معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

راز هایی درباره زیبایی + ویژگی و ارزیابی دختران زیبا

بـه نقل از سایت تالاب : ایا بـه این فکر کرده ایید که معیار های‌ زیبایی برای انسانها چیست؟ ایا زیبایی فقط در چهارچوب یک صورت و بدن مطابق معیار های‌ مد و فرهنگ آن کشور خلاصه میشود؟ دختران زیبا چه ویژگی هایی دارند یا اصلا بـه چه کسانی زیبا می‌گوییم؟برای پاسخ بـه تمامی این سوالات همراه سایت تالاب بمانید.

 

زیبایی اغلب با نگاه ما قضاوت میشود. لاغر هستی؟ آیا لکه های‌ پوستی ندارید؟ آیا مو های شما مانند تبلیغات لورآل شاداب است؟ همه ی ي این فاکتورها را افراد برای زیبایی تعریف میکنند اما اینها زیبایی نیست فریب رسانه ها را نخورید ، این باعث گمراهی شما میشود و هرگز شما را بـه سمت خوشبختی سوق نمی دهد. انچه زیبایی را مشخص می کند شخصیت و نگرش شماست. کسی میتواند کاملا زیبا باشد که عمیق و بادرک و فهم باشد.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران پر انرژی و با اشتیاق

پر انرژی و با اشتیاق هستید

انرژی شما بیش از ظاهر شما را تعریف میکند. اگر شما بسیار پرشور هستید ، احساس جاه طلبی و اشتیاق میکنید، زیبا هستید. داشتن چیزی که بـه آن اشتیاق دارید بـه معنای این است که اهدافی را در ذهن خود دارید و از انجام آن نمی ترسید. شما برای موفقیت تلاش می کنید ، عقب ننشینید و نگویید من نمی توانم چنین کاری کنم ، چرا زحمت می‌کشم؟” اجازه نمیدهید ترس شما را عقب نگه دارد ، اما در عوض روی چیزی تمرکز میکنید که شما را خوشحال کند.

فرقی نمی‌کند شما کارگردان جدیدی باشید که فیلم هایی تولید میکند که فقط تعداد کمی از افراد در YouTube مشاهده میکنند. یا اینکه شما بـه تازگی بـه عنوان بازیگر کار خود را شروع کرده اید ، که یک دقیقه بازی اضافی را در نمایش مدرسه بازی کرد. مهم انگیزه شما است و اینکه شما بـه چیزی علاقه مند هستید و برای جواب منفی نخواهید گرفت. عزم و اشتیاق چیزی است که شما را بـه یک فرد زیبا تبدیل میکند.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران پر اعتماد بنفس 

عاشق خودتان هستید و اعتماد بنفس دارید

شما اجازه نمیدهید دیگران شما را از اینکه خودتان باشید بازدارند. برای بسیاری از افراد نشان دادن چهره واقعی شما بـه دیگران وحشت آور است. اما شما همیشه خودتان هستید.شما اجازه نمیدهید دیگران شما را از نظر دادن بترسانند تا شخص دیگری باشید. در عوض شما انتخاب میکنید که خودتان ، نقص ها و همه ی ي چیز وجودتان باشید.

اگر این کیفیت را داشته باشید واقعاً یک دختر زیبا هستید. مردم اغلب می توانند جعلی بودن شما را حس کنند ، یا اینکه اگر شما محدود هستید و از صحبت کردن میترسید متوجه می شوند. اینکه بتوانید خود باشید الهام بخش و زیبا است ، زیرا خود را بدون ترس در آنجا قرار میدهید.

 

اگر دچار کمبود اعتماد بنفس هستید ورزش کنید!

