فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

هر ماه چه عاشقانه هایی دارند ؟

 

با طالع بینی و فال هایي همراه میشویم که مخصوصاً هرماه درست میشود در ادامه می توانید با فال و طالع بینی عاشقانه مخصوصاً هرماه تالاب را دنبال نمایید.

 

فال و طالع بینی عاشقانه مخصوصاً هرماه , کهکشان تاثیر و قدرت زیادی در احساسات، الگوها و روابط شما دارند. در طالع بینی هفتگی امروز از دیدگاه کهکشانی به زندگی و رویدادها خوب و بدی که به همراه دارد نگاهی گذرا داشته باشیم.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

 

فروردین
این هفته زندگی عاشقانه شما دستور یک جاده پر دست انداز را دارد که با تماس بین ونوس و زحل آغاز میشود. شما و پرطرفدار احساس میکنید برای هم ساخته شده اید چون هم از نظر عقاید مذهبی و هم معنوی نظیر هم هستید. مدتی بعد متوجه میشویدکه تماس شما به کمی شلوغ پلوغی هم نیاز دارد. یک تغییر اساسی که به او هم انرژی بیشتری بدهد.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

اردیبهشت
این هفته از نظر عاطفی کمی دلنازک تر شده اید و این برای شما که میخواهید عشق رابه زندگی تان دعوت کنید مهلت خیلی خوبی است.گاهی اوقات بدون این که بفهمیم دور خود دیوار می‌کشیم و مانع از توجه دیگران نسبت به خودمان میشویم. مثل این که به همه ی با زبان بی زبانی می گوییم

 

از ما فاصله بگیرند و همین باعث میشود مهلت های عاطفی را از دست بدهیم. خوشبختانه ماه کامل در روز شنبه باعث میشود دیگر این سیگنال های منفی رابه سوی مردم ارسال نکنید و آمادگی این که خصوصیت های انحصار به فردتان رابه دیگران نشان دهید را پیدا می کنید.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

خرداد
اگر در حال آشنایی با شخصی هستید با رسیدن به او سنجیدن ای بسیار متمایز از زندگی خواهید داشت زیرا ونوس دربخش عشق واقعی علامت شما در بهترین زاویه زحل قرار گرفته است. شما هم دیگر را مثل کف دستتان می شناسید و تماس خیلی رمانتیکی رابا هم خواهید داشت. چه مجرد باشید چه متاهل یک رخداد ناگهانی همه چیز را در زندگی عاشقانه شما زیر و رو می کند.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

تیر
خورشید دربخش رمانتیک علامت شما در حال حرکت است و این علامت نوری است کهدر قضایا عاطفی شما می درخشد. اگر مجرد هستید سرانجام می فهمید که از یک تماس عاطفه ای چه چیزی می خواهید. به این نتیجه میرسید که باید حاوی چیزهایی کهدر یک تماس لازم است باشید. این هفته بهترین روزها رابا پرطرفدار می گذرانید به مخصوصاً در روز جمعه.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

مرداد
اگر نگران هستید که در تماس عمده همفکری ندارید اضطراب به خودتان راه ندهید چون محافظت ها نزدیک است و هردو تلاش میکنید تماس ذهنی باهم برقرار کنید. خوشبختانه عطارد به بخشی که مرتبط به قضایا قلبی و عاطفی شماست حرکت میکند و باعث میشود یک گفتگوی سازنده با همسرتان داشته باشید. اگر مجرد هستید با فرد خاصی آشنا میشوید.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

شهریور
اگر متاهل هستید همه ی چیز کمی مبهم پیش می رود و البته این به معنای دوست نداشتن یک دیگر نیست بلکه شما قدر همه چیز را در زندگی مشترکتان میدانید. تکیه گاه خوبی برای هم دیگر هستید و زندگی آرام و بی دردسری دارید. آرامش سریعا ترین راه برای رسیدن به سعادت است. صحبتی که جمعه این هفته باهم خواهید داشت باعث میشود مجدد گرمای عشق در زندگی مشترک تان زنده شود بطوری که ذهن، جسم و روحتان با پرطرفدار تماس برقرار می کند.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

مهر
احساس میکنید زندگی رمانتیک شما دارد به سوی پوچی پیش می‌رود و تنها توصیفی که می توانید از آن داشته باشید کسل کننده بودنش است. در صورتی که دوست دارید یک زندگی غیرمنتظره، غیر قابل پیشبینی، هیجان آور و پر از رویدادها متمایز داشته باشید. اورانوس دربخش روابط شما در حال فعالیت است ودر روز شنبه در برابر ونوس قرار می گیرد و چنین شرایطی را برای شما فراهم میکند.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

آبان
در تماس با زندگی عاشقانه شما باید بگویم که تمام احساساتتان در نقطه اوج خود قرار خواهند داشت. ماه کامل در روز شنبه دربخش روابط علامت شما قرار می گیرد و لحظات احساسی و پرمعنایی رابا هم خواهید گذراند و تماس بین شما محکم تر می شود. علیرغم تمام این ها کمی احساس ناامنی در تماس شما بوجود خواهد آمد.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

آذر
این هفته در زندگی عاشقانه شما یک رویدادها ناگهانی رخ می‌دهد و با کسیکه مدت ها می شناختید وارد یک تماس عاطفی می شوید. حتی اگر لحظاتی که باهم می گذرانید زودگذر باشد بازهم چیزی شما را مایوس نخواهد کرد.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

دی
از زندگی رمانتیک خود رضایت کافی خواهید داشت. با فردی که آشنا می شدید به نتیجه میرسید ودر تماس با قضایا عاطفی، جدی‌تر گفت‌وگو میکنید چون میخواهید بدانید آیا تصمیمی که می گیرید درست است یا خیر.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

بهمن
به علت این که حرف هایتان را قبل از به زبان آوردن سبک و سنگین نمی‌کنید در زندگی عاشقانه تان کمی دشوار بوجود آورده اید و این باعث میشود همسرتان از شما بخواهد در مورد این قضایا باهم صحبتی داشته باشید. احتمالاً نظر شما با نظر او یکی نباشد و این شما را کمی خشمگین میکند اما ارزشش را دارد چون در انتها زندگی تان را نجات خواهد داد.

 

فال و طالع بینی عاشقانه ویژه هر ماه

اسفند
عادت های پول هزینه کردن شما با همسرتان متمایز است و همین یک شکاف بزرگ در زندگی شما ایجاد میکند. شما عمده نسبت به پولی که در می آورید بی مسئولیت نیستید اما نظر همسرتان این است که برای چیزهای غیرضروری پول هزینه می کنید. به عنوان مثال احتمالا خرید اینترنتی بشما حس خوبی بدهد

 

اما همسرتان با آن موافق نباشد. از نظر همسرتان حتی اگر مولتی میلیونر هم باشید باید یکسری محدودیت ها در درآمد مشترکتان داشته باشید. این منصفانه نیست که تنها یک نفر پول ها را هزینه کند.

 

جدیدترین مطالب سایت