بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

مجموعه : عاشقانه
بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین سرگرمی ها برای زوج ها در فصل تابستان را منتشر کرده ایم. از کنسرت در فضای باز گرفته تا مینی گلف، هرگز نمی‌خواهید بـه داخل خانه بازگردید.

 

بهترین تفریحات تابستانه برای عاشقان

تابستان روزهای طولانی‌تر، هوای گرم‌تر و فرصت‌هاي‌ بیشتری برای استفاده از هردو با یک فرد خاص بـه همراه دارد. برای کسانی کـه بعد از یک زمستان طولانی و سرد و یک بهار خیس کمی احساس جنون می‌کنند، این ایده هاي‌ قرار تابستانی بـه شـما این امکان را می دهد کـه لباس حجیم هوای سرد را بپوشانید، آفتاب را روی صورت خود احساس کنید و چیزها را بـه روش هاي‌ بیشتری گرم کنید. جیوه در حال افزایش اسـت، اگر شـما رانش ما را بگیرید.

 

وقتی از نتفلیکس خسته شده‌اید و دل تان می آید و میخواهید دوباره در دنیا حضور داشته باشید، ما فعالیت‌هاي‌ زیادی داریم کـه بیشتر، خوب، فعال هستند.

 

کارهای رمانتیک زیادی برای انجام در خارج از منزل وجوددارد، از فعالیت‌هاي‌ هنری مانند کنسرت‌هاي‌ در فضای باز و تئاتر زنده، پیک‌نیک‌هاي‌ خوشمزه و کامیون‌هاي‌ غذای منحصربه‌فرد، تا فعالیت‌هاي‌ خارج از منزل مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کـه باعث می شوند تا زمانی کـه بـه هم نزدیک‌تر می شوید بدرخشید.

 

سپس، وقتی زمان خنک شدن فرا می‌رسد، همیشه ساحل یا استخری وجوددارد کـه می توانید بهترین مدل لباس شنای خودرا برای بوت کردن بـه نمایش بگذارید.

 

و هنگامی کـه تمام امکانات را در شهر یا منطقه خود بـه اتمام رساندید، می توانید ماشین را گاز بزنید، فهرست پخش سفر های جاده اي مورد علاقه خودرا قرار دهید و بـه مکانی جدید سفر کنید، جایی کـه می توانید همه ی چیز را از نو شروع کنید.

 

1. تماشای یک فیلم در فضای باز

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

اگر در جایی با رانندگی درایو زندگی میکنید، مکان مناسب‌تری برای قرار تابستانی وجود ندارد: میتوانید با غروب خورشید آسان باشید و یک یا دو فیلم را در پس زمینه ستاره‌ها تماشا کنید، و همچنین میتوانید تنقلات خودرا همراه داشته باشید. اگر در نزدیکی شـما وسیله نقلیه اي وجود ندارد، تعداد زیادی از شهرها در پارک هاي‌ محلی فیلم در فضای باز پخش می‌کنند.

 

2. بازی تنیس دو نفره

درود؛ کلمه “عشق” یک اصطلاح تنیس اسـت، بنابر این باید بهترین قرار تابستانی باشد، درست اسـت؟ یک جفت راکت بردارید، تردترین لباس‌هاي‌ سفید خودرا بپوشید و وارد زمین شوید.

 

3. کارواش خود را میزبانی کنید

کارها با دو نفر خیلی آسان تر اسـت، درست اسـت؟ شلنگ و چند برس شستشو را بیرون بیاورید و ماشین هایتان را بشویید تا سرگرمی احمقانه و صابونی داشته باشید. و درود؛ اگر کسی دراین فرآیند اسپری شود، این فقط بخشی از معامله اسـت.

 

4. به بازار کشاورز بروید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

با چیدن محصولات خود در مزرعه محلی یا بازار کشاورزان بـه جای سوپرمارکت، خرید را بـه یک فعالیت زوج شیرین تبدیل کنید. شـما اغلب می توانید گوشت، نان، پنیر، گل و حتی کالاهای صنایع دستی را علاوه بر میوه ها و سبزیجات نیز در آنجا پیدا کنید.

 

5. به عنوان یک تیم ورزش کنید

فرقی نمی کند کـه شـما فقط سعی میکنید فعال‌تر شوید یا برای یک مسابقه بزرگ یا رویداد ورزشی تمرین می کنید، تمرین تیمی می تواند بـه شـما کمک کند با انگیزه بمانید و حتی شـما را بـه هم نزدیک‌تر کند.

