عشق مادر به فرزندش در روز سیزده بدر (+عکس)

عشق مادر به فرزندش در روز سیزده بدر (+عکس)

مادری در سربازی فرزندش سیزده به در برگزار کرد 

همیشه در همه ی ي ي ي جای دنیا علی الخصوص عشق مادر به فرزند در ایران در تمامی خبرها به گوش می رسد ، اما این بار مادری به جای تفریح خود با فرزند سربازش سیزده به در را گذراند و همین اتفاق بازتابی در شبکه های‌‌ مجازی بازتاب کرد.

 

مادری که سیزده بدر جلوی پادگان پسرش آمد تصویری بسیار تاثر برانگیز که این روزها در شبکه‌های‌ اجتماعی دست به دست میچرخد.

 

تصویر مادری که سیزده بدر به پادگاه پسرش آمده و جلوی آن سفره پهن کرده تا روز طبیعت را در کنار فرزند خود باشد.

 

عکسی که بازتاب گسترده ای در شبکه های‌‌ اجتماعی داشت و مادری که هیچ کجای طبیعت جز جلوی پادگان پسر آرام نمیگرفت.

 

سیزده بدر مادر جلوی پادگان پسرش

عشق مادر به فرزندش در روز سیزده بدر «+عکس»

سیزده بدر مادری با فرزندش در پادگان

 

این عکس گوشه ای از مهر مادری هست که وصف نشدنی هست. می‌گویند خدا قطره ای از مهر و محبت خود را در وجود مادر قرار داده هست حالا ببینیم خدا خودش چقدر مهربان هست خدایی که سرچشمه همه ی ي ي ي واژه های‌‌ خوب هست.

 

این تصویر متعلق به مادر شهید حبیب الله دانه گردی هست که در دهه شصت ثبت گردیده است.

 

با دیدن این تصویر به سراغ این مادر بزرگوار رفتیم تا از حال و احوال وی باخبر شویم متوجه شدیم که این مادر در اصفهان ساکن است.

 

به دوستان خود تماس گرفتیم تا به سراغ این مادر بروند و با او درباره این تصویر گفتگویی کنند که دوستان ما وقتی به محل زندگی این مادر رفته بودند متوجه شدند چند روز پیش به رحمت ایزدی پیوسته است.

 

مادری که با گرفتاری ها و مشقت‌های‌‌ فراوان برای دیدن پسر خود، که مشغول گذراندن دوره‌های‌‌ آموزشی اعزام به جبهه بود، به محل خدمت پسرش سفر میکرد و در کنار پادگان غدیر اصفهان به دیدار او میرفت.

 

شهید حبیب الله دانه گردی در همان روزهای جنگ به سربازی رفت و بعد از پایان دوره آموزش به جبهه و خط مقدم جنگ با رژیم وحشی صدام اعزام شد که بعد از چند ماه دفاع برای خاک مقدس کشومان در بیستم اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات والفجر ۸ در سن ۲۲ سالگی درمنطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد. روحش شاد یادش گرامی.

 

جدیدترین مطالب سایت