معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

مجموعه : لوازم آرایشی
معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

برای این کـه در جمعی کـه در ان حضور دارید آراسته بـه نظر برسید، چه کارهایی انجام میدهید؟ بی شک یکی از این کارها استفاده از عطر اسـت. شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد کـه دریک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید.

 

آیا شـما هم از ان دست افرادی هستید کـه وقتی رایحه‌ي عطر کسی را میشنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شـما هم جای فرد خوشبویی باشید کـه همه ی دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟

 

آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟

زمان ان رسیده کـه عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.دراین پست از مجله تفریجی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از انواع عطر هاي‌ مردانه و زنانه انتشار کرده ایم. دراین پست انواع مختلف عطر ها را از لحاظ بویایی، گرم و خنک بودن ان و از لحاظ ظاهری مقایسه شده اند تا شـما را برای انتخاب یک عطر مناسب برای خودتان یا برای دادن هدیه بـه فرد مورد علاقتان راهنمایی کرده باشیم.

 

معرفی انواع ادکلن های مردانه جدید

عطر ادکلن مردانه گوچی پورهوم 2-Gucci Pour Homme II

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

این ادکلن توسط شخصی بـه نام Karine Dubreuil خلق شد کـه محصولی لطیف ؛ دوست داشتنی و جذابی می‌باشد و بهترین انتخاب برای فصل بهار اسـت . این ادکلن خنک و تند کـه ان را بیشتر از برگ بنفشه ؛ فلفل ؛ چای و تنباکو موجود در ترکیباتش حاصل می کند اتمسفر روح انگیزی را برای شـما و اطرافیانتان بـه ارمغان می آورد .

 

روی بطری این عطر، نام GUCCI با رنگ طلایی و پایین ان Pour Homme II با رنگ تیره بـه چشم می خورد. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ي شفاف ان بـه‌خوبی دیده می شود. در بطری با طرح چوبی‌اش، گرمای خاصی بـه طرح کلی پور اوم II بخشیده اسـت.

 


بیشتر بخوانید:  10 عطر و ادکلن زنانه معروف در سال 2022


 

 

ادکلن مردانه INVICTUS by Paco Rabanne

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

اینویکتوس از اون دسته عطرهای ساختار شکنی بود کـه در برخورد اول تا حدودی معمولی بـه نظر میرسید. نت هاي‌ ابتدایی مملو از رایحه ي گریپ فروت و ماندارین «نوعی میوه شبیه بـه نارنگی» شباهتش بـه بعضی شوینده ها و یا تافی پرتقالی ممکنه خیلی جذاب نباشه، اما اگه عجله نکنین، غافلگیر خواهید شد.

 

ترکیبات عنبری، چوبی و مارین نت هاي‌ ابتدایی رو همراهی میکنن و اینویکتوس بـه اوج جذابیت خودش میرسه. محبوبیت این رایحه بـه حدی بود کـه الهام بخش عطرسازایی مثل آزارو شد و با نسخه هاي‌ بعدی اینویکتوس، روند تکاملش رو میتونید حس کنید. این ادکلن درسال 2013 ساخته شده اسـت.

 

ادکلن مردانه Parfums de Marly Percival

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

عطری اسـت خنک. این عطر درسال 2018 بـه بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن پارفومز دمارلی پرسیوال عطری اسـت مردانه و زنانه. سازنده ي عطر مارلی پرسیوال حمید مراتی کاشانی می‌باشد کـه یکی از طراحان ایرانی اصل اسـت و علاوه بر داشتن شهرت جهانی عطار ادکلن هاي‌ لیتون و لیتون اکسکلوسیف نیز بوده اسـت.

 

بطری آبی رنگ مارلی پرسیوال کـه بر روی ان نقش دو اسب حک شده اسـت با درپوشی بـه رنگ نقره اي کـه بـه خوبی بر روی ان سوار شده اسـت شکوهی بی نظیر بـه ظاهر این عطر بخشیده اسـت. این ادکلون 125 میلی بصرفه ماندگاری و پخش بوی عالی اي دارد.

 

رایحه ي اولیه اي ادکلن مانند بوی اسطوخودوس اسـت بعد از گذشت زمان ماندن عطر بر روی لباس بوی ان بـه بوی بنفشه و یاس تغییر می کند ودر آخر بوی ان بـه بوی چوب عنبر تغییر می کند و با همین بو می ماند.

