عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

پنهان ترین راز شما : آیا نمیخواستید کسی بداند که شـما با گربه خود صحبت می کنید؟ هر شخصی در تنهایی خود کارهای جالب و عجیبی می‌کند مثل خواندن موزیک در حمام. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از کارهایی که متولدین هرماه در تنهایی خود انجام می‌دهد را منتشر کرده ایم.

 

کارهایی که متولدین هر ماه در تنهایی خود انجام میدهند

هر شخصی در کمد خود چند اسکلت دارد. همکار شـما که بـه نظر میرسد همه ی چیز رابا هم دارد؟ او برای شام غلات میخورد. دوست شـما که محبوب ترین اسـت؟ او دائماً خودش را در گوگل جست‌وجو میکند. ودر حالی‌که این اسرار طبق معمولً خجالت‌آورتر از جرم‌آمیز بودن هستند، اکثر مردم همان‌ گونه تمام تلاش خودرا می کنند تا از بیرون نرفتن آن‌ها پیش گیری کنند.

 

کنجکاو هستید که بدانید وقتی دیگران فکر میکنند کسی بـه آن نگاه نمی کند چه می کنند؟ برای شنیدن اخترشناسان در مورد عمیق ترین و تاریک ترین راز هر علامت زودیاک بـه ادامه این پست بروید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

 

فروردین: به دنبال خود در گوگل باشید

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

فروردین کارآفرین نترس زودیاک اسـت. شـما بـه داشتن قاطعیت و اعتماد بـه نفس شهرت زیادی دارید، بنابر این هرگز اجازه نمی‌دهید دیگران عرق شـما را ببینند. و گرچه وانمود میکنید که نظرات دیگران در مورد انتخاب‌هایتان باعث ناراحتی شـما نمی شود، اما در واقع بسیار اهمیت میدهید.

 

بـه همین دلیل دوست دارید نام خودرا در گوگل و شبکه هاي‌ اجتماعی جست‌وجو کنید. شـما ممکن اسـت راه خودرا بر اساس گفته هاي‌ دیگری تغییر ندهید، اما حتی شـما نمی توانید از دیدن انچه که مردم پشت سر شـما می‌گویند خودداری کنید.

 

اردیبهشت: تماشای افراطی فیلم‌های تلخ

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

اردیبهشت بـه داشتن سلیقه هاي‌ بالا مشهور اسـت. شـما سخت کار می کنید تا یک سبک زندگی شیک، از نحوه تزئین خانه گرفته تا کمد لباس خودرا تنظیم کنید. ودر حالیکه شـما اینکار را بـه خاطر دیگران انجام نمی‌دهید، باید اعتراف کنید که دوست دارید در مورد این‌که چقدر پیچیده هستید تعریف کنید.

 

بـه همین دلیل اسـت که شـما تقریبا هر کاری می کنید تا مردم متوجه نشوند که چقدر عاشق تماشای پرهزینه فیلم‌هاي‌ کم‌هزینه هستید. ممکن اسـت آن‌ها ظریف‌ترین فیلم‌ها نباشند، اما مطمئناً بـه شـما کمک می کنند تا از تنش آسان شوید.

 

خرداد: نادیده گرفتن چت گروهی

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

خرداد پروانه اجتماعی برون‌گرای زودیاک اسـت. تعطیلات آخر هفته خودرا مملو از گردهمایی هاي‌ فراوان نگه می دارید، و وقتی مردم بـه دنبال کاری سرگرم کننده برای انجام دادن هستند، شـما نخستین کسی هستید که با انها تماس می‌گیرند. ودر حالیکه دوست دارید مرکز هر محیط اجتماعی باشید، گاهی اوقات نیاز بـه استراحت از همه ی هرج و مرج دارید.

 

هر چند وقت یکبار، وقتی احساس می کنید شبیه خودتان نیستید، اعلان‌هاي‌ متنی خودرا بـه تعویق می‌اندازید. چت گروهی می تواند بـه تنهایی همه ی چیز را بفهمد در حالیکه شـما از استراحت و آرامش بسیار مورد نیاز لذت می‌برید.