 

6. بازی مینی گلف

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

حتی افراد کم ورزشکار در بین ما نیز می توانند از تلاش برای یک سوراخ دریک در کورس توپ‌زنی محلی لذت ببرند. کمی رقابت دوستانه نیز هرگز بـه پیوند شـما آسیب نمی‌رساند.

 

7. تماشای آتش بازی

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

هق هق و هق هق بر سر انفجار در آسمان بـه همان اندازه عاشقانه اسـت، و تعداد زیادی از شهرها در شب‌هایي غیر از روز استقلال، بـه‌ویژه پس از بازی‌هاي‌ بیسبال در لیگ کوچک یا فستیوال‌هاي‌ محلی، آتش‌بازی نمایش می دهند.

 

8. با قایق برو بیرون

اگر در نزدیکی یک آب زندگی می کنید، بیرون بردن یک قایق یک تاریخ مطمئن اسـت. یک کولر، یک اسپیکر قابل حمل بسته بندی کنید و ضد آفتاب را فراموش نکنید. بین مناظر و نسیم خنک، در کمترین زمان بـه شـما احساس می کند.

 

9. برای یک هدف خوب داوطلب شوید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

با داوطلب شدن برای هدفی کـه هر دوی شـما بـه ان اعتقاد دارید، مقداری از خوبی‌ها را در دنیا بـه ارمغان بیاورید. با یک انبار مواد غذایی محلی، تمیز کردن محله یا مسابقه خیریه – هر انچه کـه بـه دل تان می آید، مراجعه کنید.

 

10. برو اسکیت

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

اسکیت کردن دیگر فقط یک قرار زمستانی نیست. یک جفت اسکیت غلتکی یا رولر تیغه بردارید و چند حلقه دور یک پارک محلی یا درست پایین بلوک بزنید. اگر تازه وارد چرخ‌ها هستید کلاه و لنت‌هاي‌ خودرا فراموش نکنید.

 

11. دور هم جمع شوید

گاهی اوقات بهترین قرارها با دوستان اسـت. آتش‌سوزی با گروه بهتر اسـت، بنابر این آتش بسازید «اما مطمئن شوید کـه شهرداری شـما ابتدا اجازه می دهد» و بـه محض این‌کـه صدای خروشان بلند شد، آتش‌سوزی را خاموش کنید. موزیک هاي‌ آتش کمپ و داستان هاي‌ شبح آور ارواح را فراموش نکنید تا بهانه اي دیگر برای در آغوش گرفتن با عزیزتان بـه شـما بدهد.

 

12. از پاسیو رستوران لذت ببرید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

دریک رستوران، کافه یا بار در فضای باز آفتاب بگیرید. همه ی چیز در فضای بیرونی عالی طعم بهتری دارد، بـه خصوص اگر نسیم ملایم و مکالمه اي عالی باشد.

 

13. یک نمایشگاه یا جشنواره خیابانی را انتخاب کنید

تابستان فصل نمایشگاه‌هاي‌ خیابانی اسـت، چه نمایشگاه‌هاي‌ محلی صنایع دستی یا خودرو، نمایشگاه شهرستانی، بازار خیابانی یا یکی از جشنواره‌هایي کـه در ماه‌هاي‌ گرم برگزار میشود. جشن خودرا برگزار کنید و شاید کمی غذای خیابانی یا یک یا دو کاردستی دستی تهیه کنید.

 

14. یک باغ مجسمه را کاوش کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

سفر های موزه سرپوشیده را برای قرارهای زمستانی یا روزهای بارانی ذخیره کنید. در عوض، ببینید آیا می توانید تاسیسات هنری در فضای باز در منطقه خود پیدا کنید. بسته بـه قوانین مؤسسه، میتوانید یک پیک نیک برای لذت بردن از یک پس‌زمینه فکری نیز بـه همراه داشته باشید.

 

15. از یک پارک تفریحی دیدن کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

چه جویای هیجان باشید یا چرخ و فلک بیشتر بـه سبک شـما باشد، یک روز در پارک چیزی برای همه ی ارائه می دهد. فکر کنید: بازی، پیاده روی روی تخته و آیا ما بـه آب نبات پنبه اي اشاره کردیم؟». فقط مطمئن شوید کـه از قبل بررسی کنید، زیرا پارک‌هاي‌ محبوب‌تر ممکن اسـت بـه بلیط‌هاي‌ قبلی نیاز داشته باشند.

 

16. توریست بازی کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

آخرین باری کـه واقعاً توقف کردید و از شهر یا شهری کـه در ان زندگی می کنید قدردانی کردید چه زمانی بود؟ چه دریک مرکز فرهنگی هستید یا یک خیابان اصلی محلی شایان ستایش در ان نزدیکی دارید، روز رابا نگاهی تازه بـه منطقه خود نگاه کنید. سلفی اجباری!

