طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید

طالع بینی متولدین هر ماه : داشتن این علامت ممکن اسـت دوستیابی را حتی سخت تر از انچه کـه هست کند. دراین نظرسنجی از مجله تفریحی تالاب کـه توسط کارشناسی انجام شد، از پاسخ دهندگان خواسته شد تا در مورد روابط گذشته، حال و آینده خود، از جمله این کـه با چه علامت نجومی کاملاً خودداری می‌کنند، بررسی کنند. 

 

داده ها نشان می دهد که این بهترین علامت زودیاک است

پیمایش در دنیای دوستیابی و یافتن یک مسابقه عاشقانه کـه ماندگار باشد، کار سهولت نیست. عوامل زیادی در بازی وجوددارد کـه ممکن اسـت بـه نظر غیرممکن بـه نظر برسد کـه تعداد کافی از انها بین شـما و شخص دیگری همسو شوند و عاشقانه کلیک کنند.

 

بر اساس یک نظرسنجی جدید از 2000؛ در حالی کـه مواردی وجوددارد کـه میتوانید در مورد التیام شانس موفقیت عاشقانه خود در مورد انها فعال باشید، متأسفانه چیزهای دیگر از دست شـما خارج اسـت – مانند حضور در فضا در بین ستارگان دور از معرض آمریکایی ها در مورد کمترین مطلوب ترین علامت زودیاک.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی عشق و کار برای یک هفته آینده «طالع بینی هفته» 

 

12. اسفند

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 7 درصد

اگر روز تولد شـما در اسفند باشد، شـما یک ماهی هستید کـه نمادی از آب اسـت کـه سمبل ان دو ماهی و آخرین صورت فلکی زودیاک اسـت. ماهی ها “روانی ترین، همدل ترین و دلسوزترین موجودات چرخ نجومی هستند.” با این حال، این حساسیت هزینه دارد و “ماهی ها می توانند بـه اسانی توسط احساسات بلعیده شوند و باید بـه خاطر داشته باشند کـه در قلمرو مادی ثابت بمانند «بـه طور مناسب، ماهی ها بر پاها حکومت می‌کنند».

 

وقتی صحبت از روابط بـه میان می آید، ماهی‌ها تمایل دارند “مهربان و ملایم باشند، [و] با تجارب مشترک موسیقی و عاشقانه نیرو میگیرند. هر رابطه‌اي با ماهی‌هاي‌ عرفانی تضمین شده اسـت کـه شامل کاوش‌هاي‌ عمیق معنوی باشد.”

 

11. بهمن

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع میکنند: 10 درصد

یازدهمین صورت فلکی زودیاک، بهمن اسـت. بهمن یک علامت هوایی اسـت کـه با سمبل حامل آب نشان داده می‌شود، کـه هیدراتاسیون را بـه دیگران می‌رساند و “حمایت از جوامع و تمرکز بر جمع” را در اولویت قرار میدهد.

 

بهمن نشانه اي اسـت کـه “دوستی را اداره می کند، بنابر این داشتن یک رابطه افلاطونی محکم با یک شریک عاشقانه مهم اسـت.” این بدان معنی اسـت کـه بهمن می خواهد شریک عاشقانه انها احساس دوستی داشته باشد و ویژگی هایي مانند وفاداری بسیار ارزشمند اسـت.

 

برای افرادی کـه با یک بهمن قرار می گذارند، باید برای این احتمال آماده باشند کـه ممکن اسـت ان شخص بـه اندازه نشانه هاي‌ دیگر از نظر عاطفی حساس نباشد و این واقعیت را بپذیرند کـه “نیاز بهمن بـه تپش طبل خودش”.

 

خرداد و مهر سازگارترین نشانه با بهمن هستند، و اگر میخواهید یک بهمن را تحت تأثیر قرار دهید، ضروری اسـت کـه اصالت داشته باشید و نترسید تا نشان دهید چه چیزی شـما را فردی منحصر بـه فرد می کند.

