گران ترین هتل های جهان (11 هتل معروف)

گران ترین هتل های جهان (11 هتل معروف)

از جزایر خصوصی گرفته تا مزرعه‌هاي‌ لوکس، این ها برخی از گران‌ترین مکان‌ها برای اقامت در سراسر جهان هستند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گران ترین هتل های جهان را منتشر کرده ایم.

 

گران قیمت ترین هتل های لاکچری دنیا

وقتی صحبت از لذت نهایی بـه میان می آید، هتل‌هایي در سراسر جهان وجود دارند کـه هر باکس را بررسی می کنند. این تجربه‌هاي‌ پنج ستاره در خدمات شخصی‌سازی‌شده، از جمله پیشخدمت‌هاي‌ داخلی و سرآشپزها بـه‌صورت شبانه‌روزی تا جت‌هاي‌ خصوصی کـه بـه مجمع‌الجزایر با حاشیه‌ي نخل در وسط اقیانوس می رسند، تخصص دارند.

 

مهمانان بسیار کمی دراین مکان‌ها وجود دارند کـه نمی توانند از غذا هاي مجلل و درمان‌هاي‌ آبگرم پیشرفته استفاده کنند یا تجربه کنند و این بخشی از جذابیت اسـت. دسترسی بـه این اقامتگاه‌هاي‌ منحصربه‌فرد با قیمتی همراه اسـت، البته کـه اغلب بـه فصل بستگی دارد. چه در آرزوی فراری با ارزش یک روز باشید و چه در حال حاضر آماده تحویل گرفتن هستید، در این جا نگاهی بـه برخی از گرانترین اتاق هاي‌ هتل در جهان خواهیم داشت.

 

1. هتل لوتتیا: پاریس، فرانسه

هتل لوتتیا: پاریس، فرانسه

هتل لوتتیا کـه در گوشه اي از کرانه چپ پاریس قرار دارد، لوکس ترین اقامتگاه در سن ژرمن د پره اسـت. این ملک الهام گرفته از هنر دکو مکانی برای دیدن و دیده شدن اسـت، بـه خصوص در آخر هفته ها. این هتل برای نخستین بار درسال 1910 افتتاح شد و میزبان افراد سرشناسی مانند جیمز جویس، ژوزفین بیکر و پابلو پیکاسو بوده اسـت.

 

درسال 2018؛ این هتل با حدود 100 شرکت صنایع دستی مختلف کـه در بازسازی شیشه هاي‌ رنگی، موزاییک ها و مجسمه هاي‌ قصری مشارکت داشتند، 238 میلیون دلار تغییر یافت. سوئیت پرزیدنت پرزیدنت از حدود 12000 دلار در هر شب شروع می‌شود و شامل یک تراس 657 فوت مربعی مشرف بـه برج ایفل، حمامی با مجسمه الهه بـه سبک یونانی و حتی یک اتاق تناسب اندام خصوصی اسـت. اتاق هاي‌ بالکن لوکس با تراس از 2600 دلار در هر شب شروع می‌شود.

 


✅ مطالب مشابه: گران ترین هتل های دنیا


 

2. هتل بلغاری: توکیو، ژاپن

هتل بلغاری: توکیو، ژاپن

این ملک 98 اتاقه کـه در بین پنج طبقه در آسمان‌خراش Midtown Yaesu توکیو گسترده شده اسـت، ادای احترامی اسـت بـه هنرهای ماهرانه ژاپنی و شکوه ایتالیایی کـه برند Bulgari در سراسر جهان بـه ان شهرت دارد.

 

سقف اتاق ها با پنج لایه طلای نقاشی شده با دست می درخشند، اسپا دارای یک استخر سرپوشیده 82 فوتی اسـت کـه از شیشه ونیزی و موزاییک سبز زمردی ساخته شده اسـت، و یک سوشی بار هشت نفره توسط کنجی گیوتن، سرآشپز سه ستاره میشلین اداره می‌شود.

 

سوئیت 4300 فوت مربعی Bulgari بـه قدری منحصر بـه فرد اسـت کـه فقط با یک پرس و جو خاص میتوانید قیمت دقیق ان را دریابید – اما، میتوانید نرخ شروع 30000 دلار در هر شب را انتظار داشته باشید. اتاق‌هاي‌ دیگر مانند سوئیت‌هاي‌ جونیور از شبی 3000 دلار در فصل پربازدید شروع میشوند.

