شخصیت شناسی از فرم لب ها

شخصیت شناسی از فرم لب ها

شخصیت شناسی لب

همانطور که گفته شد شخصیت شناسی از هم روی فرم لب به تازگی بر سر زبان ها افتاده هست و دعوت مینماییم ما را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب دانشمندان و سیما شناسان در رابطه با شخصیت شناسی، لب ها را یکی از مهمترین ویژگی هاي تعیین کننده به حساب می آورند. ما افکارمان را شفاهی به زبان می آوریم و از این طریق بعضی از ویژگی هاي شخصیتی و روانشناسی مان را آشکار می سازیم.

 

بدونیم با نگاهی به فرم لب ها بعضی از ویژگی هاي شخصیتی هر فرد را ذکر کرده هست.

 

لب های بزرگ برجسته

شخصیت شناسی از فرم لب ها

شخصیت شناسی از روی لب افراد

 

کسانی که فرم لب هایشان به این شکل هست در دوران کودکی زمان زیادی را صرف غذا دادن به گربه ها و کمک کردن به حیوانات کرده اند و علاقه زیادی به آوردن حیوانات به منزل داشتنه اند.

انها غریزه مادری بسیار قوی دارند و همۀ وقت تمایل به حفاظت از دیگران دارند. در هر موقعیت پر تنشی ابتدا به فکر دیگران هستید بعد به فکر خودتان. چنین افرادی پدر یا مادر خیلی خوبی می‌توانند باشند.

 

لب بالایی بزرگ تر از لب پایینی

شخصیت شناسی از فرم لب ها

شخصیت شناسی از روی لب افراد

 

کسانی که دارای این فرم لب ها میباشند بسیار احساساتی، کاریزماتیک، عاشق زندگی میباشند و دقت دیگران را به خود جلب میکنند. آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و قادر میباشند دیگران را جذب خود کنند. این افراد دوست دارند کانون دقت دیگران باشند.

 

لب پایینی بزرگ تر از لب بالایی

شخصیت شناسی از فرم لب ها

شخصیت شناسی از روی لب افراد

 

این افراد برای کارهای دفتری ساخته نشده اند. از نظر آنها وقتی خیلی چیزهای دیدنی در جهان برای تجربه کردن هست نشستن روی صندلی کار احمقانه اي هست. کسانی که دارای این فرم لب ها میباشند می‌دانند تفریح و لذت بردن حقیقی چیست.

 

آنها نیاز به یک سبک زندگی پر انرژی دارند. دوستان اخیر، مکان هاي اخیر و تجربه احساسات اخیر. شما فردی کنجکاو، اجتماعی و عاشق تجربیات اخیر هستید. همین طور فردی مهربان که میتوانید راهنمای دیگران در ماجراجویی هاي اخیر باشید.

 

لب های عادی

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

کسانی که دارای لب هاي عادی میباشند افرادی متعادل و دارای عقل سلیم میباشند که تمایل دارند هر وظیفه اي که بر عهده شان هست را انجام دهند. یکی از نقاط قوت آنها توانایی گوش دادن به دیگران هست.

 

آنها انتقاد پذیر میباشند و به نظرات دیگران احترام می گذارند. عصبانی کردن انها تقریبا غیر ممکن هست. اضافه بر شخصیت محکمی که دارند عاشق خنده و جک میباشند و همۀ وقت نیمه پر لیوان را میبینند.

 

لب هاي باریک

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

کسانی که دارای این فرم لب ها میباشند اغلب گوشه گیرند. آنها متکی به خودشان میباشند و با هر مشکلی مبارزه می‌کنند. این افراد هنگام رفتن به موزه و حتی رفتن به سفر تنها بودن را به گروه ترجیح میدهند.

علیرغم گوشه گیر بودنتان در منزل دوست دارید در بین جمع باشید و همۀ وقت قادر هستید به زبان اطرافیانتان صحبت کنید و برای کارهای دیگران ارزش قائل میشوید.

 

قوس لب بالایی تیز

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

اینگونه افراد بسیار خلاق میباشند. انها معمولا موزیسین ها و هنرمندهای خلاقی میشوند و حافظه اي قوی در بخاطر آوردن اسم ها و چهره ها دارند.

 

 

معمولا با کسانی ارتباط برقرار می‌کنند که شناخت دارند و مراقب اتفاقات میباشند. این افراد اجتماعی میباشند و همۀ وقت در کارهایشان به نتایج خوبی میرسند.

 

قوس لب بالایی گرد

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

اگر شما دارای این فرم لب ها هستید پس بسیار دلسوز، حساس و مهربان هستید. هر نوع مصیبتی شما را عمیقا ناراحت می‌کند و همۀ وقت دوست دارید به دیگران کمک کنید.

 

کمک به دیگران و محافظت از دنیای اطراف ندای وظیفه شما در زندگی هست. آن گونه افراد میباشند که به قول مشهور باعث می‌شوند چرخ جهان بچرخد.

 

لب بالایی بدون قوس

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

 

اینگونه افراد مسئولیت پذیرترین و قابل اعتمادترین افراد روی زمین میباشند. آنها معنی کلمه غیرممکن را نمی‌دانند و ضرب الاجل ها هرگز آنها را نگران نمی‌کند.

 

همۀ چیز را به موقع انجام میدهند و دوستانشان می‌دانند او فرد قابل اعتمادی هست که می‌توانند در هر شرایطی به او تکیه کنند. این اشخاص قادر میباشند که برای هر مشکلی راه حلی پیدا کنند.

 

لب هاي کوچک برجسته

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

شیطنت و عشوه گری از خصوصیات بارز اینگونه افراد هست. نخستین اولویت انها در زندگی احساس آرامش خودشان هست و هیچ کسی غیر از خودشان نمیتواند مراقب انها باشد.

 

شاید برای نخستین کار تصور کنید مغرور و خودخواه میباشند اما آن گونه نیست انها مهربان میباشند و خودشان را وقف دوستانشان می‌کنند. انها هرگز علایقشان را برتر از دیگران نمیدانند اما هیچوقت هم به خودشان آسیب نمی‌رسانند.

 

لب بالایی نازک

شخصیت شناسی از فرم لب ها

 

کسانی که دارای این فرم لب ها میباشند توانایی هاي رهبری بی نظیری دارند و به راحتی می‌توانند دیگران را قانع کنند. به گزارش تالاب انرژی زندگی در درون آنها جریان دارد و هر اتفاقی که بیفتد موفقیت هایشان تضمینی هست.

 

انها به سختی می‌توانند روابط رمانتیک و عاشقانه برقرار کنند و اکثر ترجیح می‌دهند با خودشان باشند تا با فردی دیگر.

جدیدترین مطالب سایت