متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

 البته این مقاله بیشتر جنبه سرگرمی دارد و شاید در برخی موارد این متولدین ماه اختلاف نظرهایی باهم داشته باشند که در این جا بـه ان پرداخته ایم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از متولدین ماه هایي که نباید باهم دوست باشند را منتشر کرده ایم.

 

علائم زودیاک که بدترین دشمنان هستند

بیایید صادق باشیم: همه ی باهم کنار نمی‌آیند. شاید از افرادی که بیش از حد صریح با انها برخورد میکنند دوست ندارید. یا، نمیتوانید ان یک نفر را که مدام غیبت می کند، تحمل کنید. در هر صورت، درک معامله شکنان با دیگران بسیار مهم اسـت.

 

البته، همیشه در هر رابطه اي نیاز بـه کمی دادن و گرفتن وجود خواهد داشت. اما اگر برای کنار آمدن با فردی در حلقه اجتماعی خود تلاش می‌کنید، احتمال زیادی وجوددارد که ربطی بـه طالع بینی داشته باشد. در ادامه بخوانید تا متوجه شوید کدام نشانه هاي‌ زودیاک بدترین دشمنان هستند.

 

بیشتر بخوانید: جملات زیبا از بزرگان در مورد اعتماد و دوستی و عشق

 

فروردین و تیر

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

جاه طلب، دلير و احساساتی، فروردین و تیر نقاط مشترک بسیار بیشتری نسبت بـه انچه در ابتدا بـه چشم می‌خورد، دارند. این نشانه ها هردو فوق العاده احساسی و حساس هستند، اگر چه احساسات خودرا بـه روش هاي‌ مختلف بیان میکنند. فروردین

 

ها بـه خاطر شخصیت هاي‌ دلير و دنباله دار خود مشهور هستند که می تواند آن ها را نترس و تکانشی کند. ذهن تیز و تیز هوش انها، انها را در زندگی جلو میبرد، اما می تواند عده اي از افراد را بـه روشی غلط مالش دهد. از سوی دیگر، تیر ها بـه شخصیت هاي‌ همدل و حساس خود مشهور هستند. 

 

فروردین رویکرد عاطفی تیر بـه موقعیت‌ها را آزاردهنده مییابد، در حالیکه تیر از طبیعت بی‌رحمانه فروردین آزرده یا ناامید میشود. در نهایت، دوستی هاي‌ نزدیک بین این دو نشانه نسبتاً نادر اسـت زیرا شباهت هاي‌ آن ها می تواند بـه سرعت بـه تفاوت هاي‌ غیر قابل حل تبدیل شود.

 

اردیبهشت و فروردین

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

دوستی بین اردیبهشت و فروردین بسیار چالش برانگیز اسـت، اما قابل درک اسـت که چرا آن ها در ابتدا جذب یک دیگر می شوند. هر دوی این نشانه‌ها رئیس بودن را دوست دارند و بـه خاطر رویکرد پرشورشان بـه زندگی مشهور هستند. با این حال، فروردین برای اردیبهشت روشمند بیش از حد تکانشی اسـت.

 

فروردین برای تلاش هاي‌ خود نیاز بـه توجه و شناخت زیادی دارد که برای اردیبهشت یک تغییر بزرگ اسـت. در حالیکه انها ممکن اسـت در ابتدا شخصیت مصمم یک دیگر را تحسین کنند، هر دوی این نشانه ها در نظرات خود بسیار ثابت هستند و بعید اسـت که بـه اراده دیگری خم شوند. نتیجه بـه طور کلی یک جنگ قدرت بزرگ اسـت.

 

خرداد و شهریور

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

اگر چه هر دوی این نشانه ها توسط عطارد – سیاره ارتباطات – اداره می شوند – بـه نظر می‌رسد خرداد و شهریور نمی‌توانند زمینه مشترکی پیدا کنند. شهریور عقل قوی اما خاموشی دارد، در حالی‌که خرداد بـه خاطر شوخ طبعی خود مشهور اسـت. 

 

خرداد بـه عنوان اجتماعی، رسا ودر موقعیت‌هاي‌ ناآشنا رشد می کند، در حالیکه شهریور ترجیح می دهد دایره دوستانه تنگی داشته باشد و می تواند بـه دلیل نیاز مداوم خرداد بـه توجه خفه شود. خردادها همچنین تمایل دارند در تفکرات خود کمی بیش از حد بـه دلخواه شهریور پراکنده باشند. حتی منعطف ترین شهریور نیز بـه سرعت از خرداد و نیاز دائمی انها بـه تغییر نظر قبل از تصمیم نهایی، ده ها بار ناامید می شود.