 

17. طعم شراب را در تاکستان بچشید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

یک روز دریک تاکستان همه ی چیز را دارد: مناظر طبیعی فوق‌العاده، چیزی خوشمزه برای امتحان کردن و شاید فرصتی برای یادگیری چیزی در مورد نوشیدنی مورد علاقه‌تان، اگر چیز زیادی در مورد انواع مختلف شراب نمی دانید. بـه علاوه، همیشه میتوانید یک بطری بـه خانه بیاورید و بعدا تجربه را دوباره تجربه کنید.

 

18. به دوچرخه سواری بروید

دوباره احساس کودکی خواهید کرد ودر اثر عرق کردن، یک شات اندورفین تقویت کننده خلق و خو دریافت خواهید کرد. مسیری را پیدا کنید کـه بتوانید در ان مناظر باشکوهی را مشاهده کنید – یا بدون برنامه حرکت کنید و ببینید روز شـما را بـه کجا می‌برد. و هنگامی کـه نیاز بـه افزایش سطح دراین تاریخ دارید، سعی کنید یک دوچرخه پشت سر هم اجاره کنید و مهارت هاي‌ کار گروهی خودرا کامل کنید.

 

19. یک باغ بزرگ را کاوش کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بزرگ‌ترین باغ گیاه‌شناسی را در نزدیکی خود پیدا کنید و برای بوییدن گل‌ها توقف کنید – بـه معنای واقعی کلمه. در طول تابستان، مطمئناً شکوفه هاي‌ زیبایی خواهید دید. فراموش نکنید کـه چند سلفی گلدار باهم برای «گرم» بگیرید.

 

20. یک بازی را ببینید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

در تعداد زیادی از مناطق، نمایش‌هایي در تابستان در فضای باز اجرا می شود تا از هوای گرم‌تر بهترین استفاده را ببرند. هیچ چیز مانند فرهنگ سازی در فضای باز وجود ندارد، بـه خصوص اگر بتوانید یک بطری شراب و مقداری پنیر و کراکر برای لذت بردن در حین انجام دادن بـه همراه داشته باشید.

 

21. یک پیاده روی

تمام هدف پیاده روی این اسـت کـه خودرا در محیط طبیعی گم کنید و این یک شانس فوق العاده اسـت کـه در طول مسیر خودرا در گفت‌وگو گم کنید. هنگامی کـه بـه اوج رسیدید، از تماشای منظره با یک دیگر لذت خواهید برد.

 

22. تماشای کنسرت در فضای باز

فستیوال‌هاي‌ کنسرت در مقیاس بزرگ انفجاری هستند، اما اگر نمی توانید بـه ان برسید، برای لذت بردن از برخی اجراهای هیجان‌انگیز بـه یک فستیوال بزرگ موسیقی نیاز ندارید. مکان‌هاي‌ نزدیک خودرا ببینید تا از صدای موسیقی زنده در هوای آزاد لذت ببرید.

 

23. یوگا کار کن

کلاسی را پیدا کنید کـه باهم بتوانید مدیتیشن و ورزش هاي‌ افزایش دهنده عضلات را دریافت کنید. سپس، برای انجام هر کاری کـه در ان روز تصمیم بگیرید، آرام و متمرکز خواهید بود.

 

24. به پشت بام بروید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بسته بـه محل زندگیتان، میتوانید مکان‌هایي روی پشت‌بام برای یوگا، قهوه، نوشیدنی‌ها – حتی فیلم‌هاي‌ شبانه – پیدا کنید. نسیم تابستانی را در مو هاي خود احساس کنید و باهم از منظره دیدن کنید.

 

25. به ساحل بزن

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

اگر می توانید برای یک روز – یا حتی چند روز – دزدی کنید! – گرفتن مقداری خورشید و کمی شن ممکن اسـت بهترین تاریخ تابستانی باشد. امواج متلاشی کننده، حالات ساحلی و امیدواریم نوشیدنی با یک چتر کوچک در ان باشد؟ خیلی رمانتیک تر از این نمی‌شود.

 

26. کمی DIY انجام دهید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

شاید بهترین خوراک برای نخستین بار نباشد، اما اگر مدتی باهم بودید و بـه کاری در خانه نیاز دارید، بـه عنوان یک تیم با ان مقابله کنید! ساختن ان عرشه، کار در باغ یا حتی رنگ آمیزی یک اتاق، زمانی کـه یک دوست درکنار خود داشته باشید، بسیار سریع تر انجام می شود.

 

27. میوه خود را انتخاب کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

رفتن بـه بازار کشاورزان عالی اسـت. رفتن بـه مزرعه و چیدن میوه هاي‌ خود؟ این سطح بعدی اسـت. هنگامی کـه فضل خودرا انتخاب کردید، بـه خانه بروید و باهم چیزی بپزید تا از ثمره کار خود لذت ببرید «ببخشید».

 

28. تماشای غروب «یا طلوع خورشید»

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بسیار خوب، طلوع خورشید ممکن اسـت کمی جاه طلبانه باشد، مگر این کـه افراد صبحگاهی جدی باشید، اما می توانید از زیبایی غروب خورشید در هر جایی کـه زندگی می کنید لذت ببرید ودر عین حال از چشمان بسته مهم خود غافل نشوید. ببینید آیا می توانید دیدنی ترین نقطه را در منطقه خود پیدا کنید تا بهترین منظره را بگیرید.

 

29. زوجی که در یک قرار تابستانی در چمن بازی چکرز می کنند

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

یک بازی رومیزی مورد علاقه خودرا بـه حیاط خلوت ببرید، یک بازی چمن زنی راه اندازی کنید یا فقط مانند یک بچه در چمن بچرخید. کمی هوس بـه رابطه خود وارد کنید و از آب و هوا نیز بهره ببرید.

 

30. یک قرار صبحانه در فضای باز درست کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

زودتر بـه یک رستوران بروید تا بتوانید در پاسیو جایی بخرید و از صف هاي‌ طولانی برانچرها بگذرید. یا اگر تمایل بـه ماندن دارید، خودتان در خانه میموزا و قهوه درست کنید، سپس باهم در آشپزخانه آشپزی کنید.

 

31. برو روی آب

قایقرانی، قایق‌سواری، کایاک‌سواری یا پارویی ایستاده – میلیونها راه برای تفریح در آب وجوددارد، حتی اگر نزدیک اقیانوس نباشید. از یک دریاچه یا رودخانه محلی در نزدیکی خود دیدن کنید تا ده نفر را آویزان کنید.

 

32. یک بازی لیگ کوچک را بررسی کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بازی‌هاي‌ مینور می توانند حتی سرگرم‌کننده‌تر از مسابقات بزرگ باشند. رفتن بـه یک پارک توپ مخصوصاً تابستانی اسـت، جایی کـه بلیط‌ها ارزان‌تر اسـت، ترافیک کمتر دیوانه‌کننده اسـت، ماء شعیر آزادانه جریان دارد و رویداد های تبلیغاتی شامل همه ی چیز از شب‌هاي‌ جنگ ستارگان گرفته تا رویداد های «پارک در پارک» با توله‌هاي‌ بامزه اسـت. کسی گفته مرا بـه بازی توپ ببر؟

 

33. برو روی بستنی کرال

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بستنی، ژلاتو، سرو نرم، ماست یخ زده با تمام مواد افزودنی – چرا وقتی می توانید همه ی انها را بخورید، بـه یکی بسنده کنید؟ اگر درست قدم بردارید، بـه معنای واقعی کلمه می توانید شیرین ترین روز را داشته باشید.

 

34. مروری بر یک گذشته از دوران جوانی خود

مینی گلف، کارت یا فریزبی گلف را امتحان کنید. حتی عده اي از شهرها میزبان لیگ هاي‌ کیکبال بزرگسالان هستند. اگر واقعاً رقابتی هستید، آمار دویدن را در مورد این کـه چه کسی در تمام این فعالیت‌ها برنده بازی‌هاي‌ بیشتری میشود، نگه دارید و یک شرط بندی دوستانه ببندید. یا، می توانید چند بازی چمن مانند کروکت یا کوب بخرید و مسابقات خودرا در حیاط خلوت میزبانی کنید.

 

35. یک باغ آبجو پیدا کنید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

اگر طرفدار ماء شعیر، چوب شور یا سوسیس یا هر میان وعده خوشمزه دیگری هستید، بـه یک آبجوسازی محلی مراجعه کنید کـه در ان می توانید یک پیمانه در فضای باز استراحت کنید. اگر پروازهای مزه‌کننده در منو هستند، چند نوع دم‌نوش را کـه قبلاً امتحان نکرده‌اید انتخاب کنید، سپس یادداشت‌ها را بعد از هر طعم جدید مقایسه کنید.

 

36. برو کنار استخر

چه یک استخر حیاط خلوت، یک استخر عمومی یا یک استخر هتل کـه بـه شـما امکان می دهد برای روز رزرو کنید، هیچ چیز بهتر از یک روز آفتابی و شنا نیست «مخصوصا اگر وادار نباشید با ان همه ی شن و ماسه درهم و برهم سر و کار داشته باشید».

 

37. بسته بندی پیک نیک

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

ممکن اسـت مبتکرانه ترین ایده تاریخ تابستانی نباشد، اما غذا هاي پیک نیک کاملاً خوشمزه هستند. بـه همان اندازه کـه دوست دارید غذای خودرا ساده یا مفصل کنید، اما آیا می‌توانیم میوه تازه، پنیر، نان خرد شده و یک بطری ترد شراب سفید را پیشنهاد کنیم؟

 

38. یک سفر یک روزه به یک شهر جدید داشته باشید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

مهم نیست دقیقا کجا می‌روید. آنچه مهمتر اسـت فهرست پخش سفر های جاده اي اسـت کـه در ماشین میخوانید و جاذبه هاي‌ فریبنده کنار جاده اي کـه در راه توقف می کنید. وقتی بـه آنجا رسیدید حتما یک آهنربا یا برچسب ضربه گیر بـه عنوان سوغاتی شیرین از تاریخ خود بخرید.

 

39. ردیابی بهترین کامیون مواد غذایی

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

کامیون‌هاي‌ حمل غذا همیشه بهتر میشوند، بنابر این این مأموریت خودرا پیدا کنید کـه بهترین خوراکی‌هاي‌ موبایل را در مجاورت خود پیدا کنید. شـما حتی می توانید یک فهرست دویدن یا براکت نگه دارید تا یک بازی سرگرم کننده از انتخاب هاي‌ برتر خود بسازید کـه تمام تابستان طول بکشد.

 

40. برو کمپینگ

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

شـما بـه قدم زدن مسلط شدید شـما دوچرخه سواری را حل کرده‌اید. شـما پیاده روی را کامل کرده‌اید. بعدش چی؟ یک قرار شبانه در بیابان، کـه فرصت هاي‌ زیادی را برای غوطه ور شدن با کاکائو یا قهوه در حالی کـه در کیسه خواب خود پیچیده اید، فراهم می کند. کباب مارشملو را روی آتش کمپ فراموش نکنید.

 

41. کوره را آتش بزنید

برای تجربه آشپزی منحصر بـه فرد در فضای باز، یک پای را روی گریل بیندازید. مطمئنا، همبرگرها و سگ ها عالی هستند، اما ما پیتزای کبابی را بـه خاطر طعم دودی کـه می دهد دوست داریم. تاپینگ هاي‌ مختلف را آزمایش کنید تا زمانی کـه ترکیبی را کـه دوست دارید بـه دست آورید.

 

42. به تماشای ستارگان بروید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

چیزی کاملا رمانتیک در شگفتی ستارگان و سیارات باهم وجوددارد. یک تلسکوپ بیاورید و ببینید کدام صورت فلکی را می توانید ببینید! «اگر ستاره شناس نیستید، برنامه ها می توانند بـه شـما کمک کنند.»

 

43. به پارک سگ ها بروید

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

می دانید کـه آیا شـما ان زوج هستید یا خیر – ان زوجی کـه سومین «یا چهارم، یا پنجمین» عضو افتخاری پشمالو و عریان اسـت. اگر این شـما هستید، توله سگ خودرا بـه پارک سگ بیاورید و روز رابا سایر توله ها و افراد انها سپری کنید.

 

44. ماساژ زوجین را دریافت کنید

خوب، پس شاید این کاری نباشد کـه در نخستین قرار ملاقات انجام دهید. اما هنگامی کـه باهم احساس اسانی کردید، ممکن اسـت در طول یک درمان اسپا مشترک از احساس ناز شدن لذت ببرید. سطح عاشقانه: خیلی بالا!

 

45. خرید از بازارهای دست دوم و فروش برچسب

بهترین تفریحات تابستانه برای قرارهای عاشقانه

بازاری در نزدیکی خود پیدا کنید و مهارت هاي‌ چانه زنی خودرا آزمایش کنید. فروش گاراژ نیز کار می کند و می تواند یافته هاي‌ غیر معمول تری را بـه همراه داشته باشد. بعد از ان نسخه خودرا از عتیقه جات میزبانی کنید. هر کس بهترین گنج را پیدا کند برنده اسـت.

 

در پایان

چه در جستجوی ایده‌هاي‌ نخستین قرار ملاقات برای امتحان کردن آب با شخص جدید باشید و چه بـه دنبال چاشنی روابط فعلی خود فراتر از شام سنتی و گردش در فیلم هستید، این قرارهای تابستانی برای یک قرار ملاقات در فضای باز بسیار عالی هستند.

جدیدترین مطالب سایت