10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی (رژیم غذایی بازیگران)

10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی (رژیم غذایی بازیگران)

10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی

در اینجا 10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

دلیل تناسب اندام و لاغری عده اي از افراد مشهور دنیا :

10 هنرمند مشهور و سلبریتی مشهور دنیا رابا تناسب اندام مناسب و رژیم غذایی و لاغری بشما معرفی خواهیم کرد. به گزارش تالاب: اگر به دنبال رژیم هاي غذایی جدید هستید به رژیم هاي غذایی این 10 ستاره هالیوودی نگاهی بیندازید.

رازهای رژیم غذایی سلبریتی ها

 
10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی
کسیکه زمانی ازاو به خاطر لاغر نبودنش انتقاد می شد، تمام حرفها درباره ي کاهش وزن و ظاهر سالمش رابه یک کلمه ختم میکند : گیاهخواری.
او می‌گوید: « سوگند می خورم خیلی سادس، اگر میخواهید وزن کم کنید فقط به سلامتی تون توجه کنید. اصلا” لزومی نداره یک طرز فکر رژیمی داشته باشید فقط  غذا هاي سالم و گیاهی بخورید »
 
سایت تالاب: مهم‌ترین توصیه هایش: « صادقانه بگم شما باید کلم پیچ و کاهوی سوئیسی رو تو رژیمتون اضافه کنید. پوست منو ببینید. خیلی اثر عجیبی داره. تمام کاری که باید بکنید اینه که غذا هاي گیاهی یا دانه-کامل بخورید. با یک دکتر برای یک رژیم گیاهی راحت مشورت کنید »
 
 
 
 
10 رژیم لاغری سریع
 
برندهُ امریکن آیدل و ستاره ي خواننده سبک کانتری، توانسته سایزش رو از 6 به 2 برساند «طبق سایزبندی کشور ایالات امریکا». اما چطور؟ او توضیح میدهد: « من یک قانون داشتم: هرگز صبحونه رو حذف نکنید» خوراکی صبحگاهی او طبق معمول” یک لونا بار – بسته پروتئینی قابل تهیه از فروشگاه هاي سلامتی-  هست.
 
 
آیا کاهش وزنش راز دیگری دارد؟ « دلیلش یک رژیم غذایی سختگیرانه نیست! نکته هاي کوچیکی مثل کم خوردن مارگاریتها و نخوردن مشروب، خوردن چای سبز به جای نوشیدنی هاي شیرین و خوردن نان هاي دانه-کامل به جای نان هاي سفید.»
 

10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی

 لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی
 
به نظر بیانسه و جنیفر لوپز خوردن آب، یک ضد اشتهای فوق العاده است. ملال آوره؟ خب آبی که میخورید را مثل  او با اضافه کردن مایه ي مرغ یا سبزیجات رنگ و لعابی بدید. یک فنجان آب مرغ یا آب سبزیجات گرم ، فقط با 20 کالری، آب را از بی مزه به مایعی محرک سلول هاي چشایی تبدیل می‌کند.
 
 
 
 
رژیم غذایی بازیگران
 

زن ها در سنین 40 سالگی

بخاطر کم شدن سطح استروژن ، خیلی بیشتر تمایل به استفاده از کربوهیدراتها و چربیها دارند ؛ اما تمایل به شیرینیجات هر وقتی ممکن است شما را دچار مشکل کند. مثل دمی مور عمل کنید و نیاز به شیرینی رو با خوردن میان وعده اي مثل کره بادام زمینی روی برشهای سیب ، از بین ببرید. این کلکی است که برنامهُ کاهش وزن شما رو بهم نمی‌زند.
 
تناسب اندام بازیگران
 
اگر مثل زمانی که به بچه هاتون غذا می‌دهید از “یکی تو، یکی من” پیروی کنید، خطهای مرزی شکم شما وسعت پیدا می‌کنند!  بچه ها رو از اسنک هاي محبوبشون محروم نکنید بلکه، فقط مثل گوئینث پالترو عمل کنید و زمانی که کوچولوتون می‌خواهد از یک اسنک خوشمزه لذت ببره ، اون رو با یک چیز سالم جای گزین کنید مثل ساقه ي کرفس با پنیر خامه اي کم چربی و کشمش ، انگور فریز شده ، مخلوط توت فرنگی یا .. .
 
