خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

شـما نمی‌خواهید این تاریخ هاي‌ کلیدی را از دست بدهید. هر شخصی دریک روز از سالروز خوش شانسی اي دارد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از روز هاي‌ خوش شانسی هر یک از متولدین را منتشر کرده ایم.

 

روزهای خوش شانسی هر ماه

هرماه یک شروع تازه و همراه با ان فرصت هاي‌ جدید بـه ارمغان می آورد. ودر حالی کـه برای تعقیب رویاهایتان کار سخت لازم اسـت، داشتن شانس درکنار شـما ضرری ندارد. چندین رویداد نجومی کلیدی دراین سال رخ می دهد کـه می‌تواند زندگی شـما را بـه طور عمده تغییر دهد.

 

اگر کنجکاو هستید کـه بدانید جهان درسال جدید چه چیزی برای شـما درنظر گرفته اسـت، خوش شانس هستید. در ادامه بخوانید تا با توجه بـه علامت زودیاک خود دریابید کـه خوش شانس ترین روز سال شـما چه روزی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: عدد و رنگ شانس متولدین 12 ماه سال + روز شانس متولدین تمامی ماه ها

 

فروردین: 27 مرداد

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

اگر چه شـما با موفقیت غریبه نیستید، امسال بیش از آنچه کـه دوست دارید سرعت شـما را کند کرده اسـت. اما اجازه نمی دهید دلسردی شـما را از شکست دادن اهدافتان باز دارد. و خوشبختانه، پشتکار شـما در خوش‌شانس‌ترین روز سال، 27 مرداد، پاداش خواهد گرفت.

 

این گذر، شانس و فراوانی غیرمنتظره‌اي را برای قوچ بـه ارمغان می‌آورد، زمانی کـه مشتری و زهره یک ارتباط هماهنگ در آسمان برقرار کنند. این روز مزایایی مانند الهام گرفتن برای پروژه هاي‌ خلاقانه و تبدیل شدن بـه تجلیات را بـه همراه خواهد داشت.

 

اردیبهشت: 3 آبان

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

اردیبهشت امسال در حال گذر از یک تحول شخصی بزرگ هستید. فصل کسوف بر امور مالی و روابط شخصی شـما متمرکز خواهد شد، جایی کـه وادار خواهید شد روابط، ارزش هاي‌ شخصی، مرزها، امور مالی و نحوه ارتباط خود با دیگران را دوباره محاسبه کنید.

 

این درس‌ها در 3 آبان بـه یک لحظه دگرگونی اصلی ختم می شوند. خورشید گرفتگی جزئی در آبان کـه دراین روز رخ میدهد، تغییری درونی در سفر شفابخش شـما خواهد داشت. انرژی این روز شـما را آماده می کند تا با اعتماد بـه نفس وارد مرحله بعدی زندگی شوید.

 

خرداد: 9 خرداد

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

زندگی برای شـما بـه سرعت در حال حرکت اسـت، خرداد، و شـما فراتر از انتظارات بوده اید. مهم نیست کـه تا کنون چه چیزی در راه شـما بوده اسـت، شـما برای شروعی تازه آماده هستید. در طول سال گذشته، شـما یاد گرفته اید کـه چگونه ذهن خودرا واضح تر بیان کنید و برای آنچه می‌خواهید بجنگید.

 

بـه این ترتیب، زمانی کـه ماه نو در 9 خرداد وارد علامت شـما می شود، آماده هستید تا ان تمایلات مردم پسند را پشت سر بگذارید. این گذر بـه شـما این امکان را می دهد کـه رویاهای خودرا بـه وضوح تجسم کنید. این یک دوره زمانی عالی برای بـه اشتراک گذاشتن داستان خود با جهان و ایجاد تغییر با صدای جدیدتان اسـت.

 

تیر: 26 تیر

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

شغل شـما امسال در حال اوج گرفتن اسـت، تیر. ودر حالی کـه شـما با هیجان از این تغییر استقبال کرده اید، ممکن اسـت گاهی اوقات برای شـما طاقت فرسا شود. تا بـه حال، شـما یکسال را صرف مسئولیت‌هاي‌ جدید با روتین‌هاي‌ قدیمی کرده اید و سعی کرده اید تعادل را پیدا کنید.