 

10. دی

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 16 درصد

یک علامت ستاره کـه با سمبل یک بز شاخدار نشان داده میشود. دی “سخت‌کوش‌ترین کارگران زودیاک هستند و چیزی جز پیشرفت در زندگی را دوست ندارند. انها جاه‌طلب، مصمم، مادی‌گرا و قوی هستند. زمانی کـه دیگران ده مایل بـه عقب بروند بـه راه خود ادامه خواهند داد. آن ها شرکای بزرگ زندگی، و همچنین دوستان یا همکاران هستند.”

 

دی نیز بسیار حساس، خودآگاه هستند و از نظر عاشقانه با شهریور و اردیبهشت هم خوانی دارند.

 

9. آذر

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 17 درصد

نشان دهنده کماندار، نشانه آتشی اسـت کـه برای افرادی کـه دراین ماه بـه دنیا آمده اند اعمال میشود. کسانی کـه علامتشان کماندار اسـت، اغلب بـه دلیل تمایل بـه ماجراجویی – خواه طبیعت جغرافیایی، فکری یا معنوی باشد. 

 

این روحیه ماجراجویانه از افراد کمان میـــخواهد کـه انعطاف‌پذیر و سازگار با تغییرات باشند، کـه همین‌طور هستند. و اگر قصد ملاقات با یکی را دارید، احتمالاً باید همین طور باشید. قوسان “از هر حد و مرزی ناراحت هستند، بنابر این حرکت مداوم در هر رابطه ساگ ضروری اسـت. اگر بـه اندازه کافی خوش شانس هستید کـه با یکی از این کمانداران ارتباط برقرار کنید، مطمئن شوید کـه پاسپورت خودرا آماده کنید. یک سواری وحشی.”

 

8. مهر

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

 

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع میکنند: 22 درصد

مهر با مقیاس عدالت نشان داده می شوند “اغلب با عدالت، تعادل، زیبایی و هماهنگی مرتبط هستند.”

 

در حالی کـه مهرها مشتاق مبارزه برای یک هدف یا کمک بـه دیگران هستند، آن ها اغلب در مورد انچه کـه برای خود می خواهند مطمئن نیستند، بـه خصوص در مورد روابط. بـه عبارت دیگر، وقتی صحبت از قرار ملاقات با یک مهر بـه میان می آید، احتمالاً باید حرکت بعدی را انجام دهید. و فراموش نکنید کـه انها شناخته شده اند کـه از چیزهای ظریف زندگی لذت میبرند و بـه هیچ عنوان مخالف متنعم شدن نیستند.

 

“بـه طور کلی، سازگارترین علائم برای دوستی و روابط عاشقانه با مهر، همنوعان هوا «خرداد، بهمن و سایر مهرها» هستند زیرا آن ها بـه همان زبان هوادار صحبت میکنند.” اگر چه ممکن اسـت موانعی دراین راه وجود داشته باشد، اما مهر می تواند بـه خوبی با علامت مقابل فروردین مطابقت داشته باشد و این دو می خواهند چیزهای زیادی از یک دیگر بیاموزند.

 

7. آبان

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع میکنند: 24 درصد

آبان یکی از سوء تفاهم شده ترین، مخفی ترین و اغوا کننده ترین نشانه هاي‌ زودیاک اسـت.

 

جوهر انرژی آبان مغناطیسی، پرشور، وفادار، محافظ، روند ساز، نظارت کننده، نیرومند، کاریزماتیک، تحول آفرین، متمرکز، وفادار، شفابخش، روانی، پیوند گرا و شجاع اسـت. اما درگیر شدن با آبان همیشه راحت نیست، مخصوصاً از نظر عاشقانه.

 

از طرف دیگر، انرژی منفی آبان می تواند وسواسی، مالکیتی، حسود، رازدار، انتقام جو، بی رحم، ارزیابی گر و دستکاری کننده باشد.

 

6. شهریور

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

 

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 28 درصد

شهریور ها کـه با سمبل دوشیزه نشان داده می شوند، اغلب افراد سازمان‌یافته‌اي هستند کـه «حالت بی‌تفاوت و حس طبیعی خلوص» دارند.

