81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

مجموعه : عجیب ترین ها
81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

وقتی دنیایی از اقامتگاه‌هاي‌ خلاقانه و نامتعارف وجوددارد، چرا در هتل‌هاي‌ خسته‌کننده و مدرن بمانید؟ درست اسـت، دلیلی ندارد! بنابر این، اگر می خواهید مقصد بعدی هتل شـما بسیار خاطره‌انگیزتر باشد، باید این فهرست از مجله تفریحی تالاب از 81 غیر معمول‌ترین هتل‌هاي‌ جهان را بررسی کنید.

 

81 مورد از عجیب ترین هتل های جهان 

از اقامت دریک فانوس دریایی قدیمی تا خوابیدن در قفسه کتاب هاي‌ کتابخانه، هتل هاي‌ عجیب‌وغریب و منحصر بـه فرد در سراسر جهان کم نیست. ما درباره همه ی چیز از هتل هاي‌ یخی گرفته تا اقامتگاه هاي‌ درختی در جنگل تحقیق کردیم تا لیستی از منحصر بـه فرد ترین هتل هاي‌ جهان را برای شـما بـه ارمغان بیاوریم. برخلاف دیگر هتل‌هاي‌ منحصربفرد، ما فقط گران‌ترین املاک را انتخاب نکرده‌ایم. هتل هاي‌ جالب، غیر معمول و منحصر بـه فرد فقط مختص افراد ثروتمند و مشهور نیستند.

 

81. هابیت هابیت – دهکده هابیت با الهام از ارباب حلقه ها

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

خانه هابیت کـه در دامنه تپه در تروت کریک، مونتانا حک شده اسـت، تفریحی جذاب و وفادار از شایر اسـت. اگر از طرفداران تالکین هستید، سطح جزئیات دراین مکان با ارجاع بـه کتاب‌ها در هر گوشه شـما را شگفت‌زده خواهد کرد. استراحتگاه افسانه اي مخصوص بزرگسالان برای بیدار کردن کودک درونی شـما طراحی شده اسـت.

 

بـه محض ورود، با یک کوکی بزرگ ترول هاوس ساخته شده با گرد و غبار پری پذیرایی می‌کنید. خانه اصلی 1800 فوت مربعی دریک ملک 15 هکتاری با سه اتاق خواب و دو حمام قرار دارد. در زیر ان؛ یک خانه کوچک تر هابیت وجوددارد کـه در تپه ساخته شده اسـت.

 

80. Bivacco Gervasutti – هتل کپسولی آویزان از صخره در ایتالیا

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Bivacco Gervasutti کـه بر لبه یک صخره در ارتفاع 9301 فوتی «2835 متری» آویزان اسـت، مکانی برای افراد ضعیف نیست. Bivouacs «بـه ایتالیایی Bivacco» پناهگاه‌هاي‌ کوچکی در مکان‌هاي‌ طبق معمولً صعب العبور هستند کـه بـه کوهنوردان اجازه میدهند از قله‌هایي کـه دور از معرض کلبه‌هاي‌ کوهستانی معمولی هستند صعود کنند یا در شرایط بد آب و هوایی پناه بگیرند.

 

جایی کـه یک بیواک قبلاً چیزی بیش از یک ظرف بدون اسانی نبود، اکنون تغییر کرده اسـت. برای رسیدن بـه آنجا باید از یک صعود چالش برانگیز صعود کنید، اما مناظر ان فراموش نشدنی اسـت. این بر روی یخچال فریبوزه در توده مون بلان واقع شده اسـت. این کپسول از نام Bivacco Gervasutti، کوهنورد آلپ متولد تورین، Giusto Gervasutti، کـه با نام “Il Fortissimo” «”سخت ترین”» نیز شناخته می شود، گرفته شده اسـت.

 

این کپسول کوهستانی آینده نگرانه جای گزین پناهگاه چوبی ساخته شده بـه یاد او درسال 1948 شد. قطعات این سازه پیشرفته توسط یک بالگرد بالا آورده شد. بـه لطف پنل‌هاي‌ خورشیدی و فناوری مدرن، میتوانید پس از یک صعود چالش‌برانگیز از Val Ferret دریک کابین دنج و گرم در اینترنت بگردید.

 

79. بامبو ایندا – خانه‌های اصیل جاوه‌ای که به خلوتگاه‌های اکو تبدیل شدند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

بامبو ایندا شامل یازده خانه چوبی جاوه اي اسـت کـه بـه بالی آورده شده اند تا در بین شالیزارهای برنج و باغ هاي‌ سرسبز خلوتگاهی پایدار ایجاد کنند. بامبو ایندا پیشرو در سفر های پایدار اسـت کـه فقط از مواد طبیعی برای ساخت و ساز استفاده می کند «عمدتاً بامبو» و غذا هاي گیاهی سرو می کند.هر خانه ویژگی منحصر بـه فرد خودرا دارد و با مبلمان آنتیک و آثار هنری محلی مبله شده اسـت.

 

این هتل با سبک زندگی بوم گردی فعالیت هاي‌ منحصر بـه فرد زیادی برای ارائه دارد. از کلاس هاي‌ روزانه یوگا در خانه باشکوه Minang ساخته شده از بامبو سیاه گرفته تا شام با نور شمع مشرف بـه دره رودخانه.

 

78. هتل باومهاوس – یک خانه درختی با تم فانتزی در آلمان

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

حال و هوای افسانه‌اي با Baumhaushotel قوی اسـت و هشت خانه درختی عجیب‌وغریب را در پارک ملی کشور آلمان ارائه می کند. انتظار دیوارهای گیج کننده، رنگ هاي‌ گیج کننده و سرگرمی زیاد را داشته باشید! پارک تفریحی ماجراجویی در ناحیه گورلیتز در زاکسن همه ی خانواده را سرگرم می کند. باغ وحش حیوانات خانگی، بازی هاي‌ آبی، هزارتوها، بولینگ، و بازی هاي‌ بیلیارد.

 

قلعه هاي‌ چوبی موجود در هوا می‌توانند تا ده نفر را در خود جای دهند. می توانید در وسط یک جنگل مسحور شده ده هکتاری در حاشیه رودخانه نایس بخوابید.

 

77. Inntel Zaandam – چشم نوازترین هتل آمستردام

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Inntel Zaandam شبیه مجموعه‌اي از کلبه‌هاي‌ چوبی سنتی اسـت کـه برای منطقه Zaandam آمستردام معمولی اسـت. مرکز شهر Zaandam ظاهری معمولی Zaan دارد و هتل هاي‌ Inntel Amsterdam-Zaandam بـه عنوان چشم گیر اصلی هستند. نما از یک پازل سه بعدی از 70 خانه Zaanse در چهار سایه سبز تشکیل شده اسـت.

 

خانه در گوشه بالا آبی اسـت کـه بـه اثر هنری «La Maison Bleue» اثر نقاش کلود مونه اشاره دارد کـه اغلب از منطقه Zaan بـه عنوان پس‌زمینه استفاده می کرد. از زمان افتتاح ان درسال 2010؛ این شهر بـه جاذبه توریستی جدید شهر تبدیل شده اسـت.

 

کل ساختمان شهرت بین‌ المللی دارد ودر سال 2016 کانال خبری CNN هتل را بـه عنوان «غیرعادی‌ترین هتل جهان» نامگذاری کرد – بنابر این جای تعجب نیست کـه در فهرست ما جایی داشته باشد. در داخل، بـه همان اندازه کـه در بیرون اسـت خلاق اسـت، بنابر این شـما با شگفتی هاي‌ زیادی روبه‌رو هستید.

 

76. La Balade Des Gnomes – Tales And Legends Hotel with a Giant Horse Trojan

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه پنهان شدن در اسب تروا چگونه خواهد بود؟ در La Balade Des Gnomes، می توانید در یکی بمانید! لانه بهترینها یک اقامتگاه دو طبقه اسـت کـه بـه سبک قرون وسطایی طراحی شده اسـت. اتاق هاي‌ دیوانه دیگر شامل یک قایق دزدان دریایی، شب صحرای مراکش و ماه اسـت.

 

75. Nimb Hotel – All Play No Work Hotel در باغ تیوولی در کپنهاگ

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل Nimb شبیه یک قصر افسانه‌اي اسـت کـه مستقیماً از شب‌هاي‌ عربی بیرون آمده اسـت کـه شخصی درست در وسط کپنهاگ ان را رها کرده اسـت! همچنین این تنها هتل در دانمارک اسـت کـه استخر روی پشتبام دارد. بنابر این اگر بـه تجمل با پیچ و تاب شرقی علاقه دارید «و ورود رایگان بـه تیوولی احتمالاً ضرری ندارد»؛ این یکی برای شماست.

 

درسال 2015؛ Nimb بـه طور غیرمنتظره اي بـه عنوان “هتل سال” در بین 520 هتل در 82 کشور در شبکه هتل هاي‌ کوچک لوکس جهان انتخاب نشد. این هتل پنج ستاره منحصربه‌فرد با 38 اتاق، شامل 21 سوئیت و هفت رستوران لذیذ، از ان زمان تا کنون مملو از جوایز شده اسـت.

 

74. STF Kolarbyn – اقامتگاه بومگردی بازگشت به پایه در اعماق جنگل سوئد 

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

شـما می توانید حالت چوب بری خودرا در STF Kolarbyn روشن کنید زیرا چوب خرد کردن زیادی در ان وجود خواهد داشت. شـما دریک کلبه چوبی در اعماق جنگل سوئد بدون برق و دوش، اما با طبیعت زیبای بکر در اطراف خود خواهید ماند. این کابین در جنگل خوش منظره Bergslagen قرار دارد و دارای کابین‌هاي‌ دنج، آتش‌پزی روباز، و تعداد زیادی از فعالیت‌هاي‌ خارج از منزل اسـت.

 

در مسیرهای طبیعت قدم بزنید تا حیات وحش را ببینید، توت بچینید، یا در دریاچه روستایی شنا کنید و ماهی بگیرید. بـه یک سافاری بـه سبک سوئدی بروید کـه بـه جای شیرها و ببرها، گوزن‌ها و سگ‌هاي‌ دریایی را دنبال میکند. در سونای شناور بخار بگیرید و از هوای تازه لذت ببرید.

 

73. هتل بومونت – در مجسمه انتزاعی گورملی بمانید

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

خیلی ها نمی‌توانند بگویند کـه دریک مجسمه خوابیده اند، اما عده اي از مهمانان هتل بومونت جزو خوش شانس ها هستند. اتاق تاریک و اسرارآمیز توسط هنرمندی بـه نام آنتونی گورملی، یک مفهوم هنری و یک سوئیت هتل 5 ستاره دریک هتل اسـت. این یک خلوتگاه ساکت اسـت کـه در میدان ساکت مایفر در لندن واقع شده اسـت. یکی از زیباترین هتل هاي‌ لندن، بلیط سفر در زمان را بـه لوکس دنیای قدیم ارائه می دهد.

 

72. Rotel – هتل روی چرخ که شما را به هر کجای دنیا می برد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر از بیدار شدن با یک منظره در کل تعطیلات خود خسته شده اید، تور روتل ممکن اسـت پاسخگو باشد. در روز در محل انتخابی خود در مربی گردش خواهید کرد و شب دریک اتاق آسان در عقب میخوابید. برد – برد! این شرکت پیشرو سفر، سفر های یکبار در زندگی را بـه اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آسیا ارائه می دهد.

 

71. خانه بدنه 727 – بوئینگ دهه 1960 تبدیل به یک مکان جنگلی شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

این هتل برای دوستداران هوانوردی یک غذای واقعی اسـت. صاحبان 727 Fuselage Home یک بوئینگ اصلی 1965 را از آرامستان فرودگاه نجات دادند و بـه عنوان یک سوئیت زیبا در سواحل کاستاریکا بـه ان جان تازه اي بخشیدند. شاید دیگر بلند پرواز نباشد، اما مناظر هنوز نفسگیر هستند!

 

قسمت داخلی هواپیمای بوئینگ از قطعات اصلی جدا شده و اطراف ان با پانل هاي‌ چوبی نصب شده اسـت. این درخت درکنار پارک ملی مشهور مانوئل آنتونیو آویزان اسـت. صبحانه روی یک سکوی چوبی مشرف بـه جنگل بارانی و دریا سرو می شود. اگر خوش شانس باشید، ممکن اسـت میمون‌هاي‌ زوزه‌کش، توکان، کواتیس و حتی تنبل‌ها را ببینید.

 

70. هتل نه هتل – یک خواب خوب در یک تراموا

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Hotel Not Hotel یک ادای احترام بازیگوش بـه هنر و طراحی داخلی در آمستردام اسـت. همان طور کـه از نام هتل پیداست، هتل نوت چیزی بیش از یک شب اقامت اسـت. اتاق ها پنهان یا بـه عنوان اشیاء هنری مبدل می شوند. این هتل از یک فضای باز بزرگ تشکیل شده اسـت کـه همه ی اتاق ها بـه یک لابی مشترک باز می شوند، کـه بـه معنای پرسه زدن در راهروهای خالی اسـت.

 

اتاق ها عدد ندارند، بنابر این شـما باید اتاق هاي‌ خودرا بر اساس ظاهر آن ها شناسایی کنید! هر اتاق متفاوت اسـت و وقتی میگویم متفاوت اسـت، منظورم همین اسـت. بـه عنوان مثال، می توانید دریک گاری تراموا یکپارچهسازی با سیستمعامل معتبر، یک اتاق مخفی در پشت قفسه هاي‌ کتاب، یا یک خانه چوبی مینیاتوری بمانید. و صبحانه شـما درکنار گاری تراموا عتیقه سرو می شود.

 

69. هتل کوئین مری – کشتی اقیانوس پیمای لوکس دهه 1930 که به هتل تبدیل شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر شکوه تایتانیک تخیل شـما را مجذوب خود کرده اسـت، پس احتمالاً هتل کوئین مری در کوچه شماست. ملکه مری کـه زمانی یک کشتی لوکس برای افراد ثروتمند و مشهور بود، اکنون بـه عنوان یک هتل مجلل با سوئیت هاي‌ آرت دکو خدمت می کند. بنابر این شـما می توانید بـه عنوان یک مسافر درجه یک در دهه 1930 زندگی کنید.

 

یک شب اقامت در ملکه مری سفری در زمان بـه دورانی اسـت کـه سفر بـه ایالات متحده برای افراد ثروتمند درنظر گرفته شده بود. خانواده سلطنتی و سوپراستار ترجیح دادند با این کشتی بین اروپا و ایالات امریکا سفر کنند. چندین کابین، اتاق نشیمن و محیط رستوران در قایق بـه حالت اولیه خود بازسازی شده اسـت. بنابر این درک میکنید کـه سفر با کشتی در دوران اوج خود چگونه بوده اسـت.

 

اما مراقب ارواح باشید. بر اساس برخی شایعات، ممکن اسـت 150 نفر در کشتی وجود داشته باشند. اگر میخواهید درباره ان‌ها بیشتر بدانید، میتوانید پیاده‌روی ارواح، «تور ملاقات‌هاي‌ خالی‌شده» و «پیاده روی کشتی ماوراء الطبیعه» را رزرو کنید.

 

68. زندان کاروستا – یک سلول زندان در یک زندان نظامی خالی از سکنه

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

زندان کاروستا در لتونی بی شک یک انتخاب افراطی برای اقامت اسـت. زندان کاروستا زندانی در لیپاجا اسـت کـه تا سال 1997 مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه زندان سابق بـه روی بازدیدکنندگان باز اسـت. هر ساعت می توانید بـه یک تور با راهنما در مورد تاریخچه زندان بپیوندید کـه برای مجازات سربازان نافرمان استفاده می شود.

 

آیا می خواهید تجربه کنید کـه زندانی بودن در زندان کاروستا چگونه اسـت؟ سپس بـه عنوان یک زندانی داوطلب شوید و شب را در زندان بگذرانید. در طول اقامت شـما تحت بازرسی قرار میگیرید و باید با افسران اصلاحی واقعی برخورد کنید کـه با شـما مانند یک زندانی نافرمان رفتار می‌کنند.

 

اتاق شـما سلولی اسـت با تخت، میز و دستشويي ساده. اگر فکر میکنید یک شب کامل کمی طولانی اسـت، می توانید در نمایش هایي کـه 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد نیز شرکت کنید. در طول این تجربه، شـما وحشتی را تجربه میکنید کـه زندانی بودن چگونه اسـت.

 

67. پیست اسکی بارین – پیست اسکی ایرانی که منظره زمستانی را تقلید می کند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

کلبه اسکی معمولی خودرا فراموش کنید! پیست اسکی بارین در ایران مانند کوهی پوشیده از برف اسـت. گشت و گذار دراین هتل مانند قدم زدن دریک پیچ و خم یخی اسـت و اتاق ها شبیه ایگلوهای حکاکی شده یخی هستند.

 

استودیو RYRA این ساختمان را طراحی کرده اسـت و نمای بیرونی و داخلی ان زیبایی خیره کننده چشم انداز اطراف را منعکس می کند. بارین در پیست اسکی شمشک در شمال تهران واقع شده اسـت. بله، درست اسـت. ایران زمین هاي‌ اسکی بسیار عالی دارد.

 

66. کلبه مونته روزا جدید – کلبه آلپاین فوق العاده پایدار در سوئیس

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

ساختار کریستالی شکل The New Monte Rosa Hut بی شک خیره کننده اسـت، اما میدانید چه چیزی حتی از ان چشمگیرتر اسـت؟ طراحی پایدار ان! اگر می خواهید طراحی زیست محیطی را در عمل ببینید، این مکان اسـت. این پروژه نشان می دهد کـه ساختمان هاي‌ پایدار حتی در محیط هاي‌ خشن مانند صخره ها و یخبندان در کوه هاي‌ آلپ سوئیس امکانپذیر اسـت.

 

فضای داخلی چوبی مینیمالیستی توسط خورشید و گرمای بدن انسان گرم می شود. با توجه بـه پیچیدگی ساخت و ساز در کوه هاي‌ مرتفع آلپ، پروژه ها نیازمند مشارکت نزدیک بین ETH Zürich، باشگاه آلپاین سوئیس و کارشناسان و متخصصان مختلف خارجی بودند.

 

65. هتل قایق نجات – یک هتل دریایی و یک قایق نجات کاملاً کارآمد در یک

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل نجات غریق واقع در هارلینگن، یک قایق نجات اصلی اسـت کـه بـه زیبایی بازسازی شده اسـت کـه می تواند دو نفر را در خود جای دهد. Lilla Marras از سال 1955 تا 1979 بـه عنوان یک قایق نجات در مکان هاي‌ مختلف در امتداد سواحل انگلیس خدمت کرد. دراین مدت، جان 45 نفر را نجات داد.

 

این قایق توسط یکی از علاقه مندان بـه هلند آورده شد و اکنون بـه عنوان یک اقامتگاه منحصر بـه فرد عمل می کند. برخلاف اکثر هتل هاي‌ قایق دیگر، این هتل کاملاً کار می کند، بنابر این می توانید یک کاپیتان خصوصی را استخدام کنید تا شـما را بـه دریا ببرد! قایق گارد ساحلی سلطنتی سابق دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب با تخت برگ نیلوفر آبی اسـت.

 

64. لوین ایگلوت – ایگلوهای شیشه ای مناسب برای مشاهده شفق شمالی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

دیدن شفق شمالی از روی تخت خود باید یکی از بهترین منظره هاي‌ هتل روی زمین باشد. ایگلوهای Levin Iglut «تقریبا» بـه طور کامل از شیشه ساخته شده اند، بنابر این می توانید رقص تماشایی شفق قطبی را بدون یخ زدن انگشتان پا تماشا کنید.

 

Levin Iglut ایگلوهای شیشه اي کاملاً عایق شده و گرم شده را در واحه اي از آرامش در بالای Utsuvaara Fell در لاپلند فنلاند ارائه می دهد. در زمستان، شـما را درختان پوشیده از برف و آسمان پرستاره احاطه کرده اند و اگر در زمان مناسب برسید، می توانید در حالی کـه در رخت خواب خود دراز کشیده اید، شفق شمالی را نیز ببینید.

 

اگر برای این ماجراجویی آماده هستید، تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه با 20 دقیقه با ماشین، با یک پرواز بـه کیتیلا بروید و کاملاً از دردسرهای زندگی روزمره رها شوید. در طول زمستان، می توانید کفش‌هاي‌ برفی بروید، از مزرعه گوزن شمالی دیدن کنید یا بـه یک سافاری هاسکی بروید.