 

3. مزرعه در راک کریک: فیلیپسبورگ، مونتانا

مزرعه در راک کریک: فیلیپسبورگ، مونتانا

بـه این جا بروید تا رویاهای غرب وحشی خودرا برآورده کنید – بدون این کـه اصلاً ان را خشن کنید. در Ranch at Rock Creek، لوکس بودن در مرکز توجه قرار میگیرد ودر عین حال با اخلاق محیط اطراف ملک مطابقت دارد. در 6600 هکتار از بیابان کوهستانی مونتانا، 29 اقامتگاه در این جا از سوئیت هاي‌ لوکس گرفته تا انبارهای تاریخی را شامل می‌شود. کابین‌هاي‌ انحصاری بوم، کابین‌هاي‌ چوبی براق‌شده‌اي هستند کـه دارای ایوان‌هاي‌ صفحه‌گرمدار و شومینه‌اي سنگی هستند.

 

کابین دو نفره Trapper از 4400 دلار شروع میشود، در حالی کـه خانه خرس کـه تا 12 خواب میبرد تقریبا 14500 دلار در هر شب هزینه دارد. فعالیت‌هاي‌ در فضای باز در تمام طول سال شامل سورتمه سواری با اسب، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری با هواپیما، اسب‌سواری، تیراندازی با خاک رس ورزشی، زمین‌سواری، پیاده‌روی، بولینگ و غیره اسـت.

 

4. ریتز کارلتون کیوتو: کیوتو، ژاپن

ریتز کارلتون کیوتو: کیوتو، ژاپن

خدمات بی‌نظیر و معماری شیک و معاصر دراین هتل بزرگ کیوتو حاکم اسـت. سوئیت Ritz Carlton 2292 فوت مربع مساحت دارد و تقریبا 10000 دلار برای هر شب هزینه دارد، با امکاناتی کـه شامل چشم اندازهای وسیع از کوه هاي‌ هیگاشیاما، آشپزخانه خصوصی، اتاق غذاخوری و تراس بزرگ اسـت.

 

اقامت خودرا با یک تجربه غذاخوری قابل توجه در میز سرآشپز تکمیل کنید، کـه هر هفته تغییر می کند. در داخل یک اتاق صمیمی کـه با شکوفه هاي‌ گیلاس و یک شومینه سوزان تزئین شده اسـت، کارکنان خصوصی خود و سرآشپز Katsuhito Inoue از شـما استقبال می کنند.

 

منوی این جا از سنت شیماتسونو-کوکورو پیروی می کند کـه بـه معنای شروع تا پایان اسـت، با استفاده از همه ی مواد با غذا هاي بسیار دقیق کـه تقریبا زیبا هستند، از جمله ژلاتوی تخمیر شده شیر با توت فرنگی کیوتو، و اسپاگتی سفید خانگی با مارچوبه و توتیای دریایی.

 

5. جزیره خصوصی Velaa: جمهوری مالدیو، مالدیو

جزیره خصوصی Velaa: جمهوری مالدیو، مالدیو

آیا میخواهید یک جزیره خصوصی در مالدیو اجاره کنید؟ در Velaa، هر شب 1 میلیون دلار هزینه خواهد داشت. یا، یک اقامت معمولی درکنار سایر مهمانان را انتخاب کنید کـه در فصل پربازدید از حدود 5800 دلار شروع میشود.

 

Velaa واقع در Noonu Atoll، یک پرواز 45 دقیقه اي با هواپیمای دریایی از شهر پایتخت ماله، دارای 47 ویلا، خانه و اقامتگاه خصوصی اسـت «برخی از آن ها روی آب ساخته شده اند» کـه همه ی انها را می‌توان با قیمت میلیون دلاری خریداری کرد یا بـه صورت جداگانه اجاره کرد. واحدهای اقامتی درکنار سایر مهمانان یک ویلای استخر ساحلی، کـه شامل درهای شیشه اي دیوار بـه دیوار و منظره اقیانوس اسـت، میتواند تا 6000 دلار در هر شب در طول فصل بالا هزینه کند.

