40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

مجموعه : عاشقانه
40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ایده هاي‌ سرگرم کننده برای زوج ها در فصل پاییز را منتشر کرده ایم. تعداد زیادی از ایده هاي‌ ارزان «و رایگان!» در فهرست ما وجود دارد.

 

بهترین سرگرمی ها برای زن و شوهرها

وقتی نوبت بـه جشن گرفتن همه ی چیز در پاییز میرسد، ممکن اسـت فوراً بـه سمت بـه‌روزرسانی کمد لباس خود حرکت کنید، بـه سفری پر از برگ‌ها بروید یا مانتو خودرا با کدو تنبل و برگ‌هاي‌ رنگارنگ تزیین کنید. در حالی‌که همه ی این ها راه‌هاي‌ سرگرم‌کننده‌اي برای استفاده بیشتر از پاییز هستند، هوای خنک‌تر همچنین فرصتی عالی برای صمیمیت با دیگران – هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی – ارائه میدهد.

 

چه در مرحله آشنایی با سفارش قهوه خود باشید و چه برای همیشه باهم بوده اید، انبوهی از فعالیت هاي‌ خلاقانه پاییزی وجود دارد که می تواند بـه شـما کمک کند دوباره بـه هم متصل شوید و جرقه اي را دوباره روشن کنید که رابطه شـما را تازه نگه می دارد.

 

اگر کمی خلاقیت دارید، هرگز نترسید. ما رمانتیک ترین ایده هاي‌ تاریخ پاییز را برای برنامه ریزی برای پیاده روی در پارک آماده کرده ایم. ما گزینه‌هایي داریم که خون شـما را برای انواع فضای باز «مناسب برای شروع قرار پاییز»؛ ایده‌هاي‌ سرگرم‌کننده قرار ملاقات سرپوشیده برای کسانی که ترجیح می دهند روزهای خنک‌تری را در خانه با آتش خروشان سپری کنند و مفاهیم خلاقانه‌اي که برای هردو کاردستی مناسب اسـت، داریم.

 

متخصصان و کسانی که برای ترسیم یک خط مستقیم مشکل دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که یک تاریخ را انتخاب کنید، تقویم خودرا علامت گذاری کنید و شروع بـه احساس عشق کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

 

1. یک پازل را کامل کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

شـما بهترین تیم را تشکیل می دهید، بنابر این مقابله با یک پازل می تواند بـه سرمایه‌گذاری از ماهیت قفل خود کمک کند. یکی را انتخاب کنید که با هردو علایق شخصی شـما صحبت کند، خواه الهام گرفته از سفر باشد، الهام بخش یا متمرکز بر فرهنگ پاپ.

 

2. مسابقه را اجرا کنید

با دویدن باهم یک مسابقه عرق کنید – و ثابت کنید که ورزشکار واقعی کیست. برای بـه حداکثر رساندن این زمان باکیفیت، از قبل جلسات تمرینی منظمی را برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که هر دوی شـما آماده رفتن در روز بزرگ هستید.

 

3. از بازار کشاورزان دیدن کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

هنگامیکه بـه یک دستور غذای خوشمزه پاییزی رضایت دادید «بـه هرحال نمی توانید با خورش یا سوپ اشتباه کنید»؛ بـه بازار کشاورزان یا مزرعه محلی خود بروید تا همه ی مواد را خریداری کنید.

 

4. یک روز اسپا داشته باشید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

پس از یک روز طولانی و پر هیجان، یک دیگر رابا ماسک هاي‌ صورت، ماساژ و یک حمام گرم آرامش بخش، نوازش کنید. برای این که این تجربه بـه اندازه آبگرم محلی شـما خوب باشد، با یک شمع خوشبو و موسیقی خوش خلق حال و هوا را تنظیم کنید. کرکی ترین لباس هاي‌ خودرا فراموش نکنید!

 

5. از باغبانی لذت ببرید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

باغبانی فقط برای بهار یا تابستان نیست. با کاشت غذا هاي مورد علاقه فصلی مانند هویج و کلم بروکلی بـه آب و هوای مطبوع فصل متمایل شوید.

 

6. یک PSL بگیرید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

بـه “اساسی ترین” عنصر پاییز متمایل شوید – کدو تنبل ساده لاته. نوشیدنی بـه دلایلی دارای وضعیت سمبل اسـت. خوشمزه اسـت و طعمی شبیه پاییز در لیوان دارد. طرفدار PSL نیستید؟ بیشتر کافی‌شاپ‌ها برای گرم کردن شکم و قلبتان، غذا هاي فصلی دیگری نیز دارند.

 

7. به برگ ها نگاه کن

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

درختان رنگارنگ تنها یکی از نقاط برجسته پاییز هستند و اگر برای گشت و گذار توقف نکرده اید، بـه طور جدی از دست داده اید. شیرینی خودرا بگیرید، برای آب و هوا جمع کنید و پیاده روی یا رانندگی کنید تا از شکوه طبیعی لذت ببرید.

 

8. به صورت جفت تزئین کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

سالن ها را برای هالووین چیدمان کنید یا فقط از دکور پاییزی بیرون بیایید، اما ان را بـه جای یک کار طاقت فرسا بـه یک قرار ملاقات تبدیل کنید. بستن چراغ‌ها، آویختن تاج گل فصلی و تعویض دکور میز یا مانتو با یک دوست بسیار سرگرم‌کننده‌تر اسـت.

 

9. برو به سیب چیدن

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

اگر در آب و هوای مناسب زندگی می کنید، نمی توانید سیب‌چینی را برای یک قرار فعال سرگرم‌کننده شکست دهید. نه تنها با یک حمل و نقل لذیذ بـه اتمام میرسید، بلکه میتوانید در مورد گونه‌هاي‌ مختلف و یک دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید، زیرا در مسیر خود از میان ردیف‌هاي‌ درختان پر پیچ و خم میشوید.

 

10. ماز ذرت را امتحان کنید

مهارت هاي‌ حل مسئله مشترک خودرا با تلاش در پیچ و خم ذرت آزمایش کنید. عده اي از آن ها کدو تنبل و سایر کرایه هاي‌ پاییزی را میفروشند، سیب و تنقلات داغ یا حتی نوشیدنی هاي‌ بزرگسالان سرو می‌کنند، بنابر این می توانید یک روز کامل از ان درست کنید.

 

11. یک کدو تنبل را انتخاب کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

با آوردن شیرینی خود برای انتخاب کدو تنبل، دکوراسیون پاییزی خودرا ارتقا دهید. بـه لینوس دریک تکه کدو تنبل در همان نزدیکی درود کنید و متوجه شوید که آیا قرار شـما کدویی را ترجیح می دهد که فقط یک کدو تنبل مادر می تواند ان را دوست داشته باشد یا انها را کاملاً متقارن دوست دارد.

 

12. بسته بندی پیک نیک

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

فقط بـه این دلیل که آب و هوا کمی لقمه دارد بـه این معنی نیست که باید سبد پیک نیک را کنار بگذارید. غذاخوری در فضای باز پاییزی از زیبایی خاص فصل بهره میبرد و می تواند گزینه اي عالی و مقرون بـه صرفه در فضای باز برای قرار پاییز باشد.

 

13. چند خوراکی خوشمزه بپزید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

گردش مالی سیب، پای کدو تنبل، انواع کلوچه هاي‌ ادویه دار – آیا شخص دیگری گرسنه میشود؟ پخت و پز باهم یک فعالیت سرگرم کننده با سودی شیرین ایجاد می‌کند، بنابر این عده اي از مواد تشکیل دهنده را بردارید و یک دستور غذای جدید رابا شریک زندگی خود امتحان کنید.

 

14. یک لباس زوج بسازید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

حتی اگر هفته‌ها تا هالووین باقیمانده باشد «یا اگر پنجره را از دست داده باشید!» لباس‌ها فراتر از ان یک شب، یک فعالیت سرگرم‌کننده در خانه می‌سازند. حیوانات خانگی یا بچه ها را سرگرم کنید و فراموش نکنید که یک عکس برداری برای گرم داشته باشید.

 

15. کارناوال پاییزی را بررسی کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

یک جشنواره یا کارناوال پاییزی را برای سرگرمی هاي‌ قدیمی برگزار کنید که مطمئناً شـما را بـه خنده می اندازد. چند خوراکی میان راه بخورید، یک دیگر را دریک مسابقه دوستانه با ضربات خال بـه چالش بکشید و فراموش نکنید که در باغ وحش حیوانات خانگی تاب بخورید.

 

16. برو کمپینگ

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

با انجام یک سفر کمپینگ با فضای باز خود در تماس باشید. روی آتش بپزید، در کیسه خواب هاي‌ دنج بخوابید و ستاره هایي را انتخاب کنید تا نام یک دیگر را نام ببرید. 

 

17. در طبیعت پیاده روی کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

کفش‌هاي‌ پیاده‌روی خودرا ببندید و بـه حفاظت‌شده طبیعت، پارک یا منطقه پیاده‌روی نزدیک بروید تا از مناظر دیدن کنید. فقط چیزی در مورد فاصله گرفتن از شلوغی زندگی روزمره وجود دارد که بـه گفتگوی عمیق دعوت می‌کند، بنابر این حتی زوج هایي که چندین سال زیر کمربند خود هستند می‌توانند چیزی از ان بـه دست آورند.

 

18. حکاکی کدو تنبل

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

این دیگر فقط برای بچه ها نیست. ان کدوها را بـه شکل هاي‌ شبح آور، چهره هاي‌ احمقانه یا حتی طرح هاي‌ پیچیده حکاکی کنید – تنها محدودیت تخیل شماست.

 

19. در رختخواب با هم بخوانید

یکی از ان صبح‌هاي‌ خنک پاییزی را بـه تنبلی در رخت خواب باهم بگذرانید – هیچ وسیله‌اي مجاز نیست. قهوه دم کنید، کاغذ، یک کتاب خوب یا چند مجله را بردارید و بـه نوبت قسمت هاي‌ مورد علاقه یا تیترهای چشم نواز خودرا با صدای بلند بخوانید.

 

20. کارت بازی کنید یا یک بازی تخته ای

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

اگر منظور ما را بدانید، یک رقابت کوچک واقعاً می تواند اوضاع را داغ کند. یک دسته کارت، یک بازی رومیزی یا حتی یک بازی ویدیویی بردارید و یک دیگر را در چند دور بـه چالش بکشید. برای افزایش ریسک، شرط بندی دوستانه ببندید.

 

21. توریست را در شهر خود بازی کنید

آخرین باری که واقعاً بـه شهر خود رفتید کی بود؟ فرقی نمی کند شهر شـما یک کلان شهر شلوغ باشد یا یک روستای کوچک خواب‌آلود، شریک زندگیتان را بگیرید و با چشمانی تازه بـه ان نگاه کنید. در خیابان اصلی قدم بزنید، فروشگاه‌هاي‌ کوچک زیبا را مرور کنید و اگر میتوانید از یک موزه دیدن کنید. شـما دوباره عاشق خانه خواهید شد.

 

22. در فضای باز بنشینید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

با برداشتن یک پتو، چند کتاب، یک ست شطرنج یا تخته نرد و شاید حتی یک بلندگو، قبل از این که برف ببارد، آخرین ذره آب و هوای خوب را از فصل خارج کنید. این باعث میشود مناظر خوبی از محل زندگی شـما تغییر کند، بدون نیاز بـه رزرو «یا پول اضافی!».

 

23. کتاب ها را برای یکدیگر انتخاب کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

شـما می توانید با مطالبی که یک شخص دوست دارد بخواند، چیزهای زیادی در مورد آن ها یاد بگیرید. با رفتن بـه یک کتابخانه یا کتابفروشی محلی و انتخاب کتاب هایي که فکر می کنید دوستشان دارند، جنبه متفاوتی از عشق خودرا کشف کنید. شاید در حالیکه در پشته ها پرسه میزنید، یک عاشقانه تند را برای شـما انتخاب کنید تا باهم لذت ببرید.

 

24. دوچرخه سواری کنید

پاییز زمان خوبی برای دوچرخه سواری اسـت زیرا هوا خنک شده اسـت، بنابر این در مکان هاي‌ غیر قابل ذکر عرق نمیکنید. شهر یا شهر خودرا از منظری تازه ببینید و با معشوق خود کمی ورزش کنید. استفاده از کلاه ایمنی را فراموش نکنید.

 

25. با هم چیزی بسازید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

دریک کلاس سفالگری شرکت کنید، یک شب نقاشی را امتحان کنید یا عده اي از لوازم را بردارید و کاردستی خودرا در خانه تهیه کنید. حتی اگر بیشتر از همه ی بـه هنر تمایل نداشته باشید، برای خلق چیزی با همزمان بسیار خوبی خواهید داشت.

 

26. خاطرات را مرور کنید

بـه جای شب اصلی فیلم خود، شریک زندگی خودرا بـه سفری در گذشته ببرید. در بین عکس‌هاي‌ خانوادگی ورق بزنید و داستان زمان و مکان وقوع ان‌ها را بگویید، یا سالنامه‌هاي‌ قدیمی را بیرون بیاورید و بـه مدل‌هاي‌ مو و لباس‌هاي‌ قدیمی که قبلاً فکر می کردید خیلی پرواز کنید بخندید.

 

27. داوطلبانه با هم

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

در پاک‌سازی پارک یا ساحل شرکت کنید، غذا را بـه افراد نیازمند تحویل دهید، در پناهگاه حیوانات کمک کنید یا برای کاری که برای شـما دو نفر مهم اسـت داوطلب شوید. انجام کارهای خوب حس خوبی دارد ودر حالیکه در ان هستید تفاوتی در دنیا ایجاد خواهید کرد.

 

28. از یک کارخانه شراب سازی یا آبجوسازی دیدن کنید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

یک راننده مشخص پیدا کنید، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید یا مصرف خودرا تماشا کنید و بـه مزه شراب یا ماء شعیر بروید. تعداد زیادی از شراب‌سازی‌ها و آبجوسازی‌ها مزه‌هاي‌ هدایت‌شده را ارائه میدهند تا بتوانید در حین صرف یک بعدازظهر خوشمزه و آموزشی درباره محصولات آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

29. کمد لباس پاییزی خود را به روز کنید

برای خرید ژاکت هاي‌ جدید و آسان، پیراهن هاي‌ فلانل چهارخانه، روسری هاي‌ محکم یا سایر لوازم ضروری کمد لباس پاییزی، یک دیگر را بخرید. انتخاب لباس‌هاي‌ یک دیگر و ارائه بازخورد چاپلوس‌کننده میتواند معاشقه را در مسیری جدید و سرگرم‌کننده قرار دهد.

 

30. با هم یک غذای جدید بپزید

بـه جای این که بیرون برید یا بـه رستوران بروید، یک شام ویژه بـه عنوان یک تیم درست کنید. خودتان رابا درست کردن یک دستور غذای جدید بـه چالش بکشید. نوش جان!

 

31. چراغ ها را خاموش کن

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

وانمود کنید برق قطع شده اسـت، در شومینه آتش بزنید «یا تقلب کنید و یک ویدیوی یوتیوب از یک شومینه را روشن کنید» و یک شب n0 دستگاه داشته باشید. داستان هاي‌ وحشتناک بگویید، عروسک هاي‌ سایه بسازید و غوطه ور شدن را فراموش نکنید.

 

32. عرق کردن آن را با هم

فقط بـه این دلیل که فصل لباس شنا بـه اتمام رسیده اسـت بـه این معنی نیست که شـما نباید تناسب اندام خودرا دنبال نمایید. با دعوت از افراد مهم خود دریک کلاس ورزشی که از ان لذت می‌برید، باهم برای دویدن یا پیاده روی سریع یا انجام یک فعالیت جدید بـه صورت جفتی، ان را سرگرم کننده کنید.

 

33. برو کایاک سواری

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

با کایاک پشت سر هم یا قایق رانی روی آب، از آخرین نفس هوای خوب نهایت استفاده را ببرید. شـما همکاری را بـه روشی کاملاً جدید یاد خواهید گرفت ودر حالی‌که در ان هستید کمی ورزش خواهید کرد.

 

34. رقصیدن

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

هرکسی می تواند شیار خودرا بـه دست بیاورد، و هیچ چیز بـه اندازه رقص گونه بـه گونه رمانتیک نیست. برای انجام اینکار حتی نیازی بـه خروج از خانه ندارید — یک آموزش رایگان رقص YouTube را برای یادگیری برخی حرکات جدید روشن کنید یا فقط موزیک هاي‌ مورد علاقه خودرا «و فشار اصلی خود» بچرخانید.

 

35. برو پیش یک روانشناس

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

این فصل حتی برای کسانی اسـت که طبق معمولً چنین چیزهایی را مسخره میکنند تا بـه دنیای ماورایی علاقه مند شوند. بازدید از یک روان‌شناس، یک نخل خوان یا حتی خواندن طالع بینی خود باهم می تواند یک فعالیت سرگرم کننده برای هالووین باشد و بـه شـما کمک کند بیشتر در مورد یک دیگر بیاموزید «چه ان را بخرید یا نه».

 

36. برو عتیقه سازی

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

چیزی در مورد عتیقه‌فروشی‌هاي‌ پاییزی و عتیقه‌فروشی‌ها فقط باهم می روند، بنابر این بـه یک گنج‌یابی مدرن بروید، چه اشکال تزئینی را دارید یا نه. با پیدا کردن عجیب‌ترین قطعات در فروشگاه، یک بازی بسازید تا ان را بـه چیزی شبیه بـه یک شکار لاشخور تبدیل کنید.

 

37. سفر جاده ای داشته باشید

سوار خودرو شوید، جی پی اس را برای شهر بعدی تنظیم کنید یا احتیاط را بـه باد بیاورید و ببینید بـه کجا میبرید. موزیک ها یا یک پادکست مورد علاقه را روشن کنید یا از زمان برای پخش 20 سوال استفاده کنید یا بـه مکالمات عمیقی که شـما را بـه هم نزدیکتر میکند، بپردازید. سفر های جاده اي تاریخ هاي‌ آخر هفته خوبی را رقم میزند، پس ان را امتحان کنید.

 

38. به شکار رفتگر PSL بروید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

اینروزها همه ی چیز از قهوه، غلات صبحانه گرفته تا کیک و حتی دئودورانت با طعم ادویه کدو تنبل عرضه میشود «بله، واقعا». بـه فروشگاه مواد غذایی مراجعه کنید و سعی کنید ببینید چه کسی می تواند zaniest ترین مورد PSL را پیدا کند. سپس یک تست طعم غیرعادی انجام دهید. خوب، شاید دئودورانت نباشد.

 

39. فیلم های ترسناک را با هم تماشا کنید

با روشن کردن یک فیلم وحشتناک، بهانه اي برای خود در آغوش بگیرید. اگر از چیزهایی که در شب پرت میشوند خوشتان نمی آید، بـه جای ان فیلم‌هاي‌ احمقانه هالووین یا رام‌کام‌هاي‌ با مضمون پاییزی را امتحان کنید. در هر صورت، ذرت بو داده و آب نبات بی فایده هستند.

 

40. با هم رای دهید

40 ایده عاشقانه برای سرگرمی زن و شوهر ها

زوجی که باهم رای می دهند باهم میمانند. ضرب المثل اینطور نیست؟ مطمئن شوید که رای شـما ثبت شده اسـت، سپس برگه هاي‌ رای غایب خودرا پر کنید یا باهم بـه محل رای گیری خود بروید – بـه خصوص برای انتخابات محلی و مقدماتی. امتیاز جایزه برای یک سلفی زیبا با برچسب هاي‌ «من رأی دادم».

 

در پایان

چیزهای زیادی وجود دارد که باعث ایجاد یک تأثیر اولیه عالی می‌شود. برای برخی افراد، قرار دادن خود در زندگی و عشق یک نسیم اسـت. با این حال، دیگران برای روشن کردن جذابیت دشوارتر هستند. هنر جذب مردم مهارتی اسـت که همه ی ي برای پیشرفت در زندگی باید یاد بگیرند، اما دانستن حرف درست همیشه آسان نیست.

جدیدترین مطالب سایت