 

63. هتل کپسول – غلاف های بقای سکوهای نفتی تبدیل به سوئیت های هتل شدند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

بله، چیزی کـه شنیدید درست اسـت! هتل کپسول، غلاف‌هاي‌ قدیمی بقا را بـه اقامتگاه‌هایي از غلاف‌هاي‌ ساده تا سوئیت‌هاي‌ مجلل با مضمون جیمز باند تغییر کاربری داد. طراحان پشت این مفهوم منحصر بـه فرد، بچه هاي‌ Free Architecture Surf Terrain هستند. آن ها قبل از بسته شدن در بلوار Scheveningen در نزدیکی لاهه قرار داشتند. بنابر این، متأسفانه، دیگر امکان رزرو این غلاف‌هاي‌ بقای نارنجی بد بو کـه زمانی دریک سکوی نفتی کار میکردند، وجود ندارد.

 

62. برج کپسول ناکاگین – ساختمان کپسول اصلی در توکیو

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

برج کپسول ناکاگین در ابتدا در دهه 1960 برای ایجاد فضاهای زندگی مستقل برای مجردان طراحی شد. تا همین اواخر، آپارتمان هاي‌ کوچک دراین ساختمان نمادین برای اجاره بود. متأسفانه این بنا بـه دستور تخریب قرار گرفت و برج کپسول ناکگین اکنون تلی از گرد و غبار و آوار اسـت. خوشبختانه، علاقه مندان بـه معماری توانستند چند کپسول را نجات دهند ودر آینده نزدیک برای بازدیدکنندگان کنجکاو بـه نمایش گذاشته خواهند شد.

 

61. خانه صدفی – خانه تعطیلات غول پیکر صدفی شکل در مکزیک

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر شکل «بسیار» غیرمعمولش نبود، خانه صدفی برای تعطیلات معمولی شـما با استخر خواهد بود. نه تنها شبیه یک صدف اسـت، بلکه با صدف هاي‌ دریایی بیشماری کـه در امتداد ساحل مجاور یافت می شود تزئین شده اسـت.

 

خوشبختانه، فضای داخلی از سبک دمدمی داخل پیروی می کند و دیوارها مانند قسمت داخلی صدف دریایی خمیده هستند. آیا صدای اقیانوس را می شنوید؟ اگر آماده کاوش در معماری منحصر بـه فرد خانه صدف هستید، بـه جزیره ایلا موجرس مکزیکی در دریای کارائیب، در 8 مایلی «13 کیلومتری» از ساحل کانکون بروید.

 

60. Manta Resort – اتاق دریای زیر آب در زنگبار

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

شـما ممکن اسـت یک پری دریایی نباشید، اما مطمئناً می توانید از زندگی زیر دریا لذت ببرید. مانتا ریزورت دارای یک سوئیت شناور منحصر بـه فرد با اتاق خواب زیر آب اسـت کـه در ان ماهی ها از کنار پنجره هاي‌ شـما عبور می‌کنند. این یک “کلبه” خصوصی در سه طبقه در وسط آب شفاف کریستالی اسـت، با اتاق خواب چهار متر زیر سطح دریا.

 

از عرشه بالایی، می توانید بنشینید و از طلوع خورشید و آسمان پر ستاره زیبا لذت ببرید. از روی تخت، می توانید بـه زندگی دریایی اقیانوس نگاه کنید. هتل مجلل و آرام Manta Resort در ساحل شمال غربی جزیره و شمال زنگبار واقع شده اسـت. این ساحل در ساحلی شگفت انگيز قرار دارد کـه توسط صخره هاي‌ مرجانی رنگارنگ احاطه شده اسـت.

 

59. Sun Cruise Resort – اولین کشتی کروز روی زمین در جهان

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر قصد سفر بـه کره جنوبی را دارید، چرا دریک کشتی تفریحی کـه بر فراز دامنه کوه آویزان اسـت، نمانید؟ سان کروز ریزورت تمام تجملات و اسانی یک تعطیلات کروز را بدون کروز واقعی ارائه می دهد. پس نه دریازدگی! این کشتی کـه روی صخره‌اي در کره قرار دارد، شـما را خیلی دور نمیبرد، اما شاید همان‌ گونه بتواند قایق شـما را شناور کند.

 

این هتل درسال 2002 افتتاح شد ودر ساحلی با کوه ها در پس زمینه واقع شده اسـت. این هتل انواع فعالیت هاي‌ آبی را ارائه می دهد و دارای استخر، زمین تنیس، ساحل خصوصی و بندر می‌باشد. بنابر این می توانید غروب زیبای خورشید را از کابین خود در خشکی بدون نگرانی از دریازدگی تماشا کنید.

 

58. Rogner Bad Blumau – هتل سلامت اتریشی طراحی شده توسط Friedensreich Hundertwasser

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر عاشق هنر هستید، Rogner Bad Blumau سزاوار توجه شماست. یک معمار مشهور اتریشی، Friedensreich Hundertwasser، هتل اسپا را طراحی کرد تا تخیل مهمانان را آزاد کند و از زیبایی چشم انداز اطراف استفاده کند. پنجره هاي‌ رقصنده، ستون هاي‌ رنگارنگ، گنبدهای طلایی، و آبگرم گرمایی وسیع وجوددارد. بـه دنیای جادویی Rogner Bad Blumau خوش آمدید!

 

یک ساعت و نیم با ماشین از وین یک مجتمع آبگرم کمی غیرعادی اسـت. کل مساحت 33207 فوت مربع «3085 مترمربع» هتل با آب گرمای حرارتی ارتقا دهنده سلامت، در فضای باز و داخل ساختمان پوشانده شده اسـت. 14 استخر شنا وجوددارد کـه می توانید در انها غوطه ور شوید و استراحت کنید و اطراف ان را منظره چمنزاری زیبا احاطه کنید.

 

57. Juvet Landscape Hotel – اولین هتل منظره اروپا در وحشی نروژ

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل Juvet کـه دریک جنگل بکر نروژی قرار دارد، آرامش و سکوتی بی‌نظیر را ارائه می دهد. بخشی از جنبش معماری اخیر ایجاد ساختمان هایي اسـت کـه با مناظر ترکیب شده و زیبایی محیط اطراف خودرا برجسته می کند.

 

این هتل دارای 28 اتاق اسـت کـه همگی بـه شکلی متفاوت تزئین شده اند و بـه طور جداگانه در ان قرار گرفته اند. هر خانه دارای یک یا دو دیوار اسـت کـه تماماً از شیشه ساخته شده اند و هر کدام موقعیت جغرافیایی ایده آل خودرا دارند، بنابر این شـما هرگز نمیتوانید هیچ یک از همسایگان خودرا ببینید.

 

این هتل منحصربه‌فرد بـه دلیل خدمت بـه عنوان فیلم در فیلم Ex-Machina مشهور اسـت. ممکن اسـت در این جا با ربات‌هاي‌ انسان‌نما تعامل نداشته باشید، اما طراحی پیشرفته ان نسبتاً چشمگیر اسـت! Juvet درکنار جاده توریستی ملی شناخته شده و زیبا بین منطقه میراث جهانی Geirangerfjorden و کشش چشمگیر جاده در اطراف Trollstigen واقع شده اسـت. تعداد زیادی از گردشگران این منطقه را بـه دلیل آبشار تماشایی Gudbrandsjuvet می شناسند.

 

56. نول استرن – پناهگاه هسته ای سابق به هتل پروژه هنری تبدیل شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

فرانک و پاتریک ریکلین پروژه اي بـه نام Null Stern «”بدون ستاره”» را اجرا می‌کنند کـه هدف ان سرگرم کردن هتل هاي‌ بسیار شیک در سراسر جهان اسـت. نخستین پروژه آن ها دریک پناهگاه هسته اي سوئیس قرار داشت و متأسفانه چندین سال اسـت کـه بسته شده اسـت. خوشبختانه، برادران دومین هتل آزمایشی خودرا افتتاح کردند، کـه اساساً یک تخت در فضای باز اسـت کـه توسط کوه هاي‌ آلپ سوئیس احاطه شده اسـت.

 

شـما مثل یک سلطان روی تخت هتلی با دو میز کنار تخت و لامپ می‌خوابید. این تمام دکوری اسـت کـه بـه دست می آورید، بـه جز طبیعت زیبا. بیدار شدن بهتر بـه سختی امکانپذیر اسـت. هنگامی کـه چشمان خودرا باز می‌کنید، دیگر نمیخواهید آن ها را ببندید. اما فقط بـه این دلیل کـه تنها ستاره هاي‌ آن ها در آسمان هستند بـه این معنی نیست کـه هیچ خدماتی وجود ندارد. پیشخدمت در طول روز در معرض اسـت، 10 دقیقه پیاده تا تخت شـما.

 

55. اوه! هتل – اوه هتل شما غرق شد!

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر دوست دارید در مکان‌هایي بمانید کـه مردم با تعجب سرشان را برمی‌گردانند، بـه سختی می توانید اینکار را بهتر از هتل اوپس انجام دهید. اگر چه در دریاچه نیمه غرق بـه نظر میرسد، اما جای نگرانی نیست. این فقط یک توهم ماهرانه اسـت! این هتل در دریاچه اي در سواحل Vasteras شناور اسـت. انتقال با قایق انجام می شود و بـه دلیل قرار گرفتن در خلیج Västeråsfjärden کاملاً خلوت خواهید بود.

 

54. جرثقیل بندرگاه هارلینگن – جرثقیل بندری که می توانید خودتان آن را اداره کنید

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

همه ی چیز در مورد جرثقیل بندرگاه هارلینگن سرگرم کننده اسـت: فضای داخلی رنگارنگ، میله آتشنشان درست در وسط اتاق، و مهمتر از همه ی، این واقعیت کـه شـما می توانید ان را خودتان اداره کنید! پاهای بلند جرثقیل تقریبا در دریای وادن اسـت، با این حال شـما تنها چند قدم با مرکز تاریخی هارلینگن فاصله دارید. رویای یک شب اقامت عاشقانه در جرثقیل بندری را دارید؟ فهمیدی!

