بهترین فعالیت های ورزشی برای متولدین هر ماه

بهترین فعالیت های ورزشی برای متولدین هر ماه

بهترین فعالیت هاي‌ ورزشی برای متولدین هر ماه چیست ؛ ورزش کردن یکی از بهترین راه ها برای کاهش استرس اسـت. نه تنها سلامت جسمانی شـما را حفظ می کند، بلکه سلامت روانی و عاطفی شـما را نیز التیام می بخشد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما همراهان عزیز خواهیم گفت کـه بهترین فعالیت هاي‌ ورزشی برای متولدین هر ماه چیست ؟ 

 

بهترین تمرین برای علامت ماه تولد شما

همه ی ما بـه رژیم‌هاي‌ تناسب اندام یا فعالیت‌هاي‌ خاصی نسبت بـه سایرین جذب می شویم. اما آیا تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه چرا بوت کمپ را بـه جای یوگا انتخاب می کنید؟ یا چرا ترجیح می‌دهید برای پیاده روی بـه جای دویدن سه مایلی بروید؟ بسیاری از تناسب اندام بـه شخصیت مربوط میشود، بـه خصوص اگر بـه دنبال ایجاد یک روال ثابت هستید.

 

ودر حالی کـه ممکن اسـت جستجوی زودیاک برای راهنمایی علمی‌ترین روش نباشد، اما در واقع درس ارزشمندی بـه شـما میدهد: این فقط این نیست کـه تمرین خودرا دوست داشته باشید، بلکه در حالت ایده‌آل، یافتن چیزی اسـت کـه بـه شـما کمک می کند تا تعادل روانی را علاوه بر تعادل فیزیکی پیدا کنید.

 

«در طالع بینی، میتوانیم از نشانه‌هاي‌ خورشید برای کمک بـه شناسایی راه‌هایي برای استفاده از انرژی‌مان استفاده کنیم کـه بـه بهترین نحو با نیازهای تمرینی ما سازگار اسـت». بـه عنوان مثال، اگر شـما یک علامت آتش هستید «فروردین، مرداد و آذر»؛ احتمالاً بـه دنبال چیزی عملی برای کمک بـه رها کردن بخشی از ان آتش هستیم.

 

نشانه‌هاي‌ آب مانند تیر، آبان یا اسفند ممکن اسـت بـه تمرینی نیاز داشته باشند کـه بـه شـما کمک کند. برای نشانه هاي‌ زمین «اردیبهشت، شهریور و دی» تمرین ایده آل چیزی اسـت کـه می تواند از نظر مادی در زندگی روزمره بـه ما کمک کند. اگر شـما یک نشانه هوا هستید «خرداد، مهر، یا بهمن»؛ شاید یک تمرین ذهنی چالش برانگیزتر یا مرتبط‌تر ممکن اسـت اینکار را انجام دهد.

 

فروردین: گلف، هنرهای رزمی، اسپینینگ

فروردین: گلف، هنرهای رزمی، اسپینینگ

برای فروردین، همه ی چیز این اسـت کـه خودرا با تمرینی بـه چالش بکشید کـه در ان بتوانید مهارت هاي‌ خودرا آزمایش کنید. بهترین تمرین شـما انجام یک ورزش رقابتی اسـت. نه تنها بـه این دلیل کـه مریخ، خدای جنگ بر شـما حکومت می کند، بلکه بـه این دلیل کـه باید برنده شوید و راهی برای انجام اینکار پیدا خواهید کرد.» ورزش هاي‌ تک نفره مانند گلف، شنا، تیراندازی با کمان یا هنرهای رزمی را پیشنهاد میکنیم. «این ورزش‌هاي‌ تک نفره، شـما را تنها تصمیم‌گیرنده می کند.

 

چرخش نیز یک ورزش عالی برای فروردین اسـت. برای یک حریف متولد شده، هیچ هیجانی مانند دیدن نام شـما در تابلوی امتیازات Flywheel وجود ندارد، و محیط با اکتان بالا در هر کلاس اسپین شـما را راضی نگه می دارد. اما چیز دیگری نیز بـه شـما می دهد: جامعه. شـما با انرژی مثبت شکوفا می‌شوید و با داشتن اتاقی پر از افراد بـه حداکثر عرق ریختن، منیت فروردین را نظارت می کند.

