بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

از کلاه بیسبال اسپورت گرفته تا فدوراهای مد روز، یک کلاه عالی برای هر علامتی وجوددارد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از مدل هاي‌ مختلف کلاه را براساس ماه تولدتان منتشر کردیم کـه انتخاب بهترین کلاه برای شـما آسان تر شود.

 

کلاهی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود بپوشید

چه ترجیح میدهید در پشت صحنه بمانید، از رنگ‌هاي‌ خنثی و اصول ساده استفاده کنید، یا ترجیح میدهید با رنگ‌هاي‌ روشن و تکه‌هاي‌ استیشن شیک توجه را بـه خود جلب کنید، استایل شـما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شـما میگوید. و روشی کـه اغلب نادیده گرفته می شود برای ابراز وجود، کلاه اسـت.

 

این اکسسوری ممکن اسـت پیش پا افتاده بـه نظر برسد، اما سبک هاي‌ زیادی برای شمارش وجوددارد، از گیره هاي‌ اسپرت گرفته تا کلوچه هاي‌ آوانگارد و کلاه هاي‌ پیچیده. بنابر این، ما از اخترشناسان خواستیم تا هر یک از علائم زودیاک رابا مدل کلاهی کـه بیشتر بـه آن ها می آید مطابقت دهد. بـه خواندن این مقاله از مجله تفریحی تالاب ادامه دهید تا ببینید چه چیزی باید بپوشید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین کلاه مردانه برای هر سلیقه + عکس

 

فروردین: چشمگیر

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

برج حمل رهبران زودیاک هستند و طبق معمول سبک زندگی بسیار فعال ودر حال حرکتی دارند. هیچکس نمی‌تواند با سطح فداکاری و انگیزه شـما رقابت کند. شـما چیزهای زیادی دارید کـه می‌خواهید بـه انجام برسانید، بنابر این گاهی اوقات نیاز دارید کـه موهایتان را از صورتتان جدا کنید، در حالی کـه بـه روز پیش رو می‌پردازید.

 

هنگامی کـه شـما بدون توقف می روید اما همان‌ گونه میخواهید بهترین ظاهر خودرا داشته باشید، گیره لوازم جانبی مناسبی اسـت. فقط بـه این دلیل کـه چیزهای زیادی در بشقاب خود دارید بـه این معنی نیست کـه نمیتوانید در حین انجام ان شیک باشید. سعی کنید ان رابا یک ژاکت زیبا در فضای باز یا ست تمرینی مناسب مورد علاقه خود ست کنید تا حالتی سرگرم کننده و اسپرت داشته باشید.

 

اردیبهشت: کلاه کلوش

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

ثور کـه توسط زهره، سیاره عاشقانه و زیبایی اداره می شود، کمی شیک پوش اسـت. اما شـما از ان دسته اي نیستید کـه کورکورانه از روندها پیروی کنید. شـما سلیقه بسیار خاصی دارید و حس مشخصی از خود دارید، بنابر این کمد لباس شـما احتمالاً پر از قطعات معمولی و اقلام کمی گرانقیمت و خوش ساخت اسـت.

 

کلاه کلوش بـه ظاهر شـما کمک می کند اما از آن ها منحرف نمیشود. کلوچه‌ها کـه با شکل زنگوله‌اي خود کـه بـه‌خوبی روی سر قرار می گیرند و صورت را قاب می کنند، مشخص شده‌اند، نخستین بار بـه لطف کوکو شانل محبوبیت پیدا کردند. امروزه، انها روشی شیک برای افزودن کمی معاشقه شیک بـه هر لباسی در کمد شـما هستند.

 

خرداد: کلاه برتون

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

بـه‌عنوان پروانه‌ي اجتماعی و ترندساز ساکن زودیاک، دوست دارید با مد اظهارنظر کنید. شـما در جریان انچه کـه مد روز اسـت میمانید و اغلب انتخاب‌هاي‌ جسورانه بـه نام امتحان کردن چیزهای جدید انجام میدهید. از احمق بـه نظر رسیدن نمی‌ترسید. شـما فقط میخواهید کمی لذت ببرید.

 

کلاه‌هاي‌ برتون هرگز از مد نیفتاده‌اند، اما بـه لطف تجدید حیات Y2K کـه در حال حاضر اتفاق می‌افتد، بـه طرز چشمگیری بازگشته‌اند. این کلاه‌ها در سبک‌ها و رنگ‌هاي‌ متنوعی عرضه می شوند کـه برای طرف غیرتعیین شـما مناسب اسـت. بنابر این، یک گروه از دوستان خودرا بگیرید و یکی «یا چند مورد!» از خودتان را خرج کنید.