 

جرثقیل بندری هارلینگن تا سال 1996 برای تخلیه الوار از اسکاندیناوی و روسیه استفاده می شد. امروزه جرثقیل تبدیل شده مکانی منحصر بـه فرد برای اقامت دو نفر اسـت. شـما می توانید با استفاده از جرثقیل در 56 فوت «17 متر» نمای خودرا تنظیم کنید. آیا از منظره شهر خسته شده اید؟ رو بـه دریا! و نیازی نیست کـه مانند کارگران در گذشته با کوهنوردی مبارزه کنید. نردبان هاي‌ قفس با دو آسانسور طراحی شده مخصوص جای گزین شدند تا شـما را بـه اتاق نشیمن ببرند.

 

53. اقامتگاه مونتانا مجیکا – هتلی به شکل آتشفشان با اشاره ای از جادو

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

ساختمان آتشفشانی شکل با گیاهان پوشیده شده اسـت، یک آبشار از دیوارها «و جلوی پنجره اتاق شـما» می گذرد و یک پل میمون بـه لابی منتهی می شود. در Montana Magica Lodge معمولی پیدا نخواهید کرد، اما قطعا جادو را در آنجا خواهید یافت.

 

این هتل منحصر بـه فرد در ذخیره گاه زیست کره یونسکو Huilo Huilo شیلی ساخته شده اسـت. دراین اطراف فرصت هاي‌ شگفت انگیزی برای پیاده روی وجوددارد. اگر در هتل اقامت ندارید، هزینه دسترسی بـه مسیرها را پرداخت می‌کنید.

 

52. Arte Luise Kunsthotel – هتل برلین که در آن هر اتاق یک اثر هنری است

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

نه چندان دور از دروازه براندنبورگ، رایشتاگ، خیابان فریدریش و دیگر مناظر در مرکز برلین، هتل Arte Luise Kunsthotel را خواهید دید کـه بـه خودی خود یک دیدنی اسـت. قدمت این هتل بـه سال 2008 باز می‌گردد، زمانی کـه تعداد زیادی از هنرمندان جوان برلین یک “آزمایشگاه هنری” را در آنجا راه اندازی کردند.

 

این هتل دارای 50 اتاق و سوئیت اسـت کـه دریک عمارت نئوکلاسیک متعلق بـه سال 1825 واقع شده اسـت. یک هنرمند مشهور بین المللی هر اتاق را تزئین کرده اسـت. بنابر این، هیچ دو اتاق یکسان نیستند. یک اتاق راه راه سیاه و سفید، یک سوئیت با سقف 13 متری و یک اتاق با یک سورتمه بـه عنوان تخت وجوددارد. مهم نیست کـه انتخاب کنید، شب را دریک گالری سپری خواهید کرد.

 

51. SiloStay – سیلوهای فولادی صنعتی تبدیل به آپارتمان های زیبا

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر تا این حد در فهرست پایین آمده اید، ممکن اسـت فکر کنید کـه دیوانه ترین هتل هاي‌ تغییر کاربری را دیده اید. خوب، SiloStay با آپارتمان در سیلوهای دانه فولادی احتمالاً این نظر را بـه چالش خواهد کشید. فضای داخلی عجیب‌وغریب از شکل گرد سیلوها پیروی می کند و از سبک صنعتی هوشمندانه استفاده می کند. کوه‌ها و مسیرهای طبیعت گردی اینبخش از نیوزلند را احاطه کرده‌اند، بنابر این SiloStay مکانی عالی برای گذراندن یک یا دو شب اسـت.

 

50. 9 ساعت کپسول هتل – هتل کپسولی آینده-پیش با اقامت 9 ساعته

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل 9 ساعت کپسول در ژاپن ممکن اسـت کارآمدترین هتل جهان باشد. آن ها تخمین زدند کـه تنها چیزی کـه دریک سفر کاری نیاز دارید هفت ساعت خواب بـه اضافه یک ساعت در شب و صبح برای استراحت اسـت. و این تمام زمانی اسـت کـه شـما باید از این هتل کپسولی آینده نگر لذت ببرید.

 

سبک مینیمالیستی با تکنولوژی بالا در تمام فضای داخلی ان رایج اسـت، و کپسول هاي‌ کوچک اقامتگاهی مقرون بـه صرفه ودر عین حال بـه شدت متفاوت از هتل هاي‌ سنتی ارائه می دهند.بنابر این، اگر با خوابیدن دریک فضای کوچک بـه تعویق نمی‌افتید، اقامت در این جا راهی عالی برای شروع سفر خود در ژاپن اسـت. هتل هاي‌ کپسولی را باید امتحان کنید!

 

49. برج سایبان – برج رادار سابق آمریکا به یک خلوتگاه پرنده تبدیل شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

شرط می بندم کـه آمریکایی ها ان یکی را ندیده اند! برج کانوپی در دهه 1960 بـه عنوان یک برج رادار ایالات متحده برای بازرسی کانال پاناما ساخته شد و از ان زمان بـه عنوان یک مقصد پرنده پرنده مشهور در جهان بازسازی شده اسـت. این هتل بوم گردی در پارک ملی Soberania واقع شده اسـت و تنها 25 دقیقه با ماشین از شهر پاناما و چند متر تا سایبان جنگل هاي‌ بارانی فاصله دارد.

 

بر روی پشتبام با کره زرد قابل توجهی، دید 360 درجه از جنگل اطراف دارید ودر دوردست، پاناما سیتی را می بینید. سایبان هاي‌ سبز، طبقات زیر پشتبام را می پوشانند. شـما می توانید صداهای جنگل را در داخل اتاق خود بشنوید. تنبل‌ها روی درختان بلند اطراف هتل میخوابند، در حالی کـه تامارین‌هاي‌ گردن قرمز – میمون‌هاي‌ بامزه با چهره‌هاي‌ خشمگین – از این شاخه بـه ان شاخه می‌پرند.

 

48. مانور زرافه – از نزدیک و شخصی با زرافه ها در کنیا

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

زرافه مانور فقط یک نام عاشقانه نیست. این ملک متعلق بـه دهه 1930 خانه زرافه‌هاي‌ رام کردنی اسـت کـه دوست دارند سر خودرا از پنجره‌هاي‌ رستوران فرو ببرند تا ببینند شـما در حال انجام چه کاری هستید. زمین هتل نیز پناهگاه زرافه ها اسـت. اگر چه اقامتگاه هتل برای نخستین بار درسال 1932 افتتاح شد، اما تا سال 1974؛ محل سکونت شکارچیان بود.

 

خوشبختانه یک تغییر اساسی بـه این معنی بود کـه گونه هاي‌ منحصر بـه فرد زرافه روچیلد پناه گرفته شدند و دیگر شکار نشدند. در حال حاضر، بیش از ده زرافه در اطراف محل پرسه می‌زنند «و غذای شـما را می دزدند»؛ و چون بـه مردم عادت کرده اند، می توانید با خیال آسان در اطراف انها قدم بزنید.

 

47. Sekeping Serendah – عقب نشینی در جنگل های بارانی با آلونک های باز برای یکی ماندن با طبیعت

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Sekeping Serendah یک خلوتگاه عمداً مینیمالیستی در جنگل هاي‌ بارانی در خارج از کوالالامپور اسـت. سوله ها از همه ی طرف باز نگه داشته می شوند تا بتوانید از صداها، بوها و مناظر طبیعت اطراف لذت ببرید. Sekeping Serendah Retreat تجربه بی نظیری از گلمپینگ، نوع لوکس کمپینگ را ارائه می دهد. می توانید شب را در وسط جنگل هاي‌ بارانی سرسبز ودر محاصره ساکنان جنگل مانند میمون ها و طوطی ها بگذرانید.

 

46. هتل مدرسه کندی – عجیب ترین هتل آمریکا در یک ساختمان مدرسه سابق

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل مدرسه کندی شـما را بـه یک سفر احساسی با پیچ و تاب هاي‌ عجیب‌وغریب می برد. کلاس هاي‌ قدیمی بـه اتاق خواب تبدیل شدند «تخته سیاه هاي‌ گچی هنوز وجوددارد!»؛ و اتاق بازداشت بـه مکانی تبدیل شد کـه شـما با خوشحالی در ان بازداشت خواهید شد – یک‌بار.

 

مدرسه سابق اکنون دارای 57 اتاق اسـت کـه همگی با موضوع مدرسه هستند. تاریخچه زیادی در دیوارها وجوددارد و این همه ی ماجرا نیست. انها چهار بار، یک استخر روباز، یک سینمای خصوصی «با مبل» و آبجوسازی اختصاصی دارند.

 

45. استراحتگاه موستانگ موستانگ – مزرعه به سبک غربی با کلبه‌های تیپیس و کابوی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

بازی Cowboys-and-Indians بـه تازگی جدی شده اسـت! در Mustang Monument Resort، می توانید خیالات دوران کودکی خودرا از خوابیدن در تیپی یا رفتن بـه یک سالن وسترن و عبور از چمنزار سوار بر اسب زنده کنید. همه ی اتاق‌ها، تیپی‌هاي‌ مجلل، و کلبه‌هاي‌ موستانگ با سلیقه مبله شده‌اند و تم مزرعه‌داری دارند.

 

تجربه بدون اسب هاي‌ وحشی کامل نخواهد بود. در زمینی بـه مساحت 900 جریب، می توانید 650 موستانگ وحشی را کـه از طبیعت نجات یافته و آزادانه در اطراف پرسه می‌زنند، مشاهده کنید.

 

44. Sala Silvermine – هتل نقره معدن با عمیق ترین سوئیت جهان

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

فقط یک نگاه بـه سوئیت Mine Sala Silvermine شـما را سرد می کند «بـه معنای واقعی کلمه، آنجا خیلی سرد اسـت». این اتاق هتل کـه از صخره خالص در عمق 155 متری سطح زمین تراشیده شده اسـت عمیق ترین سوئیت جهان ودر عین حال بسیار شیک اسـت.

 

برای صدها سال، نقره در معدن نقره سالا استخراج می شد. فلز گرانبها برای تاج ضروری بود زیرا عمدتاً برای سکه استفاده می شد. بازدید از معدن، برنامه ریزی شده یا از طریق رزرو گروهی، در طول سال برای افراد و شرکت ها ارائه می شود.

 

43. Treehotel – UFO And Bird Nest Treehouses در سوئد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

چه کسی رویای زندگی دریک خانه درختی در بالای درختان با چشم‌اندازهای خیره‌کننده جنگل را نداشته اسـت؟حالا شـما بالاخره می توانید رویای دوران کودکی خودرا محقق کنید، فقط در لوکس پیچیده شده اسـت! عده اي از مشهور ترین معماران اسکاندیناوی اتاق هاي‌ این هتل را طراحی کرده اند کـه بـه یک ستاره بین المللی تبدیل شد.