 

برای ماه عسل، رمانتیک رزیدنس بر فراز تالاب فیروزه‌اي معلق اسـت و فقط با قایق قابل دسترسی اسـت. اقامتگاه‌ها در این جا شامل یک آلاچیق ناهار خوری در فضای باز در اسکله شناور با آشپزخانه درکنار دیگر امکاناتی اسـت کـه حدود 18000 دلار برای هر شب هزینه دارد. این ملک همچنین اخیراً دهکده رفاه جدید را آغاز کرده اسـت کـه شامل یک مفهوم آبگرم جدید، رستوران سلامت و غرفه یوگا اسـت.

 

6. استراحتگاه ماسلینا: هوار، کرواسی

استراحتگاه ماسلینا: هوار، کرواسی

ماسلینا ریزورت واقع در ساحل دلخواه آدریاتیک کرواسی در جزیره هوار، واحه‌اي پنج ستاره اسـت کـه زیبایی‌شناسی طراحی معاصر رابا محیط طبیعی خود از جمله درختان سرسبز زیتون و جنگل‌هاي‌ کاج ترکیب میکند.

 

50 اتاق و سه ویلا دارای منظره اقیانوس و طراحی خاکی مانند سفال، سنگ و چوب هستند. ویلا اووالا شامل یک سالن ورزشی خصوصی، پنج اتاق خواب با منظره دریا و یک استخر بی نهایت خصوصی اسـت. اقامت دراین اقامتگاه اختصاصی تقریبا 8400 دلار برای هر شب هزینه خواهد داشت.

 


✅ مطالب مشابه: گرانترین هتل‌ های 5 ستاره دنیا


 

7. شیگوچی: هوکایدو، ژاپن

شیگوچی: هوکایدو، ژاپن

تجمل غوطه ور در طبیعت قلب اخلاق و جذابیت شیگوچی اسـت. این ملک تازه افتتاح شده در نیسکو – کـه اغلب بـه ان آسپن ژاپن میگویند – دارای املاک و مستغلات عالی در نزدیکی دامنه هاي‌ پودری هوکایدو اسـت. پنج ویلا وسیع، برخی از آن ها تا سه سطح، دارای آشپزخانه هاي‌ با تکنولوژی پیشرفته و وان هاي‌ تراس ساخته شده از سنگ یا چوب سرو هینوکی هستند.

 

FU و KU ویلاهایی هستند کـه در بین هر پنج ویلا بالاترین قیمت را دارند و بـه طور میانگین برای هر شب 2500 دلار قیمت دارند. اسپای دو اتاقه دارای حمام‌هاي‌ onsen با چشم ‌انداز دره اسـت. چیزی کـه در ازای ان دریافت خواهید کرد – علاوه بر خدمات دقیق – یک خلوتگاه جنگلی و پیچیده پر از رنگ زمانی اسـت کـه شاخ و برگ در شکوفه کامل اسـت.

 

8. براندو: آرو، پلی‌نزی فرانسه

براندو: آرو، پلی‌نزی فرانسه

بـه جزیره مرجانی خصوصی خود در امتداد یک تالاب درخشان در 30 مایلی شمال تاهیتی سفر کنید. این ملک با الهام از دیدگاه مارلون براندو برای ایجاد یک تجربه لوکس پایدار و جمعی در پلی‌نزی فرانسه، دارای 35 ویلا لوکس اسـت کـه هر کدام دارای استخر غوطه‌وری و منطقه ساحلی خصوصی روی شن‌هاي‌ سفید پودری هستند.

 

تفرجگاه دارای گواهینامه LEED همچنین دارای یک‌بار با منظره مرداب، باغ ارگانیک، و سه رستوران اسـت کـه همه ی چیز را از غذا هاي گیاهی گرفته تا غذا هاي پلی‌نزی فرانسوی ارائه میدهند.

 

ویلاهای یک خوابه از 4600 دلار در هر شب شروع می‌شود و شامل یک اتاق نشیمن و وان خیس شدن در فضای باز اسـت. براندو فقط از طریق یک هواپیمای خصوصی از تاهیتی یا بورا بورا قابل دسترسی اسـت کـه بر سطح انحصاری ان افزوده اسـت.