 

تیر: کلاه آفتابی

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

جذاب و شاد، سرطان ها همیشه میدانند چگونه خلق و خوی خودرا روشن کنند. مردم جذب حالات زمینی شـما می شوند و شـما ان را در سبک شخصی خود منعکس می کنید. شـما بـه داشتن سلیقه ساده ودر عین حال شیک مشهور هستید، بنابر این دنبال کردن روندها و ابداع مجدد ظاهر خود هر چند سال یک بار واقعاً برای شـما مناسب نیست. مهمتر این اسـت کـه انتخاب هاي‌ مد شـما سرگرم کننده و کاربردی باشد.

 

کلاه هاي‌ آفتابی یکی از موارد مورد علاقه قدیمی هستند کـه شیک هستند و از شـما در برابر نور خورشید محافظت می کنند. چه در حال گذراندن یک بعدازظهر در باغ خود باشید و چه بـه لوازم جانبی مناسب برای تعطیلات نیاز دارید، با این کلاه فلاپی نمی‌توانید اشتباه کنید.

 

مرداد: کلاه کابوی بدلیجات

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

لئوها پر جنب و جوش، برون گرا هستند و همیشه بـه دنبال گذراندن اوقات خوش هستند. شـما شخصیتی خنده دار و جنبه خلاقانه اي دارید، بـه همین دلیل اسـت کـه همیشه خودرا در مرکز توجه میبینید. شـما میخواهید در بین دیگران متمایز شوید و وقتی نوبت بـه استایل شخصی تان میرسد، ترسی ندارید کـه ظالمانه بـه نظر برسید.

 

بنابر این، چرا چیزی عجیب مانند یک کلاه کابوی با بدلیجات سفارشی را انتخاب نکنید؟ این چرخش سرگرم‌کننده بر روی یک مورد علاقه قدیمی، راهی مطمئن برای خاطرجمعی از این کـه دفعه بعد کـه بـه شهر میروید همه ی چشم‌ها بـه سمت شـما هستند اسـت. ژاکت چرمی و چکمه هاي‌ کابویی خودرا بردارید تا ظاهر را کامل کنید!

 

شهریور: هدبند بیانیه

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

باکره ها استاندارد ها و سطح سلیقه فوق العاده بالایی دارند. تحت تاثیر قرار دادن شـما نیاز بـه مقدار زیادی دارد و احتمالاً تحت تأثیر افکار عمومی قرار نخواهید گرفت. هر چیزی کـه می خرید باید برای سال‌هاي‌ آینده در کمد لباس‌هایتان بماند. و اگر چه ممکن اسـت عملی باشید، اما هر چیزی جز خسته کننده هستید. توجه دقیق شـما بـه جزئیات بـه این معنی اسـت کـه می‌توانید لوازم جانبی مد روز و کاربردی را تشخیص دهید.

 

یک هدبند معمولی کمی سرگرم کننده بـه هر ظاهری می‌افزاید، اما در عین حال کـه بـه فهرست کارهایی کـه بـه‌طور دقیق سازماندهی شده‌اي را انجام میدهید، موهایتان را از صورتتان دور نگه می‌دارد. چه کسی گفته اسـت کـه شـما نمی‌توانید همه ی این کارها را انجام دهید و هنوز هم خوب بـه نظر می‌رسید؟

 

بیشتر بخوانید: مدل کلاه بافتنی و شال زمستانی شیک و جدید

 

مهر: برت

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

ترازوها برونگراهای جذاب زودیاک هستند و همیشه بـه دنبال افرادی هستند کـه با آن ها از زندگی لذت ببرند. و بـه‌عنوان یک مدگرای خودخوانده کـه توسط زهره شهوانی نیز اداره میشود، بـه سمت زیبایی‌شناسی ملایم، شیرین و دلپذیر کشیده می شوید کـه احساس تجمل و رویایی دارد.

 

کلاه شیک برای شـما یک کلاه ایده آل اسـت، زیرا نمادی از رمانتیسم و تطبیق پذیری اسـت. می توان ان رابا هر لباسی ودر هر فصلی از سال پوشید. بـه‌علاوه، حال و هوای جذابی بـه شـما می دهد کـه مطمئناً چند سر را برمی‌گرداند!

 

آبان: فدورا

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

عقرب ها پرشور و شدید هستند کـه در استایل شـما منعکس می شود. گرایش ها موضوع شـما نیست. شـما ترجیح می دهید تا زمانی کـه ان قطعه اي را پیدا کنید کـه شخصیت شـما را تکمیل می کند، آزمایش کنید. اما زمانی کـه ظاهر خودرا مشخص کردید، بعید اسـت کـه از ان دور شوید و زمان و انرژی خودرا برای اصلاح بیشتر ان اختصاص دهید. بنابر این، شـما بـه کلاهی نیاز دارید کـه جنبه دوری و درونگرای شـما را بیان کند، اما همان‌ گونه دیگران را بـه این فکر کند کـه چه چیزی در زیر سطح پنهان شده اسـت.

 

از ستارگان سینما گرفته تا اوباش‌ها، انواع اسرارآمیز و جذاب در طول سالها فدورا را بـه عنوان نمادی از قدرت خود بـه نمایش گذاشته‌اند – بـه همین دلیل اسـت کـه این کلاه نمدی نرم و شیک بهترین انتخاب برای اسرارآمیزترین علامت زودیاک اسـت.

 

آذز: کلاه تله

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

قوس زندگی را در حاشیه زندگی می کند. دیگران ممکن اسـت یک برنامه پنج ساله داشته باشند، اما شـما دوست دارید گزینه هاي‌ خودرا باز نگه دارید. شـما با بیرون رفتن از منطقه امن خود، ملاقات با افراد جدید و حذف چیزهایی از فهرست سطل خود در طول مسیر غریبه نیستید. بنابر این، لوازم جانبی مد شـما باید بـه اندازه کافی کاربردی و سبک باشند تا با شـما سفر کنند.

 

کلاه هاي‌ رپر سرپوش مناسبی برای ماجراجویان زودیاک هستند. کلاه خزدار همراه با بال‌هاي‌ گوش اسـت کـه می توان ان‌ها را در هنگام گرم شدن هوا بسته کرد یا روی چانه محکم کرد تا از شـما در برابر سرما محافظت کند. مهم نیست کـه در کجا پرسه می زنید، این کلاه همه ی کاره و شیک میتواند بـه ان ادامه دهد.

 

دی: کلاه بیسبال

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

برج جدی دوست ندارند مسائل را بیش از حد پیچیده کنند. شـما کـه بـه نظم و جاه طلبی خود مشهور هستید، همه ی چیز را بدون هیاهو و عملی نگه می دارید. در بیشتر زندگیتان، از روابطتان گرفته تا چیزی کـه پولتان را برای ان خرج میکنید، کیفیت کم‌ توجهی را بـه زرق و برق و شرایط ترجیح می دهید. برای شـما، مد باید بخش هاي‌ مساوی جاودانه و شیک باشد.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه با کلاه بیسبال نمیتوانید اشتباه کنید. فرقی نمی کند کـه در حال انجام کارهای مختلف، رفتن بـه باشگاه، یا تشویق تیم ورزشی مورد علاقه‌تان باشید، بـه ندرت پیش می آید کـه این کلاه معمولی و آسان مناسب ان موقعیت نباشد.

 

بهمن: بانی

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

دلو علامت زودیاک غیرعادی و آزاده اسـت. ودر حالی کـه درست اسـت کـه شـما عاشق برجسته شدن هستید، بـه این دلیل نیست کـه توجه را دوست دارید. بیان سبک و تمام ویژگی‌هاي‌ سرگرم‌کننده‌اي کـه با ان همراه اسـت برای شـما مهم‌تر از تطابق با ان اسـت.

 

چرا شورش درونی خودرا با استفاده از یک بانی شلخته در آغوش نگیرید؟ این اکسسوری‌هاي‌ غیر رسمی راهی عالی برای ترکیب کمد لباس معمولی‌تان با ذائقه‌اي جذاب هستند، بدون این کـه بـه نظر برسید کـه خیلی تلاش میکنید. علاوه بر این، آن ها در سبک ها و رنگ هاي‌ متنوعی مطابق با سلیقه شـما هستند.

 

اسفند: کلاه سطلی

بهترین کلاه مناسب شما براساس ماه تولدتان

ماهی ها خیال پرداز غریب زودیاک هستند و حس مد شـما تمایل دارد ان جنبه هنری شخصیت شـما را منعکس کند. همانگونه کـه از امتحان کردن چیزهای جدید نمی‌ترسید، سبک شـما نیز بسیار روان اسـت و با خلق و خوی شـما تغییر می کند.

 

اگر بـه دنبال اکسسوری هستید کـه زیبایی بی نظیر شـما را در بر بگیرد، کلاه سطلی دهه 90 می تواند بهترین گزینه برای شـما باشد. این بازگشت نوستالژیک لحظه‌اي مهم را سپری می کند و راهی عالی برای محافظت از خود در برابر نور خورشید ودر عین حال نشان دادن شخصیت سرگرم‌کننده و بد بو شماست. ناگفته نماند، این کلاهی اسـت کـه اگر در حال پیاده روی طولانی در ساحل هستید، بـه خوبی کار می کند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های عجیب ترین کلاه های دنیا

 

در پایان

برای این کـه از گوش‌هایتان در برابر سرما محافظت کنید، از باد محافظت کنید یا کمی شخصیت بیشتر بـه لباستان بدهید، کلاه بیش از یک ترفند در آستین خود دارد! سبک ها متنوع و متعدد هستند. با گذشت زمان و پیروی از روند مد، آن ها دست از تغییر برنداشتند.

جدیدترین مطالب سایت