سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

سنگ تولد شـما : این را بـه یاد داشته باشید هیچ فردی، خوشبخت مطلق نیست. همه ی افراد، روزهای خوب و بد در زندگی شان دارند. طبیعت زندگی همین اسـت کـه درکنار خوبی ها، بدی ها وجود دارند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بر اساس سنگ ماه تولدتان از زندگی عاشقانه تان میگوییم.

 

زندگی عاشقانه تان بر اساس ماه تولدتان

احتمالاً قبلاً با سنگ تولد خود آشنا هستید اما آیا میدانید پوشیدن ان چگونه می تواند بر زندگی عشقی شـما تأثیر بگذارد؟ درسته! سنگ ماه تولد شـما از نظر کیهانی با ماه تولد شـما مطابقت دارد و هر سنگ ماه تولد زودیاک انرژی منحصر بـه فردی دارد کـه می تواند بر جنبه هاي‌ مختلف روابط شـما تأثیر بگذارد.

 

وقتی انرژی‌هایي را کـه با سنگ تولدمان بازی میکنند، درک میکنیم، میتوانیم از ان‌ها بـه‌عنوان راهنما برای کمک بـه هدایت زندگی عاشقانه‌مان استفاده کنیم. کنجکاو هستید کـه بیشتر بدانید؟ بـه خواندن ادامه دهید تا ببینید سنگ تولد شـما در مورد سفر عاشقانه شـما چه میگوید.

 

بیشتر بخوانید: 20 قانون جامع برای یک زندگی عاشقانه

 

دی: گارنت

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

اگر سنگ تولد شـما گارنت اسـت، طبیعتی عمیق و پرشور دارید کـه برای دیگران بسیار جذاب و فریبنده اسـت. بـه احتمال زیاد بـه طرف شرکای جذب شده اید کـه مایلند روی ایجاد یک پایه قوی باهم کار کنند. همچنین اعتقاد بر این اسـت کـه گارنت قدرت افزایش حس در روابط را دارد.

 

“اگر دریک رابطه متعهدانه هستید، پوشیدن گارنت یا نزدیک نگه داشتن ان ممکن اسـت بـه شعله ور شدن دوباره شعله بین شـما و شریک زندگی‌تان کمک کند.”

 

بهمن: آمیتیست

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

آمتیست یک سنگ ارام بخش اسـت کـه تصور می شود در برابر انرژی منفی محافظت می‌کند، کـه می تواند برای عبور از هر چالشی کـه ممکن اسـت دریک رابطه ایجاد شود مفید باشد. همچنین گفته می شود کـه بـه زوج ها کمک میکند تا بازتر و صادقانه تر ارتباط برقرار کنند.

 

“زندگی عاشقانه شـما با معنویت و عمق مشخص می شود. شـما بـه دنبال روابطی هستید کـه روح شـما را تغذیه کند و بـه رشد شـما بـه عنوان یک شخص کمک کند.” و بـه طور طبیعی، شـما جذب شرکایی می شوید کـه ارزش هاي‌ شـما را بـه اشتراک می گذارند و بـه همان اندازه بـه رشد شخصی خود متعهد هستند.

 

اسفند: آکوامارین

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

آکوامارین سمبل خلوص، صداقت و وفاداری اسـت. از نظر عشق و روابط، تصور می شود کـه این سنگ باعث افزایش درک و اعتماد بین شرکای عاشقانه می شود.

 

“آکوامارین با چاکرای گلو مرتبط اسـت، کـه با ارتباطات و بیان خود مرتبط اسـت. کسانی کـه آکوامارین می‌پوشند یا حمل می کنند، این قدرت را دارند کـه حقیقت خودرا بیان کنند و احساسات خودرا بیان کنند، کـه می تواند برای تقویت روابط سالم مفید باشد.”

 

فروردین: الماس

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

اگر سنگ تولد شـما الماس اسـت، بـه دنبال روابطی هستید کـه بتواند در آزمون زمان مقاومت کند. الماس نمادی از قدرت و وضوح اسـت و زندگی عاشقانه شـما باید منعکس کننده این ویژگی ها باشد. بـه همین دلیل اسـت کـه سنگ برای حلقه هاي‌ نامزدی اسـت.

 

از آنجایی کـه این جواهر می تواند بـه شـما کمک کند چیزها را بـه وضوح ببینید، بـه شـما امکان میدهد نیازها و خواسته هاي‌ شریک زندگی خودرا در سطح عمیق تری درک کنید. بنابر این، بـه سمت افرادی کشیده میشوید کـه عزم شـما را برای کار در راستای یک رابطه بلندمدت و پایدار دارند.

 

اردیبهشت: زمرد

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

زمرد با عشق، وفاداری و هماهنگی همراه اسـت. گفته می شود پوشیدن یا حمل زمرد باعث ایجاد زندگی شاد در خانه می شود و یکی از محبوب ترین سنگ ها برای خوش شانسی، رفاه و تعادل عاطفی در روابط اسـت. پوشیدن این گوهر “انرژی عمیق و پرورش دهنده” را بـه زندگی عاشقانه شـما تلقین می‌کند. همچنین اعتقاد بر این اسـت کـه باعث ایجاد تغییرات مثبت و تعهد عمیق تر در روابط می شود.

 

خرداد: مروارید

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

“مرواریدها اغلب بـه عنوان سمبل عشق پایدار دیده می‌شوند، زیرا انها بـه آرامی ودر طول زمان در صدف ها شکل می‌گیرند.” “آن ها سمبل عشقی آرام سوز هستند کـه با گذشت زمان تقویت می شود.” مروارید همچنین خلوص و سادگی را ترویج می‌کند و اعتقاد بر این اسـت کـه پوشیدن آن ها باعث تقویت پیوند بین شرکای عاشقانه می شود. شـما جذب کسانی می شوید کـه برای صداقت و اصالت نیز ارزش قائل هستند.