 

تیر و آذر

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

تیر می تواند با بیشتر نشانه ها کنار بیاید، اما بدترین تطابق انها احتمالاً آذر خواهد بود. دوستی بین تیر و آذر می تواند دشوار باشد زیرا تیر فردی قابل اعتماد می‌خواهد، در حالی‌که آذر بـه راه هاي‌ سرگردان خود مشهور اسـت. در حالی‌که این دو نشانه میل بـه زندگی دارند، نحوه ابراز احساسات نمی‌تواند متفاوت باشد.

 

تیر ها تحت نظارت احساساتشان هستند، در حالیکه آذر ها تحت بازرسی اعمالشان هستند. در نتیجه، ارتباط غلط موضوع عدد یک این دو نشانه اسـت. آذر نیاز تیر بـه صحبت کردن در مورد هر مشکل کوچکی را بیش از حد تخلیه می کند که نمیتواند برای مدت طولانی در اطراف بماند.

 

در همین حال، تیر همدل در برقراری ارتباط با قوس در سطح عمیق‌تر و مجبور کردن انها برای باز شدن مشکل خواهد داشت. در پایان روز، آذر ها آن قدر از آسیب پذیر بودن میترسند و نمیتوانند ارتباط عاطفی را بـه تیر بدهند که برای یک دوستی پایدار نیاز دارند.

 

مرداد و اسفند

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

مرداد و اسفند دو نشانه اي هستند که باید باهم دوست باشند، اما بـه نظر نمی‌رسد که آن ها را طولانی مدت کنند. تخیل رویایی اسفند ها می تواند بـه عنوان یک الهام واقعی برای مرداد باشد، با این حال، این دوستی می تواند بـه سرعت بـه لطف نیاز مرداد برای ربودن کانون توجه، یک طرفه شود.

 

در همین حال، نگرش غیر رویارویی اسفند ها باعث ایجاد اصطکاک با ارتباط مستقیم تری مانند مرداد می شود. هرگونه رابطه بین این نشانه ها باعث می شود مرداد از نیاز دائمی اسفند ها ناامید شود، در حالیکه ماهی ها از نظر عاطفی احساس حمایت نمیکنند.

 

شهریور و بهمن

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

طبق طالع بینی، شهریور باید بـه هر قیمتی از بهمن دوری کند. شهریور بـه خاطر مهارت هاي‌ برنامه ریزی و صبرش مشهور اسـت. آن ها ترجیح میدهند وقت خودرا صرف کنند و خودرا وقف پیگیری دقیق رویاهای خود کنند. از سوی دیگر، بهمن ترجیح می دهد راهی را که کمتر سفر کرده اسـت برود و نمیتواند روال یا ساختار سنتی را تحمل کند.

 

شهریور ها در اهداف خود واقع بین هستند، در حالیکه بـه نظر می‌رسد بهمن نمیتواند خیال پردازی را متوقف کند. در ابتدا، شهریور ممکن اسـت از شخصیت یاغی بهمن لذت ببرد، اما بـه زودی از روش هاي‌ غیر متعارف خود برای انجام کارها ناامید خواهند شد. این می تواند منجر بـه افزایش ابعاد حماسی شود زمانی که این دو نشانه در راه درست مدیریت یک موقعیت قرار می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید: دشمن زندگی زناشویی

 

مهر و آبان

بـه دلایل متعددی، کمترین همدم مهر و آبان اسـت. در حالیکه این نشانه ها در قلب هردو افراد وفادار هستند، بـه نظر نمیرسد در مورد چگونگی ایجاد و جلب اعتماد بـه توافق برسند. مهر بـه دلیل رویکرد منصفانه و متعادل خود بـه زندگی شناخته شده اسـت، در حالیکه آبان همه ی چیز در مورد عشق سخت اسـت.

 

این با نیاز مهر بـه حفظ آرامش همراه نیست. آبان تمایل دارد بـه مهر بـه عنوان کسی نگاه کند که از همه ی طرف برای پیشرفت در زندگی بازی می کند، در حالیکه مهر فکر می کند آبان می تواند سبک شود. در حالی‌که جاه طلبی و میل انها برای موفقیت بـه طرز شگفت انگیزی مطابقت دارد، چیز دیگری وجود ندارد که این دو بتوانند روی ان توافق داشته باشند.

 

آبان و مرداد

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

آبان و مرداد دو تا از وفادارترین نشانه هاي‌ زودیاک هستند که بـه آن ها نقاط مشترکی می دهد. آن ها هردو بـه خاطر علاقه و تعهدشان بـه دوستی هایشان شناخته می شوند، که جذابیت اولیه آن ها را توضیح می دهد، اما شباهت ها در این جا متوقف می شود.

 

این دو هردو مشتاق هستند که نشان خودرا در جهان بگذارند اما بـه نظر نمی‌رسد که هیچ کدام حاضر بـه سازش باشند. مرداد در هر زمینه اي از زندگی بسیار رقابت پذیر اسـت، که گاهی اوقات می تواند راه را برای نشانه هاي‌ ظریف تری مانند آبان دشوار کند.