 

عطر مردانه دولچه گابانا مدل اینتنسو Dolce & Gabbana Intenso

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

زمستان سال 2014 بهترین زمان برای معرفی عطر مردانه‌ي جدید «دولچه اند گابانا» یا همان D&G بود. این ادو پرفیوم «اینتسو» نام دارد. اینتسو بوی تند، گرم و اسموکی دلنشینی دارد. استفاده از این عطر در تمامی فصول سال پیشنهاد میشود. در تمام مدت استفاده از این عطر بوی چوب، گیاهان خوشبو و گل را استشمام خواهید کرد.

 

بطری اینتسو خیلی ساده و درعین‌حال شیک طراحی شده اسـت. روی شیشه نام Inteso با رنگ طلایی بـه‌خوبی دیده می شود. در پایین این عنوان نشان تجاری دی اند جی دیده میشود.

 

بطری بـه رنگ تیره بوده و حال و هوای تند و اسموکی‌اش را نشان می دهد. درپوش بطری بـه شکل یک استوانه اسـت و بـه‌خوبی روی ان سوار شده اسـت. اینتسو حجمی برابر با 125 میلی‌لیتر دارد و با توجه بـه غلظت مناسبش تا مدت زیادی شـما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز میکند.

 

پس از اسپری کردن دی اند جی اینتسو روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آب، ریحان، گل زنبق و شمعدانی خواهید شد. این ترکیب گلی و گیاهی انرژی و شادی فراوانی را در شـما ایجاد میکند. خرید عطر D&G Inteso با توجه بـه پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، حجم 125 میلی‌لیتری و شیشه‌ي زیبایش برای شـما بسیار بـه‌صرفه خواهد بود.

 

ادکلن مردانه ی خاص Sauvage, christian Dior

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

دیور، آفريننده عطرهای ماندگار و خاطر ساز، درسال 2019 سوواج رو عرضه کرد. عطری کـه موفقیتش بیش از حد انتظار بود. انقدر کـه توانست نظر اغلب طرفدارای اونتیوس کرید رو بـه خودش جلب کند.این ادکلن مردانه دیور درسال 2015 تولید ودر بازار عرضه شد.

 

لحظات ابتدایی این عطر با ترشی شاخص برگاموت بـه همراه کمی شیرینی و تلخی فلفل آغاز میشود و بعد از مدتی این ترشی بـه حاشیه می رود. اینجاست کـه کم کم شخصیت جدی و قدرتمندش ظاهر میشود و دل مرد و زن رابا خودش می‌برد.

 

 عطر مردانه Dunhill قهوه ای

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

وقتی اثر این عطر بـه مرور زمان کم میشود وقت ان اسـت کـه با اسپری کردن یک ادو تویلت مناسب، عطر خودرا تمدید و بـه اصطلاح پررنگ کنید. شرکت بریتانیایی «دانهیل» با نام کامل آلفرد دانهیل، درسال 2003 عطر دیگری را بـه مجموعه‌ي خانه‌ي خوشبو دانهیل اضافه کرد.

 

این ادو تویلت «دانهیل آلفرد دانهیل» نام دارد. این عطر توسط « Michel Almairac» طراحی شده اسـت. حال و هوای تند و چوبی این ادو تویلت برای آقایان جوان بسیار مناسب اسـت. شیشه‌ي این عطر زیبا بسیار خاص و منحصر بـه فرد طراحی شده. یک مکعب کوچک کـه با یک در فلزی و درخشان درکنار ان تکمیل میشود. مایع درون شیشه بـه رنگ قهوه‌اي روشن اسـت. روی شیشه ودر سمت چپ ان؛ نام Dunhill بـه زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده.

 

اگر دوست شـما و یا پدرتان عطرهای تند و چوبی را دوست دارند، بـه‌عنوان هدیه می توانید روی دانهیل حساب ویژه‌اي باز کنید. ساختار این عطر را چوب، مرکبات، گیاهان خوشبو، گل، میوه، خاک و زمین تشکیل میدهد و بـه همین دلیل رایحه‌اي از نوع تلخ، گرم، خوراکی، طبیعت و گل دارد.

 

خرید عطر دانهیل آلفرد دانهیل با توجه بـه قیمت منطقی، برند شناخته‌شده، حجم 75 میلی‌لیتری و بطری زیبایش برای شـما و کسی کـه این عطر را از شـما هدیه میگیرد بسیار لذت‌بخش خواهد بود

 

عطر مردانه Yves Saint Laurent LHomme

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

 یکی از نتایج همکاری «Dominique Ropion» و «Anne Flipo» و «Pierre Wargnye» با برند فرانسوی «Yves Saint Laurent» کـه در زمینه مد و فشن فعالیت میکند، تولید عطر مردانه «Yves Saint Laurent L’Homme» درسال 2006 اسـت. رایحه این عطر با زنجبیل، ترنج و لیمو شروع شده، از فلفل، ریحان و برگ بنفشه گذشته و بـه بوی درخت سرو، لوبیا تونکا و خس خس میرسد. ایو سن لورن لهوم باتوجه بـه حجم 100 میلی لیتری، ظاهری جذاب، رایحه خاص و جذاب و قیمت مناسب می تواند یک خرید موفق باشد.

 

عطر مردانه Gucci By Gucci

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

خاطره‌ها با رایحه‌ها پیوند عمیقی خورده اند، یکی از قویترین ‌اشکال بـه‌یادآوری‌ خاطره‌هاي‌ تلخ و شیرین گذشته، تجربه‌ي مجدد رایحه‌اي اسـت کـه در زمان رخ دادن‌شان استشمام کرده اید. شاید بوی شکلات، شـما را بـه‌یاد لبخند محبت‌آمیز مادرتان بیاندازد؛ لبخندی کـه در کودکی، زمان شکلات خوردن‌تان بر لب‌اش نقش می‌بست.

 

خاطره‌هایي کـه با دیگران تجربه کرده اید با استشمام رایحه‌‌اي مجسم می شوند؛ همین اتفاق درباره‌ي شـما هم صدق می کند. دوستان‌تان سالها بعد با رایحه‌اي شـما را بـه‌خاطر خواهند آورد. شخصیت خاص و منحصربه‌فردتان‌ با رایحه‌اي کـه دیگران از شـما بـه خاطر می‌آورند، باقی میماند.

 

همسرتان هرجا بوی عطری را کـه در نخستین دیدار زده بودید بشنود، بـه یاد شـما خواهد افتاد. کارفرمای شـما با شنیدن رایحه‌ي عطرتان بـه یاد گفتگو‌ي کاری‌تان میافتد. دوستان‌تان عطری کـه در مهمانی زده بودید را بیش از هر چیز دیگری بـه خاطرشان خواهند ‌سپرد.

 

خرید عطر گوچی بای گوچی با حجم 90 میلی لیتر خود ظاهری زیبا و جذاب و همچنین رایحه خاص و دوست داشتنی و قیمت مناسب می تواند یک انتخاب شایسته مردانی باشد کـه بـه خود اهمیت می‌دهند باشد.

 

عطر مردانه Lalique Pour Homme Lalique

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

حتما نام «لالیک» را شنیده‌اید. این کمپانی یک ادو پرفیوم مردانه با حال و هوای تند، شرقی و گرم بـه نام «پور هوم» ملقب بـه لالیک شیر را معرفی کرده اسـت. این عطر درسال 2001 توسط «موریس روسل» طراحی و ساخته شد.

 

بـه محض اسپری لالیک پور هوم روی لباس یا محل نبض خود، بـه سرعت متوجه بوی گیاه رزماری، اسطوخودوس، پرتقال، گریپ‌فروت، نارنج و نارنگی خواهید شد. اگر بـه بطری این عطر دقت کنید، نخستین ویژگی کـه نظر شـما را جلب می کند، طرح شیری اسـت کـه روی ان بـه زیبایی طراحی شده اسـت.

 

نام تجاری Lalique با خط درشت و رنگ طلایی در پایین طرح شیر قابل مشاهده اسـت. در بطری نیز با رنگ طلایی و شکل دندانه‌دار خود بـه خوبی با شیشه هماهنگی دارد. خرید عطر لالیک پور اوم با توجه بـه شیشه‌ي زیبا و ماندگاری بالایش برای شـما و کسی کـه این عطر را از شـما هدیه می گیرد، بسیار خوشحال‌کننده بـه نظر می رسد.

 

عطر مردانه Ralph Lauren Polo Blue

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

ادوپرفیوم مردانه پولو بلو درسال 2016 ودر امتداد نسخه قبلی ان کـه با غلظت ادو تویلت عرضه شده بود، توسط برند رالف لورن تولید و معرفی شد. طراحی این عطر توسط طراح بنام و سرشناس، Carlos Benaim انجام شده کـه در مسیر بویایی ان ودر ابتدا شاهد حضور عناصری هم چون روایح دریایی، هل و ترنج هستید.

 

در ادامه نت میانی پدیدار گشته و ترکیبی از رایحه مریم گلی، گل شاه پسند، ریحان و زنبق بـه مشام می رسد ودر نهایت با رایحه خس خس، نعناع هندی، جیر و روایح چوبی خاتمه میابد. پولو بلو در نسخه پرفیوم با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی قابل تحسین، میتواند انتخاب مناسبی برای شماو عزیزانتان برای سپری کردن روزهای گرم سال باشد.

 

عطر مردانه Dolce & Gabbana، The one

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

 

برند ایتالیایی «دولچه اند گابانا» کـه با نام اختصاری D&G هم شناخته می شود، درسال 2008 یکی از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه‌اش را معرفی کرد. پس از این ارائه‌ي موفق و پر سروصدا، «دی اند جی» این عطر رابا یک نسخه‌ي جدید دوباره وارد بازار کرد. نام این دو عطر یکی اسـت؛ اما تفاوت اصلی ان‌ها، شدت بو و تراکم عطر و بوی بیشتر نسخه‌ي جدید اسـت.

 

این عطر درسال 2015 معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز کاربلد و محبوب «اولیویر پولژ» انجام داده اسـت. The One برای شب‌هاي‌ سرد و طولانی زمستانی و پاییزی بسیار مناسب اسـت و با بوی تندش انرژی و اعتمادبه‌نفس شـما را تا آخر برنامه‌ نگه می‌دارد.

 

روی بطری این عطر، نشان تجاری Dolce & Gabbana ودر پایین ان نام The one با رنگ سفید چاپ شده و دیده می شود. درپوش مشکی‌رنگ بطری بـه‌خوبی روی گردن فلزی شیشه سوار شده اسـت. بـه‌محض نخستین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گریپ‌فروت، تخم گشنیز و ریحان خواهید شد.

 

نت‌هاي‌ پایانی از تنباکو، عنبر و گیاه پاتچولی ساخته ‌شده‌اند. این ترکیب گرم و شیرین، تمرکز و آرامش را بـه شـما منتقل خواهند کرد. خرید عطر دولچه اند گابانا با توجه بـه پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه‌ي محکم و زیبا، حجم 100 میلی‌لیتری و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شـما بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

 

معرفی انواع مختلف عطرهای زنانه جدید

ادکلن زنانه 2020 Giorgio Armani, My Way

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

مای وی از جورجو آرمانی، یه عطر گلیه. گلهای سفید مثل مریم، نوعی یاس و شکوفه پرتقال، ظرافت و نشاطی رو تلقین میکنن کـه تو کمتر عطری شاهدش هستیم. حالا تصور کنین وانیل با اون شیرینی خوشمزه اش هم بـه این همنوازی اضافه شود  نتیجه اش میشود همین تجربه ي لذت بخش بوییدن مای وی. فانتزی، سرزنده، شاداب و رها. نامی کـه برای این رایحه انتخاب شده اسـت بـه جذابیت این عطر خیلی کمک کرده.

 

 

عطر زنانه La petite robe noire by Guerlain

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

لباس سیاه کوچولو! همه ی ي اون چیزیه کـه سرآغاز خلق سری عطرهای جذاب گرلن بود. الحق والانصاف هم ایده ي جذاب و متفاوتی بود. این عطر درسال 2012 توسط  Thierry Wasser ساخته شده اسـت. سال 2009 خانه ي گرلن نخستین نسخه این عطر رو بـه تعداد محدودی عرضه کرد و سه سال بعد یک نسخه ي محدود دیگه.

 

استقبال خوب از این دو نسخه گرلن رو ترغیب کرد تا نسخه ي تجاری این عطر زیبا رو معرفه کند. رایحه این عطر حس و حال مهیجی دارد. گیلاس، رد بری، برگاموت و بادام. این همراهی خوشمزه و معرکه شـما را بـه وجد میارد! حالا تصور کنین چندتا رایحه ي شیرین مثل وانیل و شیرین بیان هم بـه این میوه ها اضافه شود. بینظیره…

 

عطر ادکلن زنانه Hypnotic Poison

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

 

عطریست عجیب‌وغریب و برازنده خانمهای باوقار و زیبا کـه برای زیبایی خود ارزش قائل هستند . این عطر درسال 1998 توسط Annick Menardo تولید شد.«هیپنوتیک پویزن» عطری نیست کـه شـما در اختیارش بگیرید، بلکه این عطر کاملا شـما را درون خودش فرومی‌برد. کمپانی دیور با عطر ادو تویلت «هیپنوتیک پویزن» محصولی هوس‌انگیز و مغناطیسی خلق کرده اسـت کـه بـه‌خوبی با توانایی‌هاي‌ این کمپانی عطرسازی افسانه‌اي و مدرن هم خوانی دارد

 

.«هیپنوتیک پویزن» از سرشتی شرقی و بی‌نهایت هوس‌انگیز و گیرا برخوردار اسـت. بطری این عطر اسرارآمیز بـه شکلی شدیدا نمادین ساخته شده و تجسم پُرحرارتی از میوه ممنوعه را پیش چشمان شـما می گذارد. این سیب سرخ وسوسه‌انگیز کـه از جنس شیشه ساخته شده،‌ انگار گدازه‌اي مذاب را درون خودش جای داده اسـت.

 

این بطری هوس‌انگیز و شدیدا خیره‌کننده با رایحه گرم، شفاف و بازیگوشانه‌اش درون دستان شـما جان می گیرد؛ بطری زیبایی کـه هنر شیشه‌کاری ناب را بـه مجلس کمپانی دیور احضار میکند.بطری افسانه‌اي عطر ادو تویلت «هیپنوتیک پویزن» گوهر ناب و خالصی اسـت کـه رگه‌هایي کاملا مدرن و شاداب از رنگ قرمز روشن را بـه رخ می کشد

عطر ادکلن زنانه Chanel Chance  

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

با استفاده از عطری شیرین کـه بوی چوب را هم بـه همراه دارد، اینروزها را خیلی پربارتر سپری کنید. شرکت معتبر «شانل» عطری با همین خصوصیات ارائه کرده اسـت. ادو تویلت «چنس» نام این عطر زنانه اسـت. اگر بـه دنبال خرید یک هدیه ارزشمند برای عزیزانتان هستید، چنس یکی از بهترین گزینه‌ها بـه شمار می آید.

 

وقتی بـه شیشه‌ي این عطر دقت کنید، متوجه مایع شفاف و روشن موجود در ان میشوید. بطری شانل چنس بـه شکل یک دایره‌ي تخت ساخته شده کـه حجم زیادی را از میز یا کیف‌دستی شـما نخواهد گرفت. در شفاف و بی‌رنگ بـه شکل یک مکعب روی بطری طراحی شده اسـت. این ادو تویلت بیشتر برای خانم‌هاي‌ جوان مناسب اسـت.

 

پس از نخستین اسپری روی محل نبض یا لباس، بوی مرکباتی نظیر پرتقال خونی، نارنج و گریپ‌فروت بـه سرعت در هوای اطراف شـما پخش می شود. شیرینی ناشی از وجود این عناصر شادی و نشاط مطلوبی را بـه شـما می‌بخشد. سپس رایحه‌ي گل یاسمین و مشک سفید جانشین نت‌هاي‌ قبلی میشود. حس شیرینی باوجود مشک و گل یاسمن همان‌ گونه حفظ خواهد شد. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌هاي‌ میانی بـه سمت نت‌هاي‌ انتهایی کـه شامل علف وتیور، سدر، زنبق و سوسن اسـت، خواهید شد

 

عطر زنانه Narciso Rodriguez

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

یکی از عطرهای با کیفیت برند اسپانیایی «نارسیسو رودریگز» درسال 2003 بـه بازار معرفی شده اسـت. نارسیسو رودریگز فور هر با بوی شیرین و گرمش برای فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد میشود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو عطرساز معروف و کاربلد با نام‌هاي‌ «Christine Nagel» و «Francis Kurkdjian» انجام شده اسـت.