 

اگر در زندگی احساس می کنید کـه نمیتوانید استراحت کنید، میخواهید تقویم خودرا برای 26 تیر علامت گذاری کنید. دراین روز خورشید و عطارد هردو علامت شـما را اشغال خواهند کرد و زمانی را تبدیل خواهند کرد کـه واقعاً باید بـه ان اعتماد کنید. شهود شـما این زمان ایده آلی برای تصمیم گیری در مورد یک پروژه بزرگ یا تغییر زندگی اسـت کـه بـه ان فکر می‌کردید.

 

مرداد: 9 مرداد

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

تو بـه کانون توجه عادت کرده اي، مرداد. با این حال، امسال شروع کمی برای شـما کند بوده اسـت. کسوف هایي کـه در اوایل امسال رخ داد، کمی بر جنبه خلاق شـما سایه انداخته اسـت. بـه این ترتیب، شـما احساس کرده اید کـه از خود بازیگوش معمولی خود جدا شده اید.

 

با این حال، نیازی بـه نگرانی نیست: روزهای آفتابی‌تر نزدیک اسـت. در 9 مرداد، زمانی کـه خورشید و مشتری بـه یک دیگر می پیوندند، مقدار بیشتری از الهام را دریافت خواهید کرد. این زمان عالی برای پذیرفتن چیزهایی اسـت کـه بـه شـما احساس الهام می دهد و قلب خودرا در آستین خود می‌بندید. اگر انجام یک پروژه خلاقانه را بـه تعویق انداخته اید، اکنون زمان ان اسـت کـه اقدام کنید. زمان ان فرا رسیده اسـت کـه خودرا در آنجا قرار دهید و نور خودرا بـه دیگران بتابانید.

 

شهریور: 31 مرداد

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

باکره، امسال سالی اسـت کـه شـما باید در تمام جنبه هاي‌ زندگی سطح خودرا ارتقا دهید. طی چند ماه گذشته تغییر عمده‌اي در زندگی عاشقانه‌تان رخ داده اسـت کـه برای عده اي از آن ها تعهدات بزرگی در پیش اسـت. امسال، کسانی از شـما کـه سخت روی روابط کار کرده اند، نتایج ملموسی را مشاهده خواهند کرد. بنابر این، مهم اسـت کـه قبل از این کـه پرش کنید، کمان بزنید و از جزئیات مراقبت کنید.

 

در 31 مرداد، خورشید وارد نشانه شـما می شود و انرژی را بـه سمت حساسیت و سازماندهی سوق می دهد. این زمان ایده آلی برای برنامه ریزی رویداد های مهم و استفاده از چشمان خود برای جزئیات برای یافتن راه حل هاي‌ منحصر بـه فرد برای مشکلات اسـت. همچنین این زمان مناسبی برای محاسبه این اسـت کـه چگونه می‌توانید خودرا معتبرتر در رابطه خود ابراز کنید.

 

مهر: 30 مهر

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

پول امسال برای شـما دردسر ایجاد کرده اسـت. در واقع، با توجه بـه تغییرات زندگی، تمرکز بیشتری روی پس انداز پول شده اسـت. وضعیت مالی شـما باعث شده اسـت کـه در مورد مسائل بیش از حد فکر کنید.

 

خوشبختانه، نقطه ستاره زهره کـه در 30 مهر اتفاق میوفتد، یک درآمد بادآورده مالی برای شـما بـه همراه خواهد داشت. شـما می‌توانید انتظار فراوانی داشته باشید و همچنین یک شروع جدید هیجان انگیز مرتبط با اعتماد بـه نفس، خلاقیت و سرمایه شخصی خودرا داشته باشید. اکنون زمان بسیار خوبی برای بـه روز رسانی رزومه و شبکه خود اسـت.

 

بیشتر بخوانید: حکایت پیرمرد بد شانس و اسبش + حکایت دزد سر گردنه

 

آبان: 24 آبان

تو امسال با مشت ها غلت می زني، آبان. بـه این ترتیب، شـما یاد گرفته اید کـه چگونه ناشناخته ها را در آغوش بگیرید ودر مواجهه با سختی ها انعطاف پذیرتر باشید. زمانی کـه زهره – سیاره عشق – و مشتری – سیاره شانس – یک پیوند عرفانی تشکیل دهند، در 24 آبان از هرج و مرج خلاص خواهید شد.

 

این ترانزیت تغییری شگفت انگیز و خوشایند را در زندگی عاشقانه شـما بـه ارمغان می آورد. شـما متوجه خواهید شد کـه مسائل مربوط بـه دوستیابی با آسانی بسیار بیشتر از حد معمول جریان دارد. بنابر این، از این زمان برای رها کردن مو هاي خود استفاده کنید و کمی لذت ببرید!