ورزش کردن اثر فوق العاده و عمیقی بر اعتماد بـه نفس دارد چرا که ورزش کردن منظم باعث میشود تا انرژی شما بالا برود و مواد شیمیایی گوناگونی مثل اندروفین تولید کند که شما را بـه حالت مثبت تری سوق میدهد.باید بدانید ورزش کردن روزکرد زندگی شما را تغییر داده و اعتماد بـه نفستان را بالا میبرد و همچنین زیبایی اندام شما را دو چندان میکند و این خود عاملی بر بالا رفتن اعتماد بـه نفس است.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

معیار های‌ دختران زیبا 

 جلب توجه و از مرکز توجه بودن دوری میکنید

نیازی نیست که در مرکز توجه باشید. شما نباید کسی باشید که فقط برای شنیده شدن و دیده شدن تا میتوانید سر و صدا کنید.شما میدانید که برای بدست آوردن خوشبختی نیازی نیست که در کانون توجه باشید. اگر دائماً هدف شما قرار گرفتن در کانون توجه است، برای تأیید اعتبار بـه دنبال دیگران هستید.

در واقع ، شما فقط باید خودتان باشید. مردم شخصیت هایی را دوست ندارند که همیشه در دید  باشند و سعی در جلب توجه دارند.شما میدانید که بدون نیاز بـه قرار گرفتن در کانون توجه ، فقط در کنار دیگران خود باشید. مردم وقتی شما  خودتان هستید ، شما را بـه عنوان یک دختر زیبا می‌بینند. چه کسی میتواند با شخصی که مشتاقانه بـه اطراف خود نگاه میکند و مطمئن است همه ی ي نگاهها بـه او است ، مکالمه واقعی داشته باشد؟

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران و زنان زیبا

طرز صحیح حرف زدن را بلدید

شما می دانید که چگونه با دیگران ، با اعتماد بـه نفس و مهربانی صحبت کنید. شما از اهمیت برقراری ارتباط صحیح اطلاع دارید. شما از مکالمه فرار نمی کنید ، اما در صورت لزوم ، بدون داشتن شیوه ای تهاجمی ، صحبت کنید.شما ارزش نشان دادن علاقه بـه دیگران را می دانید ، بـه جای اینکه فقط در مورد خود صحبت کنید. مردم میخواهند بدانند که شما علاقه مند بـه صحبت با انها و همچنین گوش دادن بـه آنها هستید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران و زنان مستقل 

استقلال طلب و مستقل هستید

شما فردی مستقل هستید و برای انجام کارها بـه شخصی احتیاج ندارید. این بدان معناست که شما از انجام کارها بـه تنهایی خجالت نمی کشید ، خواه این باشد که بـه تنهایی بـه کلاس تمرین بروید یا اینکه بخواهید خرید خود را انجام دهید. شما بـه توانایی های‌ خود اطمینان دارید و می فهمید که میتوانید کارها را بـه تنهایی انجام دهید. شما هرگز بـه هدایت دیگران احتیاج ندارید زیرا بـه خود اعتماد دارید.

مردم از افراد با اعتماد بـه نفس راضی هستند و خود آن افراد نیز از انجام کارها بـه طور مستقل خوشحال هستند. این نشان میدهد که بـه خود اطمینان دارید و بـه خود اعتماد دارید. کسانی که از توانایی های‌ خود مطمئن نیستند تمایل بـه چسبندگی و بلاتکلیفی دارند «نیاز دارند دیگران در مورد آنها تصمیم بگیرند». این گونه تصور ایجاد میشود که عزت نفس پایینی دارید و خود را دوست ندارید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران مهربان و دلسوز

به دیگران اهمیت میدهید و خودشیفته نیستید

شما بـه دیگران بیش از خودتان اهمیت میدهید. این بدان معناست که شما بـه دیگران علاقه نشان میدهید و صرفاً متمرکز بـه خود نیستید «یا خود شیفته نیستید». شما در مورد خود صحبت نمی کنید ،از دیگران در مورد خودشان بپرسید و پیگیر صحبت های‌ انها باشید.این بدان معناست که شما بـه دیگران اهمیت میدهید.