 

نتیجه‌ي اینکار گروهی، موفقیت و فروش فوق‌العاده‌ي این عطر نه‌تنها در کشور آمریکا، بلکه در تمام دنیاست. بطری نارسیسو رودریگز فور هر بسیار ساده و شیک طراحی شده اسـت. این شیشه‌ي سیاه‌رنگ با توجه بـه حجم 100 میلی‌لیتری‌اش بـه‌خوبی در دست بانوان جا می شود. روی بطری، نام و نشان نارسیسو رودریگز با رنگ بنفش بـه‌خوبی چاپ شده اسـت. در بطری با شکل مکعبی و رنگ سیاهش بـه‌زیبایی روی بطری سوار شده اسـت.

 

هنگامی‌کـه نارسیسو رودریگز فور هر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، خیلی زود بوی گیاه اوسمانتوس چینی، شکوفه‌ي پرتقال آفریقایی و نارنج را استشمام خواهید کرد. نت‌هاي‌ میانی از مشک و عنبر ساخته ‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه و طبیعی، با بوی شیرین و تازه‌اش، انرژی و اعتمادبه‌نفس زیادی را در شـما ایجاد می کند.

 

پس از مدتی طولانی، نت‌هاي‌ پایانی از راه رسیده و جای نت‌هاي‌ میانی را می گیرند. خرید ادو تویلت نارسیسو رودریگز فور هر با توجه بـه حجم 100 میلی‌لیتری، بوی شیرین و گرم، بطری شیک و ساده و برند ارزشمندش برای شـما و کسی کـه این عطر را از شـما هدیه میگیرد، بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود

 

ادکلن زنانهGivenchy Ange Ou Demon Le Secret

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

عطر ادکلن جیوانچی آنجئو دمون له سکرت-Givenchy Ange Ou Demon Le Secret، کـه توسط Uma Thurman تبلیغ شد ؛ با رایحه اي ملایم و شیرین همچنین ترکیبی متفاوت و خاص از چای ؛ لیمو و گل صد تومانی محصولی پرطرفدار در میان بانوانی با سبک و استایل منحصر بـه فرد می باشد .

 

این عطر دوست داشتنی کمپانی جیونشی توانست با ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد خود در ترکیبات ؛ رایحه و ماندگاری درسال 2099 از محصولات دیگر کمپانیها پیشی بگیرد ودر زمره ي بهترینها قرار گیرد . بهترین زمان استفاده از این عطر گلی ؛ ملایم و شیرین فصل بهار می‌باشد .

 

عطر ادکلن زنانه Aigner Starlight

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس
عطر اگنر استارلایت «Aigner Starlight»؛ محصول سال 2008 کـه در ظاهری زیبا و رایحه‌اي شیرین و میوه‌اي بـه دوستداران دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. ظاهر شیشه متناسب با نام محصول طراحی شده اسـت و هم چون ستاره‌اي روشن در آسمان تاریک شب جلوه میکند. عطر ادکلن اگنر استار لایت از برند اگنر درسال 2008 در بطری زیبا و با بویی شیرین و میوه‌اي بـه علاقه مندان بـه دنیای رایحه ها معرفی شد. این محصول در نت ابتدایی خود با بوی آناناس و ترنج کار خودرا آغاز میکند .

 

در نت وسط یا همان قلب رایحه ؛ زیره ي سیاه ؛ توت فرنگی و یاس خودنمایی می کند ؛ ودر نت پایانی و اصلی و پایه ي خود نعناع هندی حضور خودرا بـه عرصه مینشاند ؛ حال آنکه مشک ؛ وانیل و چوب صندل سفید ان را یاری می کند . ظاهر بطری این محصول متناسب با نام ان طراحی شده اسـت و بـه مانند ستاره‌اي روشن در آسمان تاریک شب جلوه می کند . وجود این عناصر دراین رایحه آرامش بخشی و آسودگی خاطر را بـه ارمغان آورده و با ترکیبی بـه رنگ بنفش ؛ این آرامش در روح و مغز مصرف کننده تزریق میشود .