 

و اگر این کافی نبود، هر دوی این نشانه‌ها آن قدر مغرور هستند که اشتباه کنند و می دانند چگونه کینه‌شان را حفظ کنند. برای تبدیل این دو نفر از بهترین دوستان بـه دشمنان فانی فقط یک اختلاف لازم اسـت.

 

آذر و اردیبهشت

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

سازگاری بین آذر و اردیبهشت بسیار کم اسـت، زیرا این علائم زودیاک ارزش هاي‌ شخصی کاملاً متضاد دارند. با این حال، اگر یک چیز مشترک بین آذر و اردیبهشت وجود داشته باشد، عشق بـه زندگی خوب اسـت. اما در حالی‌که آذر و اردیبهشت ممکن اسـت گاهی اوقات گفتگوهای سرگرم کننده و جالبی داشته باشند، بـه ندرت در مورد چیزهای دیگر توافق دارند.

 

اردیبهشت دوست ندارند از مناطق امن خود خارج شوند و آذرها از گیر افتادن دریک روتین یا مکان برای مدت طولانی لذت نمیبرند. کمان همچنین تمایل دارد که برای نشانه‌هاي‌ سنجیده‌تر و عملی‌تر مانند اردیبهشت بیش از حد تکان‌دهنده و صریح باشد. بـه طور خلاصه، انها نمیتوانند در وسط یک دیگر را ملاقات کنند.

 

دی و مهر

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

دی و مهر ممکن اسـت بـه چند دلیل برای شروع یک دوستی جدید مشکل داشته باشند. مهر ذهن بازتر اسـت و ترجیح می دهد دیدگاه همه ی را بشنوند، در حالی‌که دی ترجیح میدهند بـه حقایق پایبند باشند. این می تواند باعث ایجاد اصطکاک بین این دو شود، زمانی که آن ها در مورد نحوه رسیدگی بـه یک مشکل اختلاف نظر دارند.

 

دی می تواند مهر را بیش از حد وسواس ظاهر و محبوبیت ببیند، و نیاز دی بـه همیشه حق با شـما می تواند برای مهر غیر قابل تحمل شود. علاوه بر این، این دو نشانه رویکردهای متفاوتی برای دوست یابی دارند. مهر از برقراری ارتباطات ساده و داشتن آشنایان زیاد لذت میبرد، در حالیکه برج جدی در مورد این که چه کسی در حلقه درونی آن ها قرار می‌گیرد بسیار گزینش می کند. بـه طور کلی، دوستی دی و مهر چیزهای زیادی را بـه دنبال دارد.

 

بهمن و دی

اگر چه هر دوی این نشانه ها توسط زحل اداره می شوند، اما نمی‌توانند با یک دیگر متفاوت باشند. در حالیکه دی ساختار و روال را ترجیح می دهد، بهمن ترجیح می دهد خارج از چارچوب فکر کند و شورش کند. دی ممکن اسـت در ابتدا این تفکر غیر متعارف را تحسین کند، اما بـه سرعت از نیاز بهمن برای بـه چالش کشیدن مداوم اقتدار آزرده می شود. در نهایت انها نمی‌توانند چشم بـه چشم نحوه برخورد با موقعیت هاي‌ دشوار را ببینند.

 

اسفند و خرداد

متولدین ماه هایی که با هم کنار نمی آیند + عکس

بـه نظر میرسد که اسفند و خرداد بـه عنوان دوست بر سر آن ها توافق کنند. هر دوی این نشانه‌ها متفکرانی عمیق هستند، اما بـه روش‌هاي‌ بسیار متفاوتی بـه منطق نزدیک میشوند. اسفند بسیار شهودی هستند و تمایل دارند بر اساس دل خود تصمیم بگیرند. از طرف دیگر، خرداد دوست دارد قبل از تصمیم گیری، تمام حقایق را گرد آوری کند.

 

این باعث تعارض می شود زیرا هردو موقعیت ها را بـه طور متفاوتی توجیه میکنند. ماهیت رویایی اسفند نیز بیش از حد نامنظم اسـت که خرداد نمی‌تواند ان را برای مدت طولانی نظارت کند. ودر حالیکه اسفند از نظر عاطفی انعطاف پذیر هستند، بلاتکلیفی جوزا را برای یک دوستی طولانی مدت بی ثبات می دانند.

 

بیشتر بخوانید: سخنان خواندنی و آموزنده دیل کارنگی

 

در پایان

دوست شخصی مهم در زندگی ماست و چه بسا دوست خوب چیزی اسـت که امروزه سخت‌تر از معادن طلا و یا عناصر جدید پیدا میشود. امروزه بـه دلیل وجود ناخالصی میان مردم خیلی سخت یک دوست ناب و واقعی پیدا می شود.

جدیدترین مطالب سایت