 

از یک کشتی بشقاب پرنده از طریق یک مکعب شیشه اي گرفته تا یک لانه غول پیکر پرنده، خانه هاي‌ درختی در Treehotel شبیه هر چیزی اسـت کـه تا بـه حال دیده اید. Treehotel در شهر کوچک Harads در شمال Luleå واقع شده اسـت. آن ها در ابتدا چهار خانه درختی بـه اضافه یک سونا در درختان ساختند، اما بـه بیست خانه اي کـه برنامه ریزی کرده بودند نزدیک می شوند.

 

اتاق هاي‌ چوبی از 15 تا 25 متر مربع «161 – 269 فوت مربع» متغیر اسـت و بین سه تا شش متر «10 تا 20 فوت» در درختان کاج قدیمی آویزان اسـت.

 

42. SleepIn Fængslet – شب پشت میله ها در درمانگاه قدیمی زندان

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

SleepIn Fængslet در دانمارک پس از یک بازسازی کامل، توانست ظاهر تاسف بار یک بند زندان را حفظ کند. 22 اتاق هتل در ساختمان سابق زندان ایالتی هورسنز واقع شده اسـت. بنابر این هر چقدر هم کـه عجیب بـه نظر برسد، می توانید یک شب را در این جا بـه اسانی پشت میله‌ها بگذرانید. بـه عنوان مهمان در موزه زنده، تضمین می شود کـه تجربه اي منحصر بـه فرد، قابل تامل و بـه یاد ماندنی داشته باشید.

 

41. CasAnus – هتل روده غول پیکر توسط Van Lieshout

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

CasAnus توسط Joep van Lieshout طراحی شد ودر ابتدا بـه عنوان یک فضای نمایشگاهی سیار درنظر گرفته شد. اما از آنجایی کـه حرکت ان شیء چالش برانگیز بود، تصمیم گرفتند بـه CasAnus یک مکان دائمی بدهند. ابتدا در تیلبورگ، سپس در Kemzeke در بنیاد Verbeke، جایی کـه شیء هنری بـه طور یکپارچه با بقیه آثار هنری مطابقت دارد.

 

CasAnus برای دو نفر مناسب اسـت و دارای یک تخت دونفره، دستشويي، دوش و میز ناهار خوری با صندلی اسـت. آشپزخانه وجود ندارد، اما خوشبختانه صبح یک سبد صبحانه بزرگ جلوی در وجوددارد تا روز را خوب شروع کنید. بنابر این، چگونه در مورد ماندن دریک روده غول پیکر برای شب؟

 

40. Fabriken Furillen – فرار شیک در یک جستار سابق شن در جزیره گوتلند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

یوهان هلستروم، عکاس مد، با فابریکن فوریلن بـه غیرممکن‌ها دست یافت، زیرا او منظره متروک یک جست‌وجوی قدیمی سنگ‌ریزه‌اي را بـه یک گریز رمانتیک و دنج تبدیل کرد. رانندگی بـه دروازه کارخانه فوریلن در جزیره گوتلند سوئد تجربه عجیبی اسـت. مثل رفتن بـه یک معدن دربسته اسـت کـه در ان دهه ها انسان وجود نداشته اسـت.

 

زیرا منظره خاکستری ماه فقط توسط برخی گیاهان و درختان کاج رنگ می شود. تقریبا مانند رانندگی دریک عکس سیاه و سفید اسـت. اغلب گفته می شود کـه “شیطان در جزئیات اسـت”. این جا جایی اسـت کـه اکثر مکان ها شکست میخورند. و دقیقاً بـه همین دلیل اسـت کـه کارخانه Furillen با جزئیات داخلی شگفت‌انگیز خود – هم در رستوران و هم در 16 اتاق مهمان – موفق شده اسـت.

 

39. Hotel Marques de Riscal – طراحی چشم نواز اثر فرانک گری

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

ساختمان‌هاي‌ نمادین فرانک گری یکی از مهم ترین آثار معماری معاصر هستند. اگر از طرفداران معماری هستید، نمیتوانید فرصت اقامت در هتل چشم نواز Marques de Riscal را کـه یکی از بهترین طراحی هاي‌ اوست، از دست بدهید.

 

Marques de Riscal در نزدیکی روستای Elciego در منطقه شراب اسپانیایی La Rioja واقع شده اسـت. این مکان کـه توسط دیوارهای قرون وسطایی و باغ هاي‌ انگور احاطه شده اسـت، حسی تقریبا افسانه اي دارد. در مجموع، 61 اتاق با فضای اتاق زیر شیروانی وجوددارد. اتاق ها بر روی دو بال هتل، بال گری و بال اسپا گسترده شده اند کـه توسط یک پل شیشه اي بـه هم متصل شده اند. اتاق‌ها منظره‌اي بـه باغ‌هاي‌ انگور، روستای السیگو و کوه‌هاي‌ سیرا د کانتابریا دارند.

 

38. Utter Inn – کلبه شناور با سورپرایز زیر آب

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

کتاب را از روی جلد یا کلبه شناور رابا نمای بیرونی قضاوت نکنید. Utter Inn در حال حاضر آن طور کـه هست شایان ستایش اسـت، اما همچنین دارای یک اتاق خواب زیر آب در زیر سطح اسـت! اگر می خواهید زیر آب زندگی کنید اما نمی‌توانید شیرجه بزنید، می توانید Utter Inn را در دریاچه Mälaren در سوئد امتحان کنید.

 

یک کیلومتر «0.6 مایل» از سواحل، یک کابین کوچک شناور وجوددارد کـه اتاق خواب دریک “آکواریوم” زیر آب قرار دارد. هنرمند Mikael Genberg پشت این و هتل دارکوب – هتلی در بالای درخت اسـت.

 

37. مهمانخانه Kirkjubaer – کلیسای چوبی اصیل در روستای ایسلندی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

مهمانخانه Kirkjubaer قبلاً محل پرستش روستای Stodvarfjordur بوده اسـت اما اکنون بـه عنوان یک مهمانخانه دنج و دلپذیر برای مسافران عمل می کند. این کلیسا درسال 1925 دریک دهکده ماهیگیری قدیمی ساخته شد و برای هشت نفر در چهار تخت دونفره اقامت ارائه می دهد. اگر دوست دارید آب هاي‌ ایسلند را کشف کنید، کایاک و قایق هاي‌ پارویی اجاره میکنند.

 

36. Igloo Hotel Kakslauttanen – دهکده زمستانی با ایگلوهای شیشه ای و ایگلوهای برفی واقعی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

در Igloo Hotel Kakslauttanen در فنلاند، می توانید شفق شمالی را مستقیماً از تخت خود تماشا کنید! و اگر ساخت سنتی برف و یخ را بـه جای ایگلو شیشه اي ترجیح میدهید، ان ها هم اینکار را دارند. ایگلوها بـه گونه اي عایق بندی شده اند کـه دمای داخل خانه را آسان می کند، حتی زمانی کـه دما بـه کمتر از -4 درجه فارن هایت یا -20 درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

Kakslauttanen یکی از مشهور ترین مقاصد فنلاند اسـت و همه ی چیز از اسب سواری گرفته تا سافاری گوزن شمالی را ارائه می دهد – یعنی سورتمه سواری با گوزن شمالی. در هیچ کجای دیگر بت هاي‌ زمستانی بیشتری پیدا نخواهید کرد!

 

35. Eve’s Garden – تختخواب و صبحانه هیپی که همه چیز درباره ذهن آگاهی و پایداری است

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

باغ حوا با تمام گل‌ها و درختان خیره‌کننده، بـه نام خود عمل میکند. در این جا طراحی پایدار، آشپزی ارگانیک و زندگی آگاهانه را خواهید یافت. مرکز منابع ارگانیک تختخواب و صبحانه و محیط زیست در صحرای کوهستانی بسیار مرتفع تگزاس غربی واقع شده اسـت و دارای هفت اتاق مهمان دست ساز و سفارشی طراحی شده اسـت.

 

34. اقامتگاه پلیکان پوینت – برج کنترل منزوی در نامیبیا

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هیچ چیز عاشقانه تر از یک فانوس دریایی تنها در ساحل شنی وجود ندارد. اگر در Pelican Point Lodge اقامت داشته باشید، می توانید هرروز از ان منظره از برج مراقبت کـه بـه هتلی آسان و شیک تبدیل شده، لذت ببرید.

 

این اقامتگاه در شبه جزیره متروک پلیکان پوینت واقع شده اسـت ودر این جا سواحل بکر با اقیانوس اطلس دریک طرف و Walvis Bay Lagoon از سوی دیگر را خواهید دید. در قدیمی ترین صحرای جهان اطراف هتل، حیات وحش را میبینید و می‌آموزید کـه چگونه حیوانات با محیط بایر سازگار شده‌اند.

 

33. کتاب و تخت توکیو – خوابگاه کتابخانه ای که هر کتاب دوستی را خوشحال می کند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

خبر خوب برای همه ی کتاب‌خوان‌هاي‌ موجود در آنجا! در Book And Bed Tokyo، غلاف‌هاي‌ خواب دنج را در پشت قفسه‌هاي‌ کتاب و طیف گسترده‌اي از کتاب‌ها بـه زبان‌هاي‌ انگلیسی و ژاپنی خواهید دید. بـه اندازه کافی کتاب وجوددارد کـه شـما را در تمام طول شب بـه خواندن ادامه می دهد!

 

هاستل بازسازی شده دارای کپسول هایي اسـت کـه دریک قفسه کتاب ادغام شده اند و کارایی ان را دو برابر کرده و سبک جدیدی را ابداع می‌کنند. بـه غیر از کپسول شـما، گوشه هاي‌ دنج کنار پنجره مکانی برای استراحت اسـت ودر این جا می توانید بـه شهر توکیو نیز نگاه کنید.

 

32. Hotel de Vrouwe Van Stavoren – سوئیت های هتل در داخل بشکه های شراب غول پیکر

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر مردم بتوانند مانند شراب پیر شوند، میتوانند مانند شراب بخوابند – منظور من دریک بشکه چوبی اسـت. هتل هلندی د Vrouwe Van Stavoren شـما را برای یک شب دنج دریک کاسه شراب آماده می کند. این هتل/رستوران غیرعادی کـه در بندر قدیمی استاورن واقع شده اسـت. این مکان خیره کننده، منظره اي از معاشرت قایق هاي‌ بادبانی و قایق هاي‌ سنتی را بـه شـما ارائه می دهد.

