شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شیرینی و شکلات ماه تولد شما بر اساس علامت ماه تولد را در اینجا بخوانید دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از آبنبات ها و شکلات هایي کـه باید بر اساس ماه تولدتان بخورید رامنتشر کرده ایم.

 

آب نباتی که باید بر اساس علامت تولد خود بخورید

پذیرایی از خود با چیزی کمی شیرین، راهی عالی برای از بین بردن روال گاه و بی‌معنی بزرگسالی و اضافه کردن کمی نوستالژی سرگرم‌کننده بـه زندگیتان اسـت. یک تکه آب نبات خواه شـما را بـه یاد حقه بازی، رفتن بـه فروشگاه عمومی بعد از مدرسه یا بازدید از خانه پدربزرگ و مادربزرگتان بیاندازد، یک تکه آب نبات راهی خوشمزه برای نشان دادن لبخند بر لبانتان اسـت.

 

بـه خواندن ادامه دهید تا از اخترشناسان بشنوید کـه بر اساس علامت زودیاک شـما کدام آب نبات بـه بهترین وجه شیرینی شـما را برآورده می کند. آیا شـما اسنیکرهای شکلاتی و آجیلی خواهید بود یا خرس هاي‌ جویدنی و میوه اي؟

 

بیشتر بخوانید: بزرگ ترین آب نبات دنیا + عکس

 

فروردین: سرخپوشان

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

برخی ان را داغ دوست دارند، اما شـما ان را داغ تر دوست دارید، فروردین. شـما بـه عنوان نخستین علامت زودیاک و آتشین، همیشه بـه دنبال این هستید کـه اثری از خود بر جای بگذارید. چه در اتاق هیئت مدیره حرکاتی انجام دهید یا در پیست رقص توجه را بـه خود جلب کنید، هیچکس مانند شـما اینکار را انجام نمیدهد.

 

«هیچ علامتی تندتر از فروردین در زودیاک وجود ندارد و همه ی می دانند کـه فروردین دوست دارد از آتش بلند شود.» بنابر این، وقتی نوبت بـه انتخاب آب نباتی می‌رسد کـه بـه بهترین وجه نشان دهنده اشتیاق شـما بـه زندگی باشد، Red Hots تند مناسب اسـت.

 

مطمئناً؛ ممکن اسـت در ابتدا از شـما بخواهند کـه لب‌هایتان را از شدت آن ها جمع کنید، اما اگر ان را بیرون بیاورید، مرکز گرم و شیرین را پیدا خواهید کرد.

 

اردیبهشت: اسنیکرز

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

تو عاشق کلاسیک هستی، اردیبهشت. برخی ممکن اسـت بگویند ذائقه شـما برای چیزهای ظریف زندگی باعث میشود شـما سرسخت یا لجباز شوید، اما شـما برای دانستن چیزهای خوب عذرخواهی نمیکنید. بـه عنوان یک عاشق همه ی چیزهای حسی و لذیذ، بـه یک آب نبات با عمق مشخص نیاز دارید.

 

و از آنجایی کـه هیچ مشکلی برای لذت بردن ندارید، همیشه یک خوراکی شیرین را انتخاب میکنید کـه مملو از زنگ‌ها و سوت‌ها باشد – مانند یک اسنیکرز قدیمی.

 

“آیا تا بـه حال یک اردیبهشت خشن دیده اید؟ شـما نمیخواهید.” “زندگی گاو نر حول محور غذا می‌چرخد و باعث میشود آب نباتی کـه همه ی چیز را دارد برای انها عالی باشد.” با لایه‌هایي از بادام‌زمینی، کارامل و نوقای غنی کـه همگی با شکلات پوشانده شده‌اند، این آب نبات کلاسیک همیشه مورد توجه شـما قرار میگیرد و هرگز شـما را ناامید نمیکند.

 

خرداد: بچه های پچ ترش

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

از بین همه ی علائم زودیاک، هیچکس بیشتر از شـما سوء تفاهم نشده اسـت، خرداد. شـما تنوع در زندگی را دوست دارید و از آزادی تغییر عقیده «و تغییر مجدد ان» لذت می‌برید. برخی ممکن اسـت این رفتار را کمی دوگانه ببینند، اما شـما ترجیح می دهید خودرا انعطاف پذیر بدانید.

 

بعلاوه، طبیعت مشاهده گر و هوش سریع شـما بـه شـما این امکان را می‌دهد کـه هردو طرف هر موقعیتی را ببینید.

 

“یک شیرینی دوگانه برای دوقلوهای چندشخصیتی شیطنت آمیز. بیایید صادق باشیم، بیشتر خردادها هم کمی ترش و هم شیرین هستند.” بـه همین دلیل اسـت کـه Sour Patch Kids باید شیرینی مورد علاقه شـما باشد. مهم نیست کـه در چه حال و هوای هستید، این آدامس هاي‌ رنگارنگ بـه بهترین شکل ممکن ظاهر می شوند.

 

تیر: بوسه های هرشی

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

پایدار. قابل پیشبینی. دلداری دادن این تنها چند کلمه اسـت کـه می تواند برای توصیف شـما، سرطان استفاده شود. در حالی کـه درست اسـت کـه شـما کمی بیشتر از یک فرد معمولی گریه می کنید، شـما همچنین یکی از نشانه هاي‌ زودیاک از نظر عاطفی آگاه تر هستید.

 

وقتی زندگی سخت میشود و مردم بـه دنبال کسی هستند کـه بتوانند روی او حساب کنند، شـما نخستین کسی هستید کـه فکر می کنند با انها تماس بگیرند.

 

درست اسـت کـه از آب نباتی لذت ببرید کـه بـه اندازه شـما شیرین و جامد اسـت – مانند بوسه هاي‌ هرشی. این قطره هاي‌ شکلات کوچک “همه ی نوستالژی هایي را دارند کـه سرطان دوست دارد.” اگر یکی از عزیزان بـه کمی TLC نیاز داشته باشد، ان‌ها برای داشتن در اطراف بسیار مناسب هستند.

 

مرداد: فنجان های کره بادام زمینی ریس

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

متولدین زیر علامت مرداد دوست دارند با جسارت زندگی کنند. اعتماد بـه نفس و سبک ارتباطی فریبنده شـما دوستان و فرصت هایي را بـه زندگی شـما جذب می کند. و بـه عنوان کسی کـه تفریح و ابراز وجود را در اولویت قرار میدهد، چیزی نیست کـه حداقل یک‌بار امتحان نکنید.

 

مرداد دوست دارد در مرکز توجه باشد و هیچ راه اشتباهی برای خوشحال کردن این علامت خورشید وجود ندارد. پس طبیعی اسـت کـه بـه سراغ آب نباتی بروید کـه با شدت و طعم شـما مطابقت داشته باشد. ترکیب کلاسیک کره بادام زمینی شور و شکلات شیرین در فنجان‌هاي‌ کره بادام‌زمینی ریس، درست مثل شـما، مرداد، همیشه کمی بـه مهمانی می‌افزاید.

 

شهریور: M&Ms

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شهریور کـه بـه کمال گرایی شهرت دارند، همه ی چیز را بـه روشی خاص دوست دارند و زمانی کـه همه ی چیز بـه آرامی پیش میرود احساس رضایت بیشتری می کند. توجه شـما بـه جزئیات شـما را در زندگی جلوتر می کند، حتی اگر برخی افراد بگویند اینکار شـما را کمی خسته‌کننده میکند.

 

عملی و مراقب سلامتی، شـما اغلب از برنامه روزانه خود خارج نمی‌شوید یا در مصرف شیرینی جات افراط نمیکنید.

 

اما زمانی کـه نیاز بـه تعمیر شکر دارید، آب نبات ایده‌آل قابل حمل، لذیذ و لذت بردن از ان راحت خواهد بود بدون این کـه روش معمول شـما را مختل کند. M&Ms را وارد کنید. “یک آب نبات مرتب کـه می‌توانید ان را بر اساس رنگ سازماندهی کنید. آب نبات عالی برای این نشانه متمرکز و منظم.”

 

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب بزرگان از کلمه آبنبات در خواب | تعبير خواب آبنبات

 

مهر: دوتایی

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شـما فردی با سلیقه هستید، مهر. و اگر چه بـه این معنی اسـت کـه شـما بـه دنبال محصولات و تجارب لوکس هستید، بـه این معنا نیست کـه نمیتوانید از چیزهای ساده زندگی نیز لذت ببرید. برای شـما، همه ی چیز بـه کیفیت هر چیزی کـه از ان لذت می‌برید بستگی دارد، نه برچسب قیمت. با این حال، دشواری شـما در تصمیم گیری می تواند مانع شود.

 

بازاریابی پشت نوار Twix از شـما می‌خواهد کـه بین چپ و راست Twix یکی را انتخاب کنید. فقط منطقی اسـت کـه بـه بی‌تصمیم‌ترین علامت زودیاک، آب نباتی کـه شـما را مجبور بـه تصمیم‌گیری می کند، اختصاص داده شود. خوشبختانه برای مهر منصفانه و متعادل، هردو آب نبات یکسان هستند. و ترکیب آن ها از کارامل خامه اي و شکلات لذیذ طعم خاص شـما را جلب می کند.

 

آبان: توتسی رول پاپ

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شـما یک راه مرموز، عمیق و فریبنده برای حرکت در جهان دارید، آبان. تعداد زیادی از افراد بـه خاطر ظاهر سخت شـما ناامید می شوند، اما نزدیکان شـما می دانند کـه شخصیت منزوی شـما فقط یک جبهه برای محافظت از خودتان اسـت. در درون، شـما یک جنبه حساس و شیرین دارید کـه با زندگی خود از ان محافظت می کنید.