 

آذر: 26 مرداد

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

تو همیشه روحیه بیخیالی داشتی، آذر. اما با تغییرات بسیار زیاد در دنیای درونی و روابط، احساس نمیکنید امسال بال‌هاي‌ خودرا باز کرده اید. گرچه شـما یک برنامه ریز بزرگ نیستید، باید استثنا قائل شوید و برای انجام کاری خاص در 26 مرداد برنامه ریزی کنید.

 

زهره حس سرگردانی و میل بـه سفر را در شـما فعال می کند. اگر ملاقات دوستان در ایالت دیگر را بـه تعویق انداخته اید یا مقداری PTO دارید کـه باید از ان استفاده کنید، اکنون زمان ان اسـت کـه چمدان هاي‌ خودرا ببندید و دیدگاه جدیدی فراتر از دفتر خود داشته باشید.

 

دی: 3 مهر

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

شغل طبق معمولً برای شـما تمرکز دارد، دی. با این حال، اخیراً شغل شـما بیش از حد معمول وقت شـما را میخورد. اما تمام تلاش شـما در دی بـه ثمر می‌رسد، زمانی کـه ماه نو در ترازو فرصت هاي‌ جدیدی را برای شـما در محل کار بـه ارمغان می آورد.

 

انتظار داشته باشید کـه یک ایده جدید بـه خوبی پیش برود، یا یک افزایش و ترفیع احتمالی دراین مدت شکل بگیرد. و بـه یاد داشته باشید کـه قبل از این کـه بـه کار خود بازگردید، از یک جشن شایسته با دوستان و عزیزان لذت ببرید. شـما ان را بـه دست آورده اید!

 

بهمن: 14 تیر

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

شـما هرگز کسی نبوده اید کـه از یک چالش عقب نشینی کنید، دلو – و این چیز خوبی اسـت. امسال تمرینی برای جدا شدن از وضعیت موجود بوده اسـت. چند ماه اول سال 2022 را صرف تعریف مجدد از موفقیت برای شـما کرده اید. با این حال، این فرصت جدید ممکن اسـت شـما را بیشتر از چیزی کـه بتوانید بجوید، گاز بگیرید.

 

اگر اینطور باشد، زحل وارونه در 14 تیر بـه شـما فرصت مکث و محاسبه مجدد را می دهد. این ترانزیت بـه شـما این امکان را می دهد کـه همه ی چیز را واضح تر ببینید و تصمیم بگیرید کـه آیا این مسیر جدید ارزش ادامه دادن را دارد یا خیر.

 

اسفند: 23 فروردین «و 6 آبان»

خوش شانس ترین روز سال شما با توجه به علامت ماه تولدتان شما

تغییرات زیادی در زندگی عاشقانه شـما رخ داده اسـت، و همچنین با عشق بـه خود شـما، اسفند، پیشرفت کرده اید. خوش شانس ترین روز سال شـما در 23 فروردین رخ داد، زمانی کـه مشتری و نپتون یک ارتباط کیهانی در علامت شـما ایجاد کردند. انرژی این گذر یکبار در زندگی بـه تقویت فردیت شـما کمک کرد و شـما رابا اعتماد بـه نفس پر کرد.

 

در 6 آبان، مشتری مجدداً وارد نشانه خانه شـما می شود و بـه شـما فرصت دیگری می دهد تا از ان جادو استفاده کنید. اگر احساس میکنید گیر کرده اید، بازگشت سیاره فراوانی در نشانه‌تان بـه شـما کمک می کند بر موقعیت‌هاي‌ دشوار یا درگیری‌هایي کـه با ان دست و پنجه نرم کرده اید غلبه کنید.

 

بیشتر بخوانید: مرد خوش شانسی که از مرگ حتمی در هواپیما نجات پیدا کرد

 

در پایان

درسال جدید برای همه ی نشانه‌هاي‌ زودیاک سالی امیدوارکننده‌تر و خوش‌بینانه‌تر خواهد بودو لحظات کیهانی ویژه‌اي در سراسر جهان پخش می شود کـه برای عده اي از ما شانس و جادو را بـه ارمغان می‌آورد. هنگامی کـه خوش شانس ترین روز را برای علامت زودیاک خود درسال جدید پیدا کردید، یقیناً می‌خواهید تقویم جدید خودرا با یک ستاره بزرگ و درخشان علامت گذاری کنید.

جدیدترین مطالب سایت