علامت ماه تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

محل و زمان تولد شـما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شـما بگوید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب با توجه بـه ماه تولدتان برای شـما همراهان عزیز خواهیم گفت کـه چه رفتار عاشقانه اي دارید.

 

متولدین هر ماه چه رفتار عاشقانه ای دارند؟

بیشتر مردم علامت زودیاک خودرا می شناسند، اما اگر بـه دنبال سرنخ هایي در مورد نحوه رفتار خود در زمان عاشقی هستید یا با کدام نشانه ها سازگاری بیشتری دارید، نشانه رو بـه رشد شـما می‌تواند پاسخ هایي را داشته باشد.

 

این نخستین قسمت از نمودار تولد شـما اسـت و بر اساس علامت زودیاک اسـت کـه در لحظه تولد شـما در افق شرقی آسمان در حال افزایش اسـت.

 

“علامت در حال افزایش شـما نشان ‌دهنده شخصیتی اسـت کـه ما بـه دیگران ارائه میدهیم، نخستین برداشت ما و نحوه تعامل ما با دنیای اطراف مان اسـت. بـه این ترتیب، انها میتوانند تاثیر قابل توجهی بر رویکرد ما بـه عشق و روابط داشته باشند.” 

 

برخاستن فروردین

فروردین بـه پیشرو بودن مشهور اسـت، بنابر این وقتی نوبت بـه قرار می رسد، دوست دارند رهبری را بـه دست بگیرند و اوضاع را تحت بازرسی داشته باشند. سبک معاشقه فروردین، جسورانه، گستاخانه، و سر راست اسـت. برخاستن برج حمل بسیار پرشور هستند و بـه دنبال کسی میگردند کـه بتواند انها را گول بزند و آن ها را بخنداند.

 

دریک رابطه طولانی مدت، انها بـه شریکی نیاز دارند کـه بتواند با انرژی و اشتیاق انها مطابقت داشته باشد و حتی ممکن اسـت از ان پیشی بگیرد. آن ها بـه دنبال کسی هستند کـه بـه همان اندازه مایل بـه ابتکار عمل باشد و قلب خودرا در آستین خود ببندد.

 

برخاستن اردیبهشت

برخاستن اردیبهشت عده اي از متفکرترین و بخشنده ترین شرکا هستند. آن ها دوست دارند در ابتدا بـه آرامی مسائل را پیش ببرند و از مراحل اولیه آشنایی با کسی قبل از ورود بـه همه ی چیز لذت ببرند.

 

“قیام اردیبهشت عاشقان واقعی هستند. سبک معاشقه انها شهوانی، پرشور اسـت.” “آن ها شنوندگان بسیار خوبی هستند و روابط طولانی مدت را بـه پرتاب ترجیح می دهند.” انها بـه دلیل شخصیت عملی و مبتنی بر خود، برای ثبات و اعتماد ارزش قائل هستند.

 

برآمدن خرداد

طلوع خرداد برون‌گرا و دوستانه هستند و رویکردی سبک‌دلانه برای قرار ملاقات دارند. سبک معاشقه انها سرگرم کننده و گستاخانه اسـت ودر مراحل صحبت کردن، پیام هاي‌ متنی زیادی ارسال می کنند. طلوع‌هاي‌ خرداد جذب افرادی می شوند کـه نمی ترسند چیز جدیدی را امتحان کنند و مانند انها آفتاب‌پرست‌هاي‌ اجتماعی هستند.

 

دریک رابطه طولانی مدت، انها بـه دنبال کسی هستند کـه بتواند محرک فکری ایجاد کند و با علایق دائماً در حال تغییر آن ها همراه باشد و با آسان گرفتن همه ی چیز مشکلی ندارد.

 

تیر در حال افزایش است

“برای تیر شیرین و احساساتی، رابطه اي کـه بر پایه دوستی بنا شده بهترین اسـت.” “آن ها می‌خواهند با فردی عملی و بی معنی قرار بگذارند کـه عمیقاً بـه او اعتماد کنند.”