 


مطالب مشابه: طالع بینی ورزش مناسب ماه تولد شما


 

اردیبهشت: دویدن، پیاده روی، وزنه برداری

اردیبهشت: دویدن، پیاده روی، وزنه برداری

بسیار خوب، اردیبهشت —شاید ورزش کردن چیز مورد علاقه شـما در دنیا نباشد. بـه لطف سیاره زهره حاکم، شـما کسی هستید کـه میل بـه اسانی و تجارب حسی جدید دارید – مانند بهترین شکلات شـما مصرف میشود. اما بهترین نکته ما برای شـما این اسـت کـه دقیقاً بـه این نکته توجه کنید: اگر درگیر کردن حواس چیزی اسـت کـه می خواهید، برای دویدن یا حتی پیاده روی با قدرت بـه بیرون بروید. 

 

«اردیبهشت ها با پاهایشان روی زمین راحت ترند. “وقتی در مسیرها، تخلیه دیوانه کننده زندگی وجوددارد. همه ی اردیبهشت ها متوجه نیستند کـه بـه زمان در طبیعت نیاز دارند تا زمانی کـه خودرا آنجا پیدا کنند.” با امتحان کردن یک مسیر جدید هرروز خودتان را علاقه مند و درگیر کنید، و زمانی کـه این عادت را ایجاد کردید، در ان زمان اسـت کـه سماجت امضای شـما شروع میشود.

 

شـما در کمترین زمان برای 10 هزار و نیم ماراتن ثبت نام خواهید کرد! “اردیبهشت ان وزنه‌ها را بلند کنید!! شـما یک سازنده طبیعی هستید، پس ان عضلات را بسازید.”

 

خرداد: تنیس، دوی سرعت، راکتبال

خرداد: تنیس، دوی سرعت، راکتبال

دو کلمه: رفیق بالا. این یک راه مطمئن «و از نظر علمی اثبات شده» برای انگیزه گرفتن هر شخصی اسـت، بـه ویژه برای نشانه اجتماعی شـما. تنیس فقط بـه شـما نیاز ندارد کـه با یک شریک «یا علیه» کار کنید – سرعت آتش سریع ان همتراز با هوش سریع شـما اسـت.

 

«خرداد توسط عطارد کـه پیام آور خدایان اسـت اداره می‌شود. “در مد واقعی عطارد، سرعت تمرین بسیار مهم اسـت زیرا زمان صرف شده برای تمرین فقط می تواند بـه اندازه اي باشد کـه توجه خرداد را حفظ کند.” حرکات سریع تنیس یا دوی سرعت این علامت را درگیر نگه می دارد. «چابکی ذهنی خرداد در این جا کار می کند، زیرا باید بـه سرعت بـه افکار بی‌شمار خود بازگردد.

 

تیر: پیلاتس، تمرینات اصلی، یوگا

تیر: پیلاتس، تمرینات اصلی، یوگا

فعالیت های ورزشی متولدین هر ماه

شـما تمایل دارید کـه بـه احساسات خود اجازه دهید بهترینها را از شـما بگیرند، بـه همین دلیل اسـت کـه بـه نوعی تمرین مراقبه نیاز دارید تا شـما را ثابت نگه دارد. یوگا بـه شـما این امکان را می دهد کـه واقعاً هر حرکتی را احساس کنید – دقیقاً همان چیزی کـه طبیعت حساس شـما می خواهد – در حالی کـه هم زمان مغز خودرا آموزش می دهد تا همه ی چیز را رها کند.

 

علاوه بر این، این علامت از انجام ورزش‌هایي مانند یوگا و پیلاتس سود میبرد. تیر نشانه پرورش دهنده اسـت و با ماهیت بسیار دیوانه اش، همه ی چیز در ناحیه معده احساس میشود. “حفظ فیلترهای قوی هسته از طریق بقیه بدن، کـه تیر زمانی کـه در حال دویدن در تلاش اسـت تا نیازهای دیگران را برآورده کند بـه ان نیاز دارد. این بـه انها ثبات می دهد تا بـه پرورش توده ها ادامه دهند.”

 

بسیاری از تیرها ممکن اسـت از ورزش کردن در خانه، احتمالاً با سایر اعضای خانواده یا دوستان، دریک سالن ورزشی یا استودیو شلوغ لذت ببرند. «شـما در خانه از امنیت بیشتری برخوردار هستید و این راه دیگری برای بـه دست آوردن ارتباط خانوادگی اسـت کـه میخواهید.

 

مرداد: رقص کاردیو، باله بار، زومبا

مرداد: رقص کاردیو، باله بار، زومبا

مردادها عاشق صحنه و نورافکن هستند، بـه همین دلیل اسـت کـه کلاس رقص، کلاس زومبا یا باله بار درست در کوچه شماست. هر نوع کلاس حرکتی رابا فهرست پخش پمپاژ و انرژی در بیل انتخاب کنید، و شـما طلایی هستید.

 

«شکل خلاقانه ابراز وجود مرداد باید بـه گونه‌اي نشان داده شود کـه نه تنها نیاز انها بـه دیده شدن را بـه حداکثر برساند، بلکه از جهت‌گیری آتش‌شان نیز بیشترین بهره را ببرد». “رقص بهترین هردو دنیا را بـه انها می دهد – و مرداد اهمیتی نمی‌دهد کـه کسی تماشا می کند!”

 

شهریو: پیلاتس، تنیس، یوگا

شهریو: پیلاتس، تنیس، یوگا

«شهریور از آنجایی کـه در جستجوی کمال کمی منزوی اسـت، بـه ورزشی نیاز دارد کـه نه تنها از فعالیت بدنی استفاده کند، بلکه از دقت ذهنی نیز در اعمال خود استفاده کند». شهریور ها از یک کلاس پیلاتس با نوعی مدیتیشن یا کشش یوگی بافته شده لذت خواهند برد—شـما بـه ان چند لحظه نیاز دارید تا ذهن تحلیلی خودرا آرام کنید و فقط باشید. شـما هسته خودرا از نظر جسمی و روحی تقویت می کنید.

 

یکیدیگر از موارد مناسب برای شهریور ها تنیس اسـت، زیرا هم بدن و هم ذهن شـما را بـه چالش میکشد. “تنیس نیاز بـه استقامت و استراتژی را در نبرد یک بـه یک عقل در برابر حریف فراهم می کند. استفاده از راکت و توپ نیز احساس مادی هدفمندتری را برای این علامت زمین ایجاد می کند.”

 

مهر: فوتبال، فوتبال پرچم، ورزش های تیمی

مهر: فوتبال، فوتبال پرچم، ورزش های تیمی

مهرها اغلب در ورزش هاي‌ تیمی مانند فوتبال، فوتبال پرچم یا والیبال برتری دارند. ویلیامز میگوید: «ترازوها در همکاری عالی هستند. “یک ورزش تیمی نیاز ترازوها را برای ارتباط و ارتباط با دیگران بـه شکلی پیوندی برآورده می کند.”

 

همان طور کـه گفته شد، تعادل تناسب اندام برای شـما مهم اسـت، بنابر این مطمئن شوید کـه تمرین کامل بدن مورد نیاز خودرا انجام می‌دهید. کلاس توانمندسازی Pure Barre بـه طور خاص برای تقویت کاردیو ایجاد شده اسـت تا وادار نباشید ان را در خارج از استودیو جست‌وجو کنید. تعادل کلیدی برای تسلط بر این حرکات ریز و حیله‌گرانه اسـت – و خوشبختانه، علامت شـما یک یا دو چیز در مورد تعادل می داند!

 


مطالب مشابه: بهترین ورزش بر اساس علامت ماه تولد


 

بهترین فعالیت های ورزشی برای متولدین هر ماه

آبان: بوکس، کراس فیت

آبان: بوکس، کراس فیت

از یک آبان بـه آبان دیگر، اجازه دهید با ان روبه‌رو شویم – ما می توانیم کمی شدید باشیم. بـه همین دلیل اسـت کـه ما در تمریناتی کـه ما را بـه حداکثر مطلق سوق می دهد، پیشرفت میکنیم، و بوکس دقیقاً اینکار را انجام می دهد – و برای مبارزه با هر شیاطین ذهنی نیز عالی اسـت.

 

کراس فیت یکیدیگر از گزینه هاي‌ عالی برای آبان ها اسـت. «انها بـه تمرینی نیاز دارند کـه بتواند با شدت درونی مطابقت داشته باشد و بـه ان‌ها اجازه دهد درد را احساس کنند تا مقداری از انرژی درونی را کـه در غیر این صورت میتواند سمی شود، رها کنند.» آبان می تواند اعتماد داشته باشد کـه یک جلسه کراس فیت شدید بیشترین بهره را از خودش می برد. آبان عمیقاً با شدت تمرین مرتبط اسـت.

 

آذر: پیاده روی، موج سواری، ورزش های ماجراجویی

آذر: پیاده روی، موج سواری، ورزش های ماجراجویی

شـما برای ماجراجویی زندگی میکنید، آذر، بـه همین دلیل اسـت کـه بهترین تمرین‌هاي‌ شـما طبق معمولً در فضای باز انجام می شوند، و بـه ندرت شبیه بـه تمرین هستند—این ها فقط تجارب جدیدی هستند تا فهرست سطل خودرا بررسی کنید. شـما از ان دسته افرادی هستید کـه تعطیلات رویایی شـما با سفر شریل استرید در وحشی تفاوت چندانی ندارد، پس ادامه دهید—از مسیر شکست خورده پیش بروید.

 

علاوه بر پیاده روی، موج سواری یک مسابقه عالی برای آذر اسـت. «این ممکن اسـت یک انتخاب عجیب برای یک علامت آتش بـه نظر برسد، اما آذر نشانه ماجراجویی و سفر مسافت‌هاي‌ طولانی اسـت. چیزی بسیار عرفانی در مورد موج سواری وجوددارد و این، همراه با آدرنالینی کـه تولید می کند، ترکیبی عالی را بـه آذر می دهد تا خودرا با ذهن و روح هماهنگ کند.

 

دی: دویدن در مسافت های طولانی، صخره نوردی

دی: دویدن در مسافت های طولانی، صخره نوردی

شـما دوست دارید در فعالیت هایي شرکت کنید کـه از نظر جسمی چالش برانگیز و از نظر احساسی نشاط آور هستند – ترکیبی کـه بـه شـما کمک می کند منتقد درونی خودرا ساکت کنید. رگه هاي‌ رقابتی و عزم شـما را بـه اوج می‌رساند. فعالیت هایي مانند دویدن در مسافت طولانی و صخره نوردی نیاز این علامت را برای برآورده شدن برآورده می کند.

 

دی لاک پشت زودیاک اسـت و قدرت ماندگاری برای تحمل طولانی مدت دارد. “این بـه نفع دی اسـت کـه احساس کند کاری را انجام داده اسـت کـه آسان نیست. دی همچنین باید بداند چه زمانی باید متوقف شود، زیرا تمایل بـه زیاده‌روی در اینکار و مبارزه با آسیب دارد.”

 

بهمن: دوچرخه سواری، ترامپولین، پارکور

بهمن: دوچرخه سواری، ترامپولین، پارکور

“از بین همه ی نشانه ها، بهمن بـه بیشترین آزادی نیاز دارد و دوچرخه سواری می تواند بـه دو هدف دست یابد. یکی نیاز آشکار بـه ورزش اسـت، اما دیگری توانایی چرخش و تغییر جهت بر اساس هوس.” دوچرخه‌سواری بـه بهمن اجازه میدهد تا نظر خودرا در مورد جایی کـه می خواهد بروند و چقدر می خواهد تغییر دهد. انها همچنین می توانند بـه تنهایی یا با یک گروه بروند و بـه بهمن اجازه می دهد گزینه‌هاي‌ خودرا باز نگه دارد.

 

مانند هر چیز دیگری در زندگی، شـما نیز بـه سمت چیزهای نامتعارف و غیرعادی کشیده می‌شوید. طبیعت آزاده شـما احتمالاً برای یک ساعت جهش و غلت زدن در اطراف شـما بسیار سرگرم کننده خواهد بود، اما همچنین می‌توانید برای یوگای هوایی، پارکور، ذوزنقه یا کفش برفی سوار شوید – ببینید این تخیل بی پایان بهمن شـما را بـه کجا می برد.

 

اسفند: پارویی ایستاده، کایاک سواری، یوگا

بهترین فعالیت های ورزشی برای متولدین هر ماه

تو را بـه رودخانه ببر ودر آب بیندازی، اسفند. شـما برای هر آبزی بازی خوبی هستید، اما اگر چیزی در انتهای طیف جالب‌تر باشد، امتیاز جایزه: تخته‌اي ایستاده «SUP» یا کایاک سواری در دورهای شنا را هرروز انتخاب کنید. بـه‌ علاوه، محیط آرام پادل‌ بوردینگ برای تأمل و مراقبه بسیار عالی اسـت – جنبه‌هاي‌ مهم وجود شـما.

 

«اسفند همه ی نشانه‌هایي هستند کـه دریک واحد پیچیده شده‌اند و نیاز ان بـه دیدن آرمان‌شهر در این جا روی زمین گاهی اوقات میتواند اسفند را دریک احساس بی‌پایه از واقعیت رها کند». علاوه بر ورزش هاي‌ آبی، یوگا همچنین می تواند حس تعادل را برای اسفند ایجاد کند. یوگا می تواند بـه تمرکز اسفند کمک کند و انرژی عرفانی انها را مستقر کند تا بتوانند با این دنیای ناقص احساس آرامش کنند.

 


مطالب مشابه: شخصیت شناسی از روی ورزش


 

در پایان

برخی از بومیان از این تمرینات لذت میبرند. با این حال، برای برخی از بومیان، ورزش یا انجام هرگونه فعالیت بدنی بیشتر شبیه یک‌بار اسـت. نکته پایانی این اسـت کـه بهترین تمرین برای هر نشانه بـه آن ها کمک می کند تا فعالیت و تعادل ذهنی برقرار کنند. بنابر این، بدانید کـه طبق طالع بینی چه چیزی بـه عنوان یک فعالیت بدنی برای هر علامت مناسب اسـت.

جدیدترین مطالب سایت