وقتی انها از مشکلات فعلی خود برای شما می گویند ، نگرانی نشان میدهید و می خواهید بـه آنها کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشند. مردم این را دوست دارند زیرا این نشان میدهد شما بـه انها علاقه مند هستید و منتظر صحبت درباره خود نیستید. مردم افرادی را دوست دارند که بـه یک رابطه اهمیت میدهند و سرمایه گذاری میکنند. انها میخواهند بدانند که شما با جان و دل با انها رابطه دارید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران و زنان بلند پرواز

ذهن باز دارید و بلند پروازید

شما ذهن بسته ای ندارید ، باورهای دیگران را می پذیرید ، بدون اینکه انها را بخاطر آن انتقاد یا قضاوت کنید. شما می فهمید که همه ی ي ما نظرات مختلفی داریم. حتی میتوانید با تمایل بـه پذیرفتن نظرات ، تا جایی گوش فرا دهید که بـه عقاید دیگر گوش فرا دهید.این شما را بـه یک فرد زیبا تبدیل میکند زیرا این بدان معناست که اهل قضاوت نیستید .

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

ویژگی دختران  و زنان زیبا 

روح و احساسات دارید و زندگی در شما جریان دارد

بـه همان راحتی که بـه نظر میرسد ، شما روح دارید. شما کسی نیستید که خونسرد باشید و در بدبختی زندگی کنید. شما مانند یک زامبی بی روح رفتار نمی کنید ، که بـه راحتی بـه چیزی اهمیت نمیدهد. شما فردی هستید که بـه زندگی اهمیت میدهید و می توانید از آن لذت ببرید. شما بـه زندگی و اطرافیان اهمیت میدهید زیرا بدبخت بودن اتلاف وقت است.

شما بـه تأثیری که میتوانید در جهان داشته باشید اهمیت میدهید. این باعث زیبایی شما می شود زیرا نشان میدهد شما احساس لذت بردن از زندگی را دارید. شما بـه سادگی روی نکات منفی تمرکز نمیکنید ، در عوض می خواهید درگیر دنیا شوید. هیچ کس نمی خواهد با کسی صحبت کند که دائماً از زندگی شکایت دارد.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

ویژگی های‌ زنان جذاب و زیبا

کمال گرا نیستید و به خودتان سخت نمیگیرید

شما می فهمید که نمی‌توانید وقت خود را صرف هدف کمال کنید. شما میدانید که هیچ کس کامل نیست و فقط میتوانید بهترین عملکرد خود را بدهید «بدون نیاز بـه کامل بودن».هر کس نقص دارد یا اشتباه میکند ، این بخشی از فرایند یادگیری است.

کمال گرا بودن تنها بـه زندگی محدود منجر میشود ، بـه این معنی که فرصت های‌ زندگی را از دست خواهید داد. مردم وقتی کمی شل می‌شوید شما را زیبا می بینند و اجازه می دهند زندگی شما را راهنمایی کند. شما بر این اطمینان ندارید که هر جزئیات کمی دقیق باشد اما در عوض ذهن خود را بـه روی تجربیات جدید باز می کنید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

 دختران و زنان پر انرژی و با اشتیاق

شاد و پر انرژی هستید

احساس میکنید خود بودن باعث خوشحالی شما می شود.  چرا باید اجازه دهیم که ایرادات مانع خوشبختی ما شود؟ شاد بودن مهمتر از تمرکز روی نکات منفی است. شما خود را برای انچه که هستید در آغوش می‌گیرید و روی اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید تمرکز نمیکنید.شادی را انتخاب کنید و خواهید فهمید که این زیباترین چیزی است که میتوانید بپوشید! هیچ چیز نشاط آورتر از داشتن انرژی مثبت در اطراف نیست. اگر من انتخابی بین بودن در کنار فرد غرغرو و فرد شاد داشته باشم ، می دانم که فرد خوشحال را انتخاب می‌کنم.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران با انگیزه و هدفمند

دنبال تایید گرفتن از دیگران نیستید

شما نیازی بـه تأیید اعتبار از دیگران در اطراف خود ندارید. شما می فهمید که انچه انجام میدهید و می‌گویید نیازی بـه تأیید نیست. این زندگی شماست بنابراین مهم نیست که شخص دیگری بـه یکی از انتخاب ها و اخلاق های‌ شما اخم کند.با جستجوی مداوم اعتبار ، فقط عصبی و نامطمئن بـه نظر خواهید رسید ، نه زیبا و بی دغدغه.