 

تیر: استراق سمع افراد غریبه در ملاء عام

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

پنهان ترین راز شما

تیر ها از شیرین ترین افراد اطراف هستند. شـما همیشه مراقب دیگران هستید و احساسات انها را درنظر می گیرید: این یکی از ویژگی هاي‌ بسیاری اسـت که شـما را بـه یک دوست وفادار تبدیل می‌کند. وقتی دیگران خودرا در مواقع بحران میبینند و بـه شانه اي برای گریه نیاز دارند، شـما همیشه آنجا هستید.

 

در واقع آن قدر عاشق گوش دادن بـه مشکلات دیگران هستید که گاهی اوقات نمی توانید بـه خودتان کمک کنید. ممکن اسـت مردم فکر کنند که اسرارشان در انظار عمومی امن اسـت، اما نمی‌دانند که شـما همیشه آنجا هستید و بـه مکالمه گوش می دهید.

 

مرداد: طوری رفتار می‌کنید که انگار در یک برنامه واقعیت‌نما هستید

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

بر کسی پوشیده نیست که مرداد نمایشگر دراماتیک زودیاک اسـت. شـما جذابیت و کاریزمای طبیعی دارید که دیگران آنرا مسری میدانند، بنابر این پیدا کردن دوستان جدید برای شـما آسان اسـت – بـه طوری‌كه گاهی اوقات نمی توانید تصور کنید که اگر ستاره نمایش واقعی خود بودید، چگونه بودید.

 

شـما مطمئناً شخصیتی برای تبدیل شدن بـه یک ستاره دارید، بنابر این اگر متوجه شدید که در حال رویاپردازی سناریوهایی برای قسمت آزمایشی برنامه تلویزیونی خود هستید، آیا کسی واقعاً می تواند شـما را سرزنش کند؟ شاید هنوز مشهور نشده باشید، اما چه کسی میداند که در نهایت بـه کجا خواهید رسید.

 

شهریور: تظاهر به خواندن در جمع

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

شهریور یکی از باهوش ترین و زوداندیش ترین نشانه هاست. شـما یک سر بسیار صاف بر روی شانه هاي‌ خود دارید و هرگز ضرب الاجل را از دست نمیدهید یا فراموش نمی کنید که در خانه بـه انجام کارهای روزمره بپردازید. اما حتی فردی با این نوع A باید بـه مغز خود استراحت دهد.

 

حتی اگر زمانی که قهوه میخورید یا منتظر دوستی هستید، ممکن اسـت با کتابی در دست دیده شوید، این احتمال وجوددارد که از زمانی که خانه را ترک کرده‌اید حتی یک صفحه را هم نخوانده باشید. راز شـما احتمالاً محفوظ اسـت مگر این‌که کسی از شـما سؤالی در مورد کتابی که در دست دارید بپرسد.

 

بیشتر بخوانید: 40 واقعیت جالب درباره ماه تولد شما

 

مهر: ارسال پیامک های عشوه گرانه برای سابق خود

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

پنهان ترین راز شما

مهرها عده اي از نرم ترین مهارت هاي‌ معاشقه را در اطراف خود دارند. مهم نیست که یک نفر چقدر در ظاهر بسته بـه نظر می‌رسد، شـما می دانید که چگونه بـه اندازه کافی بـه او کمک کنید تا مراقب خودرا از دست بدهد.

 

علیرغم تمام تلاش‌هایتان برای ادامه کار، نمیتوانید از رد و بدل کردن پیام‌هاي‌ عشوه‌آمیز با یکی از دوستان سابقتان که همیشه مشکل ایجاد میکرد، خودداری کنید. شـما بهتر می دانید که دوباره با یک شعله قدیمی دور هم جمع شوید، اما این شـما را از تفریح بی ضرر باز نمی دارد.

 

آبان: بلوف زدن در بازی “هرگز من هرگز”

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

شـما احتمالا بیشتر از هرکسی راز دارید، آبان. شـما کارت هاي‌ خودرا نزدیک سینه خود نگه می دارید و فقط افکار شخصی خودرا با افراد معدودی بـه اشتراک میگذارید. شـما نیاز شدیدی بـه بازرسی دارید و دوست ندارید احساس کنید سر جای خود قرار گرفته اید.

 

بنابر این، منطقی اسـت که چرا ممکن اسـت هنگام پخش یک دور از “Never Have I Ever” دریک مهمانی، چند دروغ سفید بگویید. اینطور نیست که شـما زندگی را تجربه نکرده باشید. ماجراجویی‌هاي‌ شـما در واقع آن قدر بالاست که میدانید هر شخصی که انها را بشنود، دیگر شـما را بـه همان شکل نخواهد دید.