 

بیشتر بخوانید: نکاتی برای حفظ عشق در زندگی

 

تیر: یاقوت سرخ

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

یاقوت سرخ نشان دهنده شور و نشاط اسـت. گفته می شود کـه پوشیدن یا داشتن یاقوت باعث افزایش حس، میل و هیجان هم در زندگی عاشقانه و هم در اتاق خواب شـما می شود و ان را بـه انتخاب خوبی برای هرکسی تبدیل میکند کـه بـه دنبال چاشنی چیزها اسـت.

 

کسانی کـه یاقوت می‌پوشند «بـه سوی شریکانی جذب می‌شوند کـه میتوانند با اشتیاق شـما مطابقت داشته باشند و بـه شـما کمک کنند تا اعماق احساسات خودرا کشف کنید». همچنین اعتقاد بر این اسـت کـه این سنگ باعث وفاداری می شود و بـه تعمیق پیوند بین دو نفر کمک می‌کند.

 

مرداد: پریدوت

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

پریدوت با آرامش همراه اسـت. “این بـه دلیل توانایی خود در التیام و متعادل کردن چاکرای قلب، کـه با عشق و رفاه عاطفی مرتبط اسـت، شناخته شده اسـت.”

 

همچنین گفته میشود کـه پریدوت فراوانی و شکوفایی بـه ارمغان می‌آورد، کـه میتواند بـه ایجاد یک محیط پایدارتر و حمایت‌کننده‌تر برای شکوفایی یک رابطه کمک کند. و از آنجایی کـه باعث ایجاد رضایت می شود، کسانی کـه از این سنگ استفاده می کنند احتمالاً در زندگی عاشقانه خود حس ماجراجویی و خودانگیختگی سالمی خواهند داشت.

 

شهریور: یاقوت کبود

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

کسانی کـه یاقوت کبود بـه عنوان سنگ تولد خود دارند بـه دلیل خرد و ثبات در روابط شناخته می‌شوند. گفته می شود کـه یاقوت کبود باعث وفاداری در روابط عاشقانه می شود. اعتقاد بر این اسـت کـه این جواهر دارای انرژی ارام بخش اسـت کـه می تواند بـه کاهش تنش ها یا درگیری ها کمک کند.

 

پوشندگان یاقوت کبود «بـه دنبال شریک‌هایي میگردند کـه اصیل و معتبر باشند و بـه ارتباطات عمیقی کـه در آزمون زمان مقاومت میکنند ارزش قائل شوند». بـه همین دلیل اسـت کـه این نگین برای حلقه هاي‌ ازدواج و نامزدی نیز انتخابی محبوب اسـت.

 

مهر: عقیق

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

عقیق از دیرباز با عشق، اشتیاق و میل همراه بوده اسـت. و طبق باورهای سنتی گفته می شود کـه پوشیدن عقیق زندگی عاشقانه پوشنده را تقویت میکند و برای انها در عشق خوش شانسی بـه ارمغان می آورد.

 

“گفته می شود کـه عقیق ها شور و اشتیاق را در پوشنده شعله ور می کنند و آن ها را برای شریک زندگی خود جذابتر می کنند.” اگر این سنگ تولد شماست، احتمالاً بـه سمت افرادی کشیده میشوید کـه بـه شـما الهام می دهند و بـه شـما کمک میکنند دنیا را از دریچه‌اي متفاوت ببینید.

 

آبان: توپاز

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

توپاز خواص زیادی دارد کـه می تواند بر زندگی عاشقانه فرد تأثیر مثبت بگذارد. برای شروع، گفته می شود کـه باعث خوشبختی می شود و صداقت را در روابط تشویق می‌کند. بـه ایجاد پیوندهای پایدار با شرکای کمک می‌کند کـه ارزش هاي‌ شـما را بـه اشتراک می گذارند و از فداکاری شـما قدردانی می کنند.

 

همچنین تصور میشود کـه این سنگ تولد باعث تقویت احساس محبت و تعادل عاطفی میشود، بنابر این روابط شـما احتمالاً بر پایه اعتماد، حمایت متقابل و فداکاری تزلزل‌ناپذیر بنا می شود.

 

آذز: فیروزه ای

سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

اعتقاد بر این اسـت کـه فیروزه بـه فرد کمک می‌کند تا احساسات خودرا بیان کند و بـه طور موثر با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کند. این سنگ اغلب با تعادل عاطفی، ارتباط و وضوح فکر در روابط همراه اسـت. همچنین اعتقاد بر این اسـت کـه پوشیدن فیروزه تأثیر آرام بخشی بر قلب و ذهن دارد. فیروزه پوشان بـه طرف شریکی جذب میشوند کـه از جنبه حساس انها قدردانی می کنند و مایلند برای ایجاد یک ارتباط محبت آمیز کار کنند.

 

بیشتر بخوانید: روش هایی برای داشتن یک زندگی کاملا عاشقانه

 

در پایان

برای تعداد زیادی از ما رابطه عاشقانه یا زناشویی بخشی مهم از زندگی اسـت. رضایت از زندگی عاشقانه باعث می شود با آرامش بیشتری ابعاد دیگر وجود و زندگی‌مان را شکوفا کنیم. پاک کردن صورت مسئله، نادیده گرفتن خواسته‌هاي‌ خود، یا فرو رفتن در نقش قربانی، استراتژی‌هایي هستند کـه ما دررودررویی با روابط ناخوشایند بـه کار می‌بندیم.

جدیدترین مطالب سایت