 

تم گرم و شیرین این عطر ؛ آن را مناسب استفاده برای تمام فصول سال نموده و بانوان در رده ي سنی 22 تا 37 سال می‌توانند از داشتن این رایحه برای هر نوع مناسبت و هر زمان و مکانی لذت ببرند . این رایحه مختص بانوان صاحب سبک و با ظرافت از عصر حاضر ؛ طراحی گشته اسـت

 

عطر ادکلن زنانه Halloween women

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس
عطر ادکلن هالووین بنفش زنانه-Halloween women، توسط Max Gavarry مخصوص بانوانی سحر آمیز و پیچیده خلق شد . این عطر دارای بوی نرم و لطیفی از بنفشه ؛ لیمو سبز ؛ موز و انواع رایحه هاي‌ رومانتیک دیگر می باشد . مگنولیا ؛ بوی بنفشه ؛ گل مریم بـه اضافه چاشنی از فلفل رایحه میانی ان بوده کـه در نهایت بـه بیسی گرم و تلخ ختم می شود .

 

بطری بنفش ملایم ان همانند قفسی اسـت کـه در خود اکسیر جادویی را پنهان کرده . بوی غالب و اصلی این عطر گل بنفشه می‌باشد . پایه‌ي فلزی کـه روی ان اسم Halloween حک شده، بـه همراه در کروی و کوچک بطری، دیگر ویژگی‌هاي‌ این عطر زیبا می‌باشند. بـه دلیل ظاهر شیک و قیمت مناسب، هالووین یکی از گزینه‌هاي‌ اصلی برای هدیه دادن بـه عزیزانتان بـه شمار می آید

 

 

عطر ادکلن زنانه VALENTINA

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

خانه مد و فشن والنتینو، 7 سال پیش والنتینا رو با ایده ي حال و هوای رم و طعم و مزه هاي‌ ایتالیایی خلق و معرفی کرد.این عطر سرشار از ظرافت، زیبایی، تجمل، سرکشی، ماجراجویی و صدالبته دخترانگی اسـت. رایحه ي شاداب و لطیف گلهای سفید مثل یاس و شکوفه ي پرتقال، با چاشنی برگاموت، حال و هوای سرزنده و با طراوتی رو تحویلتون میده کـه اشتیاقتون برای داشتن این عطر رو چندین برابر میکند..

 

کم کم شیرینی وانیل و طعم دوست داشتنی توت فرنگی هم عطر رو کاملتر میکند و چهره ي والنتینا بـه زیبایی نمایان میشود. این عطر درسال 2011 توسط Valentino ساخته می شود

 

عطر ادکلن زنانه Tease by Victoria’s Secret

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

ویکتوریا سکرت کـه معرف حضورتون هست؟؟ سیاست این شرکت در زمینه عطر، تولید عطرهای تقریباً ارزون قیمت و صد البته هم راستا با فعالیت اصلی این کمپانی کـه طراحی و تولید لباس زیرهای لوکس هست، هست تنوع عطرهای این برند بسیار زیاده، ولی با این حال،‌ آمار فروش نسبتا پایینه و این مسئله احتمالا معقول و اقتصادی نباشه.

 

اما ویکتوریاسکرت حواسش بـه همه ی چی هست!! تولید عطر برای بعضی برندها، علاوه بر درآمدزایی، روشی کارآمد برای برندینگ، بازاریابی و ماندگاریه. این عطر رایحه اي گلی و میوه اي کـه دخترونگی رو فریاد میزنددارد. رایحه گلهای سفید کـه بویی لطیف و سبک دارن بـه همراه میوه هایي مثل سیب و گلابی، ترکیب معجزه آسایی رو خلق کردن. این عطر درسال 2017 تولید و عرضه ي ایران شده اسـت.

 

عطر ادکلن زنانه Versace, Crystal Noir model, original Unbox

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

یکی از بهترین عطرهای شرقی زنانه‌ي برند معروف «ورساچه» درسال 2004 معرفی شده اسـت. این ادو پرفیوم «کریستال نویر» نام دارد. کریستال نویر با توجه بـه بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد میشود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز معروف و برجسته «آنتونی لي» انجام داده اسـت. بطری این عطر بسیار زنانه و شیک طراحی شده اسـت. روی بطری، نشان تجاری ورساچه و نام Crystal Noir را مشاهده می کنید.