 

بیشتر از صرف بودجه‌هاي‌ مهم، شهریورها در کارایی و اجرای ساده ترین تا بزرگ‌ترین وظایف بی‌عیب هستند. “شهریور ها گرمای زیادی می گیرند، اما می توانند ان را تحمل کنند. انها بـه حرف هاي‌ تصادفی شـما گوش می‌دهند و همیشه سفارش قهوه شـما را بـه یاد می آورند. آن ها را در اطراف نگه دارید.”

 

وقتی صحبت از مسائل قلبی بـه میان می آید، «شهریورها در عشق بـه سخت‌گیر بودن و داشتن توقعات زیاد مشهور هستند، اما زمانی کـه فردی را پیدا کنند کـه با سبک زندگی‌شان سازگار اسـت و استعدادهایش را قدردانی میکند، میتوانند شریک بزرگی باشند». انها بـه ویژه با اردیبهشت و دی سازگار هستند.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی ورزش مناسب ماه تولد شما

 

5. مرداد

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت خودداری میکنند: 31 درصد

مرداد توسط شیر نشان داده می شوند و دارای انرژی “پر زرق و برق، شجاع و دلير” هستند.

 

از نظر شخصیتی، مردادها تمایل دارند خلاق، با اعتماد بـه نفس، شجاع، دلير و مسلط باشند، اما مستعد فرسودگی شغلی هستند کـه با تمام ان ویژگی هاي‌ نیرومند همراه اسـت و نیاز بـه اولویت دادن بـه استراحت و آرامش مناسب دارند.

 

جسارت شخصیت انها بـه انچه دریک رابطه بـه دنبال ان هستند، تبدیل میشود. “مردادها برای احساس گرم، پرشور و هیجان‌انگیز بـه روابط نیاز دارند. تند نگه داشتن چیزها در اتاق خواب غیر قابل مذاکره اسـت.” مردادها از نظر عاشقانه بیشتر با همنوعان آتشنشانان فروردین، مرداد و آذر سازگار هستند. اما هر علامتی کـه باشید، برای قرار گذاشتن با یک مرداد باید بـه اندازه کافی پویا و پرشور باشید تا بـه همین ترتیب ادامه دهید.

 

4. مرداد

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

 

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت خودداری میکنند: 34 درصد

شـما نخستین علامت زودیاک هستید. قوچ کـه نماینده فروردین اسـت، مانند سایر نشانه هاي‌ آتش، دلير و دلسوز اسـت. ان‌ها در رویکرد خود «بدون پیچیدگی و مستقیم هستند» و «اغلب از جزئیات کامل و ظرافت‌هاي‌ غیر ضروری ناامید میشوند».

 

ماهیت دلير، مستقیم و آتشین فروردین باعث ایجاد روابط عاشقانه پرشور، هرچند از نظر احساسی میشود. فروردین بـه خلق و خوی انفجاری مشهور اسـت، و اگر چه طغیان‌هاي‌ ان‌ها زیاد طول نمی کشد، اما یقیناً بهتر اسـت از فروردین آتشین خودداری کنید تا زمانی کـه بخار از بین برود. اما وقتی این فروردین گستاخ از روی دسته پرواز نمی‌کنند، موجوداتی شاد، مثبت و بازیگوش هستند کـه از زندگی نهایت لذت را میبرند.”

 

3. اردیبهشت

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 36 درصد

اردیبهشت با سمبل گاو نر نشان داده می شوند. شناخته شده اند کـه هم سخت کوش هستند و هم لذت جویی.

“اردیبهشت ها بـه وفاداری، فداکاری و طبیعت ثابت خود افتخار می‌کنند. آن ها دوست دارند سنگی برای اطرافیان خود باشند و خواهان لذت بردن ازبدن و قلب هستند.”

 

هنگامی کـه یک اردیبهشت ذهن خودرا بـه چیزی معطوف می کند، تغییر ان برای بهتر یا بد بسیار دشوار اسـت. بـه همین دلیل اسـت کـه داشتن یک برج ثور در گوشه شـما بسیار ارزشمند اسـت – انها تمام تلاش خودرا می‌کنند تا آنچه را کـه دارند با انها بـه اشتراک بگذارند. آن ها را شایسته می‌دانند.

 

از نظر عاشقانه، اردیبهشت ها فداکار و وفادار هستند، اما شاید ماجراجوترین یا هیجان انگیزترین شریکی نباشند کـه یک فرد می تواند تقاضای کند. بـه گفته باستل، آن ها از نظر رمانتیک بیشتر با “همنوعان زمینی شهریور و دی و همچنین نشانه هاي‌ تیر و اسفند” سازگاری دارند.

 

2. تیر

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

طالع بینی متولدین هر ماه

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت امتناع می‌کنند: 37 درصد

چهارمین علامت زودیاک کـه سمبل ان خرچنگ اسـت. تیرها کـه گاهی بـه عنوان «خانه زودیاک» درنظر گرفته میشوند، دارای ویژگی‌هاي‌ شخصیتی هستند کـه شامل «پرورز، حساس، دلسوز، محافظت از خود، امنیت‌طلب و عرضه‌کننده، عشق ورزیدن، و نشان دادن شوخ‌طبعی خنده‌دار و دلپذیر اسـت».

 

هنگامی کـه صحبت از زندگی عاشقانه آن ها می‌شود، تیر ها اغلب ویژگی هاي‌ عاشقانه ناامید را نشان می‌دهند و با آبان، اسفند و شهریور سازگاری بیشتری دارند.

 

تیرها “نمی توانند قلب خودرا روی آستین خود نبندند، کـه در هنگام معاشقه بسیار آشکار اسـت. انها فقط از عشق زیادی برای دادن منفجر می شوند و احتمالاً آرزوی ایده‌آل افسانه‌اي خودرا داشته‌اند. شریک زندگی – ودر نتیجه زندگی خانگی – از دوران کودکی. مکان شاد آن ها خانه اسـت، بنابر این هیچ چیز برای انها عاشقانه تر از یافتن کسی نیست کـه بـه خوبی با دنیای خانگی انها سازگار باشد.”

 

1. خرداد

طالع بینی متولدین هر ماه برای سال جدید 1402

افرادی کـه از قرار گذاشتن با این علامت خودداری میکنند: 42 درصد

این علامت زودیاک اسـت کـه مردم بیش از سایرین از قرار ملاقات اجتناب می‌کنند. خرداد کـه سمبل دوقلوهای آسمانی اسـت، یک علامت هوایی اسـت کـه “علاقه مند بـه کارهای زیادی اسـت کـه وادار شد خودرا دو برابر کند”. این بـه خرداد شهرت دو چهره بودن داده اسـت، اگر چه این الزاماًً دقیق نیست.

 

درعوض، خردادها “بازیگوش و کنجکاو فکری هستند… دائماً در انواع احساسات، سرگرمی ها، مشاغل و گروه هاي‌ دوستانه دستکاری میکنند.”

 

قرار ملاقات با یک خرداد می تواند دشوار باشد، زیرا انها بـه روابط عاشقانه نیاز دارند تا دائماً هیجان انگیز، محرک و شاداب باشند. جدید بودن و تغییر کلید هستند، کـه ممکن اسـت بـه این معنی باشد کـه برای ایجاد ان کار بیشتری لازم اسـت، خوب، کار طولانی مدت با یک خرداد.

 

بـه احتمال زیاد خرداد بـه پلی آموری علاقه دارد. “این بدان معنا نیست کـه خردادها نمی توانند برای مدت طولانی جفت گیری کنند. با این حال، انها نیاز عمیقی بـه تازگی، رفت و آمد و هیجان در تمام جنبه هاي‌ زندگی دارند – از جمله روابط.”

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی درخت ماه تولد

 

در پایان

اگر علاقمند بـه طالع بینی باشید، حتماً انواع ان را می شناسید. خیلی ها بـه این مسئله بـه چشم سرگرمی نگاه می‌کنند، اما نتایج عده اي از پژوهش ها از تاثیر ماه تولد بر سلامت فرد و حتی بیماری هاي‌ احتمالی آن ها خبر می‌دهد.

جدیدترین مطالب سایت