت تعادل خود برمی گرداند. آبان دوست دارد کاری انجام دهد کـه بیشتر شبیه حرکات کششی یا یوگا باشد.”

 

یوگا ترکیبی از تنفس عمیق و کشش برای ارتباط بدن با ذهن اسـت. آبان ها باید در طول تمرینات خود بر باز کردن چاکرای خاجی تمرکز کنند. «این چاکرایی اسـت کـه بین استخوان شرمگاهی و ناف قرار دارد و انرژی جنسی و خلاقیت را در خود نگه می‌دارد.» چاکرای خاجی نیز با عنصر آب مطابقت دارد و آبان نشانه آب اسـت.

 

آذر: زومبا

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

آذر بر روی پاها حکومت می کند، بنابر این مانند آذر، این افراد نیز عاشق تمرینات رقص خواهند بود. آذر همچنین یک علامت قابل تغییر اسـت – ستاره شناس ان را “نشانه آتش چرخان” می نامد – بنابر این آن ها حرکت مداوم و روان را دوست دارند. آن ها می توانند برای مثال زومبا انجام دهند. حتی اگر انها فقط 10 دقیقه فرصت داشته باشند تا ایستگاه مورد علاقه خودرا روشن کنند و همه ی چیز را تکان دهند، این برای آذر بسیار مفید اسـت.

 

این علامت می تواند در کلاس هاي‌ حضوری شرکت کند یا تمرینات رقص خودرا در خانه با کمک دی وی دی هاي‌ زومبا یا رقص شکم انجام دهد. اگر بـه تنهایی ورزش میکنید، سعی کنید مراحل تمرینی را برای چالش‌برانگیزتر کردن تمرینات خود درنظر بگیرید و واقعاً روی تقویت عضلات پا تمرکز کنید.

 

دی: پیاده روی

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

بز کوهی سمبل دی اسـت، بنابر این منطقی اسـت کـه این علامت زمین دوست دارد بـه طور منظم پیاده روی کند. «برای ان‌ها بیرون رفتن و پیاده‌روی، بالا رفتن از تپه ‌ها، یکی از بهترین کارهایی اسـت کـه می توانند انجام دهند». “[این در مورد] رفتن بـه سمت هدف آن ها اسـت – دیدن پیشرفت آن ها و این کـه آن ها تا این حد پیش رفته اند.”

 

دی همچنین علامتی اسـت کـه بر زانوها حکومت می کند، بنابر این پیاده روی برای کمک بـه انها برای تقویت قدرت در ان قسمت ازبدن مفید اسـت. حتما یک جفت چکمه پیاده‌روی جامد تهیه کنید تا در سفر بـه کوهستان بـه شـما کمک کند. اگر هوا سرد یا باران اسـت، یک خودرو کوهنوردی سرپوشیده را انتخاب کنید.

 

بهمن: هنر رزمی

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

بهمن یک نشانه مبتکر، و نوعی عجیب‌وغریب از زودیاک اسـت. ان‌ها باید تمرینی انجام دهند کـه از مسیر شکسته‌شده خارج شود. “آن ها باید چیزی را انتخاب کنند کـه واقعا برای انها سرگرم کننده باشد، مانند هنرهای رزمی، یوگای هوایی یا ژیمناستیک.”

 

دویدن استاندارد روی تردمیل بـه این علامت هوا انگیزه نمی‌دهد. درعوض، باید با تاب یوگا بـه آکروباتیک بپردازید، رقص با میله انفجاری داشته باشید، یا با مشت زدن بـه کیسه تمرین، انرژی فروخورده خودرا آزاد کنید.

 

اسفند: شنا

بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد

«اسفند نشانه آب قابل تغییر هستند، بنابر این آن ها در خانه در آب هستند.» اسفند ها مظهر سیالیت آب هستند، بنابر این دوست دارند در عنصر طبیعی خود غوطه ور شوند. اگر در حیاط خلوت خود استخر ندارید، بـه استخر عمومی شهر خود بروید یا برای عضویت در باشگاه ورزشی کـه دارای استخر اسـت ثبت نام کنید. استفاده از وزنه هاي‌ ضد آب مچ دست در حین انجام حرکات دور یا ایروبیک در آب بـه افزایش مقاومت و تقویت عضلات شـما کمک می کند. 

 

در پایان

فکر کردن در مورد ویژگی‌هاي‌ شخصیتی اصلی علامت زودیاک، و همچنین اعضای بدن مربوط بـه ان؛ می تواند بـه شـما کمک کند یک رژیم ورزشی کاملاً مناسب برای خود پیدا کنید. همچنین باید سازگاری علامت زودیاک خودرا با دیگران درنظر بگیرید تا بهترین شریک تمرینی را شناسایی کنید. و مهم نیست کـه چه چیزی را انتخاب می کنید، بهترین شورت تمرینی، ساق، سوتین ورزشی و سایر وسایل ضروری را تهیه کنید تا آسان و شیک باشید.

جدیدترین مطالب سایت