 

9. آمانیارا: ترکز و کایکوس

آمانیارا: ترکز و کایکوس

برای آب‌هاي‌ کریستالی و تجملات صمیمی، آمانیارا در ترکز و کایکوس بهترین هردو جهان اسـت. 38 آلاچیق مستقل و با زونا چوبی بر روی ماسه‌هاي‌ سفید 1.5 مایلی در مکان مورد علاقه افراد معروف قرار گرفته‌اند.

 

نرخ شروع برای ویلای استخری دو خوابه تقریبا 8000 دلار در شب اسـت و شامل یک سکوی آفتابگیر بزرگ با استخر پشتی، یک اتاق نشیمن و غذاخوری بزرگ، یک اتاق تناسب اندام خصوصی، یک اتاق پرستار بچه و یک میزبان ویلایی اختصاصی اسـت.

 

اقامتگاه‌هاي‌ غرفه از سه طرف توسط دیوارهای شیشه‌اي کشویی از کف تا سقف احاطه شده‌اند کـه بـه قسمت‌هاي‌ غذاخوری غرق‌شده و یک استخر بازتابنده منتهی می شوند، در حالی کـه ویلاها بـه وسعت 1.5 هکتار گسترده شده‌اند. این محوطه همچنین دارای یک استخر بی‌نهایت لبه‌هاي‌ سنگ‌هاي‌ آتشفشانی سیاه بـه طول 164 فوت و مرکز تناسب اندام با استودیوی پیلاتس اسـت.

 

10. رافلز سنگاپور: سنگاپور

رافلز سنگاپور: سنگاپور

یک لابی بزرگ با سنگ مرمر ایتالیایی دراین 115 اتاق تمام سوئیت کـه اخیراً درسال 2019 تحت بازسازی چند میلیون دلاری قرار گرفته اسـت، پذیرای شـما اسـت. از زمانی کـه برای نخستین بار بیش از 100 سال پیش افتتاح شد.

 

سوئیت‌هاي‌ Promenade دارای قیمت اولیه 3000 دلار هستند و دارای یک سالن، اتاق کمد لباس، اتاق رختکن و خدمات 24 ساعته پیشخدمت هستند. سرآشپز معروف ان سوفی پیک برای یک تجربه ناهارخوری بـه یاد ماندنی، غذا هاي فرانسوی مبتکرانه را در رستوران تحسین‌شده La Dame de Pic زنده می کند. یک استخر روباز در طبقه سوم منظره اي پانوراما از شهر ارائه میدهد. 

 

11. جزیره نکر: جزایر ویرجین

جزیره نکر: جزایر ویرجین

جزیره نکر، جزیره خصوصی سر ریچارد برانسون در جزایر ویرجین بریتانیا، رویایی برای هر شخصی اسـت کـه میـــخواهد یک اقامت سطلی «یا رویداد دیدنی» با افراد مورد علاقه خود رزرو کند. بهشت دست نخورده 74 هکتاری با آب هاي‌ فیروزه اي، صخره هاي‌ مرجانی شکوفا و سواحل شنی سفید احاطه شده اسـت.

 

این اقامتگاه دارای ویلاهای مجهز بـه سبک بالیایی با چشم‌اندازهای پانوراما، استخرهای خصوصی و هرگونه امکانات رفاهی زیر نور خورشید اسـت. جدا از چند روز خاص درسال، جزیره باید بـه طور کامل رزرو شود. قیمت ها از 113000 دلار در هر شب برای حداکثر 40 مهمان در 20 اتاق شروع می‌شود. نرخ‌ها شامل ترانسفر قایق بـه و از جزیره بیف یا ویرجین گوردا در نزدیکی اسـت.

 


✅ مطالب مشابه: بهترین هتل های مشهور جهان + هتل های 5 ستاره مشهور جهان


 

در پایان

جهان پر از هتل هایي اسـت کـه برای یک شب صرف چنین مبالغ شاهانه اي را دریافت می کنند. هتلی با سرسام آورترین قیمت، یک هتل بوتیک اسـت کـه در چشم انداز زیبای یوتا واقع شده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت