12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

سنگ های خوش شانسی : چه در عشق بـه دنبال شانس باشید، چه در امور مالی یا بـه طور کلی، تعداد زیادی سنگ «کریستال» وجوددارد کـه می تواند بـه شـما کمک کند تا ان را بدست آورید. نکته کلیدی این اسـت کـه بدانید هر سنگ برای چه چیزی مناسب تر اسـت و بیشتر، چگونه با همه ی انها کار کنید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه معرفی تعدادی از سنگ هاي‌ خوش شانسی پرداخته ایم.

 

بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

کریستال ها یکی از محبوب ترین ابزارهای معنوی برای دعوت انرژی خوب بـه زندگی شـما هستند. و اگر امیدوارید امسال شانس خودرا تغییر دهید، کریستالی وجوددارد کـه می تواند بـه شـما در انجام اینکار کمک کند. هر کریستالی دارای انرژی و ارتعاش منحصربه‌فردی اسـت و با انتخاب مناسب، می توانید بـه روح ان ضربه بزنید و شانس و مثبت بودن را در زندگی خود نشان دهید.

 

چه این کریستال ها رابا خود حمل کنید، چه با انها مدیتیشن کنید یا انها را در خانه یا محل کار خود قرار دهید، گنجاندن آن ها در برنامه روزانه خود می تواند بـه شـما کمک کند تا فراوانی و رفاه مورد نظر خودرا جذب کنید. . بـه خواندن ادامه دهید تا از 12 کریستالی کـه می‌توانند برای شـما خوش شانسی بـه ارمغان بیاورند، از گیلز و دیگر ستاره شناسان بشنوید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

 

1. سیترین

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

سیترین یکی از محبوب ترین و مفیدترین کریستال ها برای نشان دادن خوش شانسی اسـت. گفته می شود کـه رنگ طلایی روشن ان سمبل ثروت و رفاه اسـت و گفته می شود کـه سیترین باعث جذب موفقیت مالی، فراوانی و انرژی مثبت می شود. برای حداکثر مزایا، سعی کنید سیترین خودرا در گوشه‌اي از اتاقتان یا در سمت چپ‌ترین مکان خانه‌تان از درب ورودی قرار دهید. همچنین می توانید ان را دراین مکان در دفتر خود قرار دهید.

 

2. یشم

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

از بین تمام کریستال‌هاي‌ موجود دراین لیست، جید سنگ اصلی خوش شانسی و ثروت فوق‌العاده اسـت. هزاران سال اسـت کـه توسط تعداد زیادی از فرهنگ‌ها ارزش قائل بوده و اغلب بـه عنوان یک هدیه برای بـه ارمغان آوردن خوشبختی بـه دیگران داده میشود.

 

یشم بـه دلیل همراهی با فراوانی و محافظت، بـه عنوان کریستالی برای شانس و سعادت یک انتخاب بسیار محبوب اسـت. “این می تواند بـه شـما کمک کند تا در همه ی زمینه هاي‌ زندگی خود از جمله رفاه مالی برای دریافت فراوانی بازتر باشید.” جید هر گونه انسدادی را کـه شـما را از همسویی با هدف واقعی خود باز می دارد برطرف می کند.

 

3. آمیتیست

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

آمتیست یک کریستال کوارتز رنگارنگ و طبیعی اسـت کـه بـه دلیل خواص ارام بخش، شفابخش و ترمیم کنندگی خود شناخته شده اسـت. اگر احساس می‌کنید گمشده اید ودر مورد چیزها مطمئن نیستید، آمیتیست می تواند انتخاب مناسبی برای شـما باشد.

 

آمیتیست کریستالی اسـت کـه می تواند سردرگمی و توهم را از ذهن دور کند ودر عین حال بـه افراد این امکان را می دهد کـه بصری و ارتباط با محیط اطراف خودرا حفظ کنند. وضوح و ارتباط با شهود شـما کـه آمیتیست فراهم می کند ابزار عالی برای یافتن راه بازگشت بـه مرکز معنوی شـما اسـت.