 

آذر: برای خارج شدن از برنامه های اجتماعی فیب می زنید

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

آذرها ماجراجویان بی‌قرار زودیاک هستند، بـه همین دلیل اسـت که شـما برای انجام یک چیز مشکل دارید. چه برنامه‌هاي‌ ناهار با دوستانتان باشد و چه مقصد سفر بعدی‌تان، قبل از این‌که در نهایت تصمیم بگیرید، ده‌ها بار نظر خودرا تغییر خواهید داد.

 

خودانگیختگی دلیل اصلی هیجان‌انگیز بودن زندگیتان اسـت، اما بـه همین دلیل اسـت که می بینید در همان روز دو یا حتی سه بار رزرو شده‌اید. و هنگامیکه زمان آن فرا می‌رسد که بـه مردم خبر دهید که ظاهر نمیشوید، گاهی اوقات حتی یک حقیقت گو مانند شـما یک فیب را انتخاب می‌کند.

 

دی: آواز خواندن کارائوکه زیر دوش

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

پنهان ترین راز شما

دی بـه جدی بودن و رواقی بودن مشهور هستند. چیزهای بسیار کمی وجوددارد که می تواند شـما را از اهدافتان منحرف کند، و ایجاد نظم و انضباط زیادی برای ایجاد روتین هایي که برای موفقیت نیاز دارید لازم اسـت – بـه همین دلیل اسـت که شـما دوست دارید کارهای کوچک احمقانه را بـه برنامه خود وارد کنید.

 

اگر کسی بپرسد هرگز قبول نمیکنید، اما وقتی زیر دوش کارائوکه میخوانید صدای قاتلی دارید. با در دست داشتن بطری شامپو بـه عنوان میکروفون و موسیقی شـما بـه بلندگوها، شـما یک ستاره پاپ با حسن نیت هستید.

 

بهمن: خوردن غلات برای شام

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

بهمن عجیب ترین علامت زودیاک اسـت. شـما دوست دارید خودتان را بیرون بیاورید و انچه را که هنجار درنظر گرفته میشود عقب نشینی کنید. با این حال، سختی‌هاي‌ روزمره میتواند شـما را خسته کند، بـه همین دلیل اسـت که شـما تصمیم می گیرید از اقدامات کوچک شورش استفاده کنید تا بـه خود یادآوری کنید که هنوز یک فرد هستید.

 

یکی از راه هاي‌ مورد علاقه شـما برای چسباندن آن بـه سیستم این اسـت که بـه طور معمول برای شام از غلات استفاده کنید. مهم نیست که چه طعمی مورد علاقه شماست، یک کاسه شیرین نوستالژی همان چیزی اسـت که شـما برای فرار از دنیای واقعی نیاز دارید.

 

اسفند: با حیوانات خانگی خود با صدای خنده دار صحبت می کنید

عمیق ترین، پنهان ترین راز شما، بر اساس ماه تولدتان

پنهان ترین راز شما

اسفند ها خلاق ترین ذهن را در بین هر علامت زودیاک دارند. شـما دوست دارید اوقات فراغت خودرا با رویاپردازی دنیاهای دیگری بگذرانید که در آن میتوانید هر چیزی و هرکسی که میخواهید باشید. در واقع، تخیل شـما می تواند آن قدر زنده باشد که جدا کردن خیالات از واقعیت برای شـما سخت باشد.

 

بنابر این، جای تعجب نیست که وقتی در خانه تنها هستید، صداهای خنده دار جدیدی را برای دوستان پشمالوی خود درنظر بگیرید. مطمئناً؛ آن ها نمیتوانند پاسخ دهند، اما شـما هرگز از این‌که وانمود کنید در دنیایی زندگی می کنید که می‌توانید با حیوانات خانگی خود ارتباط برقرار کنید، خسته نخواهید شد.

 

بیشتر بخوانید: با توجه به علامت زودیاک ، خوش شانس ترین ماه 

 

در پایان

این طبیعت انسان اسـت که بخواهیم درباره خودمان بیشتر بدانیم. و برای بسیاری از مردم، طالع بینی – مطالعه چگونگی همسویی اجسام آسمانی و تأثیر آن بر زندگی ما – یک فرصت طلایی اسـت.

جدیدترین مطالب سایت