بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد : ستاره شناسان می‌گویند عده اي از نشانه ها بیشتر تمایل بـه استراق سمع یا بـه تعویق انداختن کار دارند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز با توجه بـه طالع بینی لیستی از عادت های‌ بد شـما را منتشر کرده ایم.

 

عادت های بد متولدین هر ماه

همه ی یک یا دو عادت بد دارند – این چیزی اسـت کـه ما را انسان می‌کند. ضعف ها و بدی های‌ ما جای شرمندگی ندارند، اما چیزهایی هستند کـه میتوانیم روی آن ها کار کنیم. البته نخستین قدم برای ان؛ نگاه صادقانه بـه خودمان اسـت. و اگر بـه کمک کمی برای درون نگری امیدوار هستید، ممکن اسـت برایتان جالب باشد کـه بدانید علامت زودیاک شـما تأثیر زیادی بر شخصیت شـما دارد، خوب و بد.

 

بیشتر بخوانید: ادامه دادن عادت های بد در زندگی

 

فروردین: حرف مردم را قطع می کند

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد

 

جاه طلب، مغرور و همیشه مایل بـه گفتن نظرتان اسـت، جای تعجب نیست کـه شخصیت بزرگ شـما ممکن اسـت برخی افراد را بـه اشتباه بیاندازد. مغز فروردین میلیونها مایل در دقیقه حرکت میکند، بـه همین دلیل اسـت کـه شـما تمایل دارید تکانشی عمل کنید، قبل از این کـه فکر کنید صحبت کنید و حرف مردم را قطع کنید. و اگر چه کمی بی ادبی اسـت، اما طبق معمولً برای ایجاد احساس بد در شخص دیگری انجام نمیشود.

 

«فروردین ها فکر می کنند انچه شـما می گویید مهم اسـت، اما فروردین چهار قدم جلوتر از اینبخش از مکالمه در ذهنش اسـت و بـه شـما نیاز دارد کـه بـه حرف‌هایتان رسیدگی کنید.» بله، شـما در لحظه هیجان زده هستید، اما هنوز مهم اسـت کـه جوانب مثبت و منفی را قبل از حرکت بـه جلو بسنجید.

 

اردیبهشت: خرج کردن بیش از حد پول

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

اردیبهشت اغلب عملی ترین و معقول ترین علامت زودیاک نامیده می شود. وقتی شرایط سخت می شود، بهتر از هر کس دیگری میدانید کـه چگونه با ان کنار بیایید. اما حتی شـما یک رذیله دارید کـه میتوان ان را در دو کلمه خلاصه کرد: خرده فروشی. خرج کردن پول بیش از حد یک سرگرمی برای اردیبهشت اسـت و با بزرگ ترین لبخند بر لب انجام می شود.

 

تحت حاکمیت زهره – سیاره عشق، لذت و پول – شـما سخت کار می کنید و سخت بازی می کنید. اما اگر بـه حداکثر سطح استرس خود رسیده‌اید، صرف نظر از قیمت ان؛ با ارائه درمان پنج ستاره همیشه حس بهتری بـه شـما می دهد. چه تهیه یک لباس جدید و چه سفارش دادن غذای دلپذیر مورد علاقه خود، مطمئناً می توانید خرج کنید.

 

خرداد: بلاتکلیفی

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

همه ی کلیشه های‌ زودیاک درست نیستند، اما این یکی درست اسـت. خرداد تمایل دارد کـه هوس‌بازترین و بی‌تصمیم‌ترین فرد باشد، اما نه بـه این دلیل کـه مردم فکر میکنند.

 

برای یک خرداد خیلی سخت اسـت کـه مغزشان را خاموش کنند، کـه باعث می شود در موقعیت ها بیش از حد فکر کنند و نظرشان را میلیونها بار در دقیقه تغییر دهند. و از آنجایی کـه شـما بسیار اجتماعی هستید و سعی می کنید همیشه درکنار همه ی باشید، چالش برانگیز اسـت کـه در محل قرار بگیرید و از شـما خواسته شود کـه تصمیمی مشخص بگیرید.

 

«یک خردادی از شـما میـــخواهد کـه خوشحال باشید و با هر گزینه اي کـه اینکار را برای شـما انجام می دهد، پیش میرود، کـه عده اي از مردم ان را پوسته پوسته میخوانند».

 

تیر: قرار گرفتن در رکود

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد

 

احساساتی و بداخلاق، برای فرستادن شـما بـه حالت زاهدانه، تیر، کار زیادی لازم نیست. ممکن اسـت در مواجهه با استرس زیاد قوی و جمع بـه نظر برسید، اما این فقط بـه این دلیل اسـت کـه میدانید چگونه احساسات خودرا در جمع سرکوب کنید. وقتی تعادل سالمی در زمان اجتماعی و تنهایی دارید، خوب اسـت، اما وقتی همه ی چیز خیلی زیاد می شود، در پوسته خود عقب نشینی می کنید – گاهی برای روزها یا هفته ها متوالی.

 

وقتی برای خودشان متأسف می شوند، بیرون آوردن انها از این وضعیت دشوار اسـت. “این علامت باید دائماً خودرا تحت فشار بگذارد تا بـه راه بیفتد.”

 

مرداد: دیر دویدن

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

تو دوست داری مرکز توجه باشی، مرداد. جذاب و بـه طور طبیعی خنده دار، دوستیابی و ربودن کانون توجه برای شـما آسان اسـت. و گاهی اوقات این امر با کمی رفتار دیوا همراه اسـت. اگر چه ممکن اسـت احساس کنید کـه خورشید بـه دور شـما می چرخد، این بدان معنا نیست کـه می توانید تا زمانی کـه آماده میشوید، مردم را منتظر نگه دارید.

 

این شیرها ساعت‌های‌ بی‌شماری را صرف مراقبت از یال‌های‌ خود می کنند، بهترین لباس‌های‌ خودرا انتخاب می کنند و لوازم جانبی را هماهنگ می کنند تا با حال و هوا هماهنگ شوند. بـه یاد داشته باشید، تا زمانی کـه از در وارد نشده اید، مهمانی واقعاً شروع نمی‌شود، بنابر این بـه موقع باشید تا دوستانتان بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند!

 

شهریور: اصلاح افراد

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بـه‌عنوان فردی کـه در ارائه توصیه‌های‌ عملی و دوستی صمیمانه برتر اسـت، انتقاد سازنده اساساً زبان عشق شـما اسـت، شهریور. اما رویکرد بیهوده شـما برای ارائه حقیقت خشن، حتی زمانی کـه هیچکس ان را نخواسته اسـت، میتواند افراد حساس تر را بـه روشی غلط مالش دهد.

 

شهریور کمال‌گرای زودیاک اسـت، کـه گاهی اوقات بدون این کـه متوجه باشند، انها را بـه سمتمدیریت خرد سوق می دهد. در واقع، هنگامی کـه یک شهریور شـما را اصلاح می‌کند، اغلب نشانه ان اسـت کـه بـه شـما احترام می گذارند و نمی خواهند شـما احمق بـه نظر برسید. اما این تمایل بـه وارد کردن و تصحیح افراد در هنگام اشتباه میتواند بـه عنوان کوچک تلقی شود، بـه خصوص در تنظیمات آرام.

 

بیشتر بخوانید: ترک 8 عادت بد در زندگی زناشویی

 

مهر: همیشه تلفنی است

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد

 

مطمئنا، همه ی ما زیاد از تلفن هایمان استفاده می‌کنیم، اما تو نمی تواني ان را زمین بگذاری، مهر. شـما علامت مهر هستید، اما همچنین یک پروانه اجتماعی هستید کـه بر رسانه های‌ اجتماعی حکومت می‌کند. دیگر چگونه قرار اسـت مردم را در مورد آمد و شدهای افسانه اي خود بـه روز نگه دارید؟

 

ان‌ها زمان خودرا صرف سرپرستی، جمع‌آوری و گفت‌وگو می کنند و نمیخواهند هیچ لحظه‌اي از بین برود. استفاده از تلفن آن ها همیشه بـه مهرها خروجی لازم را می دهد تا بـه همان اندازه کـه ما می‌دانیم خلاقانه جذاب و قابل توجه باشند. ناگفته نماند، شـما هم رمانتیک هستید، بنابر این از دیدن این کـه چه کسی ازدواج کرده «یا از هم جدا شده اسـت!» و بـه اشتراک گذاشتن داستان عشق خود با همه ی کسانی کـه می شناسید لذت میبرید.

 

آبان: استراق سمع

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

همه ی شـما را مرموز صدا می کنند و اشتباه نمی‌کنند. شـما چیزها را بـه اندازه هر نشانه آبی دیگر عمیقاً احساس می کنید، اما بـه ندرت پیش می‌آید کـه اجازه دهید ان احساسات ظاهر شوند. «آن ها تمام اطلاعات شخصی خودرا نزدیک سینه خود نگه می دارند. با این حال، انها هیچ مشکلی با گوش دادن بـه مردمی کـه روح خودرا در اطرافشان می ریزند، ندارند.»

 

آبان ها بسیار رازدار هستند زیرا عموماً بـه دیگران بی‌اعتماد هستند و این دلیل بیشتری برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد آنهاست. با این حال، اگر از بازرسی خارج شود، میتواند بـه مشکل تبدیل شود.  “این باعث می شود کـه انها فرصتی بـه مردم ندهند و آن ها را مجبور می‌کند کـه مکرراً فرضیاتی داشته باشند.”

 

آذر: رفتن بدون خداحافظی

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد

 

آذر برای یک زمان خوب اینجاست، نه برای مدت طولانی. شـما همیشه از یک ماجراجویی بـه ماجراجویی بعدی می پرید، بـه این معنی کـه از برنامه خود بـه دقت محافظت می کنید و نمی‌خواهید ساعات ارزشمندی را در میان افرادی کـه برایشان مهم نیست تلف کنید. هنگامی کـه انرژی قطع شود، یک آذر از آنجا خارج می شود، حتی بدون خداحافظی با دوستانی کـه در طول مسیر پیدا کرده‌اند.

 

بخش دیگری از این عادت این اسـت کـه اگر احساس میکنید موقعیت یا فردی بـه هر نحوی منفی اسـت، باید با خودتان صادق باشید. در ذهن شـما، این چیزی شخصی نیست، اما این بدان معنا نیست کـه دیگران از نگرش توهین آمیز شـما توهین نخواهند کرد و متعجب نخواهند شد کـه کجا رفته اید.

 

دی: به تعویق انداختن

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

دی افراد معتاد بـه کار زودیاک هستند، اما این الزاماًً باعث نمیشود کـه با وقت خود سازماندهی کنید. هرچه با انجام کار آسان‌تر باشید، احتمال این کـه ان را تا آخرین لحظه بـه تعویق بیندازید، بیشتر میشود ودر درازمدت باعث استرس ناخواسته خود «و اطرافیانتان!» می شوید.

دی ها دائماً کارها را بـه تعویق می اندازند، زیرا در گذشته بسیار موفق بوده‌اند و مسئولیت‌های‌ خودرا تا آخرین لحظه بـه تعویق می اندازند. ممکن اسـت در کار و ضرب‌الاجل غرق شوید، اما هیچ‌کس نمیداند، زیرا همیشه در ساعت یازدهم بـه نوعی ان را کنار هم میکشید.

 

بهمن: نقش وکیل شیطان

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

یاغی و مستقل، شـما بسیار روشنفکر و کنجکاو هستید، کـه شـما را بـه زیر سوال بردن همه ی چیز و همه ی چیز سوق می دهد. تعداد زیادی از مردم از دیدگاه و تمایل شـما برای پیش بردن وضعیت موجود قدردانی می کنند، اما دیگران نیاز شـما را بـه انجام کارها “بـه دلخواه” بیش از آنکه دوست داشتنی کنند، میدانند.

 

این حاملان آب کنجکاو همیشه نقش مدافع شیطان را بازی می کنند، زیرا باید طرف دیگر همه ی چیز را بدانند. صریح ترین و یاغی ترین علامت زودیاک “مشهور اسـت کـه عده اي از نظرات ظالمانه را بیرون می اندازد، فقط برای این کـه ببیند دیگران چه واکنشی نشان می‌دهند.”

 

اسفند: خیالبافی

بدترین عادت ماه تولد شما، بر اساس علامت ماه تولد شما

بدترین عادت ماه تولد

 

اسفند بـه خاطر عشق های‌ عاطفی شناخته می شوند. ودر حالی کـه درست اسـت کـه شـما یک رگه رمانتیک دارید، رویایی شـما فراتر از آرزوی قلعه و عروسی های‌ افسانه اي اسـت. بـه عنوان خلاق ترین علامت زودیاک، شـما در مورد انواع سناریوها و اتفاقات خیال پردازی می کنید.

 

«زمان دائماً از اسفند دور میشود، بنابر این انتظار نداشته باشید کـه همیشه مراقب و متمرکز باشند». شـما سعی نمی‌کنید بی ادب باشید. ذهن شـما فقط آنجا سرگردان اسـت این امر بـه ویژه زمانی آشکار می شود کـه زندگی استرس زا می شود، زیرا احساس اسانی بیشتری می کنید کـه بـه دنیای رویایی کامل خود عقب نشینی کنید.

 

بیشتر بخوانید: روش های کاربردی برای دور کردن عادت های بد زندگی

 

در پایان

عادت‌های بد، زندگی را مختل کرده و مانع رسیدن بـه اهداف می شوند، این عادت‌ها سلامت جسم و روح را نیز بـه خطر می اندازند و وقت و انرژی را تلف میکنند.

جدیدترین مطالب سایت