 

بنابر این، چه شیرینی بهتر از توتسی پاپس برای این علامت مخفی؟ “چند سال طول می‌کشد تا واقعاً یک آبان را بشناسید؟ هیچکس واقعاً نمی‌داند.” درست مثل این مکنده، آبان هم بـه سختی از بیرون با درونی نرم و شگفت آور شکسته میشود.

 

آذر: Gummy Bears

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

شـما یک ماجراجو هستید، آذر، ودر حالی کـه اکثر مردم این موضوع را بـه عشق شـما بـه سفر می‌گویند، حقیقت این اسـت کـه شـما حداقل یکبار هر کاری را امتحان خواهید کرد. آذرهایی کـه از آتش و اشتیاق تغذیه می کنند، بـه خاطر باز بودن و خوش‌بین‌ترین علامت زودیاک شناخته میشوند.

 

این تابلوی پرمخاطب خورشید آب میوه دارد و همیشه ارزش فشار دادن را دارد. بـه همین دلیل اسـت کـه وقتی می خواهید چیزهای سبک و بازیگوش نگه دارید، خرس‌هاي‌ صمغی بهترین گزینه هستند. “این آب نبات مورد علاقه طرفداران در طعم هاي‌ مختلف وجوددارد و مانند این علامت بد بو و سرگرم کننده، یک ضربه در دهان اسـت.”

 

دی: کیت کت

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

افرادی کـه در زیر علامت دی متولد شده اند، دارای یک خط رهبری طبیعی هستند کـه نادیده گرفتن ان سخت اسـت. متمرکز، منصف و بی‌طرف، شـما فردی هستید کـه مردم میتوانند بـه وعده‌هایتان عمل کنند. بـه عنوان یک علامت زمین، شـما زمانی را دوست دارید کـه همه ی چیز قابل پیشبینی و سازگار باشد، بنابر این دقیقاً می‌دانید کـه از شـما چه انتظاری میرود و چگونه ان را ارائه دهید.

 

تعهد شـما بـه بهترین بودن، شـما را در زندگی بـه جایی می رساند، اما «هیچ‌کس بیشتر از یک دی بـه استراحت نیاز ندارد». این تابلوی خورشیدی سخت‌کوش میتواند بهانه‌اي برای جدا کردن ان‌ها از نوار کیت کت باشد. بعلاوه، طراحی شبکه اي آب نبات برای روش هاي‌ نوع A شـما جذاب خواهد بود.

 

بهمن: راه شیری

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

دلو یکی از نشانه هاي‌ عجیب‌وغریب و خارج از این جهان اسـت. وقتی همه ی تصمیم می گیرند از یک طرف بروند، احتمالاً جاده‌اي را کـه کمتر سفر کرده اید انتخاب می کنید و مسیر خودرا ادامه می دهید.

 

یاغی و همیشه آماده زیر سوال بردن وضعیت موجود، ممکن اسـت برای شـما سخت باشد کـه با دیگران ارتباط برقرار کنید. بـه همین دلیل اسـت کـه از شـما با محبت بـه عنوان “بیگانه زودیاک” یاد میشود. اما این شـما را اذیت نمی کند.

 

«آکواریوس میداند کـه زندگی در کهکشان راه شیری بهتر اسـت، زیرا زندگی روی زمین هرگز برای این موجودات فضایی هیجان‌انگیز نیست». این آب نبات بـه همین نام آنقدرها کـه شـما طبق معمولً ترجیح می دهید غیر متعارف نیست، اما تعادل بین شکلات غنی بیرون و بالش نرم داخل، حالتی عالی برای شخصیت غیر معمول اما شیرین شماست.

 

اسفند: اسکیت

شیرینی و شکلات ماه تولد شما + علامت ماه تولد

بـه عنوان یک اسفند، شـما از نظر عاطفی با افراد دیگر هماهنگ هستید، بـه این معنی کـه وقتی دوستانتان دل و جرات بـه سمت شـما می‌ریزند، خودرا در نقش میانجی و مربی بازی می کنید. اما شـما مهم نیست. شـما دوست دارید دیدگاه خودرا با دیگران بـه اشتراک بگذارید و بـه مردم نشان دهید کـه جهان چگونه میتواند باشد با مقداری مهربانی بیشتر در ترکیب.

 

این فقط در صورتی کار می کند کـه برای شارژ مجدد وقت داشته باشید و همان سطح از شفقت را بـه خودتان برگردانید. «گریزگان زودیاک دوست ندارند جایی بر فراز رنگین کمان باشند، جایی کـه مشکلاتشان از بین برود.» اسکلت هاي‌ رنگارنگ دیدگاه روشن شـما را بـه زندگی یادآوری می کنند و بـه شـما کمک می کنند تا بـه آنجا برگردید.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر آبنبات های حیوانی هنرمندانه

 

در پایان

پاستیل نه تنها یک خوراکی خوشمزه اسـت بلکه خواص فراوانی برای بدن دارد. مخصوصا برای استخوان ها !

جدیدترین مطالب سایت