 

اگر چه ان‌ها فوق‌العاده حساس هستند و روح‌هایي را پرورش میدهند، اما خیزش‌هاي‌ تیر هنگام قرار ملاقات برای محافظت از قلبشان محتاط هستند. انها بـه دنبال کسی هستند کـه بتواند نیازهای عاطفی آن ها را درک کند، و وقتی ان شخص را پیدا کردند، بی‌وقفه عاشق و وفادار هستند.

 

مرداد در حال افزایش

سبک معاشقه مرداد رایزینگ جذاب، سرگرم کننده و دراماتیک اسـت. هنگام قرار ملاقات، انها بـه سمت افرادی جذب می شوند کـه در ابتدا نمی‌توانند انها را کاملاً تشخیص دهند و دوست دارند دراین روند رهبری کنند.

 

با این حال، در دراز مدت، انها برای وفاداری، صمیمیت و رمانتیسم ارزش قائل هستند و میخواهند با کسی باشند کـه جاه طلبی انها را جشن میگیرد. آن ها بـه دنبال شریکی می‌گردند کـه بـه همان اندازه مستقل باشد، با قلبی گرم و مهربان.

 

برخاستن شهریور

برخاستن شهریور عملی و تحلیلی اسـت، بنابر این با نگرش مستقیم و منطقی بـه قرار ملاقات نزدیک می‌شود. “سبک معاشقه یک باکره بسیار باحال، آرام و جمع اسـت. شـما احتمالاً حتی نمیدانید کـه انها با شـما معاشقه میکنند تا زمانی کـه از شـما تقاضای کنند.”

 

اما از آنجایی کـه میتوانند کاملاً سفت و سخت باشند، قیام‌هاي‌ شهریور تمایل دارند «بـه دنبال شریکی باشند کـه روان‌تر و آسان‌تر باشد». با این حال، انها هنوز بـه دنبال شخصی هستند کـه بتواند حمایت و درک لازم را برای احساس امنیت فراهم کند.

 

بیشتر بخوانید: بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

 

افزایش میزان مهر

طلوع مهرها برون‌گرا، حبابی و سرگرم‌کننده هستند و بـه نظر می رسد کـه انها همیشه میدانند کـه دقیقاً چه باید بگویند تا در دومین قرار ملاقات بگذارند. بـه عنوان علامتی کـه توسط زهره، سیاره عشق و زیبایی اداره میشود، جای تعجب نیست کـه انها بسیار رمانتیک و مهربان هستند، بنابر این انها بـه دنبال کسی هستند کـه بتواند در ازای ان همان توجه را بـه آن ها جلب کند.

 

“برخاستن مهر کار زیادی برای استحکام بخشیدن بـه روابطشان انجام می‌دهد، بـه همین دلیل اسـت کـه آن ها تمایل دارند با افراد جاه طلبی آشنا شوند کـه بـه آن ها الهام می بخشد تا پیشرفت کنند و بهتر شوند. و کسی کـه آن ها را بخنداند یک الزام مطلق اسـت.”

 

آبان در حال ظهور

برخاستن آبان افراد پرشوری هستند کـه بـه داشتن عاشقان قابل اعتماد، ثابت و فداکار مشهور هستند. سبک معاشقه انها سکسی، تیره، و بسیار شدید اسـت و غیرمعمول نیست کـه مردم مجذوب انرژی مرموز انها شوند.

 

“قیام آبان ها می دانند چگونه بازی کنند. آن ها شـما را بـه گوشه اي خلوت میبرند و همه ی چیزهای مناسب را در گوش شـما زمزمه می کنند.” اما در واقع، این علامت آب احساسی فقط میـــخواهد با کسی باشد کـه از صمیم قلب وفادار و قابل اعتماد اسـت «و با او رابطه شدید جنسی دارد».

 

طلوع آذر

طلوع هاي‌ آذر بسیار خوش بینانه، ماجراجویانه و آزاده هستند. بـه همین دلیل، انها جذب افرادی می شوند کـه آن ها را عقب نمی‌اندازند و دارای نگرش باز هستند.

 

آن ها مردمی با لبخند روشن را دوست دارند. و آن ها بـه شریکی نیاز دارند کـه بتواند از نظر فکری با انها همگام باشد.” دریک رابطه طولانی مدت، آن ها می‌خواهند یک ارتباط عاطفی قوی ایجاد کنند تا نیاز انها بـه کاوش و تکامل مداوم مورد تمجید قرار گیرد و با شک و تردید مواجه نشود.

 

دی در حال افزایش

طلوع دی بسیار عملی اسـت، بنابر این آن ها رویکرد بسیار سنجیده اي برای قرار ملاقات دارند. آن ها روابط را جدی میگیرند و بـه شریکی نیاز دارند کـه بتواند بـه نیاز آن ها بـه ساختار و امنیت احترام بگذارد.

 

قیام دی استانداردهای بسیار بالایی در شریک زندگی خود دارد و نیاز بـه فردی دارد کـه از جاه طلبی هاي‌ انها حمایت کند و بـه انها کمک کند تا در تصمیمات خود احساس امنیت کنند بدون این کـه بـه آن ها بگوید چه کاری انجام دهند. آن ها نمیخواهند کسی کـه بیش از حد نیازمند اسـت انها را خفه کند، اما انها همچنین بـه شریکی نیاز دارند کـه بتواند مراقبت خودرا با او ناامید کند.

 

برخاستن بهمن

برخاستن بهمن نشانه‌هاي‌ عجیب‌وغریب دنیای دوستیابی هستند کـه همیشه با ضربان طبل خود حرکت میکنند. طلوع‌هاي‌ بهمن دوست دارند با افرادی با شخصیت‌هاي‌ درخشان کـه هیجان‌انگیز و غیرعادی هستند قرار ملاقات بگذارند. “کسی کـه انها بـه دنبال ان هستند باید فردی با روحیه خوب باشد کـه درکنار انها برای انچه درست اسـت مبارزه کند و بداند چگونه آن ها را بخنداند.”

 

دریک رابطه طولانی مدت، آن ها برای ارتباط، احترام متقابل و یک ارتباط عاطفی قوی ارزش قائل هستند. انها خواهان شریکی هستند کـه نیاز آن ها را برای خودشان بودن درک کند.

 

برآمدن اسفند

طلوع اسفند افرادی رویایی، همدل و حساس هستند کـه بـه دنبال یک عاشقانه افسانه اي هستند. “برخاستن اسفند با چشم هاي‌ خروس درشت و لمس زیاد معاشقه می کنند. آن ها می‌خواهند دست شـما را بگیرند، گل رز میخواهند و هدایای کوچک متفکرانه زیادی بـه شـما می دهند.” 

 

اگر چه تصور میکنند از پاهایشان جارو میشوند، اما بـه‌طور واقع‌بینانه‌تر شریکی طولانی‌مدت را جذب میکنند کـه «بـه همان اندازه همدل و مهربان اسـت». آن ها کسی را می‌خواهند کـه از نشان دادن جنبه آسیب پذیر خود نترسد.

 

در پایان

علامت صعودی «یا صعودی» می‌تواند نشانگر نحوه ظاهر شـما در مقابل دیگران باشد. بـه ان بـه عنوان نخستین برداشت همه ی از شـما فکر کنید! نشانه رو بـه رشد شـما بر ظاهر بدنی، رفتار و شیوه کلی شـما کـه خودتان را فرافکنی می‌کنید، نظارت میکند. علامت صعود همچنین بر نخستین خانه خود در نمودار تولد شـما حاکم اسـت کـه نمایانگر بدن، ظاهر و خلق و خوی شماست. با این حال، بـه یاد داشته باشید کـه ژنتیک، عادات و روند پیری زندگی بر ظاهر شـما نیز تأثیر میگذارد، پس این توصیفات رابا قدری درک کنید.

جدیدترین مطالب سایت