 

این نوشته‌ها بـه رنگ طلایی هستند و با رنگ بنفش خود شیشه، ترکیب جالبی ایجاد کرده‌اند. در بطری مانند یک یاقوت تراش‌خورده روی شیشه سوار شده اسـت. بطری بسیار خوش‌دست بوده و با توجه بـه حجم 90 میلی‌لیتری‌اش، بـه‌اسانی در دست بانوان جا میشود. با اسپری‌کردن ورساچه کریستال نویر روی پوست و محل نبضتان بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه را احساس خواهید کرد.

 

این ترکیب شیرین، شادی و هیجان را در شـما بیشتر می کند. نت‌هاي‌ میانی تمرکز و انرژی مثبت شـما را بالا میبرند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌هاي‌ پایانی از راه رسیده و جای گزین نت‌هاي‌ میانی می شوند. این نت‌ها‌ آرامش و تعادل روحی و جسمی را بـه شـما هدیه میکنند. خرید عطر ورساچه کریستال نوآر با توجه بـه پخش بوی قوی، برند شناخته‌شده، حجم 90میلی‌لیتری و شیشه‌ي زیبا و محکمش بسیار منطقی خواهد بود.

 

عطر ادکلن زنانه PURE POISON by Christian Dior

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

این عطر درسال 2004 تولید و عرضه بازار شده اسـت. کریستین دیور از سی و سه سال قبل تا هم اکنون نزدیک بـه 20 تا عطر سمی معرفی کرده کـه پیور پویزن یکی از اون کشنده هاست! این زهر سفید رنگ بلافاصله بعد از استشمام اثر خودش رو میذاره ودر چند ثانیه بهتون تلقین میکنه کـه این خانوم شوخی نداره باهاتون!

 

پیور پویزن در ابتدا با ترکیب اعجاب انگیز یاس و برگاموت ظاهر میشه و شکارش رو گیج میکنه، بعد از چند دقیقه با رایحه گلهای سفید لبخند موذیانه اي میزنه ودر نهایت با قدرت رایحه هاي‌ چوبیش شکارو از پا در میاره! 

 

عطر ادکلن زنانه La panthere by Cartier

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

کارتیه کـه فعالیت اصلیش طراحی و ارائه ي جواهر و زیورآلات لوکس و گرون قیمته، هر از چند گاهی با معرفی یه عطر سر و صدا میکند و ثابت میکنه کـه نباید دست کمش گرفت!

پیش خودتون فکر کنید، یک زن با شخصیت قوی، مستقل و با اعتماد بـه نفس بالا، چه تیپ و استایلی میتواند داشته باشد؛ و مهمتر این کـه چه رایحه اي میتواند استایل این زن رو کامل کند؟؟ لاپونته کارتیه یکی از اون عطرهاییه کـه بـه خوبی تمام شاخصه هاي‌ این زن رو در خودش جا داده. کانسپت کارتیه برای این عطر، یوزپلنگ بوده کـه فرم صورت یوزپلنگ روی شیشه بـه زیبایی ایجاد شده.

 

عطر ادکلن زنانه Black Opium by Yves saint laurent

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر های مردانه و زنانه + عکس

سه چهارسال بعد از معرفی بل د اپیوم، به رغم شاهکار بودنش، ایوسن لورن متوجه شد کـه این عطر با ذائقه قشر جوان این دوره زمونه خیلی جور نیست و دست بـه کار شد برای خلق رایحه اي متفاوتتر و هدفمندتر!القصه.. اینجوری بود کـه بلک اپیوم متولد شد.

 

این متاع اغواگر!! البته بعد از معرفی عطر هم بیکار ننشستن و با کمپین هاي‌ مختلف و ادیشن هاي‌ متنوع، مسیر موفقیت و جاودانگی بلک اپیوم رو هموارتر کردن.بلک اپیوم پر از بوی وانیل و قهوه و گلها و فلفل اسـت و این عطر درسال 2014 تولید و عرضه ي ایران شد.

جدیدترین مطالب سایت