کاهش وزن را با دارچین تجربه کنید !

کاهش وزن را با دارچین تجربه کنید !

وزن خود را با دارچین کم کنید 

 

گیاه هاي دارچین یکی از برترین گیاهای طبیعی هست که برای چربی سوزی و کاهش وزن لاغری بهرهگیری میشود . 

 

کاهش وزن با دارچین , تحقیقات اخیر محققان نشان داده هست که دارچین را می توان ادویه‌اي جادویی نه تنها برای مبارزه با التهابات بدن و پیشگیری از بیشماری مریضی‌ها دانست که خاصیت چربی‌سوز آن نیز می تواند به افراد چاق کمک کند.

 

محققان دانشگاه میشیگان گفته‌اند ماده‌اي اسانسی به نام سینامالدئید «cinnamaldehyde» که دراین ادویه وجوددارد توانایی شگفت‌انگیزی در افزایش سوخت‌وساز یا متابولیسم بدن دارد و ازآن میتوان بعنوان راهی کارساز در مبارزه با چاقی بهره برد.

کاهش وزن را با دارچین تجربه کنید !

تاثیر دارچین بر چربی سوزی

به گفته انها، این اسانس که عطر و طعمی متفاوت دارد، از هایپرگلیسمی نیز پیش گیری می کند.

 

«جان وو»، یکی از محققان دست‌اندرکار این مطالعه گفت: آزمایش‌ های ما روی موشها نشان داد که ترکیب سینامالدئید درون دارچین بر متابولیسم بدن آثار شگرفی برجامی‌گذارد و برهمین زمینه توانست از این حیوانات آزمایشگاهی در مقابل چاقی پشتیبانی کند.

 

خاصیت چربی‌سوزی دارچین

وو و همکارانش برای درک اثر این ترکیب شیمیایی روی انسانها نیز مطالعه‌اي را ترتیب دادند تا بدانند چه دستاوردی در موشها و انسانها شبیه به هم هست.

 

به گزارش تالاب به گفته وی، اگر چه این نخستین مطالعه برای نشان دادن مزایای تقویت متابولیسم دراین ماده موجود در دارچین به شمار نمیرود اما نخستین باری هست که درمان با سینامالدئید روی سلول هاي چربی انسان اعمال میشود.

 

این محقق دانشگاه میشیگان همینطور افزون کرد هنوز باید مطالعات بیشتری انجام شود تا مشخص شود که چطور میتوان از فواید سینامالدئید دارچین بهتر بهره‌مند شد و از عوارض جانبی احتمالی ان برحذر ماند؛ اما بهرهگیری از دارچین درون رژیم خوراکی به نحوی که زیاده‌روی در مصرف آن صورت نگیرد فواید خودرا برای کمک به کاهش وزن خواهد داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت