ماندگاری آرایش صورت در تابستان

مجموعه : نکات آرایشی
ماندگاری آرایش صورت در تابستان

راه کار ماندگاری آرایش صورت در تابستان

متخصصان پوست و زیبایی توصیه کرده اند که از کرم هاي چرب در تابستان خودداری کنیم آرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری داردآرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری دارد. در این مطلب یکسری پیشنهادات ضروری در رابطه با آرایش صورت آورده ایم که با رعایت آنها در روزهای گرم تابستان به آرایش چهره خود دوام بیشتری می‌دهید.

 

 

انتخاب کرم پودر مناسب

گذشته از بهرهگیری از تونر کمی کرم مرطوب کننده و پرایمر به صورت بزنید. اینکار باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری روی پوست بماند. به خصوص در روزهای گرم تابستان.

 

نحوه استفاده لوازم آرایشی

برای بهرهگیری از لوازم آرایشی از انگشت بهرهگیری نکنید. از اسفنج یا برس هاي آرایشی بهرهگیری کنید. این ابزار باعث می‌شوند لایه هاي نازک تری کرم روی پوست بنشیند و این برای هوای گرم تابستان مناسب تر هست.

 

برنز کننده های فوری

برنز کننده ها چشم ها و دندان ها را سفیدتر نشان می‌دهند. پس برای اینکه آرایش طبیعی تر نشان داده شود برنز کننده را در برخی قسمت هاي صورت مانند پیشانی، گونه، چانه و بینی بهرهگیری کنید.

 

ملایم آرایش کنید

اغلب اوقات آرایش صورتمان در گرما عمده ماندگار نمی‌ماند. بنابراین این قانون طلایی را همۀ وقت در نظر بگیرید: هر چه کمتر آرایش کنید بهتر هست. برای تابستان فقط مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل بهرهگیری کنید کافی هست.

 

مقابله با براقیت چرب نمای پوست

پوست براق زیبایی را دو عمده میکند اما نباید بیش از حد براق باشد. برای اینکه مانع براقیت بیش از اندازه پوست شویم باید از کرم پودرهای رنگ روشن بهرهگیری کنیم. زمانی که این کرم ها با چربی هاي منافذ پوست ترکیب میشوند کمی تیره تر به نظر میرسند.

 

اجتناب از رنگ های تند

در آرایش تابستانی نباید از رنگ هاي تند و جیغ بهرهگیری کرد. چون این رنگ ها اجزای صورت را این گونه که دل بخواهتان باشد نشان نمی‌دهند. توصیه می‌کنم از رنگ هاي پاستلی و خنثی بهرهگیری کنید.

 

استفاده از سایه های ایده آل

سایه هاي چرب در تابستان پشت چشم می ماسند و به صورت شما ظاهری ژولیده میدهند. برای جلوگیري از این مشکل سایه هاي مایع بهرهگیری کنید هم آسان میباشند و هم خیلی زود جذب پوست شده و روی پوست مینشیند.

 

استفاده از رژگونه

در تابستان رژگونه هاي پودری وقتی با عرق ترکیب شود تبدیل به لکه هاي ناخوشایندی روی پوست می‌شوند. برای زیبایی آرایش در تابستان از رژگونه هاي مایع در یک لایه بسیار نازک بهرهگیری کنید تا عمده صورت را چرب نشان ندهد.

 

انتخاب پودر مناسب

صلاح نیست که در تابستان پنکیک هاي فشرده بهرهگیری کنید چون گرما و عرق انها را غلیظ و سفت می‌کند صورت را چرک نشان می دهد. برای اجتناب از این مشکل پنکیک هاي غیر فشرده و پودری بهرهگیری کنید.

 

ریمل دائمی

ریمل هاي ضدآب در روزهای گرم تابستان دوام بیشتری دارند.

 

مداد چشم و ابروی مناسب

در روزهای گرم تابستان مداد چرب بهرهگیری نکنید. حتی کوچکترین پیاده روی باعث میشود مداد زیر چشم بریزد. 

 

رژلب مناسب

رژلب هاي ۲۴ ساعته بهرهگیری نکنید چون لب ها در گرما خشک میشوند. بهتر هست در تابستان برق لب بهرهگیری کنید هم روی لب ها اثبات می‌ماند و هم تقویت کننده هست.

 

دستمال اکسیژن رسان صورت

در روزهای تابستان حتما از این دستمال ها همراه خود داشته باشید چون آرایش صورت را در تابستان اثبات نگه می دارد و چربی ها و عرق ها را از صورت پاک میکند.

 

جدیدترین مطالب سایت