فال و طالع بینی اسفند ماه (جدید)

فال و طالع بینی اسفند ماه (جدید)

فال و طالع بینی اسفند ماه

طالع بینی ماه اسفند را در سایت تالاب بخوانید…بهترین طالع بینی برای ماه های مختلف را در اینجا و تگ قسمت طالع بینی ماه در پایین بخوانید.

 

+ طالع بینی متولدین فروردین در اسفند ماه : 

ذهن خود رابه مسائل حاشیه يي معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجوددارد که به انها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند.

 

به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ي اول بخود فرد آرامش میدهد، دراین ماه پایانی سال پر از استرس و مشغله ي کاری هستید.

 

مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ي شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.

 

– طالع بینی متولدین اردیبهشت در اسفند ماه :

این ماه پول قابل توجهی به دستان میرسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ؛ سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از ان سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل ان می شوید.

 

شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما بعنوان الگویی در رفتار و کردار نام می‌برند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همان‌ گونه در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید.

 

+ طالع بینی متولدین خرداد در اسفند ماه : 

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته میشود حفظ کردن نگرش‌هاي‌ مثبت کار دشواری است ؛ حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت میکنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید.

با همه ی این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌هاي‌ منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خودرا روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکانپذیر میشود.

 

– طالع بینی متولدین تیر در اسفند ماه : 

کسیکه مدت‌هاي‌ طولانی با شما در ارتباط بوده بشما علاقه داشته ولی شما متوجه علاقه او نشده‌اید. عجله نکنید و از قضاوت عجولانه خودداری کنید. بزودی نامه‌اي به دست شما خواهد رسید.

 

مبادا از خواندن مطالب درون ان ناراحت و نگران شوید و امید به خداوند را فراموش کنید. می‌‌توانید راجع به این نامه با کسیکه بشما نزدیک‌تر است صحبت کنید و از او دراین مورد کمک بخواهید.

 

در مورد انچه در دل دارید، با هر شخصی سخن نگویید چرا که ممکن است با تجارب ناکافی خود بشما پیشنهادی دهند و شما را دریک گرفتاری بزرگ بیندازند. امتحان سختی در پیش دارید و نتیجه این امتحان در زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

موفقیت دراین امتحان، زیاد دور از معرض نیست، لازمه ان تلاش و پشتکار خود شماست. پس دست روی دست نگذارید و تلاش کنید که روزهای روشن خوشی نزدیک است. اگر در فکر مسافرت و تفریح هستید ان را برای چند روزی به تعویق بیندازید.

 

+ طالع بینی متولدین مرداد در اسفند ماه : 

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید بزودی گم شده تان را خواهید یافت ؛ گره اي در کارتان به وجود آمده است که به موجب ان آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید.

از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب اذيت و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیر بیشتر و بهتری دارد.

 

– طالع بینی متولدین شهریور در اسفند ماه : 

هدف تان را تا به انتها دنبال نمایید ودر نیمه راه ناامید نشوید که می‌گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون بجای ان که زانوی غم در بغل بگیرید چاره اي بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد.

 

از جاییکه انتظارش را ندارید کمک دریافت می‌کنید ولی شما آن قدر مشغول و نگران مسئولیت هاي‌ تان هستید که توجهی به این کمک نمی‌کنید. او هنوز چشم امیدش به شماست.

 

در زندگی عاطفی تان ممکن است کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی‌خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

 

فال و طالع بینی اسفند ماه (جدید)

+ طالع بینی متولدین مهر در اسفند ماه: 

مدتی است که به مرور کارهای صورت گرفته در گذشته می‌پردازید بهتر است گذشته را فراموش کنید و فقط از ان درس بگیرید و از تجارب به دست آمده جهت موفقیت استفاده کنید؛ درمورد مسائلی که پیش آمده است از قضاوت و صادر کردن رای بپرهیزید چرا که شما دراین مورد اطلاعات درست و دقیقی ندارید.

 

عزیزی از شما دور شده که موجب دلواپسی تان شده است بزودی خبر های خوشی از ایشان دریافت میکنید و دیدارها تازه خواهد شد ؛ بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی بخود استراحت بدهید و کمی از آرامش موجود لذت ببرید.

 

– طالع بینی متولدین آبان در اسفند ماه : 

راهی در پیش گرفته اید که نباید از سختی هاي‌ ان بهراسید چرا که همین سختی ها و موانع است که پیروزی و موفقیت را برای شما شیرین و دوست داشتنی میکند.

از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و بهمین دلیل ان رابطه صمیمی گذشته را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید.

تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شما مهیا است که می‌تواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید.

 

+ طالع بینی متولدین آذر در اسفند ماه : 

این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می شود بیشترین تمرکز خودرا روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خودرا از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال اینکار موفقیت رابه دست می‌آورید ودر نهایت، شما مسئولیت خودرا بر مستقل بودن ترجیح میدهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

 

دلخور و خشمگین ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر میکند ؛ حتی اگر احساسات منفی خودرا بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعداً وادار خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

– طالع بینی متولدین دی در اسفند ماه: 

موقعیتی برای‌تان پیش خواهد آمد که وادار به قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوید. سعی کنید اینکار رابه دور از هر گونه سوگیری و پشتیبانی انجام دهید. نتیجه این قضاوت اثرات روحی برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود به ارمغان بیاورید. توانایی‌هاي‌ خودرا بشناسید و از آن ها استفاده کنید. با همین توانایی‌ها است که می‌‌توانید پله‌‌هاي‌ ترقی رابه سرعت طی کنید. اطرافیان بیش از گذشته بشما محبت خواهند کرد و این محبت را شما درک خواهید کرد. سعی در جبران این محبت‌ها داشته باشید.

 

کسی بشما مراجعه می‌‌‌کند و از شما درخواست کمک دارد. اگر توانایی کمک کردن به وی را دارید به او کمک کنید ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی‌‌بینید وی را با قول‌هاي‌ بی‌‌خودی، دلگرم نکنید.

 

+ طالع بینی متولدین بهمن  در اسفند ماه : 

اگر به خدای بزرگ ایمان داشته باشی،دلیلی برای هراس از ناشناخته ها نخواهی داشت.میتوانی با خاطرجمعی و مسرت به آینده بنگری، زیرا اراده خداوند در زندگی ات جاری است.

 

امور ناشناخته و غیر منتظره تو را از پای در نمی آورند، زیرا می‌دانی که ار هر موقعیتی میتوانی بهره ببری.در زندگی مسوولیت پذیر باش. اگر وظایف رابه درستی انجام بدهی موفقیت می‌توانی بهره ببری.

 

اگر اراده و پشتکار را در خود بپرورانی،بدون تردید دست خداوند همیشه نگهدارت خواهد بودو هدایتت خواهد کرد و از بی قراری رهایی خواهی یافت.دراین ماه ،سعی کن با دوستان و افرادی که باعث پیشرفتت میشوند،بیشتر رابطه برقرار کنی.

 

صدقه دادن و خیرات کردن را فراموش نکن.شادی و خوش بینی را هر کجا که هستی اشاعه بده..اگر منتظر حکم دادگاه یا خبری اداری هستی به نفعت رای خواهند داد.

 

– طالع بینی متولدین اسفند در اسفند ماه : 

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بشما نزدیک شده. خانه شما ممکن است بعنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید.

 

سطح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي‌ عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. 

 

طالع بینی ماه های مختلف را در پایین بخوانید…

جدیدترین مطالب سایت