اگر این نیاز بـه تأیید را رها کنید ، بـه خودتان این آزادی را میدهید که خودتان باشید. این زیبایی واقعی آزادی از اعتبار سنجی است که میتوانید خود را کاملاً رها کنید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

دختران شاد و پر شور

لبخند میزنید

یکی از زیباترین چیزهای زندگی لبخند زدن است. این نشان میدهد شما یک فرد خوشحال و مثبت هستید ، چیزی که دیگران را بـه سمت خود جذب میکند.شما لبخند میزنید چون خوشحال هستید. شما لبخند میزنید زیرا آن اندروفین ها را آزاد میکند که شادی بیشتری برای شما بـه ارمغان می آورد. بـه دیگران لبخند میزنید زیرا مودبانه و دوستانه است «و از دیدن آنها خوشحال می شوید».لبخند شما نشان می دهد که بـه زندگی علاقه دارید. اینکه عقب نشسته اید و درباره چیزهای کوچک دست و پا میزنید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

ویژگی دختران و زنان زیبا چیست؟

در برابر اتفاقات همواره خوش بین هستید

شما از نگاه خوش بینانه بـه دنیا نگاه می کنید. این معنی است که شما در منفی در زندگی نگاه کنید. در عوض شما بر انچه میتوانید از یک تجربه بد یاد بگیرید تمرکز می کنید.شما همیشه با عشق و هیجان بـه زندگی نگاه میکنید. نگاه میکنید که چه چیزی در یک سناریوی آینده درست پیش می‌رود ، نه در بدترین نتیجه.مردم این را دوست دارند زیرا این بدان معناست که شما یک فرد خوش شانس هستید. با توجه بـه نشاط مثبتی که بـه شما می دهد شما را زیبا می کند.

 

  • چگونه مثبت اندیش باشیم؟

مثبت اندیشی و از دریچه مثبت بـه زندگی نگاه کردن کار آسانی نیست و زمان بر است مخصوصا اگر فردی منفی گرا باشید و سال های‌ زیادی غرق در تفکرات منفی باشید. هیچوقت بـه طرد شدن و شکست با دیدگاه منفی نگاه نکنید آن را در ذهنت آن تصور کنید بـه قدری که تاثیر احساسی منفی آن کمتر شود و بـه آن بـه عنوان نقطه عطفی در زندگیتان بنگرید نقطه ای که در زندگی شما وجود دارد اما نیاز بـه تقوید آن است. پیامی که یک شکست بـه شما میدهد گوش فرا دهید و این را مطمئن شوید که پیشرفت در انتظار شماست،مهم تر از همه ی ي با تعریف علمی و عمیق شکست بـه خودتان دیگر بـه هیچ وجه حتی با چند بار شکست خوردن اعتماد بـه نفستان پایین نمی اید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

چگونه بفهیمیم زیبا هستیم ؟

نقص های خود را میپذیرید و انها را رفع میکنید

انجام این کار میتواند کار سختی باشد ، زیرا بـه این معنی است که بـه افراد اجازه میدهد عیب های‌ شما را ببینند. همچنین بـه همین دلیل داشتن یک کیفیت زیباست ، زیرا نشان میدهد که خودتان هستید.در مکالمات شما مایل هستید امنیت خود را کنار بگذارید. شما مایلید داستان هایی را برای کمک بـه دیگران در میان بگذارید و نگران آنچه انها فکر می کنند نباشید.شما میتوانید بدون اینکه روی عیب های‌ خود تمرکز کنید ، در برابر دیگران گشوده و با اطمینان صحبت کنید.

 

معیار های یک دختر زیبا چیست؟ | ویژگی های دختران زیبا

معیار های‌ زیبایی

مطلب پایانی :

زیبایی واقعی هرگز بـه ظاهر نگاه نمی‌کند و مربوط نیست ، همه ی ي انها بـه شخصیت خوب بودن مربوط میشود. انچه شما را زیبا می کند ، مهربان ، بی دغدغه های‌ الکی و شاد بودن است . من مطمئن هستم که شما از دیدن اینکه چقدر واقعاً زیبا هستید بسیار خوشحال خواهید شد! برای دریافت مطالب بیشتر در زمینه روانشناسی بـه سایت تالاب مراجعه فرمایید .

جدیدترین مطالب سایت