 

31. V8 Hotel-Motorworld – هتلی با تم ماشین با تخت های مرسدس و کادیلاک

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

بـه تخت ماشین برادرزاده ات حسودی میکنی؟ خوب، خبر خوب این اسـت کـه انها در اندازه بزرگسالان نیز هستند. و انها از ماشین هاي‌ واقعی ساخته شده اند! در هتل V8؛ اتاق‌هاي‌ خلاقانه‌اي با مضمون اتومبیل، از جمله کارواش، کارگاه ماشین، یا دوره‌هاي‌ مسابقه‌اي خواهید دید.

 

26 اتاق V8 بـه صورت جداگانه طراحی شده اند و بخشی از تاریخ ماشین را بر روی دیوارها و مبلمان انها منعکس می‌کنند. این هتل در منطقه MOTORWORLD اشتوتگارت واقع شده اسـت، فضایی بـه مساحت 258333 فوت مربع «24000 متر مربع» کـه بـه بنزین ها اختصاص داده شده اسـت. موزه‌هاي‌ پورشه و مرسدس را از دست ندهید!

 

30. Kruisherenhotel – Old Meets New در کلیسای گوتیک ماستریخت

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

وقتی یک طراحی فوق مدرن را دریک فضای داخلی گوتیک بـه زیبایی حفظ شده قرار دهید چه اتفاقی میوفتد؟ با قضاوت بر اساس Kruisherenhotel، یک جشن زیباشناختی ناب اتفاق میوفتد. صومعه گوتیک بـه هتلی در ماستریخت در هلند تبدیل شد. در این جا، می توانید یک تعامل تماشایی بین معماری کلاسیک و طراحی مدرن را مشاهده کنید.

 

ساخت صومعه درسال 1438 آغاز شد. گروه کر در کلیسا درسال 1459 بـه اتمام رسید و ساختمان فعلی حدود سال 1520 بود. درسال 2000؛ هتلدار Camille Oostwegel ابتکار عمل را برای بازسازی کامل برای ایجاد یک هتل 60 اتاقه بـه دست گرفت.

 

29. مهمانخانه Hang Nga – دیوانه خانه معروف Dalat

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

مهمانخانه هانگ نگا از همان ابتدا جمعیت را تقسیم کرده اسـت. پس آیا این یک شاهکار معماری سوررئالیستی اسـت یا چیزی کـه مستقیماً از کابوس بیرون آمده اسـت؟ شـما باید خودتان تصمیم بگیرید، اما این یکی از نمادین ترین نقاط Dalat اسـت. معمار Dang Viet Nga از طبیعت اطراف شهر Dalat و از آثار معمار کاتالانی گائودی الهام گرفته اسـت. مهمانخانه هانگ نگا ده اتاق دارد و همه ی آن ها بخشی از یک افسانه بـه نظر می‌رسند.

 

28. Vliegtuigsuite Teuge – سوئیت هواپیمای لوکس در هلند

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

احتمالاً قبلاً هواپیماهای تغییر کاربری دیگری را دیده‌اید، اما صدای من را می شنوید. Vliegtuigsuite Teuge دارای یک کابین خلبان کاملاً مجهز و امکانات بسیار لذت بخش با سونا و جکوزی در داخل هواپیما اسـت. و علاوه بر ان؛ نمای باند فرودگاه Teuge از تراس یکپارچه عالی اسـت. Vliegtuigsuite Teuge ممکن اسـت ارزانترین راه برای تجربه لوکس درجه یک باشد.

 

27. Skylodge Adventure Suites – کپسول شیشه ای آویزان از کوه در کوسکو

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

آیا چیزی باورنکردنی «و ترسناک تر» از ماندن در جعبه شیشه اي آویزان از کوه اسـت؟ در Skylodge Adventure Suites، یک سوئیت دنج با یک اتاق نشیمن و حمام دریافت میکنید، بنابر این یک اقامتگاه نیمه ماجراجویی، نیمی آسان اسـت. غلاف هاي‌ آویزان بین کوسکو و ماچو پیچو در دره مقدس جادویی در پرو قراردارند.

 

هر یک از این سه کپسول هشت نفر را در خود جای می دهد و از طریق کابل و پیچ و مهره بـه کوه متصل می شود. برای رسیدن بـه “اتاق” خود، باید از 1312 فوت «400 متر» مسیر کوهستانی پرپیچ و خم، از جمله زیپلینگ بالا بروید. با این حال، اگر ان را درست کنید، از اتاق خواب اصلی کـه از یک سکوی چوبی با دیوارها و سقف‌هاي‌ شیشه‌اي تشکیل شده، مناظر پانورامای خیره‌کننده از رودخانه Urubamba دریافت خواهید کرد.

 

26. Hüttenpalast – هتل نوستالژیک یکپارچهسازی با سیستمعامل کاروان در قلب برلین

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

چه کسی گفته شـما فقط می توانید دریک کاروان دریک کمپ بخوابید؟ ایده پشت این هتل این اسـت کـه کسانی کـه هرگز در تعطیلات کمپینگ معمولی نرفته‌اند، کمی آسان‌تر ان را امتحان کنند. Hüttenpalast یک کارخانه جاروبرقی سابق اسـت کـه اکنون مجموعه اي از کاروان هاي‌ قدیمی دوست داشتنی را در خود جای داده اسـت. انها ممکن اسـت در داخل خانه باشند، اما قطعا جذابیت خودرا از دست نداده اند.

 

مفهوم اتاق در اتاق باعث شد زیبایی ساختمان صنعتی دست نخورده بماند. بـه جای راهروهای طولانی و دیوارهای کف تا سقف کـه اتاق ها را از هم جدا می‌کنند، کاروان هاي‌ عجیب‌وغریب و فضای باز بزرگ اسـت.

 

25. اقامتگاه شهر جزیره پروپلر – هتل آوانگارد برلین با طراحی شگفت انگیز

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

آیا حاضرید در تابوت، روی تخت معلق یا زیر گیوتین بخوابید؟ هنگامی کـه وارد جزیره پروپلر شوید، دیگر هیچ چیز شـما را شوکه نخواهد کرد. این هتل و اینستالیشن هنری توسط لارس استورشن، محدودیت‌هایي را کـه یک هتل می تواند باشد را فراتر می برد.

 

همه ی چیز از آنجا شروع شد کـه لارس دو اتاق در آپارتمان خودرا برای تأمین مالی پروژه هاي‌ موسیقی بـه اتاق مهمان تبدیل کرد و بـه لطف خلاقیت او، آن ها بـه سرعت توجه زیادی را بـه خود جلب کردند. سپس تصمیم گرفت تجارت اتاق مهمان را گسترش دهد و پنج سال بعد، Propeller Island City Lodge متولد شد.

 

24. هتل La Claustra – پایگاه نظامی سابق سوئیس پس از تغییر

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

خیلی وقت‌ها پیش نمی آید کـه بتوانید بـه داخل یک ساختمان نظامی نگاهی بیندازید. هتل La Claustra در کوهی بـه ارتفاع 6726 فوت «2050 متر» پنهان شده و قبلا پناهگاهی برای ارتش بوده اسـت. اگر چه La Claustra بـه یک هتل 4 ستاره آسان تبدیل شده اسـت، اما هنوز هم می توانید با سرگردانی در راهروهای ان چیزهای زیادی در مورد این قلعه نظامی سابق بیاموزید.

 

یک جکوزی دریک غار دست ساز جداگانه وجوددارد و می توانید شام 6 غذای خودرا در شب میل کنید. این هتل مجلل زیرزمینی می تواند 30 نفر را در خود جای دهد.

 

23. خانه در ابرها – کلبه انگلیسی جذاب با چشم انداز

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

نام واقعاً گویای همه ی چیز اسـت، اینطور نیست؟ House In The Clouds در بالای یک برج آبی 20 متری با مناظر زیبای پانوراما از حومه شهر قرار دارد. ساختار اصلی 50000 گالن امپراتوری «230000 لیتر» آب داشت، اما درسال 1923 تصمیم گرفتند ان رابا یک کلبه چوبی زیبا روی استروئیدها بپوشانند. این برج خانه با ارتفاع 70 فوت «21 متر» دارای پنج اتاق خواب و سه حمام اسـت و برای رسیدن بـه اتاق نشیمن، 85 پله از پله‌هاي‌ خود میبرد.

 

22. جامبو اقامت استکهلم – خوابگاه منحصر به فرد در یک جامبو جت

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اتاق‌هاي‌ جامبو استی فضای نسبتاً کمی دارند «همان طور کـه ممکن اسـت تصور کنید»؛ اما فاقد فاکتور شگفت‌انگیز هستند. شـما می توانید در کابین خلبان، دریک توربین یا در کابین چاه چرخ بمانید، بنابر این از هر اینچ هواپیما بـه خوبی استفاده می شود.

 

سوئیت در کابین خلبان دارای منظره اي خیره کننده اسـت و اگر همیشه می‌خواستید مکان مقدس در قسمت جلوی یک جامبو جت را تجربه کنید، پس این فرصت را دارید. بوئینگ 747 سابق در فرودگاه آرلاندا استکهلم پارک شده اسـت، بنابر این اگر پرواز خودرا از دست دادید، میتوانید از ان بازدید کنید – اتوبوس شاتل فرودگاهی بـه صورت رایگان ارائه می شود.

 

21. سکوی غواصی Seaventures – بهشت غواص در سکوی نفتی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Seventures Dive Rig از محل اصلی خود بـه یکی از بهترین نقاط غواصی در مالزی منتقل شده اسـت تا یک استراحتگاه غواصی دوستدار محیط زیست و منحصر بـه فرد ایجاد کند. سکوی نفتی بازسازی شده Seaventures، درحدود 0.6 مایلی «یک کیلومتری» از جزیره مالزی Mabul در شرق بورنئو، بـه عنوان هتلی برای جویندگان ماجراجویی عمل می کند.