 
 
10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی (رژیم غذایی بازیگران)
 
سایت تالاب: جنیفر گارنر خیلی وقتها در فروشگاه کشاورزان سانتا مونیکا «که فقط تازه ترین محصولات ارگانیک محلی رو میفروشد» دیده می‌شود. او برای این که وزن بعد از حاملگیش رو کم کند وقت میگذارد. « چیزی که کمکم کرد این بود که فشاری برای این که باید حتماً تمام وزن اضافی را در 5 دقیقه کم کنم ، حس  نمیکردم .
 
 
به جای اون برای مادر بودن وقت گذاشتم و فقط با بچه ام بازی میکردم. بعدش یه روز از خواب بیدار شدم و فکر کردم باید دست از پرخوری بردارم. خودمو از شر نون شیرینی هاي گرد و حلقوی و هلالی خلاص کردم و کلوچه هم تعطیل. دوباره سالاد و پروتئین بخشی از زندگیم شدند . البته می دونستم که هرچند روز یک بار باید یه کم شکلات می خوردم.
 

نکته اش اینجاست که نباید از آنور بوم بیفتید.

می دونم دوباره کمی وزن اضافه خواهم کرد. بعلاوه شما که نمیخواهید تمام مدت ، یک مادر خسته و بی انرژی باشید که هیچی نمی خوره! »
 
 
 
 
10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی (رژیم غذایی بازیگران)
 
با یک برنامه غذایی هوشمندانه که شامل مقدار زیادی سوشی «sushi» و درجایی که ممکن باشه غذا هاي ارگانیک میشود. کیت دوران سختی رو برای خوردن قرص برای اضافه وزن هنگام بارداریش گذرانده. « روزنامه ها خیلی نسبت به من بی مهر بودن ، اما من خوب خوردم و ورزش هم کردم و وزنم کم شد. در حال حاضر هیچ مشکلی با بدنم ندارم ؛ تو زندگی وقت این که نگران این موضوع باشم ندارم »
 
لاغری سریع با این روش ها
 
مریل استریپ بازیگر افسانه اي ، اقرار میکند که بعد از به اتمام رساندن شخصیت مادرانه ي درمانگر در کار خوب سال گذشته اش، وادار بوده برای بازی در نقش یک لجباز عاشق مد در “شیطان پرادا می‌پوشد” به اندامش برسه!  او اعتراف می کنه: « برای “شیطان پرادا می‌پوشد” باید برای کلی لباس هاي مد-بالا متناسب می بودم. بنابر این باید یک کم رژیم میگرفتم»

 

✅ مطالب مشابه : یک رژیم لاغری بین المللى سه روزه

راز او؟ نوشیدنی الکلی ممنوع!

 
10 رژیم لاغری سریع از سلبریتی های هالیوودی (رژیم غذایی بازیگران)
 
خوانندهُ “آمبرلا” توضیح میدهد: « همش اینه که سعی کنید غذای سالم بخورید و تمرین و ورزش کنید تا حس بهتری داشته باشید. اگه اینجوری به قضیه نگاه کنید ؛ و نه این که می‌خواهید وزن کم کنید، این خیلی نتیجه بخش تره»
رژیم او شامل سبزیجات، سفیده تخم مرغ  و میوه «به عنوان میان وعده» ، بعلاوهُ آب تا جاییکه می تونه!
او به این نکته تاکید میکند: « کربوهیدراتها دشمن شماست»
 
 
 
 
اندام بازیگران مشهور دنیا
 
هیچ وقت فکر کردین چجوری شارون استون در 50 سالگی اینقدر عالی به نظر می رسد؟ میان وعدهُ او “آلو” هست که به نظر دکتر مواشینگ نی «بهترین دکتر طب چینی در هالیوود و صاحب اعتبار در زمینه anti-againg »  نه تنها خاصیت ضد چروک دارد «ویتامین E » ، بلکه مانع شکم آوردن هست و با طبیعت ضد یبوستی که این میوه دارد؛ کاهش وزن را راحت میکند.
 
 
جدیدترین مطالب سایت