 

4. عقیق خزه

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

عقیق خزه یک سنگ شفابخش محبوب اسـت کـه بـه دلیل خواص ترمیم کنندگی ان مورد علاقه اسـت. ان را بـه یک انتخاب عالی برای هر شخصی کـه شانس خودرا در چیز جدیدی امتحان می کند، تبدیل می کند.

 

عقیق خزه کـه بـه عنوان سنگ باغبان شناخته می شود، یک کریستال زیبا اسـت کـه گفته می شود رشد و فراوانی را تقویت می کند ودر عین حال انرژی را تقویت می کند و وضوح فکر را افزایش می دهد. خواص طراوت بخش این سنگ بـه صاحب ان اجازه می دهد تا کاملاً برای شروع هاي‌ جدید باز باشد.

 

5. فیروزه ای

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

فیروزه سنگی نیرومند اسـت کـه در طول تاریخ برای دفع انرژی منفی و محافظت از پوشنده در برابر تأثیرات خارجی استفاده شده اسـت.

 

فیروزه کریستالی اسـت کـه نمادی از قدرت، خرد و محافظت اسـت و می تواند بـه افراد کمک کند هنگام پیگیری اهداف خود احساس اعتماد بـه نفس و امنیت داشته باشند. مدت‌هاست کـه ثروت و موفقیت بـه ارمغان می‌آورد و ان را تبدیل بـه یک کریستال عالی برای هر شخصی میکند کـه بـه دنبال دعوت فراوانی و فرصت‌هاي‌ جدید بـه زندگی خود اسـت.

 

6. سنگ خورشید

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

این کریستال تأثیر مغناطیسی خودرا مستقیماً از خورشید می‌گیرد، کـه بـه القای اعتماد بـه نفس و گرما بـه هر شخصی کـه با ان کار می کند کمک می کند.

 

سنگ خورشید بـه شکل عشق و انرژی مثبت و همچنین افزایش نشاط، شانس بـه ارمغان می آورد. “این اصالت را افزایش می دهد و شانس و فراوانی را برای کسانی کـه از ان استفاده می کنند، فراهم می کند، بـه خصوص اگر پوشیده یا حمل شود و درخششی طلایی ساطع می کند.” از آنجایی کـه سان استون انرژی و ترس هاي‌ قدیمی را از بین میبرد، بسیار خوب اسـت کـه درست قبل از اعتدال بهاری از ان استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: گران قیمت ترین سنگ های قیمتی دنیا

 

7. سنگ ماه

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

سنگ های خوش شانسی

سنگ قمر بـه بلور عارفان و درمانگران مشهور اسـت. اگر کسی هستید کـه در رویاهای خود الهام می گیرید، قرار دادن یک سنگ ماه درکنار تخت میتواند بـه شـما کمک کند خلاقیت خودرا در هنگام خواب هدایت کنید.

 

 سنگ ماه شهود و تعادل عاطفی را تقویت می کند و ان را بـه انتخابی عالی برای افرادی تبدیل میکند کـه بـه دنبال خوش شانسی، شروع‌هاي‌ جدید یا شروعی تازه هستند. اگر بـه مدیتیشن با سنگ هاي‌ ماه علاقه دارید، گفته می شود کـه آن ها در چرخه ماه جدید و ماه کامل قوی‌ترین هستند.

 

8. پیریت

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

اگر بـه دنبال کسب درآمد جدی دراین سال هستید، بـه دنبال این سنگ طلایی نباشید. پیریت بـه جذب ثروت، فراوانی و ثروت خوب کمک می کند و ان را بـه یک انتخاب محبوب برای تجلی موفقیت مالی و رفاه مادی تبدیل می کند.

 

«پیریت انرژی قوی‌اي دارد کـه میتواند بـه غلبه بر موانع کمک کند. گفته میشود کـه حس اعتماد بـه نفس و توانمندی را ایجاد می کند و بـه دنبال فرصت‌هایي کـه منجر بـه موفقیت میشوند، راحت‌تر میشود». اگر بـه دنبال نتایج سریع هستید، بهترین راه برای فعال کردن پیریت این اسـت کـه هرروز ان را روی گردنبند یا دستبند ببندید.

 

9. رز کوارتز

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

سنگ های خوش شانسی

 

رز کوارتز یک کریستال طبیعی اسـت کـه بـه دلیل رنگ صورتی ملایم خود شناخته شده اسـت. اگر بـه‌دنبال ارتباط هم‌نفس هستید، «کوارتز رز عشق و هماهنگی را ترویج می کند و ان را بـه انتخابی عالی برای هر شخصی کـه بـه دنبال خوش شانسی در عشق اسـت تبدیل می کند».

 

این کریستال همچنین یکی از بهترین سنگ‌هاي‌ قیمتی برای تقویت ویژگی‌هاي‌ جذاب موجود و ترویج عشق بـه خود اسـت، بنابر این فقط برای کسانی کـه بـه دنبال عشق هستند نیست.

 

10. چشم ببر

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

چشم ببر یک کریستال کوارتز اسـت کـه بـه دلیل نقوش چشمگیر قهوه اي طلایی و قرمز ملایمش شناخته شده اسـت. این در درجه اول برای تقویت عزم و قدرت معنوی استفاده می شود.

 

یک سنگ قیمتی شناخته شده کـه شانس را تقویت می کند، چشم ببر اسـت زیرا شهود را تحریک می کند و آگاهی را افزایش می دهد، همراه با تقویت انرژی مثبت. اگر بـه دنبال کنار گذاشتن ترس و تعقیب رویاهای خود با خاطرجمعی هستید، باید از کریستال چشم ببر در تمرین معنوی خود استفاده کنید.

 

11. کهربا

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

کهربا یک سنگ فسیل شده ساخته شده از رزین اسـت کـه انرژی آفتابی، درخشان و مثبت از خود ساطع می کند. شناخته شده اسـت کـه خرد و شجاعت افراد را افزایش می دهد و بـه آن ها انگیزه می دهد تا رویاهای خودرا دنبال کنند. همچنین گفته شده اسـت کـه کهربا هدف عمیق تر افراد را بیدار می کند و بـه انها کمک می کند تا بـه خواسته هاي‌ واقعی خود دست یابند. “اگر در حین مدیتیشن پوشیده شود یا استفاده شود” در خوش شانسی بسیار موثر اسـت.

 

12. فلوریت

12 تا از بهترین سنگ های خوش شانسی دنیا

سنگ های خوش شانسی

 

اگر بـه دنبال فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در وضعیت فعلی خود هستید، فلوریت ممکن اسـت انرژی مورد نیاز شـما را داشته باشد. این یکی از بهترین کریستال ها برای پاک‌سازی انرژی منفی و جذب فراوانی و شانس بـه زندگی شـما اسـت.

 

فلوریت قدرت و اعتماد درونی را تقویت می کند، کـه میتواند بـه افراد کمک کند با ترس‌هاي‌ خود روبه‌رو شوند و با قاطعیت با چالش‌ها مقابله کنند. این کریستال‌هاي‌ تسکین‌دهنده دارای الگوها و شکل‌هاي‌ رنگی منحصربه‌فردی هستند، بنابر این کارشناسان پیشنهاد میکنند هنگام یافتن کریستال متناسب با حال و هوای خود، از شهود خود پیروی کنید.

 

بیشتر بخوانید: سنگ های عجیبی که رشد میکنند + عکس

 

در پایان

در حالی کـه ممکن اسـت شانس را چیزی بدانیم کـه بـه طور کاملاً تصادفی برای ما اتفاق میوفتد، کارهایی وجوددارد کـه میتوانیم انجام دهیم تا صفحه را بالا ببریم و خودرا در مسیر رفاه قرار دهیم. چه بـه دنبال عشق، ثروت اضافی، یا فقط دری پنهان از امکان برای باز کردن گسترده باشید، شانس چیزی اسـت کـه «با ابزار مناسب و ذهن تنظیم شده»؛ ما میتوانیم ان را جذب کنیم.

 

کریستال ها در واقع میتوانند بـه ما کمک کنند تا از این گلدان هاي‌ پنهان شانس استفاده کنیم. هر کریستال منحصر بـه فرد اسـت، اما همه ی انها دارای ارتعاشات خاصی هستند کـه میتوانند اهداف شـما را در جهان تقویت کنند و قدرت تجلی را جذب کنند.

جدیدترین مطالب سایت