 

این سکو روی پاهای خود در ارتفاع 33 فوتی «10 متری» بالای آب قرار دارد و مناظر فوق العاده اي از دریای سلبس ارائه می دهد. اگر چه این سازه هنوز میراث صنعتی خودرا فریاد می‌زند، “در داخل هواپیما”؛ شـما وای فای پرسرعت، اتاق خواب هاي‌ مجهز بـه تهویه مطبوع و حتی یک اتاق بازی خواهید دید.

 

20. Eden Motel Taiwan – معروف برای سوئیت با تم بتمن

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هنگام ساخت یک اتاق مضمون، Eden Motel مطمئناً تمام تلاش خودرا می کند. در بین اتاق‌هاي‌ مضمون، مجموعه‌اي کامل از مجموعه‌اي اسـت کـه از مشهور‌ترین ابرقهرمان‌هاي‌ کمیک دی‌سی الهام گرفته شده اسـت. بهترین نمونه، سوئیت مشهور بتمن ان‌ها اسـت، با سطحی شگفت‌انگیز از جزئیات و طراحی خارق‌العاده. در این جا می توانید بین تزئینات تیره، پوسترها و نمادهای کمیک مشهور بخوابید.

 

19. The Cubehouse – خانه مکعبی بدون گوشه های مستقیم

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

کمی گیج کننده و قطعا بسیار غیر معمول، The Cubehouse باید بـه مبلمان سفارشی زیادی نیاز داشته باشد، اما در داخل بـه طرز شگفت انگیزی خانگی و دلپذیر بـه نظر میرسد. مجموعه خانه‌هاي‌ مکعبی کج‌شده و مشترک غیر معمول دارای فضای داخلی نسبتاً دیوانه‌کننده‌اي اسـت.

 

خانه‌هاي‌ مکعبی توسط پیت بلوم طراحی شده‌اند و ساخت ان درسال 1984 بـه اتمام رسید. انها بر روی یک پیاده‌رو و زاویه‌دار ساخته شده‌اند تا جلوه‌اي از جنگل ایجاد کنند.مکعب ها کج شده اند و روی ساختارهای قطبی شش ضلعی قراردارند. مکعب ها شامل قسمت هاي‌ نشیمن هستند کـه بـه سه سطح تقسیم می شوند.

 

سطح پایینی مثلثی شکل شامل قسمت نشیمن اسـت. پنجره هاي‌ این سطح بـه دلیل شیب مکعب کج شده بـه محیط زیر باز می شوند. سطح میانی شامل فضای خواب و حمام اسـت، در حالی کـه سطح بالایی کـه بـه شکل مثلثی شکل اسـت، بـه عنوان اتاق خواب اضافی یا فضای نشیمن استفاده می شود. سطح بالایی منظره بسیار خوبی را فراهم می کند زیرا اتاق یک هرم سه طرفه با پنجره هایي در اطراف اسـت.

 

18. قصر جنگلی آمازون – هتل لوکس شناور در رودخانه آمازون

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر متعهد بـه کاهش ردپای کربن خود در سفر هستید، کاخ جنگل آمازون مکانی برای شماست. این هتل شناور غیر معمول از پیشرفته ترین تکنولوژی برای تضمین گردشگری پایدار استفاده می کند. بـه نظر میرسد کاخ جنگلی آمازون در قلب جنگل بارانی آمازون در ریو نگرو قرار دارد. با این حال، در واقعیت، تنها پنج مایل «هشت کیلومتر» از مانائوس – پایتخت و بزرگ ترین شهر ایالت آمازوناس برزیل – فاصله دارد.

 

رستوران آراتیکوم غذا هاي محلی سرو می کند و همچنین میتوانید در حین استراحت درکنار استخر روباز از میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید. علاوه بر این، هتل میتواند طیف وسیعی از فعالیت‌ها، از جمله تماشای پرندگان، سفر های قایق رانی، و اجرای آیینی توسط قبایل بومی را ترتیب دهد.

 

17. هتل جستد – برج آینده نگر که به یادبود فرهنگی چک تبدیل شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

آیا این یک هتل یا ماشین زمان اسـت کـه مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی بیرون آمده اسـت؟ این می تواند بـه اسانی مورد دوم باشد زیرا هتل جستد اتاق هاي‌ یکپارچهسازی با سیستمعامل و اتاق هاي‌ آینده را ارائه می دهد.

 

این بنای نمادین شاهکار معمار مشهور چکسلواکی کارل هوباچک اسـت. هتل جستد درسال 1973 در کوه هاي‌ جیزرا تکمیل شد. می توانید با پای پیاده یا با تله کابین بـه برج برسید – اما سفر بـه بالای ان ارزش تلاش را دارد.هنگامی کـه در اوج قرار گرفتید، منظره اي اعجاب انگيز از شمال بوهمیا «و لیبرک» و حتی لهستان و کشور آلمان خواهید داشت!

 

16. هتل Punta Grande – هتل مینیاتوری در جزیره آتشفشانی دور افتاده

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر تنها چیزی کـه نیاز دارید آرامش و سکوت اسـت، هتل Punta Grande را بررسی کنید. این شهر کـه دور از تنها شهر در جزیره دورافتاده ال هیرو قرار دارد، بی شک با انبوهی از گردشگران لکه دار نیست. این هتل روی صخره اي درست درکنار دریا واقع شده اسـت و کوچک‌ ترین هتل اروپا بـه حساب می‌آید. دارای یک آپارتمان دو اتاقه اسـت ودر کمال تعجب یک‌بار و رستوران وجوددارد.

 

15. مسافرخانه Dog Bark Park – Bed & Breakfast به شکل سگ برای دوستداران سگ

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

دنیس و فرانسیس سالها قبل از خلق عظیم‌ترین اثر هنری خود – Dog Bark Park Inn، سگ‌هاي‌ چوبی را حکاکی میکردند. این بیگل چوبی غول پیکر دارای یک سوئیت آسان اسـت و جای تعجب نیست کـه با ده ها یادگاری مربوط بـه سگ تزئین شده اسـت.

 

این خانه سه طبقه دارای اتاق برای چهار نفر اسـت: یک تخت دو نفره در شکم و دو تشک در اتاق زیر شیروانی در سر سگ. ایالت آیداهو در ایالات متحده یک تولید کننده افتخار ماء شعیر و شراب محلی اسـت و اکنون بزرگ ترین بیگل جهان را نیز دارد!

 

14. کشتی در یخ – کشتی محدود به یخ در قطب شمال نروژ

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

کشتی صد ساله در یخ بـه شـما این احساس را می دهد کـه مسافری دلير دریک سفر قطبی هستید. مگر بدون ان همه ی سختی و خطر و با لذت مضاعف سورتمه سواری هاسکی و غذای پنج نفره. کشتی بادبانی در طول خدمت صد ساله خود چندین بار بر روی آب هاي‌ یخ زده اسپیتسبرگن گیر کرده اسـت، پس برای یک ماجراجویی یک عمر آماده باشید!

 

آن ها این قایق را در شهر بندری فلنزبورگ کشور آلمان درسال 1910 ساختند. این قایق برای نخستین بار بـه عنوان یک کشتی فانوس دریایی تحت نام FS Kalkgrund II مانند یک فانوس دریایی شناور استفاده شد. در طول جنگ جهانی دوم، این قایق توسط نیروی دریایی کشور آلمان نازی بـه فلنزبورگ تغییر نام داد و آن ها ان را بـه یک تفنگ بادی مجهز کردند.

 

سرانجام، درسال 1991؛ این قایق صاحبان هلندی را دریافت کرد کـه ان را ارتقا دادند، ان را بـه یک کشتی اکسپدیشن تبدیل کردند و نام ان را Noorderlicht «بـه هلندی برای شفق شمالی» گذاشتند. امروزه این قایق بـه طور مرتب گردشگرانی از سراسر جهان را در ده کابین کشتی میبرد ودر فصل تابستان «آوریل تا اکتبر» بـه سمت سوالبارد حرکت میکند.

 

13. هوشی اونسن – مسافرخانه سنتی ژاپنی که قدمت آن به قرن 19 باز می گردد.

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Houshi Onsen یک ریوکان چوبی خیره کننده «کاروانسرا ژاپنی» اسـت کـه درسال 1875 در منبع یک چشمه آب گرم ساخته شد. مالک، Okamura، از مهمانان Ryokan Chojukan در Hoshi Onsen با چای سبز پذیرایی می کند. این هتل سنتی هفت نسل اسـت کـه متعلق بـه خانواده بوده اسـت.

 

بـه سبک سنتی ژاپنی مبله شده اسـت و احساس می کند کـه در زمان بـه عقب برمی گردیم. بیشتر اتاق‌ها مجهز بـه وسایل الکترونیکی مدرن هستند، اما قدیمی ترین اتاق‌ها درست مانند زمانی کـه رایوکان برای نخستین بار باز شد ظاهر میشوند. حمام چوبی بزرگ بـه سبک Rokumeikan «خانه ضیافت دوره میجی در ژاپن» نقطه برجسته Hoshi Chujokan اسـت.

 

12. Museumotel L’Utopie – چشم انداز روانی آینده دهه 1960

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

این خانه هاي‌ بتنی عجیب‌وغریب چشم انداز دهه 1960 برای خانه هاي‌ آینده هستند: ارزان، کاربردی و زیبایی. اما مسلما موزه‌موتل با فضای داخلی الهام‌گرفته از دهه‌هاي‌ 50 و 60 روان‌گردان، بیشتر یک بازگشت بـه گذشته اسـت.

 

این ساختمان‌ها نمونه‌هایي از سبک معماری «حجاب بتنی» هستند کـه بـه دنبال ایجاد خانه‌هاي‌ ارزان، کاربردی و زیبایی هستند. امروزه این منطقه یک موزه خصوصی اسـت و میتوانید اقامت کنید و تجربه کنید کـه زندگی دریک دهکده حبابی چگونه باید باشد.

 

11. چکمه – اقامتگاه افسانه در یک کفش غول پیکر

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

چکمه در نیوزیلند بـه نظر می‌رسد کـه مستقیماً از یک قافیه مهد کودک گرفته شده اسـت. همه ی چیز در مورد ان دنج، دلپذیر و شیرین اسـت. این چکمه افسانه مانند در قلب منطقه تاسمان قرار دارد کـه توسط سواحل، کوه ها و دیگر شگفتی هاي‌ طبیعی و ساخت بشر احاطه شده اسـت. کلبه مستقل زیبا دارای یک اتاق خواب در طبقه بالا با تراس ژولیت با منظره حیاط و حوض اسـت.

 

10. هتل هن نا – هتل ژاپنی با ربات های سخنگو

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر می خواهید در تعطیلات خود نگاهی اجمالی بـه آینده داشته باشید، بی شک ژاپن مقصد مناسبی اسـت. ربات ها در هتل هن نا بـه شـما خدمات می دهند و بـه جای کارت کلید معمولی، اتاق خودرا با تشخیص چهره باز می‌کنید. هتل Henn-Na نخستین هتلی اسـت کـه کارکنان کاملاً روباتی دارد، بنابر این اگر بـه هوش مصنوعی و رباتیک علاقه دارید، این مکان برای شـما مناسب اسـت.

 

در هنگام ورود، ممکن اسـت یک ربات شبیه انسان بـه شـما خوشامد بگوید، اما این امکان نیز وجوددارد کـه یک velociraptor مودب از شـما استقبال کند. دراین هتل عجیب هر اتفاقی ممکن اسـت بیفتد! علاوه بر پذیرش، برخی ربات ها نیز میتوانند در مورد چمدان بـه شـما کمک کنند و هر اتاق دارای یک ربات شخصی اسـت کـه می تواند چراغ ها را برای شـما خاموش کند.

 

در دنیای غرب، روبات ها اغلب با شک و تردید مواجه می شوند و حتی ممکن اسـت کمی ترسناک بـه نظر برسند. از سوی دیگر، در ژاپن، نگرش بـه مراتب مثبت تر اسـت و احتمالاً دلایل مختلفی برای این وجوددارد. در حالی کـه مفهوم “ربات‌هاي‌ قاتل” با شخصیت‌هاي‌ مخرب مانند ترمیناتور استاندارد در غرب اسـت، تعداد زیادی از ژاپنی‌ها با انتخاب‌هاي‌ متنوع – خوب و بد – روبات‌ها از طریق مانگا و انیمه بزرگ شده‌اند.

 

9. زیردریایی زرد لیورپول – شما می توانید در یک زیردریایی زرد زندگی کنید

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر از طرفداران بیتلز هستید، این یکی باعث می شود کـه بچرخید و فریاد بزنید. زیردریایی Yellow Sub یک بازسازی وفادار از زیردریایی جلد آلبوم مشهور اسـت و مملو از یادگاری هاي‌ بیتلز اسـت. این قایق در نزدیکی آلبرت داک در رودخانه مرسی در لیورپول لنگر انداخته اسـت و دارای یک سالن استراحت و سه اتاق خواب اختصاصی اسـت. عجیب ترین قسمت بسته اتاق خواب با آینه بزرگ با قاب قدیمی و مناظر باشکوه دماغه قایق اسـت.

 

8. Atomium Kidsphere – یک شب در یکی از کره های شیشه ای Atomium

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

برای تعداد زیادی از ما، ساختمان مشهور Atomium در بروکسل تنها بـه عنوان یک موزه و فضای نمایشگاهی قابل دسترسی اسـت. با این حال، دانش آموزان دبستانی خوش شانس می‌توانند یک شب را در یکی از گوی هاي‌ شیشه اي بـه عنوان بخشی از تجربه آموزشی بگذرانند.

 

ساختمان برجسته در بروکسل کـه جمعیت گردشگران را بـه خود جذب می کند، در اصل برای نمایشگاه جهانی بروکسل درسال 1958 ساخته شد. سازه بلند 335 فوت «102 متر» با 9 گوی فولادی ضد زنگ توسط آندره و ژان پولاک طراحی شده اسـت.

 

7. هتل G – هتل فوق العاده شیک در گالوی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر بـه تجملات با پیچ و تاب هاي‌ عجیب علاقه دارید، هتل جی واقعاً بـه نقطه مطلوبی می‌رسد. پذیرایی مشکی زغالی، فرش‌هاي‌ صورتی روشن در راهروها، دیوارهای بنفش تیره و آسانسور سیاه و سفید. این هتل با سبکی کـه میتوان ان را بـه سبک باروک آینده نگر توصیف کرد، دیدنی اسـت.

 

جای تعجب نیست کـه هتل g بسیار شیک اسـت. پس از همه ی، طراح کلاه مشهور جهانی Phillip Treacy پشت این طرح اسـت. هتل جی یک هتل پنج ستاره طراحی اسـت و یکی از اعضای هتل هاي‌ لوکس کوچک جهان اسـت – حتی باوجود داشتن 101 اتاق …

 

6. Espejo De Luna – کشتی چوبی شسته شده در ساحل یا اقامتگاه توریستی؟

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

سنت طولانی دریایی چیلوئه الهام گرفته از شکل اسپیجو د لونا اسـت و شبیه یک کشتی چوبی اسـت کـه در ساحل شسته شده اسـت. در داخل یک پذیرش و یک رستوران دو طبقه خواهید یافت، در حالی کـه اقامتگاه ها در ملک گسترده شده اند. کشتی “مست” دربخش جنگلی خط ساحلی جزیره چیلو در شیلی قرار دارد.

 

5. هتل اورلند – هتل پروژه هنر سفر

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

هتل اورلند یک پروژه هنری توسط سابینا لانگ و دانیل باومن بود کـه بین سال‌هاي‌ 2006 و 2009 اجرا شد. این پروژه هزار شب اجرا شد و هدف ان گسترش مرزهای هنر و مهمان نوازی بود. مهمانان فقط یک شب می توانستند رزرو کنند و با تور اروپای هتل، مکان دائما در حال تغییر بود. این پروژه هنری عادات معمولی هتل مانند سرقت اقلام را مسخره می کرد، زیرا صاحبان انها فعالانه مهمانان را تشویق می کردند کـه برخی چیزها را بـه خانه ببرند.

 

4. هتل یخی سوئد – هتل یخی فصلی با سوئیت های هنری باورنکردنی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Icehotel درسال 1989 تاسیس شد و پایه و اساس اختراع اصلی و منحصر بـه فرد هتل یخی امروزی را گذاشت: هتلی کـه تماماً از برف و یخ رودخانه Torne ساخته شده اسـت. علاوه بر این، این گالری هنری خصوصی منحصر بـه فرد سوئد اسـت کـه هرساله بـه شکلی جدید بازسازی می شود و حدود 40 هنرمند از سراسر جهان بادقت طراحی و ساخته شده اند.

 

بـه لطف Icehotel 365؛ اکنون امکان گذراندن شب در بین هنرهای یخی در تمام طول سال وجوددارد. Icehotel 365 درسال 2016 تکمیل شد و نخستین در جهان بود کـه تجربه یخ را در تمام طول سال ارائه می کرد. این یک تجربه ویژه طراحی شده 2100 متر مربع «22604 فوت مربع» در تمام طول سال با یخ با 18 سوئیت هنری و لوکس، یکبار یخی، و یک منطقه رویداد با یک گالری یخ اسـت.

 

برای ان دسته از شـما کـه بـه سرعت سرما می‌خورید یا بـه دنبال مکانی دنج برای گذراندن زمان زیادی زیر لحاف بین فعالیت هاي‌ هیجان انگیز در فضای باز در هتل یخی هستید – می توانید یک اتاق هتل سنتی یا یک کابین انتخاب کنید.

 

3. Eh’häusl – خانه کوچک آلمانی با داستانی رمانتیک

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

Eh’häusl با عرض تنها 8.2 فوت «2.5 متر»؛ ادعای محکمی برای عنوان کوچک‌ ترین هتل جهان دارد. در قرن هجدهم زمانی کـه زوج ها برای ازدواج نیاز بـه داشتن خانه داشتند ساخته شد. بنابر این عروس و داماد قبل از گره زدن ان را می خریدند و بلافاصله بعد ان را بـه زوج بعدی می فروختند! بـه گفته کتاب گینس، Eh’häusl کوچک‌ترین هتل در جهان با 570 فوت مربع «53 متر مربع» اسـت.

 

2. هتل داس پارک – هتل لوله فاضلاب بسیار مینیمالیستی

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

اگر این در بهترین حالت «و عجیب ترین» بازیافت نیست، من نمیدانم چیست. هتل داس پارک دارای اتاق‌هایي در داخل لوله‌هاي‌ فاضلاب اسـت کـه چیزی بیش از یک تخت «بـه طور جدی، حتی حمام» ارائه نمی دهند و تحت مدلی مطابق میل شـما هستند.

 

تعداد زیادی از هتل ها از بتون ساخته شده اند اما طبق معمولً پنجره ها و نمای زیبایی نصب می‌کنند. این جا نه. آندریاس اشتراوس مرد پشت این ایده عجیب‌وغریب اسـت کـه لوله هاي‌ فاضلاب استاندارد را برداشت و آن ها را بـه اتاق هاي‌ آسان تبدیل کرد. هنرمند Thomas Latzel Ochoa مسئول طراحی داخلی بود. در مورد قیمت چطور؟ تقریبا بـه اندازه اي کـه می خواهید پرداخت می شود «در حد منطق».

 

1. هتل اسپیت بانک – قلعه دریایی نظامی به یک هتل بوتیک تبدیل شد

81 نمونه از عجیب ترین هتل های جهان + عکس

همه ی چیز در مورد این قلعه دریایی سابق شبیه یک فیلم جاسوسی اسـت، از رسیدن با بالگرد گرفته تا فضای داخلی بسیار مجلل. هتل اسپیت‌بانک با بازسازی دیوانه‌کننده‌اي کـه دارد، واقعاً محدودیت‌هاي‌ تغییر معماری را در پیش میگیرد. تنها 9 اتاق دراین هتل وجوددارد کـه قبلاً یک پایگاه دریایی بود کـه درسال 1878 تکمیل شد. این قلعه دریایی کـه در جنوب انگلستان واقع شده اسـت، چشم انداز بی نظیری از پورتسموث و دریای اطراف دارد.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین موزه های دنیا 

 

در پایان

برای مسافر ماجراجو و حواس پرتی کـه میـــخواهد از روال زندگی روزمره رها شود، یک هتل لوکس استاندارد کاملا کسل کننده اسـت. اگر شـما یکی از ان‌ها هستید، یا فقط میخواهید چیزی متفاوت در سفر بعدی خود داشته باشید، پس باید اقامتی هیجان‌انگیز و بـه یاد ماندنی را در یکی از 81 هتل خیره‌کننده و غیرعادی زیر درنظر بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت